Mainland Aggregates Ltd Opiniões 

58
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Ive ordered from Mainland before and the order process, payment and delivery process is fuss free. The product is as described. Delivery was on the day however you just need to be aware that smaller d... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

The self binding gravel we purchased was delivered on time but the gravel was a big disappointment. We wanted it for our garden paths that the landscape gardeners had made. They followed the instruct... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We ordered 5 lorry loads of blue clay to line two farm ponds we are restoring. Scott was very helpful regarding the phasing of the delivery, we didn’t want it turning up all at once. The quality of... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We wanted 20mm sea pebbles to match some we already had. We looked everywhere near our home but no ones could provide pebbles. Started to look on line but rather worried about delivery costs.Shouldn’... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fornecedor de agregados
  2. também em
  3. Fornecedor de areia e cascalho
  4. Fornecedor de materiais de construção
  5. Fornecedor de pedra britada
  6. Fornecedor de solo superficial
  7. Loja de artigos para paisagismo

Informação fornecida por diversas fontes externas

Quarried Aggregates, Recycled Aggregates and Decorative Aggregates Supplied and Delivered Nationwide in Bulk Bags or Loose by the Tonne. Take a look today!


Informações de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

58 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,4

Todas as opiniões

(58)

48 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Customer Service

First of all, bags are not full up, you get less than what you paid for. I have called them previous to advise they don't provide weight ticket to prove you're getting what they claim. Some bags are shortchanged. Then their customers service always sends snide remarks on email about terms and conditions. There's plenty of other gravel webites that can get my custom from now on.

24 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to leave your review.

For safety and compliance reasons, we are unable to fill bulk bags to the very top when supplying heavier materials, as doing so would result in the bag being significantly overweight. Bulk bags are designed to carry a wide range of products, all of which have different bulk densities.

By way of example, building sand has a much lower bulk density than the granite pebbles you purchased. As a result, 850kg of building sand will occupy considerably more space within a bulk bag than 850kg of granite. Although the volume may appear different, the supplied weight remains accurate. The weight of your bag was clearly stated on the delivery documentation provided.

We note that concerns regarding volume versus weight appear to have arisen in other reviews you have left elsewhere. The relationship between weight and volume can understandably cause confusion, particularly with denser aggregates, which is why we clearly state the supplied weight within our product descriptions and paperwork.

We did not receive a standard enquiry raising this issue prior to the review being posted. The only correspondence received consisted of messages containing inappropriate language, which unfortunately made it difficult to address the matter constructively. We are always happy to clarify any questions in advance, and this could have been resolved quickly had we been given the opportunity to do so.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, ordering process was well documented and on the day I chose for delivery I received a call informing me what time it would arrive. Delivery was prompt and professionally managed.
Great service, great product (50-100mm Lydd Beach Oyster Cobbles- 850kg Bulk Bags).

17 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to leave us a fantastic review! We are so glad all was well with your order and hope you will recommend us. If you have any pictures of your project, be sure to send them in and showcase your project.

Classificada 5 em 5 estrelas

Over 6 years of great service and product

Been using MA for many years now with easy ordering and delivery always on time/schedule. Good price with realistic delivery prices too. Recommend buying multiple bags of stone to get a good mix of sizes as a single bag sometimes can just be mainly small or mainly large pieces as is the nature of the product.

30 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for your review and continued support over the years! Your custom is really appreciated and we will endeavour to continue providing you with great service for years to come.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Delivered in line with agreed day, stones are good, as described and reasonably priced

23 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you so much for your glowing review! We are glad all was well with your order and hope you will recommend us. Thank you for being a valued customer of Mainland Aggregates!

Classificada 5 em 5 estrelas

Efficient Friendly service

No problems from ordering to delivery. The delivery driver was friendly and helpful, putting the slate, which was on pallets, not only where I requested but in a way that did not restrict my workman.Thank You!

12 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for your 5 star review of Mainland Aggregates Ltd! We are thrilled that everything went so smoothly with your delivery and hope you will use us again!

Classificada 5 em 5 estrelas

Superb company

Superb company, efficient, communicative, as online as you need and also as phoneable as you need. Very competitive pricing - beat everyone else I’ve ever used hands down. Highly recommended.

17 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you very much for your kind review. We’re delighted to hear that you found our service efficient and easy to deal with! It’s also great to know our pricing stood out compared to others you’ve used. Your recommendation means a lot to us, and we really appreciate you taking the time to share your experience.

Classificada 1 em 5 estrelas

Paid for Gabion york stone received slush

Paid £180 for Gabion York Stone. What i received was more like DOT1 hardcore. Most of the bag was either small pebble size or just aggregated slush. Managing Director didn't seem to want to own the problem so i had to involve my credit card company.

After going to all the trouble of emptying out all the sludge they wanted me to refill the bag again so they could collect it. 850kg hand balling out and then back in again. They even said they would weigh it to check I wasn't diddling them!

They never even apologised.

Was accused by their MD of running some kind of scam whereby I get a few stones for free. Thats a new one on me.

What an outfit!

23 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

We’re sorry to hear that you were dissatisfied with the material supplied.

When the issue was raised, we offered to collect the material and provide either a full refund or a replacement, in line with our standard resolution process. The only option requested was to retain the material while also receiving a refund, which unfortunately is not something we’re able to offer.

The subsequent use of the material indicated that it was suitable for the intended job and constituted acceptance of the product. At no point did we suggest any improper intent, however, a refund without return of goods is not a practice accepted by any retailer.

We made genuine efforts to resolve the matter fairly and directly, and while we regret that the outcome was not what you were hoping for, we remain committed to working constructively with our customers. Should you wish to discuss the matter further, we’re always happy to do so.

We made genuine efforts to resolve the matter directly and fairly, and we regret that this was not the outcome you were hoping for. We remain committed to working constructively with our customers and are always happy to discuss any concerns further.

Classificada 1 em 5 estrelas

Cancelled an order with 24 hrs noticed…

Cancelled an order with 24 hrs noticed but was still charged £700 for cancelation even though the lorries were not even loaded yet....
Cancellations were due to dodgy tradesmen unable to do the quoted work. Unfortunately it had nothing to do with planning but idiot tradesmen!

1 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

A very disappointing review. This order was not cancelled once, but 3 times on 3 separate dates. The last cancellation was so late in the day that it was impossible for us to rearrange a days work for 2 trucks. The 2 vehicles organised to make these deliveries need to earn approx £600.00/day to break even. The charges levied didn't even cover the £1200.00 in costs which our haulier charged us. Better on site planning would have avoided any costs. Seems pretty unfair that we get a negative review when it is clearly your tradesmen that were the problem.

Classificada 5 em 5 estrelas

Ordered 3 bulk bags.

Ordered 3 bulk bags of Lancashire pebble 20/40mm. I can’t fault the communication, service or quality of the product. I had my delivery day emailed & the driver called 1 hour in advance to tell me when he would arrive. All 3 pallets put exactly where I wanted. It was faultless.

25 de maio de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to review us. We are glad you had a positive experience and hope you will use us in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Seamless transaction!

In a time when materials aren’t always available and take an age to be delivered this was a breath of fresh air. Received on the promised day by a great driver who placed the 2 bulk bags exactly where I wanted them. Product exactly as described. Thank you

9 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to review us. We are glad you had a positive experience and hope you will use us in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Very pleased with pink/grey granite chippings

I was looking for some 20mm-30mm pink granite chippings but couldn’t find any on line. Compared prices for smaller 14mm-20mm and Mainland Aggregates appeared good value. Ordered three 850kg bulk bags. Arrived on the day advised and the delivery driver was really friendly and helpful, placing the pallets exactly where I wanted them. To my surprise the chippings were the larger 20-30/40mm size, so well chuffed. The bags were well filled and the quality of the granite was consistent from top to bottom and across all three bags. Just wish there was an easier way of getting over 2.5 tonnes of the product out of the bulk bags and 40 metres to the end of the garden other than a shovel, buckets and a wheel barrow. Very happy but knackered. Would recommend Mainland Aggregates and would certainly use them again

13 de abril de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to review us. We are glad you had a positive experience and hope you will use us in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Top class service ordered gravel from…

Top class service ordered gravel from this company was excellent all round and arrived on the day I requested could not fault this company in anyway will definitely use again

13 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for your kind words. It’s is gratifying to know that our efforts to provide great customer service have not gone unnoticed. We look forward to being of service to you in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic service

Fantastic service!
Arrived on the specified day and bag was full as should be.

This is my 3rd order from you guys and the only thing I can criticise is that the first 2 times the pallets were damaged on delivery. But this time it seemed a stronger one which is good.

I recently used a competitor who couldn’t deliver on time and I’m sure the bag wasn’t full. It was nice to come back to you and get a smooth and perfect service!

Thank you!!

11 de maio de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for taking the time to review us. We are glad you had a positive experience and hope you will use us in the future.

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic Service

We found this company online after visiting many local garden and DIY centres who quoted extortionate prices for delivery or the pebbles themselves. This company were reasonably priced on both counts, delivery was within a few days and the driver left them exactly where we asked, highly recommend this company.

15 de agosto de 2019
Opinião espontânea
logótipo da Mainland Aggregates Ltd

Resposta da Mainland Aggregates Ltd

Thank you for your 5 star review of Mainland Aggregates Ltd! We are glad you experienced fantastic service and would like to thank you for the recommendation.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais