We were looking at down sizing our vehicle & looking for a replacement car for approximately 3-4 years. After a week of torture from other dealerships of various makes & models, we finally foun... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
If possible I would give a minus star rating. After purchasing a car from Read Group in Burton on Trent the outlet was subsequently closed without any notice to clients. The car I purchased required a... Ver mais
Genuine company no pressure when looking around, just friendly staff there to answer my questions without being pushy. When I made my decision to go ahead after a couple of days reflecting on what I h... Ver mais
Need to contact this company regarding a service plan they encouraged me to take out, which has now cost me alot of money, with moneygoing to them, but not towards my service, but there is never anyon... Ver mais
Informações sobre a empresa
- Concessionário auto
- também em
- Loja de acessórios para automóveis
- Mecânica automóvel
- Serviço de motorista
Escrito pela empresa
We are a trusted, family-run dealership network serving customers across Boston, Burton, Derby, Doncaster, Grimsby, King’s Lynn, Lincoln, and Worksop. We are proud to offer a wide range of vehicles from top automotive brands such as Hyundai, Suzuki, MG, Jeep, and Alfa Romeo. Discover our extensive selection of used cars, explore the latest new car offers, book a test drive, or easily schedule your next service or MOT online. Visit your nearest Read Motor Group dealership today and experience exceptional service and quality you can trust.
Informações de contacto
Sem histórico recente de solicitação de opiniões
Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Não respondeu a opiniões negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
We were looking at down sizing.
We were looking at down sizing our vehicle & looking for a replacement car for approximately 3-4 years.
After a week of torture from other dealerships of various makes & models, we finally found exactly what we we're after.
Reads at Boston certainly gave the right approach & space to chose the vehicle you wanted.
We took nearly a week at Reads of Boston inc test drives to finally decide our vehicle of choice.
The atmosphere at Reads is very relaxed with a non pushy or pressured sales approach.
Over powering a customer will not result in a sale, but customers should have some idea of vehicle knowledge & maintenance before criticising the dealership.
Our salesman "Noah" at Boston was very respectful, he certainly put himself out & was very professional right to the very end.
We will certainly re-visit in the near future, for hopefully another vehicle.
An Exceptional Car-Buying Experience – Scott Walker Is an Absolute Credit to Read Hyundai Boston!
I honestly cannot praise Read Hyundai Boston enough, particularly Scott Walker, who made purchasing my beautiful BMW 218i M Sport Gran Coupé an absolutely wonderful experience from beginning to end.
Having previously experienced a very difficult car purchase elsewhere, finding a dealership that was professional, transparent, reassuring and genuinely customer-focused meant everything to me. Scott exceeded my expectations in every way.
From our very first conversations, his communication was outstanding. Whether I was requesting service history, vehicle specifications, the VIN, updates on the finance process or simply sharing my excitement, Scott was consistently responsive, patient and incredibly helpful. Nothing ever felt like too much trouble.
We encountered some frustrating delays and communication difficulties with my finance provider, but Scott worked alongside me to get everything resolved. Throughout the process, he continually reassured me that the BMW was reserved for me and wasn’t going anywhere. His professionalism and commitment made what could have been a stressful experience feel so much more manageable.
My partner and I travelled all the way from London to collect the car, and the welcome we received was unforgettable. Scott greeted me with a big, warm hug, almost like meeting an old friend! He even jokingly asked whether I needed the toilet after such a long journey — and he was absolutely right! That genuine warmth and humour immediately put us at ease.
Even while attending to other customers, Scott managed to make everyone feel welcomed, comfortable and valued. That’s a real skill, and one that didn’t go unnoticed.
We experienced a few unexpected delays on collection day, including needing to visit a local bank to arrange payment. Scott couldn’t have been more accommodating, even helping us find the right bank. Nothing seemed to faze him.
He gave us plenty of time to inspect the BMW, happily arranged for a little additional interior cleaning when requested, and allowed us to enjoy a relaxed, unhurried test drive. There was no pressure whatsoever. He also carefully talked me through the paperwork and helped arrange my GAP insurance, included warranty and road tax.
What impressed me most was that Scott is a manager, yet remains so personally involved and hands-on with his customers. He was approachable, down-to-earth, knowledgeable, professional and genuinely lovely throughout. His humour made the experience even more enjoyable, and we even got a lovely photograph together with my new car!
And the BMW itself? Absolutely gorgeous! Everything I’d hoped for and more. I drove it all the way home to London and have fallen completely in love with it.
I can confidently say that this has been the best car-buying experience I’ve ever had. Scott didn’t just make a sale; he made the entire experience memorable for all the right reasons.
If you’re considering buying a car from Read Hyundai Boston, I wholeheartedly recommend them. And if you’re fortunate enough to deal with Scott Walker, you’ll understand exactly why I’m writing such a glowing review.
Thank you so much, Scott, for your kindness, patience, honesty, exceptional communication and genuinely outstanding customer service. You are an absolute credit to Read Motor Group!
One extremely happy BMW owner. Five stars, without hesitation! ⭐⭐⭐⭐⭐
Disappointing experience after buying two cars from Read Motor Group
Disappointing experience after buying two cars from Read Motor Group
I had been a returning customer of Read Motor Group. I previously bought a Suzuki from Read MG Grimsby and later purchased my MG3 Hybrid+ through their MG dealership in Grimsby. Unfortunately, my experience since buying the MG has left me disappointed.
My first concern relates to the anti-corrosion warranty. My MG was serviced through the authorised dealership, but after making enquiries I have been unable to obtain records confirming that the required anti-corrosion/body inspections were carried out and documented.
I was also never advised during the relevant servicing that I needed to request a separate anti-corrosion inspection. When you take a vehicle to an authorised main dealer, I think it is reasonable to expect them to understand the manufacturer’s warranty requirements, carry out the necessary inspections, or at least tell the customer what needs to be done to protect the warranty.
There was also a separate issue with my servicing payment plan. When the dealership changed ownership to Evans Halshaw, I was not informed that I needed to cancel my existing Direct Debit for the servicing plan. I would have expected clear communication about something involving ongoing payments, rather than having to discover and deal with it myself.
This is particularly disappointing because I had previously trusted Read Motor Group enough to buy a Suzuki from them and then returned to purchase my MG3.
I am now seeking clarification from MG Motor UK regarding the missing anti-corrosion inspection records and whether my warranty could be affected.
Overall, I expected much better communication and attention to important warranty and payment matters from a main dealer group, particularly as a returning customer.
Need to contact this company regarding…
Need to contact this company regarding a service plan they encouraged me to take out, which has now cost me alot of money, with moneygoing to them, but not towards my service, but there is never anyone available to speak to, emails are ignored. Not a company to trust
If possible I would give a minus star…
If possible I would give a minus star rating. After purchasing a car from Read Group in Burton on Trent the outlet was subsequently closed without any notice to clients. The car I purchased required a part replacing and this part was removed from the car by Read. When the outlet was closed Read Group refuse to replace it and actively block all attempts by me to get Read to replace it
Scott Walker at Read Hyundai Boston
My daughter and I have just completed a deal to buy a 2nd-hand Bayon from Read Hyundai Boston.
We live near Norwich but couldn't find any deal as good as Read offered.
So, we drove up to Boston on Saturday (25/7) to view the car and ended up buying it.
A lot of this was due to the Hyundai Promise and warranty but most was due to the friendliness, approachability and honesty exhibited by Scott Walker.
We felt that he had our best interests at heart (while obviously wanting to make a profit) and we had absolutely no misgivings about buying the car from him.
He has taken care of all the paperwork and arranged for the car to be valeted and delivered, today, to my daughter, who is very very happy!
She deserves to be as this is a reward for 6 long years of study to get a 2:1 degree.
Theives
I did a part exchange at Humberston in December. Read Motor Group failed to pay off the finance on the old car resulting in me being chased. I took a Service plan out in December, Read Motor Group failed to make me aware that they were selling the dealership, so now they owe me money for a Service Plan I can’t use. They are the worsed car dealership I have ever used. All I want is my money back, if not I will go to court
I have visited both Lincoln and Boston…
I have visited both Lincoln and Boston this week. Honestly both get my rarely awarded don't bother award. Enquire about a N line 69 plate Tucson. Went to Lincoln after seeing online. Husband walked in with me Tuesday 23rd we looked all.over for the car. When he went in and said jokingly trying to find this car, can't see it have you hidden it somewhere. Man in tie and stripe shirt said. "We don't hide cars, we sell them" so RUDE!! Then told its in Boston.
Fast forward to today, travel to Boston Lincolnshire. Saw nice man polite only to have his colleague display behaviors that he ain't interested.
1. Asked if could go cheaper that 13990 told no.
2. Offered test drive. Accepted only for car not to start
3. All cars filthy, dusty, bird dirt on many so uncared for
4. Asking if warranty on used car told no, challenged this then told 12 .months... I mean know your products
5. When we said shall we come back in 30 min. When u got the car going the older man who had already been rude answered, do what you want!!
6. I said that's is rude, he shrugged is shoulder saying to us well.i don't care..
Result: did.not.go back, trying to find another car honestly I had the cash and needed to buy urgently... I have no car a urgently need one!!
Honestly people of Lincolnshire do not bother with these two dealerships... owners you are welcome to contact me i will respond and update my review if you can do better!!
I would rate 0 if I could - AVOID
I would rate 0 if I could. Purchased a Jeep from the Derby site in February, raised issues which were present on purchase in March, still in June I am chasing for a resolve. I am paying for a £30k+ car which is has multiple serious faults. It took them til the end of May to collect the vehicle for repairs, which did not resolve all the issues. I have now raised a complaint with my vehicle finance and the motoring ombudsman.
Boston branch Scott Walker was nothing…
Boston branch Scott Walker was nothing short of amazing he goes above and beyond allways cares for the customer genuine kind and caring thank you Scott you are top man
Disappointing Experience from Start to Finish
Extremely disappointing experience from start to finish. Emails went unanswered, phone calls were rarely picked up, and it felt as though customers were simply taken for granted.
The vehicle collection process was particularly poor and completely disorganised. The dealership appeared unprepared, making what should have been an exciting experience frustrating and stressful.
I regret choosing to do business with this dealership and would have little confidence in trusting them to service my vehicle in the future.
As an authorised Hyundai dealership, the level of customer service falls well below what I would expect from the brand. Hyundai should do more to monitor the quality of service provided by its franchised dealerships and take action against those that consistently fail to meet acceptable standards.
I would not recommend Read Hyundai Burton dealership to anyone and would strongly advise prospective customers to consider alternative Hyundai dealers that place greater value on customer service and professionalism.
Scott Walker at Boston was great
Scott Walker at Boston was great. Easy to talk to no sales jargon, just a good honest guy and I would not normally say that about a salesman lol. Very knowledgable but a people’s person. Definitely do business with him again.
Misleading dealership who fail to solve customer complaints
After being a VW owner for many years, this has been the worst dealership I have ever encountered. Technician advised me that my rear brake pads were metal to metal during the video visual health check and was advised it would fail the MOT. Made several attempts to ring dealership, no reply. As I was a waiting appointment we walked back to the dealership to be told that their phone lines were down, then they immediately asked if I had been trying to call. As we were waiting for a total of 8 hours with a young child (for a service, MOT & replacement of rear brake pads) we kept being told the car would be completed shortly or in 20 minutes. Frustrated, we checked the online MOT status to find out my car had in fact PASSED the MOT with the rear brake pads only marked as an advisory. We asked for the old rear brake pads to be left in the vehicle. As soon as we asked for this, the office blinds were being closed and many whispered conversations occurred between staff. When we asked the service advisor she informed us that the vehicle had passed MOT with the new brake pads, which was in fact a lie. We spoke to the MOT tester who continued to tell us more lies, saying that the technician couldn’t video the pads as his iPad was too large, that if a brake pads measures at 2.0mm then it’s advised as metal to metal wear. This is untrue and misleading customers when in fact my car did pass MOT. I even opted for non genuine brake pads as I needed my car to pass that day for work purposes, when this could have been rebooked as it did not in fact need them immediately. Now I have non genuine pads on my car which could have been easily avoided if I had not been mislead and missold.
8 days later I have had to speak to VW head office yet again and I still have not received my full refund from this dealership. VW head office are now unable to make contact with the Aftersales area manager. Extremely poor service from a dishonest dealer. Not even an apology for keeping us waiting for 8 hours with a young child present. No follow up calls or emails regarding my complaint. I have never experienced such poor customer service from a car dealership. We were not the only unhappy customers present as we sat waiting for hours. I am still awaiting my refund and promise of an update regarding my complaint. To promise customers a refund as soon as possible and provide them with an update to be here 8 days later no further forward is appalling. Hopefully VW Head Office will be successful in helping me deal with this dealership. If I could rate it 0 stars then I would.
Read Hyundai Boston -fraudulent behaviour
Read Hyundai Boston-
We were told brake pads down to metal and would fail MOT, authorised on that basis only to find out the pads were in fact not down to metal and it had actually passed MOT on old pads. This was on a waiting booking for service and MOT - we were waiting for 8 hours on this visit! Despite the service advisor informing us it had been tested on the newly fitted brake pads. We had to check the MOT status online ourselves to find out this information was in-fact a lie.
Lazy, incompetent, dishonest and poorly trained staff with poor process. It concerns me to think how many other customers may have been victim to fraudulent behaviour at this dealership without being aware!
Been waiting two weeks for a deposit…
Been waiting two weeks for a deposit refund! They never reply to emails, never call you back when you leave a message and come up with 100 reasons why you’ve not received your refund. Will end up taking out a claim against them with the bank at this rate, Avoid this company if you can, buy from someone else.
Appalling treatment to mobility customers
I am generally lost for words, took my car in for a simple repair, they completely forgot my car was there.
Took me nearly 2 weeks to get my car back, countless calls, no updates and so rude they didn’t even give me an apology.
I would seriously consider re training your staff and get rid of the lying, inexperienced and rude repair staff
Definitely lost me as a customer, and it’s disgusting how they treat mobility customers, this has been a considerably awful experience for someone with ADHD and autism.
DO NOT USE OR BUY If I could give a…
DO NOT USE OR BUY If I could give a negative score I would, after service is appalling waiting for a refund for 5 months after multiply calls and emails. This is after repeated broken promises. I can not stress enough what a shocking company this is
Totally Incompetent Customer Service
After taking 4 phone calls and an website enquiry to book my service, I should have known this would have been problematic. I dropped my car off the night before, as advised, and confirmed that a major service was required.
4.30pm came round and still no call to let me know the car was ready. As it was the Thursday before bank holiday I didn't want to leave it too late to get sorted so I called the garage myself. Service department didn't answer, I got through on another line but when attempting to transfer got cut off. 2nd attempt I managed to leave a message. 15 minutes later my call is returned, only to learn that my service has not been completed due to paper work not being passed onto the technicians. The gentleman at the end of the phone was totally honest and upfront when telling me this, which was appreciated but didn't help the situation. He offered me 2 options; 1st - pick the car up without completing the service or 2nd - leave the car over the BH Friday, get the service complete first thing Saturday morning and discounting £100 for the inconvenience which was a nice gesture but didn't negate the fact that I would now be without a car for 3 days in total, far from ideal.
Saturday rolls around and an email at 9.15 reading; "Please can you confirm whether you needed an 80k service or 3rd year service...There are some discrepancies with the booking...
I need to confirm the service and the also how much you are paying." I was FURIOUS. 3 phone calls & 2 messages before I was able to speak to the service advisor in that morning who advised that, conveniently, the car was ready for collection.
Upon arrival, I gave my name, paper work found and card machine presented to pay whist she went to get the keys. No apology & no acknowledgement of the poor customer service provided or inconvenience caused. I expressed my disappointment in the service provided and how I have never come across such incompetence for administration, communication or customer care. I will not be returning to use any department at Read's Burton and hope the debacle that occurred will trigger a review of processes for such a simple task.
Excellent sales executive, Georgina , Reads Hyundai Burton on Trent
I spoke to a lady , Georgina, in sales, at Burton on Trent, Reads Hyundai.
She was really helpful, knowledgable, and at the same time professional.
Really did help me with the car I wanted to buy.
Unfortunately I was unable to buy the car at this time .
I would recommend speaking to this lady if you want to purchase a car from this excellent dealership
Avoid at all costs doesnt deserve 1…
Avoid at all costs doesnt deserve 1 star . They should wear balaclavas here
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








