Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

2,6

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

9 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Echt een slechte ervaring

Ja sorry, maar de niham is echt een hele slechte garage ik moest er ongeveer 1x per 3 maanden kommen met een relatief nieuwe Volvo. Elke keer als je bijvoorbeeld met de klantenservice belt dan krijg je een totaal ongeïnteresseerde persoon aan de lijn, want vind ik echt niet mag voor die prijs. Ik kwam er alleen terug, omdat ik dacht dat dat moest met mijn Volvo verzekering. Ik vind dat ze wel hadden mogen zeggen dat dat niet hoefde. Pas op de laatste keer toen ik aandrong door te zeggen wat denk je als ik hem bij een andere garage laat maken dat dat scheelt. Alleen dacht ik dus dat dan niet mocht dus ik zei bij een andere Volvo dealer en toen eindelijk zij er iemand dat het daar niet hoefde dat daar alleen het onderhoud moet. Ik schrijf deze review voor iemand anders dus het klopt dat ik niet in jullie systeem voor kom!

18 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Even geduld aub

Pas geweest om een reparatie in te plannen, maar ik was over 7 weken een keer aan de beurt. En dan stellen ze alleen maar een diagnose en moet je opnieuw 7 weken wachten voor een reparatie. Je telt daar alleen mee als je daar een auto hebt gekocht.

9 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Super onklantvriendelijk

Vandaag wilden we info van een volvo maar de verkopers zaten aan de patat en baalden duidelijk van het feit dat wij binnenliepen. Waren niet bereid ons te woord te staan omdat hun patat nog niet op was.
Heel erg onklantvriendelijk.
Zijn naar andere dealer gegaan

11 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

De telefoniste of receptioniste

De telefoniste of receptioniste. Wat is een dat een brutale dame zeg! Ze tolereert geen mening, feedback of tegenspraak en hangt gewoon op je gezicht! Betreft Volvo Dealer Niham te Den Haag.

13 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

"Inmiddels rijden we alweer een maand…

"Inmiddels rijden we alweer een maand in onze nieuwe auto, maar we wilden alsnog even laten weten hoe fantastisch we zijn geholpen door Patrick Ziolo van [Volvo niham te Zoetermeer ]. Vanaf het eerste gesprek was er een geweldige klik. Wat ons echt bijbleef, was de goede sfeer; er werd niet gepusht, maar echt geluisterd naar wat voor ons belangrijk was. Juist die persoonlijke benadering maakte dat we met een heel goed gevoel de koop hebben gesloten. Ook na een maand kijken we met veel plezier terug op de aankoop. Een topzaak!

5 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Ik kwam voor het eerst bij volvo en…

Ik kwam voor het eerst bij volvo en werd daarbij zeer gastvrij ontvangen door Tim Hogendijk en voor de rest netjes geholpen toen ik een volvo kocht. Alles werd rustig uitgelegd en was daar erg blij mee.het is keurig afgehandeld.

6 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Niham Zoetemeer zijn ordinaire…

Niham Zoetemeer zijn ordinaire oplichters! Moest een nieuwe voorband (XC60) hebben omdat ik over een steen was gereden. Berger heeft me bij Volvo Niham Zoetermeer afgezet. Ze hebben 2 nieuwe voorbanden gemonteerd omdat deze aan vervanging. Toe waren. Van mijn eigen Volvo dealer had ik al een offerte hiervoor ontvangen van ongeveer €900,- (22 inch). Bij deze oplichters moest ik ruim €1.300,- betalen! Daarnaast heeft een onkundige monteur bij het monteren van de nieuwe banden niet gezien dat er ook een deuk in mijn velg zat. Dit is mij niet gezegd ze hebben gewoon die nieuwe band gemonteerd. Omdat ik een tijdje op deze nieuwe band met gedeukte velg had gereden was die nieuwe band in onbalans geraakt en moest dus ook weer vervangen worden samen met de velg. Dit door mijn eigen dealer. Al met al koop hier nooit een auto of geef je auto niet voor onderhoud hier af! Ook niet in Den Haag forepark. Ook hier geweest voor een andere auto ook oplichters vooral die vent met een kop als een grindtegel!

3 de março de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely terrible customer service

Absolutely terrible customer service — I will never return or recommend this place to anyone. I was greeted with a dismissive, insincere smile, and the salesperson kept banging his phone while I was asking about maintenance packages. Worst of all, the entire car-buying experience was filled with misleading information and false promises — completely unprofessional and unacceptable. Do not trust anything unless it’s clearly documented in writing.

15 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Niet Volvo waardige service

Elders een Volvo gekocht die ooit nieuw geleverd is door Niham. Volledige afgestempeld boekje door Niham is aanwezig. Geen historie aanwezig dus gebeld om de onderhouds historie op te vragen.

Dit zou wel geregeld worden en gemailed worden. Na 10 dagen maar eens bellen, geen mail. Medewerkster aan de telefoon die totaal ongeïnteresseerd mij te woord stond. Ze moest eerst overleggen en na enkele minuten wist ze te melden dat ik wel teruggebeld zou worden. Niet dus.

Word dit bedoeld met service? 100% niet Volvo waardig dit bedrijf en een schandalig slechte service. Als dit niet eens op korte termijn geregeld kan worden hoe zal het dan vergaan met garantie, reparatie of aankoop? Ik zal hier mijn volgende Volvo's NIET kopen. Een absolute aanfluiting dit bedrijf!

2 de dezembro de 2024
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais