Peter Cooper Group Opiniões 

232
•
TrustScore: 4 em 5

3,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

The whole experience was absolutely superb. Sam Attwood, Rob Hall and the Dealer Principal, Andy Meaden, worked hard to ensure everything went as smoothly as it did when I bought my previous J7. The d... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

If our car is as good as the service we received at the Southampton showroom yesterday then we've backed a winner! Martin the sales person was professional, helpful and best if all honest. The manage... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Oh dear oh dear. Time after time their car transporter driver's delivering new cars illegally off the transporter, drivring them on the public highway with no number plates or trades plates , quickly... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding service from start to finish! Highly recommend this dealership. We purchased a Sportage Plug in Hybrid and because we are a bit rubbish with modern technology, we needed a little extra gu... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário auto

Informação fornecida por diversas fontes externas

Volkswagen Dealerships in Southampton, Hedge End, Portsmouth and Chichester


Informações de contacto

3,9

Bom

TrustScore: 4 em 5

232 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,9

Todas as opiniões

(232)

101 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I would give zero star if possible.

I would give zero star if possible.
We purchased a brand new Kia Sportage in December, we chose Kia for the 7 year warranty... we've travelled less that 3,000 miles and it has broken down 3 times.
It was in the garage for 6 weeks, returned to us and broke down again just 2 days later and was in the garage for another 2 weeks.
The service was dreadful and we eventually asked for our money back or a replacement car.
Peter Cooper confirmed they would replace our car. They gave us the option of the new GT model or a replacement of our current 'Shadow' model, they showed us the GT option and we decided to stick with a replacement 'Shadow'. They confirmed all the extras we had purchased would be transferred to our replacement car and they would sort out all the paperwork. They said it would take a couple of weeks, 'weeks not months' was their actual words. We had also told them that we were struggling with the courtesy car as it was too low and they said we could have our original car (which was repaired again) back to use as a courtesy car until our replacement car arrived.
Nothing about our visit to the show room and the courtesy car discussion prepared us to their call 9 days later advising that 'Kia Care' would not support the replacement. When questioned they admitted it was their (Peter Coopers) decision and not Kia Care.
Their dishonesty astounds me.
We are now left with a car that we don't feel safe in and a garage we no longer trust.

Thank you for your response Alice but I’ve already spoken with your Brand Manager who told me that the car option discussion was just in case Kia supported the car replacement but when questioned admitted it was their decision and not Kia’s.
As I said, their dishonesty astounds me.

10 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Afternoon Lindsay,

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be. This is not the level of service we aim to provide, and we take your concerns seriously.

We’d appreciate the opportunity to look into this further - please contact our Brand Manager, James, at jbarney@petercoopergroup.co.uk, so we can better understand what happened and work towards a resolution.

Thank you,
Alice
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Appalling Customer Service – Avoid VW Chichester

I’ve never experienced such poor service from a dealership. The team at VW Chichester clearly has no regard for customer satisfaction or basic communication. I had to chase them repeatedly for nearly four weeks to get a refund on a deposit — something that should have been handled quickly and professionally.

The lack of accountability and urgency was shocking. No one took ownership of the issue, and the sales manager was completely clueless and unhelpful throughout. It honestly felt like they just didn’t care.

This is my local branch, but I’ll never step foot in that showroom again. I’d much rather take my business to VW Southampton or Portsmouth, where I’d hope to deal with people who actually value their customers.

Avoid this place at all costs — completely unprofessional and a waste of time.

13 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning Elwin,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that your recent experience with VW Chichester did not meet your expectations.

We take feedback like this seriously and will be looking into the matter further with the relevant team. Providing a professional and responsive service is important to us, and we're sorry if you felt let down at any stage.

If you'd be willing to discuss your concerns in more detail, please don’t hesitate to contact our brand manager directly at rvandenberg@petercoopergroup.co.uk. We’d appreciate the opportunity to better understand the situation.

Kind regards,
Alice
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give less than 1 star I…

If I could give less than 1 star I would.
Peter Cooper Hedge End, what a surprisingly terrible company. VW Golf broke down on motorway & was towed there for repair. I was informed on arrival there would be a diagnostic fee of £125 to find out what the problem was. They had the car for a week & had to replace an injector. Nice hefty bill then. Got the car back but only after driving with a passenger, I found out there was a leak on the newly installed injector due to the smell of diesel on that side of the cabin. Sure enough, bonnet up & there it was.
Contacted PC & again was told there would be a diagnostic fee £125, but in the absolutely unbelievable case that it was their fault, I would not be charged..
They have the car for another week, investigate, amazingly find no leak although there’s a puddle of diesel sitting round the new injector, BUT don’t charge me anything - Their fault then?
What they give me is a vehicle health check report stating amongst other things, that the wing mirror indicator isn’t working. It was working when I took the car in but now it’s not.
I buy a new Indicator cluster from Amazon, fit it, & it STILL doesn’t work.
I phone PC again, oh we’ll take a look but don’t forget there’s that diagnostic fee of £125.
By this time I am totally pi$$ed off with PC & take the car to Autotechnix. They tell me the indicator isn’t working due to incorrect coding on the door module.
I make a complaint as per their website & get a reply saying they never worked on the indicator meaning any problem already existed, effectively calling me a liar. Coding can only be changed by a garage with the tools to do it. Why would I arrange to nobble my indicator?
The technician’s name was the same on both occasions, he needs to go back to school, unless he is of course doing what the company tells him to do. That is, sabotaging cars to make more money.
I am out of pocket nearly £100 & have opened a case with the Motoring Ombudsman. Unfortunately I do not see that amounting to anything anytime soon. In the meantime I will not be returning to any Peter Cooper garage & spreading the word wherever I can.
The reviews on Trustpilot are very revealing in that PC do not seem to care about their rubbish reputation & will not be taking any steps to improve.

EDITED following Peter Cooper’s lame & irrelevant reply -
My problem is that on 2 occasions of taking the car in for repair, it has been returned to me with a fault that didn’t exist beforehand & can only have been caused by their poor workmanship.
I am out of pocket because I took the car elsewhere, this is because I do not trust Peter Cooper to do a proper job or admit liability when they don’t.

26 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Dear Jenny

We are extremely sorry to read that you are dissatisfied with the service you have received.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Our records show the repair was 11 months ago and that you were only charged for an injector replacement.

All of our Parts and Labour has a “no quibble” guarantee and we would be delighted to apply a full vehicle inspection, free of charge for you, if you have outstanding problems.

Please contact the Service Manager on 01489 783434 if we can help in anyway.
Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't want to know if you have a problem

Having been sold used and approved car with an extended warranty they don't want anything to do with the customer if the car starts falling apart in the first year. No willingness to even check with the insurance company whether the part is covered.
Awful - don't touch them with a barge pole

4 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good morning Thomas.
We are really sorry to hear that your experience has not lived up to our usual high standards. We'd love the opportunity to look into this complaint and make sure that we rectify any issues there may be. Please can you send your contact details including the vehicle registration and which site you visited to: Customer.Service@petercoopergroup.co.uk and one of our Managers will investigate your complaint and contact you directly.
Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic Service

Fantastic Service at Peter Cooper Volkswagen Hedge End
I recently purchased a car from Peter Cooper Volkswagen in Hedge End, and I couldn’t be happier with the experience. Kevin Mathewson provided outstanding service from start to finish—friendly, professional, and genuinely helpful. He made the whole process smooth and stress-free. Highly recommend both Kevin and the dealership!

24 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your review April.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service from Kevin. I will pass your rating on to Kevin and our management team.
We look forward to welcoming you back to our dealerships in the future.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Car went into Peter Coopers All makes…

Car went into Peter Coopers All makes site in Bognor Regis. Taken through 2 mots just to fail both times despite work done by the garage. Was not kept updated through the process and billed £567 to be given back a car in worse condition than when I dropped it off. Advised a new turbo was required at over £2000.

Took for a second opinion water pump replaced and vehicle fixed for £300.

Baffles, car is a VW, Peter Coopers supposedly VW specialists - why can’t they diagnose their own VW cars?

Approached Peter Coopers was told I’d receive an email from Jason - never came

8 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your Trustpilot review, John. We are really sorry to hear that your experience has not lived up to our usual high standards. We'd love the opportunity to look into this complaint and make sure that we rectify any issues there may be. Please can you send your contact details to our Chichester Brand Manager: Richard: rvandenburg@petercoopergroup.co.uk and Richard will investigate your complaint and contact you directly.
Regards,

Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

Avoid. Customer service ends once your money has been banked.

2 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning Phil,
We are sorry to hear your experience did not live up to our usually high expectations. We would like to hear some more about your experience, and find out your details, to investigate this further. Please email our Customer Service address (Customer.Service@petercoopergroup.co.uk) with full details of your complaint, your full name, the branch you visited and your registration, and someone will get back to you as soon as possible.
Many thanks,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 4 em 5 estrelas

Better experience this time,picking up…

Better experience this time,picking up my Nephew's Polo that was in for a service..visited a lunchtime when there are understandably less staff on,served by Melissa who was helpful and explained what had been done and anything that may have been needed,I am an engineer so do not take any bull from 'service advisors',the clue is in the name,a lot of them think that they are sales people upselling the amber work to gain hours...no sneaky attempt this time.The car was cleaned and driven round the front so no complaints there, enquired about some accessories that I may get him for his birthday and the parts guys as ever were helpful,polite and knowledgeable offering to get them within 48 hours.I was ready to be stunned,although driving out there were once again staff members hanging around the front gate puffing away,at least one that had been there for the duration of my visit.I can see people are entitled to smoke breaks,as my own staff are,but this is in full view of anybody visiting.I expect that at my local bookie's or bingo hall or maybe Assad's motors,but this is a high end car dealership.Whilst in the area we popped over to their Kia dealership as my wife is on the look out for one and found them pleasant to deal with,they certainly have a good product range,the only gripe would be lack of parking but then they are a small dealership.With many dealers closing due to online sales and often woeful salesman I would say Peter Cooper are on the right track judging by my visit,I may even look at the xpeng at West End which looks a lot of car for 40K..see if it tempts me from my 7 series when forced to go electric......

30 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your review Davey.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service from Melissa. I will pass your rating on to Melissa and our management team.
We look forward to welcoming you back to our dealerships in the future.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

What happened to good quality service!…

Volkswagen Southampton
Wow!…I tried three times to get a video of a T roc I was looking at, when they did send over a video it was of car not asked for, and the sales man going on about speck not what I asked for, I want to see the condition of the car I was looking at.
Glad I didn’t bother any further!..
Read the feed back on trust pilot, the worst of Volkswagen dealership!…

30 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Dear David,

Good afternoon and thank you for your feedback comments.

The vehicle you enquired about is not currently on site and the sales team had sent you an email to explain this. As we have a similar vehicle in stock, the video sent to you was for information purposes and detailed the seating elements you had requested information about.

The vehicle you enquired about is due to arrive on site at the end of this week and the sales team will be in touch to provide the details and information you require.

Thank you once again for your feedback .


Kind regards,
The Peter Cooper Motor Group Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great new car

Picked up new car today, some "paperwork" to sort out with multiple cups of tea from reception (sorry I can't remember your name). Time generous handover from Phillip with everything explained. Felt very well looked after and management (Karim I think) support seemed to be in place. Very happy to leave a 5* review.

23 de maio de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your 5-star review Richard.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service that we set at Peter Cooper Motor Group. I will pass your rating on to Phillip, Karim and our management team. And we hope to welcome you back in the future! Wishing you many happy miles.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Extremely Disappointed with Peter Cooper Chichester – Poor First Car Experience

I was really looking forward to purchasing my first car, but my experience with Peter Cooper Chichester has been utterly disappointing.

First, my collection date was delayed by an extra week without proper communication. When I finally collected the car, the agreed upon rust repair had not been properly addressed instead, the salesman just hastily painted over it on the day. The car hadn’t been properly valeted either; they simply sprayed autoglym over the dirt, and marks from the removed mud guards were still visible.

To make matters worse, the spare wheel was missing, and the mud guards (which I’d asked to be left in the boot) weren’t there. Despite promises to deliver them, I’ve been waiting over four weeks with no resolution. Now, the sales manager is ignoring me.

Additionally, I wasn’t shown how to set up the VW Service App, leaving me to figure it out myself which I still can’t use.

For a supposedly reputable dealer, this level of service is unacceptable. What should have been an exciting milestone buying my first car has been completely ruined by their incompetence and lack of care. I would not recommend Peter Cooper Chichester to anyone.

Update: I have forwarded the email I sent to Jonathan Bell ( Sales Manager) as he blatantly ignored me to Richard Vandenberg on 13th May and have not yet received a reply!!
I had to contact Peter Cooper on 15th May as now I am now having a problem with the worn out clutch!

26 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good afternoon Luke,
We are sorry to hear your experience did not live up to our usually high expectations. We would like to hear some more about your experience, and find out your details, to investigate this further. Please email our Brand Manager Richard (rvandenberg@petercoopergroup.co.uk) with full details of your complaint, your full name, the branch you visited and your registration, and Richard will get back to you as soon as possible.
Many thanks,
David

Classificada 5 em 5 estrelas

Kia showrooms Peter Cooper Hedges End

On a recent visit to view a used Kia Stinger I was met by an excellent sales manager Lewis Worthington .
Lewis was highly knowledgeable , polite and very helpful with all aspects of the car and the buying process .
It was so nice not to feel over pressured in the showroom.
When out for a test driving Lewis drove this high performance car in a considerate, mature and professional manner which I thought was very impressive.
An excellent visit and service.

29 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your 5-star review Roger.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service that we set at Peter Cooper Motor Group. I will pass your rating on to Lewis and our management team. And we hope to welcome you back in the future! Wishing you many happy miles.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 5 em 5 estrelas

I have been a Kia customer for several…

I have been a Kia customer for several years now, and once again they were able to find a deal that worked for myself and my circumstances. They were helpful and friendly throughout. I am extremely pleased with my latest Kia, and I'd like to thank Lewis Worthington for all his help and patience.

9 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your 5-star review Rebecca.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service that we set at Peter Cooper Motor Group. I will pass your rating on to Lewis and our management team. And we hope to welcome you back in the future! Wishing you many happy miles.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

NO WORDS

NO WORDS. DO NOT DEAL WITH THIS BRANCH. The complete and utter lack of respect from everyone at this dealership toward a disabled person is most upsetting. I travelled 640 mile round journey for a VW vehicle on their Approved Used programme in good faith that the car would be in good working condition/order - how wrong was I.

I complained of several problems the same day after my 6 hour journey home and have been ignored ever since. Tracking, windscreen wipers not working, outside temperature sensor faulty, rattling steering column, low vibration when driving in low gears, scratched glass to name only a few. And if you think the 130 point checks are carried out you are wrong! I've had absolutely no proof that this was ever carried out - and based on the above which all form part of it, I can be confident that it was never done. They can't even show me proof. I call this false advertising.

Nobody from Sales, Aftersales or management have ever tried to contact me to try and resolve my complaints and I have been lied to every step of the way. John, Graeme and the aftersales/service team have let me down and let their Group down. In hindsight I am glad I had to travel 6400 miles for my vehicle as at least I won't ever have to deal with them again and just go through my local VW dealership.

Peter Cooper you should be embarrassed at what outfit you are running down here. Professional, Excellence, Trustworthy, Everyone, Respectful is your supposed Mission. It couldn't be further from the truth.

30 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning Jordan,
We are sorry to hear your experience did not live up to our usually high expectations. We would like to hear some more about your experience, and find out your details, to investigate this further. Please email our Customer Service address (Customer.Service@petercoopergroup.co.uk) with full details of your complaint, your full name, the branch you visited and your registration, and someone will get back to you as soon as possible.
Many thanks,
Alice
Peter Cooper Motor Group

Classificada 5 em 5 estrelas

Happy experience

We would like to feedback our happy experience at Peter Cooper VW in Portsmouth yesterday. The reception given by new recruit, Red, was warm, friendly and efficient. Then we were handed over to Lucie in sales, who was a great mixture of talents-knowledgeable, friendly and she listened to exactly to what we were looking for.
She went to a lot of trouble, even though we were in the early stages of looking around and trying out interior space. She knew there would be no sale today.
It was nice to have a confident woman in car sales-I sometimes feel some male sales staff (at other places) can come across as pushy and superior.
Although we live 90 minutes away, we would seriously consider returning as the service made us feel so comfortable. Thankyou Lucie

14 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you so much for your kind and thoughtful review! We're thrilled to hear you had such a warm and positive experience at Peter Cooper VW Portsmouth. Red is already making a great impression as part of the team, and we’re so pleased Lucie made you feel truly listened to and supported—she really is a star! We're proud to have her delivering such an approachable and professional service. It means a lot that you'd consider coming back despite the distance. We hope to welcome you again soon!

Classificada 1 em 5 estrelas

Shameful experience with Peter cooper.

Traveled from Glasgow to Hedge branch Southampton to collect a VW approved used vehicle. I arrived before 12pm and did not leave until after 4pm to start my journey back to Glasgow because the vehicle was not up to standard on what should have been a quick turnaround. Vehicle had staining on both front seats algae on bodywork, loose fitting rear bumper that had popped from its fitting to the chassis. It also had scored pitted and weakened back discs with pads that were between 70-80% of worn, the car was also to have had fresh MOT on it also but didn't. So I was stuck in Southampton until work was carried out. During this time I had a sales manager "LIE" and invent a role of head technician for another staff member to say that the car was in an acceptable condition brakes etc only for him to be caught out. I was also approached by the Brand manager Zak long who was a delight! He was condescending antagonistic and arrogant and to top it off when he thought he was out of site I could quite clearly see him making mocking hand gestures aimed at myself and partner which was quite upsetting as we were already felt very let down by lack of standards and basic values shown since arriving. In the end all work was carried out brakes body work and the mot test done last and then i acknowledged the car to be safe and then accepted it a s VW approved used car standard. I did however contact Peter cooper customer services and made a complaint after leaving the branch to go into detail of my experience, invented job roles delightful brand manager hand gestures etc. Response from complaint was very weak with admission of training issues being one. Mr Darren Cooper if you are reading this i want to point out the standard within you're organisation is the worst I've ever experienced and I would hope you personally investigate what went wrong especially with the behaviour of 2 senior staff members representing you and you're company. H King

13 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Afternoon,
I'm sorry to hear you were not happy with your experience with us. Since your email, we are taking on all feedback you have given, as we are always striving to do the best we can. Please do reach out to our customer services email again if there is any further feedback you have to offer, or if you need any further assistance - we will do our very best to assist you.
We wish you many happy miles in your new car!

many thanks and kind regards,
Alice

Classificada 1 em 5 estrelas

Rubbish customer service

I telephoned twice and spoke to the receptionist, on both occasions I was advised all personnel was busy and I would get a call back, nobody has bothered to call back. Tried calling again this afternoon, no answer despite trying several departments. Can you please call asap.

18 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning Phillip, We are sorry to hear your experience did not live up to our usually high standards. Can you please email the marketing team: marketing@petercoopergroup.co.uk which site this review is regarding and the best contact telephone number. I will ensure that a member of the team contacts you today.
Your comments will be shared with the management team and used to improve our customer experience in the future.
Kind regards,
David- Peter Cooper Group

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service .

I should like to put on record how good my experience was when I bought a Kia car from Peter Cooper at Hedge end. In the first instance I put a reserve on it although an image was not yet available. Within 10 minutes I had a call from Lewis Worthington who then went out of his way to video the car and forward me the video. As a result I made an appointment to view within a couple of days and Lewis showed me the ins and outs and I had a test drive. At all times he was very friendly and knowledgeable about the car. I agreed to purchase the car and he dealt with all the necessary paperwork. Having paid by bank transfer he kindly acknowledged receipt.
I was also very impressed by the showroom and the staff working there as they were all in uniform which is something one rarely sees in car showrooms.

10 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Thank you for your 5-star review Jackie.
We really appreciate the review and are very pleased that you received the high levels of customer service that we set at Peter Cooper Motor Group. I will pass your rating on to Lewis and our management team. And we hope to welcome you back in the future! Wishing you many happy miles.

Kind Regards,
David
Peter Cooper Motor Group

Classificada 1 em 5 estrelas

Visited Peter Coopers at Hedge End as a…

Visited Peter Coopers at Hedge End as a potential customer in purchasing a new Tiguan. Salesperson was very uninterested, we stood at his desk and asked some questions. We were not invited to sit, he did not engage with us - only turned his tablet round to show us the vehicle on his screen. We walked away not wishing to return to Peter Coopers or purchase a vehicle from them

13 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning Alison, We are sorry to hear your experience did not live up to our usually high standards. I will ensure your feedback is passed on to the relevant people. Should you wish to communicate with us further on this, or if you wish to give more feedback, please do send an email to our Hedge End Sales Manager Chris: candrews@petercoopergroup.co.uk
Your comments will be shared with the management team and used to improve our customer experience in the future.
Kind regards,
David- Peter Cooper Group

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service!

Excellent service!! thank you Lewis (Hedge End) for all your advice and professional help, friendly and so helpful
Absolutely love my new Kai Sorento

11 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Peter Cooper Group

Resposta da Peter Cooper Group

Good Morning, We are so pleased to here you enjoyed your experience with us, and that Lewis was so helpful. Thank you for taking the time to leave this review - we hope you enjoy your new Sorento, and we wish you and your new car many happy adventures.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais