Filabel Opiniões 1707

TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Foruten at det produktet jeg opprinnelig bestillte ikke var tilgjengelig, er jeg fornøyd med servicen. De tok kontakt med engang problemet oppstod og vi fikk til en løsning jeg ble fornøyd med. Varene... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Bestilte en del udsalgsvarer en eftermiddag og næste morgen dumpede der en pakke ind ad døren med alle de lækre ting jeg havde bestilt. Har intet at sætte en finger på - det var enmt at bestille og va... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Vi havde ikke kunne finde nogle hjemmesko til salg i butikker gennem hele sommeren. Det var ned en vis skepsis vi målte og diskuterede vores datters skostørrelse. Men siten hos Filabel var ret forklar... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Filabel udmærker sig ved et stort udvalg af lækre varer, men nok allermest ved deres fantastisk hurtige betjening. Tænk, at man kan købe en jakke på nettet den ene dag og næste morgen kommer posten me... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja para bebé
  2. Loja de moda infantil

Informação fornecida por diversas fontes externas

Filabel.dk åbnede den 1. marts 2005. Hos os finder du lækkert børnetøj og skønne accessories til mor og barn. Du kan altid komme i kontakt med os enten via mail eller telefon. Intet spørgsmål er for lille eller for stort. Ringer du til kundeservice vil du komme i kontakt med enten Anne-Mette, Lis, Sara eller Lise-Lotte som står klar til at vejlede og hjælpe dig.


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Grådighed kommer man ikke langt med!

Uforskammet og på ingen måde service mindet.
Jeg køber et par shorts til min søn d.26.6.17. Kort efter modtager jeg shortsene. Jeg åbner pakken, og det er så bukser jeg har modtaget! Jeg skriver med det samme en mail til ejeren ( Lise-Lotte?), at der må være sket en fejl, da de virkelig er lange, og jeg tager så screen shot af shorts fra hjemmeside, samt billede af de bukser jeg har modtaget, for at sammenligne.
Hendes kommentar er, at billedet viser en str 1-2 år. Jeg har købt en str 7-8 år. Jeg tænker, at det jo ikke bliver lange bukser, blot fordi det er til en stor dreng! Modellen er slet ikke shorts. Det bør hun have set da hun pakkede dem.
Hun beder om mål, og de er så 6 cm kortere end min søns almindelige bukser i samme str. Så skal de jo ikke kaldes shorts! Stump bukser, eller alm.bukser. Men shorts, nej!
D.10.7, giver jeg så min søn dem i fødselsdagsgave, og ganske rigtigt, det er bukser. Jeg sender et billede, da han har dem på- og hun svarer hurtigt, at det ser mærkeligt ud. Hun vil kontakte småfolk og kontakte mig dagen efter. Efter halvanden uge, har jeg stadig intet hørt!
Jeg skriver så, om hun har snakket med småfolk. Men nu var hun meget sur og nedladende i sin mail. Nu skulle jeg bare sende retur og så ville hun vurdere.
Tænk, at hun holder mig hen på den måde. Problemet er også, at man som kunde selv betaler returporto hos filabel, medmindre det er en reklamation. Det er jo helt klart en reklamation, da jeg jo har modtaget noget helt andet, end det jeg har bestilt.
Hun nægtede dog, at betale den returfragt før hun havde vurderet dem fysisk, selvom jeg både havde sendt mål og billede. Så jeg kunne risikere at miste 78 kr for fragt, eller ligge inde med nogle bukser som egentlig ikke kan bruges. I øvrigt er det underligt, at man skal betale 29kr for at få tilsendt, men 49kr for at returnere.
I dag d.23.7, 3 uger efter modtagelse, har hun ikke ikke formået at være servicemindet. Småfolk og Lise- Lotte bør 'slås' om det tab der vil være, jeg bør få hele mit køb refunderet! Det er deres ansvar, at kunder får de rette varer. i stedet er jeg blevet kaldt
' langt ude' og ' aggressiv'.

Tænk at gøre sig selv til grin for 49kr!
Well done. Den butik skal du nok få succes med👎🏻( ironi kan forekomme)

23 de julho de 2017
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Nemt og hurtigt

Bestilte en del udsalgsvarer en eftermiddag og næste morgen dumpede der en pakke ind ad døren med alle de lækre ting jeg havde bestilt. Har intet at sætte en finger på - det var enmt at bestille og varene blev leveret hurtigere end jeg kunne forestille mig. Super - Filabel har lige fået sig endnu en fast kunde! :-)

3 de dezembro de 2015
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

god service og hurtig levering

Virkelig god oplevelse. Varerne kom hurtigt og da jeg sendte en mail kom der svar med det samme. Super service - jeg vil klart handle her igen.

21 de setembro de 2015
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super service!

Rigtig god service og hurtig levering. De modtagne varer var lige som forventet og alt forløb upåklageligt!

15 de setembro de 2015
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Rigtig god service

Jeg var i tvivl om farven på en dragt og spurgte om I ville sende billeder i en mail evt. det gjorde I. 😊 og det endte med vi købte den- den er super fin!.
Rigtig god service, vil klart anbefale jer til andre

10 de setembro de 2015
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Rigtug fin oplevelse

Fik nogle godt ting til rigtig god pris 😊 det eneste der er og "klage" over er, at jeg ville ønske det ikke koster 10 kr.(eller var det 5 kr.) at få pakket en gave ind.

8 de setembro de 2015
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Service i top

Dejlig hjemmeside men en masse lækre varer. Altid hurtig levering og en sød hilsen med. Kan varmt anbefales

7 de setembro de 2015
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais