Echt een slechte ervaring
Ja sorry, maar de niham is echt een hele slechte garage ik moest er ongeveer 1x per 3 maanden kommen met een relatief nieuwe Volvo. Elke keer als je bijvoorbeeld met de klantenservice belt dan krijg je een totaal ongeïnteresseerde persoon aan de lijn, want vind ik echt niet mag voor die prijs. Ik kwam er alleen terug, omdat ik dacht dat dat moest met mijn Volvo verzekering. Ik vind dat ze wel hadden mogen zeggen dat dat niet hoefde. Pas op de laatste keer toen ik aandrong door te zeggen wat denk je als ik hem bij een andere garage laat maken dat dat scheelt. Alleen dacht ik dus dat dan niet mocht dus ik zei bij een andere Volvo dealer en toen eindelijk zij er iemand dat het daar niet hoefde dat daar alleen het onderhoud moet. Ik schrijf deze review voor iemand anders dus het klopt dat ik niet in jullie systeem voor kom!








