DailyJocks.com Opiniões 

22
•
TrustScore: 2 em 5

2,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely terrible. I ordered a 4oz bottle of Swiss Navy gel and they sent a 2oz. I immediately replied to my confirmation email explaining their error and received no reply in return. I have now ema... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Problems started with their website. I kept getting timed out and no response, upon trying to add my item to the cart it was doing nothing, then after multiple page refreshes it added 6 of the sa... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Spent over 50 pounds. Parcel has vanished from the tracking system. DHL delivered to the UK. Then Royal mail tracking say its in Germany dated 2 weeks ago. Ok perhaps this is not their fault but... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

This store is the best undergear store that I have ordered online. They have a wonderful selection of underwear, jock straps, and fetish wear, as well as swimwear and work-out clothes. They offer free... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa interior
  2. também em
  3. Loja de fatos de banho
  4. Loja de moda masculina
  5. Loja de roupas desportivas

Escrito pela empresa

We are the ultimate men's shopping destination with Free Global Shipping available. Browse designer men's underwear, swimwear, sportswear & partywear online now!


Informações de contacto

2,1

Mau

TrustScore: 2 em 5

22 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 33% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,1

Todas as opiniões

(22)

4 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad website, bad customer service, bad shipping

Problems started with their website. I kept getting timed out and no response, upon trying to add my item to the cart it was doing nothing, then after multiple page refreshes it added 6 of the same item. This was initially just annoying I thought.
Upon check-out as usual I double checked all the info, everything looked fine, my order was what I wanted.

The parcel took 11 days to get here from Melbourne. I live a little over an hour away.

The parcel arrives and I see it has come in size small. That is not what I ordered. My receipt says small also. When I was checking out on the website it said large. This was an issue, so I contacted customer support through their ticket system. No response after 4 days, so I email them. Still no response after a total of 10 days, not even an automated response to notify me they have received a customer support request, yet since then I've received 7 promotional emails.

18 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely terrible

Absolutely terrible. I ordered a 4oz bottle of Swiss Navy gel and they sent a 2oz. I immediately replied to my confirmation email explaining their error and received no reply in return. I have now emailed a total of 5 times, possibly even more, and they will not reply. I tried reaching out on their Facebook, they don't reply to Facebook messages. Absolutely terrible company. They take your money, send whatever they like and as a customer you only have so many options. Now I'm trying to dispute the transaction with my credit card company, next will be the ACCC.

15 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dont trust DailyJocks

Order did not move despite a tracking number. They blamed DHL for the delay!!!!!

I was told this:
"This order left our warehouse on the 2nd of December. I am unsure why DHL have cause a delay here, potentially due to large volumes from the Black Friday period."

then a week later I received this:

"As this order has had no movement over the weekend, I have arranged for this order to be reshipped to you.
Sorry for the delay"
Kind regards,
M

Why do they reship if it is with DHL???

UPDATE- DHL has categorically stated that the parcel was never sent by DailyJocks

** This is not a DHL problem. DailyJocks did not send out the order. The label was created but the order was never sent out. Delay and deflect

2 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Hello Glenn,

As previously confirmed, your order was sent out from our warehouse on the 2nd of December. The last tracking update is 'En route to DHL eCommerce or awaiting processing', meaning DHL received the order from our warehouse. However as the tracking has not updated since it was collected, it appears that it has been lost in transit. This is unfortunate and rare, however it does happen occasionally as DHL processes thousands of orders every hour across Australia.

We have sent out a replacement order to ensure you get your items as soon as possible. We hope this clears up any confusion and we apologise for the inconvenience.

Classificada 1 em 5 estrelas

Inferior sized product and you tell us: "You're stuck with it, but we'll keep your money!"

Hi Sarah,
We bought four pairs of briefs thinking the sizing would be average and suitable. Disappointingly, it’s not. Disgracefully, you refuse to accept the two unworn pairs for more suitable sizes!!
For goodness sake, if we'd known that, we'd never have ordered in the first place. Get with the times! Your policy is so outdated, it’s laughable. Ever heard of Amazon?
Your policy is immoral and should be illegal.
You should be putting customer service at the top of your list — not dismissing it completely. Clearly, you're only interested in gouging every cent you can from customers — at the expense of growing your business, building customer relations, and public good will. You've just destroyed any good will you had with us. We’ll post this to TrustPilot reviews so others can be better informed than we were when we assumed you'd offer the most basic of sales options — returning unworn items because your sizing is unsuitable!!
We’ll be sticking to Amazon in future!
Ian & Dane
Sydney

REPLY TO YOUR REPLY BELOW:
Wow, Sarah!! Now these briefs would only cost me 170% of the original price we paid!! Score!! What a great offer!!
NOT.
Oh, and we have no sympathy for your crying we’re only a "small Australian business”. Boo-hoo. That just means you have to try harder. Which, clearly, you're not prepared to do.
Amazon, here we come.
Ian & Dane
Sydney

21 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Hello Ian,

I'm sorry that you were unhappy with the response.

We provide a size chart for all items that is displayed on the product page to assist with choosing the right size.

We do not accept returns or exchanges on underwear for hygiene reasons. Our Return Policy is in line with Australian Consumer Law and is available to view on our website at https://dailyjocks-help-center.gorgias.help/en-US/returns-&-exchanges-214397 and also at the checkout page before an order is placed.

Being that we are a small Australian business and not the second largest retailer in the world, our return policies may differ from stores such as Amazon. It is recommended to check the store policy before completing your purchase.

In this instance you were offered a 30% off discount to repurchase the correct size.

Classificada 5 em 5 estrelas

I placed the order while I was in the…

I placed the order while I was in the car park and collected it in less than 5 mins later. The salesperson was incredibly helpful when I went in to collect my purchase and I had since questions about other products. I'll be going back again. I wish it was an open store but that's the only thing I would like to see change

11 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Random = pretty much a scam

I had no problem with my orders a few years ago, but the last 2 times were awful.

1) I made one order from the « underwear club » and afterwards checked carefully if this wasn’t automatically renewed. My account said something like « no subscriptions ».
A few weeks later I receive an email « order confirmed ». I asked the customer service to cancel it + my subscription (even though it didn’t exist in my customer account !!) and they only canceled the subscription, not the order that was made.

2) After receiving my products, I checked online on THEIR website, and I was surprised to see that they were CHEAPER (19€) that what I paid as a random product (22€ + tax).
So basically I paid MORE for a random article that’s CHEAPER when you actually choose it, which makes ZERO sense. The point of random articles is to pay less since you can’t choose.

This is just plain dishonest, they use this « mystery club » to get rid of all their old stock and make you pay extra for this. + no refund so you’re f**** :)

Done with this company.

11 de março de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

ughh

Firstly, the website URL suggests a UK presence ("uk.dailyjocks.com"), I was charged in British pounds and later discovered that my items were to be shipped from Australia... This was not clearly communicated during the checkout process, leading me to believe the stock was local.

Secondly, despite placing my order well in advance for Valentine's Day, the items did not arrive as expected. Checking the DHL tracking on February 14th revealed that the parcels were still in Australia, almost two weeks after my purchase. This delay was particularly frustrating as I had hoped to surprise my husband for valentines day.

Contacted customer service, and their rep just copy and paste articles from their fine print that is well hidden and nobody finds online.. Still waiting for my order. Won't bother again!

17 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Hello Tommi,

We state on our website that all orders are sent from our headquarters in Melbourne, Australia, as well as stating the delivery time to the UK is 2-4 weeks. This is available to view on our help page at https://dailyjocks-help-center.gorgias.help/en-US/international-orders-214396, as well as at the checkout before placing an order.

Your order is still within the expected shipping timeframe and is set to reach you by the 6th of March.

Classificada 1 em 5 estrelas

Daily Jocks please choose your delivery carrier wisely

I have bought a lot from Daily Jocks over the years, both in store and online, and always found the items to be good quality and delivery to the UK was quick. However, this year the UK carrier is now Evri and it has gone downhill. I regularly have shipments waiting several days for Evri to collect them after clearing customs. When it was Royal Mail they collected it the same day and it was delivered to me the following morning. Please choose your carriers wisely as I doubt I’ll order from you again just for this reason.

24 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I had a very bad customer experience…

I had a very bad customer experience with Daily Jocks. They do not have stores everywhere and their size guide is very misleading so you have to return a product and there is NO REFUND. This is misleading as they don't really specify at checkout, it is merely a fine print link way at the bottom, labelled as 'Refund Policy', which is quite ironic, because there is no refund. I went back and forth asking kindly for a refund and they were very rude and patronising via email stating things like, I suggest you read the fine print next time you make an order. Horrible people.

17 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Thanks for your message. Apologies for your frustration about our refund policy which is clearly stated on our website. We offer a generous policy considering you changed your mind and you were given a store credit for the full amount. We don’t offer refunds for change of mind returns.

We always do our best to accommodate customer concerns and aren’t horrible people.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible returns policy and customer service

I had a pretty frustrating experience with Dailyjocks online. I recently purchased some shorts from them and when I received them they unfortunately didn’t fit and the fabric was very different to how they were described online. I contacted their online help and asked to return the shorts for a refund. However I was told that the only option was for me to receive a store credit. This was not what I wanted as the items were different to how they were described online and I had no intention of buying a bigger size or anything else from their store. After some back and forth emails their rude customer service agent still refused to provide me with a refund even when I paid to return the items with all the tags intact and still in original packaging. Thankfully my credit card bank agreed with me and I was able to force a charge back so I got my money back, but Dailyjocks has lost a customer. This is a good reminder to anyone having issues returning items that don’t match expectations, you can request a charge back from your bank if the seller is being unreasonable just as Dailyjocks are with their returns policy. In short, don’t buy here until they make meaningful changes to their policies.

8 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Wonderful all-around!

This store is the best undergear store that I have ordered online. They have a wonderful selection of underwear, jock straps, and fetish wear, as well as swimwear and work-out clothes. They offer free shipping for orders over a set amount. Though the free shipping may take a while, that’s to be expected as the products are coming from Australia. I haven’t found many of their products elsewhere, so I only order my underwear from Daily Jocks. Great job with marketing, customer service, and product selection.

24 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Deceptive Business Practices

The checkout process showed “ Expedited Shipping - Includes Tracking (4-8 Business Days)” which I paid $7 for. We are currently on 15 business days and I don’t yet have my package. I get that this is the holidays but to be a week over the estimate and still not have the package is frustrating. This was my first experience with the site and I would not buy from them again.

27 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I never received the refund

I never received the refund. I placed an order on the website on 04/21/2023, I could not receive the order as I was travelling. The order returned to Australia and was returned to the company on 06/15/2023. I sent repeated emails to support and the automatic response is always the same, that the company never received the shipment back. Do not buy on this site because they are a scam. I lost 180 euros on this purchase.

21 de abril de 2023
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Hello Felipe,

As we explained via email, your order was marked as Return to Sender on the 15th of July by your local postal service. It can take up to 90 days for an order to be returned back to our warehouse in Australia.

Your order was received back to us last night and your refund has just been issued as promised.

Classificada 5 em 5 estrelas

Good

Ordered a few different pairs in their may sale, there was a small delay getting the order fulfilled but I was reassured by a lovely customer service rep from DailyJocks that they would be on their way, they arrived and they are a great fit and comfortable.
Thank you.

26 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Money spent but never received goods or refund

I never received my order. After contacting customer service a couple of times (in February til May 2023) I never got a response. The money was taken out of my account and I never got a refund. So I just spent money for something I never got. Very disappointing. Won’t ever order here again if the customer service is this bad.

17 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da DailyJocks.com

Resposta da DailyJocks.com

Hello Jesse, I'm so sorry to hear that you have not received your order. We have not received any emails from you in our system, could you please email us at support@dailyjocks.com so we can get this sorted out for you ASAP!

Classificada 1 em 5 estrelas

Spent over 50 pounds and order vanished.

Spent over 50 pounds. Parcel has vanished from the tracking system. DHL delivered to the UK. Then Royal mail tracking say its in Germany dated 2 weeks ago. Ok perhaps this is not their fault but Dailyjocks.com wont answer any emails re recovering my money even though its insured. Stay well away from them. Would have thought more of so called Australian company.

17 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Customer support not very good, editing orders before shipping seems impossible.

Not very thrilled with the service. Bought some stuff during their warehouse sale, and their website is not very intuitive. On the sale page the quick view shows the sale price as well as let's you select different colors and still showed the same price on the different colors. At checkout noticed some things were not the sale price but figured that it was probably just an error, and continued thinking I could just change it after. Immediately after I emailed customer support and asked about it, as well as removing that item from my order if it truly was that price. I did get a response saying that only the one color was on sale and not the other. Many days after receiving that message my order still was not fulfilled, and thought maybe since it since I asked them to remove that one item they had had to redo it making it take longer, so again I sent out a message asking about the delay since it had been a week (and most places I order online from typically take a day before notifying my order has shipped). This time I was told that it was due to the large volume of orders from the sale, and that mine will be fulfilled withing the next 12hrs. Well that part indeed turned out to be true, and a few hours later received and email saying my order is on the way. Then I check and see that it still shows the 1 item on there, and checking my statement doesn't show a reimbursement of that item so guessing they never actually removed it from my order. I'll just have to wait for it to arrive which will be a while since there is no selection for shippers for international, and DHL seems notoriously slow in the U.S. from my experience. Frankly after this I don't see myself as returning customer.

21 de maio de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Extra taxes and fees in Europe.

Due to the new european law of VAT , I can not recommend buy in this website from europe. It's not /incorporated to the IOSS system, so the VAT and the fees and taxes associated will increase any discount you could find.

19 de maio de 2022
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais