Phantom Motor Company 

A classificação desta empresa está indisponível devido a uma violação das nossas directrizes.

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Habe eine Lichtmaschine gebraucht für Opel Omega b bestellt und bezahlt. Nach über einer Woche noch nicht geliefert. Nach erfolgtem telefonischen Rückruf und Nachfrage um Rückruf am nächsten Tag in ge... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Very good relaxed service, no pressure what so ever with outstanding aftercare when we needed it. Clarisse in aftersales was of great help

Classificada 5 em 5 estrelas

We enquired about viewing a Jag F-Pace. Gary came back to us very quickly to get us booked in to view the car. We noticed a few things that we wanted rectifying before we then picked it up. Gary had e... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Gary was absolutely great! We’re really happy with the car and couldn’t have asked for a better experience. The whole process with Phantom has been fantastic from start to finish — professional, fri... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Concessionário auto

Informação fornecida por diversas fontes externas

We at Phantom Motor Company are specialists in prestige and performance vehicles. With 200+ hand picked and independently sourced cars in stock. We pay particular attention to vehicles with the highest specifications. Competitive finance packages offered to suite all needs. Part-exchange is welcome. Be it top of the range executive saloons, thrilling sports cars or luxurious 4x4’s - we are sure to have what you’re looking for. Come and see us!


Informações de contacto

Violação de directrizes

Todas as opiniões

(2050)

298 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Wouldn’t recommend

Purchased a car from here 2 years ago, sales process was rushed and never had the option to check my details over at the end, as a result my details were inputted incorrectly resulting me in not receiving my V5. I have had multiple emails ignored and when you phone you get passed around or told the relevant person isn’t available to deal with it. On top of this I have had multiple wheels that have been previously welded (one of them was welded in 2 places) which has been badly done and over the 2 years the have cracked resulting in my tyres deflating which I thought must of been a slow puncture but after getting them checked have been told it is bad welding repair. This has happened on 2 wheels now which has been very costly to me. Would not recommend this company as you will feel like you can’t raise an issue without being ignored.

6 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Good Morning Sian, Thank you so much for taking the time to leave Phantom Motor Company with a review, we are extremely disappointed that you have had to reach out this way to us. For us to be able to look further into this for you, could please e-mail customersupport@phantommotorcompany.co.uk with your registration and we will try our up most best to try and resolve this for you. We look forward to hearing from you. Kind Regards, Phantom Motor Company.

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic Service

Well I start by saying a big big thank to Longin this man is one of the most genuine guy I have ever met .when I first got my call from Longin It was like I knew him but I didn’t we went through everything with the car I was looking at.and made an appointment to come down to see the car it was my husband that found me the car I was very optimistic as I wasn’t so sure about the inside of the car I was looking at because it would not be the sort of inside I would go for in a car . When I meet Longin he could see straight away I was unsure about the car and he said you will love it or hate it .i was in the office with Longin and my husband and this man is by far one of the best sales men I have ever met . I am one of those people that read reviews and after reading some of the reviews I was really unsure but I am writing this review one month after having my car and omg I love this car I can honestly say it’s the best car I have ever had so thank you so much Longin yes I love my car and the interior is fantastic I would probably not go anywhere else and would only probably deal with Longin now. My husband wished he did deal with Longin as he got a total different service to what I got and was a bit disappointed at his Service to my Service. he genuinely gives 100% to his customers. and takes time to explain everything that is going on and kept me informed at all times. This man I hope is down for one off phantom motor best sales person as he is so genuine and very honest and so helpful So Thank you Longin for all you help with my car and even no, you weren’t the sales rep for my husband‘s car, but helping my husband with his car and my daughter‘s new car you are 100% from me and all my family take care . phantom motor Longin is an asset to your company and I hope you appreciate it. 💯 THANK YOU Longin

25 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Zara,

Thank you so much for taking the time to leave such an amazing and heartfelt review. We’re absolutely delighted to hear how much you’re enjoying your car and that your experience with Longin made such a lasting impression.

It’s fantastic to hear how he supported you throughout, especially when you were unsure at first. Making sure you feel confident and comfortable in your decision is exactly what we aim for, and it’s great to know Longin delivered that for you. We’ll be sure to pass your kind words on to him, he’ll genuinely appreciate it.

We also appreciate your honest feedback regarding your husband’s experience, as this is something we always look to improve on across the whole team.

It’s brilliant to hear that not only you, but your family as well, have felt supported. Thank you again for your support, it really means a lot to us.

Classificada 5 em 5 estrelas

Amir was an absolute pleasure to deal…

Amir was an absolute pleasure to deal with. His enthusiasm for the cars is contagious.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Daniel,

Thank you for the great review. We’re really pleased to hear you had such a positive experience with Amir and that his enthusiasm made a difference. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

Thank you again for your support.

Classificada 5 em 5 estrelas

From start to finish Amir made the car…

From start to finish Amir made the car buying experience effortless. Can’t fault the service. Car is immaculate and the sale was straight forward, I will be recommending Amir to anyone who is interested in the future.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Josh,
Thank you for the fantastic review. We’re really pleased to hear Amir made the whole buying experience effortless and that everything was straightforward for you.
It’s great to know you’re happy with the car and that it was presented to a high standard. We’ll be sure to pass your kind feedback on to Amir.
We really appreciate your recommendation and your support.

Classificada 1 em 5 estrelas

I would not recommend Phantom Motor…

I would not recommend Phantom Motor Company.

I purchased a vehicle from them in April 2023 and, before agreeing to the sale, specifically raised that the rear parking sensors were not working. I was assured this would be rectified, but despite repeated follow-up, the issue was never properly resolved and after months of chasing I was told to take the car to Mercedes for them to fix the issue.

I also found the sales process unnecessary, with repeated attempts made to obtain a £250 deposit before I had properly viewed the vehicle.

Since purchase, I have experienced several further issues. The AdBlue had not been properly topped up despite assurances that the vehicle had been serviced. Phantom had also fitted front window tints to the car before sale, which I later discovered were illegal. As a result, I was required to remove them and pay a £150 fine.

The most serious issue has been the wheels fitted to the vehicle. Mercedes has confirmed that the car was fitted with non-genuine 20-inch wheels rather than the correct original specification. I have already spent over £600 repairing cracked alloys and have now been advised that all four wheels require replacement, with related suspension concerns also identified.

Earlier this year, Phantom also advertised sets of what appeared to be genuine alloy wheels for sale. Given my own experience of being sold a vehicle fitted with cheaper non-genuine wheels instead of the correct original specification, this raises obvious concerns. While I cannot say with certainty where those genuine wheels came from, it does give the impression that original sets may be removed from some vehicles and replaced with cheaper alternatives. If a vehicle is being sold with upgraded or non-standard wheels, I would strongly advise asking whether the original wheels are included or seeking an appropriate reduction in price.

I would also advise prospective customers to treat the company’s online reviews with caution. I was told by a manager that customers had been offered up to £200 to remove negative reviews, and that many of the positive reviews were “invited”. On that basis, I do not believe the online review profile necessarily reflects the true customer experience.

When I raised these matters with Phantom, the response was dismissive and there was no meaningful attempt to resolve them.

Overall, my experience hasn’t been great and I would exercise caution.

1 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to read your feedback and to hear that your ownership experience since purchasing your vehicle in April 2023 has not met your expectations.
We take all customer concerns seriously, and we’d like to address the points you’ve raised.
Regarding the rear parking sensors, we acknowledge that this was highlighted prior to sale. Our understanding at the time was that steps had been taken to resolve the issue, and we regret that this did not lead to a satisfactory outcome for you. Referring you to a main dealer was intended to ensure the matter could be diagnosed with specialist equipment, but we appreciate that this may have felt frustrating after your earlier follow-ups.
In relation to the sales process, we’re sorry if our request for a holding deposit came across as excessive. This is a standard practice intended to secure vehicles due to high demand, but it should always be handled in a way that allows customers to make fully informed decisions without pressure.
With respect to the AdBlue level and servicing, we aim to prepare all vehicles to a high standard prior to handover. It’s disappointing to hear that this may not have been the case here, and we will review our pre-delivery inspection processes as a result of your feedback.
On the matter of the window tints, we take compliance with UK regulations seriously. We regret any inconvenience or cost caused and will ensure this is reviewed internally to prevent any recurrence.
Regarding the wheels, we would like to clarify that vehicles may sometimes be fitted with aftermarket or upgraded alloys, which can be common within the used vehicle market. However, this should always be clearly communicated. We are sorry to hear about the issues you’ve experienced and the costs incurred, and we understand your concerns around this point.
We would also like to address your comments about our reviews. We do not condone or engage in practices that mislead customers. While we may invite customers to leave feedback following a purchase, this is a common and transparent practice. We do not offer incentives in exchange for the removal of honest reviews.
Finally, we’re sorry that you felt your concerns were not handled to your satisfaction when raised with us. This is not the level of service we aim to provide.
Thank you again for your feedback

Classificada 5 em 5 estrelas

super ride

I had a super ferrari ride. Thank you for this super amazing ride, jon

27 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Anika,

Thank you for the lovely review. We’re so pleased to hear you enjoyed your Ferrari experience, it sounds like a memorable one.

We’ll be sure to pass your kind comments on to Jon, he’ll really appreciate it.

Thanks again for your feedback.

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing experience

Amazing experience, quick , easy , efficient, customer service was brilliant , Got dealt by Longen.

25 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi,

Thank you for the fantastic review. We’re really pleased to hear you had such a quick, easy, and efficient experience with us.

It’s great to know Longin looked after you so well and that the customer service stood out. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

Thanks again for your support.

Classificada 1 em 5 estrelas

Disheartening experience

I bought a Range Rover Sport back in February that was my dream car and I was so excited to drive away.
As soon as I got the car home having driven it down the motorway and once it has gotten dirt on it, I noticed a dint in the rear bumper which I have since had to have fixed at my own expense.
I also then tried to connect my phone to the car using the Apple/Android auto feature as I didn't want to be spending time doing this on the forecourt and thought I'd better wait until I got home to try all the features. I wish I had, because it doesn't work at all. I've taken this to a garage and was without the car for 2 days. The garage had to investigate the problem, replace USB ports and the problem still isn't fixed, and to top it off, I was told by Phantom that they wouldn't cover this anyway and referred me to the warranty. Conveninetly, the warranty also doesn't cover this problem. I'm now left with a 'luxury' car that I can't even connect my mobile phone to.
I've found the whole experience really disheartening and the dream car I thought I'd bought has just left me with an expensive and seemingly difficult to fix problem... I was to and fro with emails and calls and I just feel that Phantom have washed their hands of this, despite this problem clearly already existing when they sold me the car. I wish it was just fit for purpose.
Don't bother buying from here, they won't be interested once they have your money!

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Chesca,

We’re very sorry to read your review and to hear about your experience. This is not the level of service or support we aim to provide, especially following the purchase of a vehicle you were so excited about.

We understand how disappointing this must be, particularly with the issues you’ve described and the inconvenience caused. Your comments regarding the condition of the vehicle and the handling of your concerns have been noted and taken seriously.

Our team is aware of this matter and it will be reviewed internally to ensure it is handled appropriately. Thank you for taking the time to share your feedback.

Classificada 1 em 5 estrelas

Phantom started so well

Phantom started so well, sale was easy through Matt, but once I had paid communication kind of dropped off a cliff.

My Macan GTS arrived and only 4 days later multiple system failure, gearbox failure, I spend over 30 mins broke down in the middle of the road, manage to get the car moving and back home eventually.

Emailed and called Phantom, no reply.

Spoke to Matt and he told me aftercare finished at 4:30pm so no one could help (even tho my email was before then) advised to wait till Monday, confirmed with Matt that this is unacceptable as a resolution as I am now stuck with a car that is not fit to drive on the weekend, agreed that Matt emails me with a summary of what we spoke about and his sales manager calls me before end of play Saturday 18th April (today), of course, no one called me back.

Waited till Monday and received an email from the aftercare team

(I’m sorry to learn that you’re having issues with your car shortly after purchase, I have contacted A1 to assist you in getting your car seen at a local garage for diagnostic and estimate for the repair.

Please do not hesitate to contact us should you have any further queries and we will be happy to assist.)

Basically got palmed off to the extended warranty I bought on top of the car, even tho this issue should of clearly been the responsibility of the dealership to fix...

Found out with warranty that diagnostic fees I have to pay, and they cap labor at £50+Vat an hour, emailed back multiple times as this should be fixed by the dealer, no reply, mentioned Consumer Rights Act 2015, still, no reply.

In the end I just paid out of pocket myself, rather than have a useless broken car on my drive.

Phantom will be your best friend right up until you part with your money, then want nothing to do with you, car was lovely, till it wasn't!

15 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Alex,

We’re very sorry to read your review and to hear about your experience. This is not the level of service or support we aim to provide, particularly in a situation like this so soon after purchase.

We fully understand how frustrating and stressful this must have been, especially given the circumstances you’ve described. Your comments regarding communication, the handling of the issue, and your concerns around responsibility have been noted and taken seriously.

Our team is aware of this matter and it will be reviewed internally to ensure it is handled appropriately. Thank you for taking the time to share your feedback.

Classificada 1 em 5 estrelas

I wouldnt if I we're you

If i could give this company -1 I would.
I bought a BMW m2 competition on the 5th march 2026 from these cowboys.
It all started I lost the rear spoiler traveling home from picking the car up. This happened on the M6 motor way unfortunately it hit another vehical travelling behind me fortunately no damage was caused. Obviously I reported this to Dylan one of the sale guys which I turn said he would get me a replacement 7 weeks on im still waiting. After numerous times of trying to contact him, nothing was working so I contacted the aftersales even then I was promised another, they fobbed me off for weeks saying they couldnt find another carbon spoiler so I gave them a number of suppliers for them to contact only after I threatened them with court action they offered me 2 options which I declined and these are the reasons why.
1. The speedometer stopped working which I reported to A1 warranty they told me they cant cover the cost as a new cluster is £2000 and the warranty only covers £1000.
2. I noticed black/blue smoke coming from the exhaust when pulling up at lights. This could be a number of things including, turbo seals, faulty pcv valve or valve stem oil seal.
3. Indicators only work when they want to. I have been doing some investigation its a common fault they require a new earthing wiring loom.
4. Heavily grooved rear discs which are also below minimum thickness.
5. With regards to the speedometer not working ive had an independent garage take a look he said the clocks have been out once before as the screws holding the clocks in were missing? This has now set alarm bells ringing as now im thinking is this the true mileage of the vehicle? I am yet to confirm this via an OBD scanner this will tell me the true reading of the mileage through the ECU/TCU.
6. Now ive noticed a knock coming from the rear diff.

They also have hidden costs £300 admin fee something I wasn't told about when signing for the car.

They are all very nice and very communative when buying the car but once something goes wrong they don't want to know and fob you off with every excuse.

Even when you trade your vehical in the do an inspection on the car on the day you a scheduled to pick the new car up. Coming up with all sorts of faults that dont exist another way of getting money out of you.

Just be very careful people and dont believe a word they say ad its all BS.

5 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these concerns to our attention.
First and foremost, we want to clarify that since your purchase on 5th March, we have been actively working to resolve the issue regarding the rear spoiler you reported. As discussed, sourcing a replacement carbon spoiler has proven more difficult than anticipated, but we have remained in contact with suppliers and provided alternative options in an effort to reach a solution.
However, we must also note that the additional issues listed in your review were not formally reported to us or our aftersales team at the time they arose. This has limited our ability to investigate and assist you promptly, which we would have been more than willing to do.
We take all customer concerns seriously and would welcome the opportunity to review these matters properly. We understand you are bring the vehicle back to us and we will look at the issues for you.
With regard to fees, all charges—including the admin fee—are outlined in the purchase documentation provided at the point of sale.
We regret that you feel let down and would like the chance to resolve this constructively.

Classificada 5 em 5 estrelas

Attended the garage

Attended the garage, which was by appointment only, and from the moment I arrived, I was impressed. There were plenty of high-end cars on display, but even though my purchase was nowhere near that price bracket, I was still made to feel just as special.
I dealt with Jack, who was extremely pleasant and informative throughout the process. We found out at handover that I was his first customer—he hadn’t been with the company long—but you honestly wouldn’t have guessed it. He did a brilliant job and made the whole experience a pleasure.
The entire team were friendly and welcoming, with special thanks to Ian, who was so kind and even handed out a couple of freebies, which was a lovely touch.
A genuine 5-star experience from start to finish—would definitely recommend! Oh, and my new Mini Cooper is amazing!!

18 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Debbie,

Thank you for such a fantastic and detailed review. We’re delighted to hear you had such a positive experience from the moment you arrived and that you felt well looked after throughout.

It’s great to know Jack made such a strong impression, especially as one of his first customers. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him, he’ll be over the moon with your comments. We’ll also make sure Ian sees your message, he’ll really appreciate the mention as well.

We’re so pleased you’re enjoying your Mini Cooper, it’s a great choice. Thank you again for your recommendation and your support.

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely fantastic experience with…

Absolutely fantastic experience with Phantom! I recently purchased a Ford Ranger, and I couldn’t be happier with both the vehicle and the service I received. From start to finish, Jack Mather was amazing—professional, friendly, and incredibly helpful throughout the entire process. He made everything smooth and stress-free, answering all my questions and ensuring I was completely comfortable with my decision.

The whole team at Phantom really goes above and beyond for their customers. If you’re looking for great service and a seamless car-buying experience, I highly recommend them. Thanks again, Jack!

20 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Scott,

Thank you for the fantastic review. We’re delighted to hear you had such a great experience purchasing your Ford Ranger and that you’re happy with both the vehicle and the service you received.

It’s great to know Jack looked after you so well and made the whole process smooth and stress-free. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him, he’ll really appreciate it.

We really appreciate your recommendation and your support. Enjoy your new Ranger!

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY

AVOID THIS COMPANY - Bad experience here , my mum ( 70 years old ) purchased a car from them April 2026, on collection of the car she was told the repair of an alloy wheel hadn’t been completed but “take the car and bring it back” bearing in mind its a 2 hour round trip ! Thankfully she refused and after chasing a week later, the wheel was fixed and she was told to collect , after making the trip again she was called by the garage to say collection wasn’t possible due to an engine light failure , she was already 5 mins away from the garage ! she was told they would deliver the car to her on the Tuesday - this was after the Easter bank holiday weekend ..and this didn’t happen… there was no call made to her to arrange delivery even though she had paid a years insurance upfront with her insurer and the car in full ! and after chasing for a week and leaving messages with colleagues there where no calls returned to her, in the end she cancelled the car as alarm bells started to ring , she requested a refund of 12k , yes she got the refund within the 5 days timeframe , but there seems to be the same themes from other reviews I’ve read .. your calls go unanswered / customer service is non existent / and there seems to be no assistance or assurances from them to provide any meaningful quality of care for their customers. Funny thing is this company will see my reply and go and do their quick copy & paste reply , like the rest of the negative comments I’ve seen. On review of their feedback there seems to be NO REAL GENUINE CONCERN for unhappy customers. Surely everyone can’t have the same issues who leave a negative review ? lots of common themes and red flags noted !
Lovely Flashy showroom they have with great stock but a complete let down of service ! they have been described as cowboys and I would have to agree ! Avoid unless your happy to be treated like an idiot ! The way they work you would think they don’t want to sell cars all the chasing the customer has to do! Ironically she brought a car from a dealer round the corner from them, and described it as a “completely different level of experience”, looking back now it was a blessing in disguise for us ! But Phantom cars you really should take note of the bad comments we are all real people you may learn a thing or too if you take the comments onboard .. as the saying goes “the customer is always right 👏🏽”

17 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Leah,

We’re very sorry to read your review and to hear about your mum’s experience. This is clearly not the level of service or communication we aim to provide, and we understand how frustrating and disappointing this situation must have been, especially given the circumstances.

We appreciate you taking the time to share such detailed feedback. Your comments regarding the delays, communication, and overall experience have been noted and will be reviewed internally.

We’re glad the refund was processed within the expected timeframe, but we’re sorry the experience leading up to that point did not meet expectations. Thank you again for bringing this to our attention.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Thanks Gary for really and good friendly service, very happy.

14 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Tony,

Thank you for the great review. We’re really pleased to hear you received such friendly service from Gary and that you’re happy with your experience. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

Thanks again for your support.

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointing after-sales…

Very disappointing after-sales experience. The car developed faults within a few months, and resolving the issue has been stressful and time-consuming. Promises made during the sale were not fulfilled, especially regarding warranty coverage. Overall, not a trustworthy experience and I wouldn’t buy from them again.

4 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Patrick,
We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This is not the level of aftersales support we aim to provide.
While warranty providers are third-party companies with their own terms and coverage, we appreciate that this does not take away from the inconvenience caused. Your comments regarding the issues experienced and the handling of the situation have been noted and will be reviewed internally.
Thank you for taking the time to share your feedback.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid this company

Avoid this company. Left a deposit on a vehicle and faced nothing but confusion and delays. When I requested updates or a refund, the responses were vague and unhelpful. It felt very unprofessional and poorly managed. Definitely not the level of service you’d expect when spending this much money.

4 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Christopher,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This is not the level of service or communication we aim to provide, particularly when it comes to deposits and keeping customers updated.

We appreciate you taking the time to share your feedback, and your comments regarding the delays and lack of clarity have been noted and will be reviewed internally.

Thank you for bringing this to our attention.

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely amazing customer service…

Absolutely amazing customer service from start to finish. Longin was an exceptional salesperson. Couldn't recommend this place enough.

10 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Darren,

Thank you for the fantastic review. We’re delighted to hear you had such an amazing experience from start to finish and that Longin looked after you so well. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

We really appreciate the recommendation and your support.

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely disappointing experience

Absolutely disappointing experience. The car I purchased had issues almost immediately, and the so-called “warranty” didn’t cover most of the problems. I ended up paying out of pocket for repairs, which defeats the whole purpose of buying from a dealer. Communication after the sale was poor, and getting support was frustrating. Would not recommend.

3 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Chloe,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been, especially so soon after your purchase.

While warranty providers are third-party companies with their own terms and coverage, we appreciate that this does not take away from the inconvenience caused. Your comments regarding communication and support after the sale have also been noted, as this is not the level of service we aim to provide.

Thank you for bringing this to our attention, and your feedback will be reviewed internally.

Classificada 5 em 5 estrelas

Reasonably priced supercar not…

Reasonably priced supercar not overpriced like other car sales.a company that flips cars for a quick profit is better than one that overprices and holds on to stock because it has desirable spec.
Query was dealt with promptly by Amir,deal done and car sorted and delivered within a week even after having to put on x4 Pzeros new brake pads all round and get it serviced cannot fault the sales process .

9 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

Hi Nick,

Thank you for the fantastic review. We’re really pleased to hear you were happy with the value of the vehicle and that everything was handled quickly and efficiently from enquiry through to delivery.

It’s great to know Amir looked after you so well and kept everything moving smoothly, especially with the additional preparation carried out before delivery. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

Thank you again for your support, and we hope you enjoy your new car.

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID!

If you are going to take notice of one review let it be this one!

This is the worst buying experience ever and I have purchased many cars over the years! Phantom have a very sneaky trick to under value your used P/X they give you a valuation before checking your car which you may be happy with then when you go to collect your newly purchased car from them they take your car in for it to be inspected by their tech and they totally nail your car for faults which are mostly fabricated to try and knock the original valuation down in my case they even stole my locking wheel nut to reduce the valuation! so insist they appraise your car before you move forward with theirs!

They advertised my car with 2 keys but when I came to collect it they said they couldnt find it and would send it to me in the next few days, 2-4 for weeks passed and still no key so kept calling the salesman Kamren then aftersales , then Chad the manager who all gave me a pack of lies and BS! they stopped answering my emails and phone calls in the end I had to go back to the finance company to get the funds released for a new one!

Make a note of the cars mileage when you place a deposit as they put an extra 837 miles on mine from point of deposit to collection and then refused to pay compensation for the extra miles!

Break pad lights came on from second day of ownership which makes a mockery out of their multipoint checks, they also gave me the runaround to get them replaced!

Month 5 and now the rear differential is leaking oil which they are now refusing to repair even though they are obligated by the consumer rights act 2015 so I have now gone back to finance company to investigate as they are breaking the law!

These guys are a bunch of cowboys and I advise anyone to NOT buy from here! once they have your money its game over they will ignore all communication and lie through their teeth to try and save money! If you value your time and sanity save yourself the hassle and headache and steer clear from these cowboys! They also do not replace parts with like for like genuine parts they just get after market cheap tat no matter how expensive your car is!

7 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Phantom Motor Company

Resposta da Phantom Motor Company

We’re very sorry to read about your experience and appreciate you taking the time to share such detailed feedback. What you’ve described is clearly not the level of service we aim to provide, and we take these concerns very seriously.
To address a few of your points: part-exchange valuations can sometimes change following an in-person inspection, but this should always be clearly explained and fully justified. We are concerned to hear that you feel this was not handled transparently in your case, and we will be reviewing this internally.
We also sincerely apologise for the issues you’ve raised regarding the missing key, communication delays, and the time it took to resolve matters. This is not acceptable, and we understand how frustrating that must have been. Your comments regarding mileage, vehicle condition, and aftersales support—including the brake warning and differential concern—are particularly concerning and are being looked into as a priority.
We would really like the opportunity to review your case in full and work towards a resolution. Please contact us directly at aftersales@phantommotorcompany.co.uk with your details so we can investigate this thoroughly and respond properly.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais