Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

This place is absolutely breathtaking! Immaculate, gorgeous house with unreal views. The hosts were immediately responsive, helpful, accommodating and friendly. Our on-site host, Polina, was an absolu... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Had a disappointing stay in one of their house. When we got there the flusher on the toilet wasn't working. It later transpired that it was known by the owner that the flusher wasn't working properly... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

This property is tucked away in an amazing location right over the cliffs and ocean by Brandon point, with morning views you will remember for a long time! The house is spacious and full of light, ver... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Exactly what we were looking for. Great location to downtown Dingle. Beautiful views. Very clean. Great recommendations of walks listed inside. Communication with property manager was great. Rooms wer... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

80 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(80)

35 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Wonderful apartment to stay in for our…

Wonderful apartment to stay in for our visit to Nice.
Comfortable clean and airy with great views of the sea and beach. Also easy access to airport and town centre on the tram. We were greeted by the host on our arrival and she was very helpful, explaining facilities and how to reach the town and the station. I hope we can stay there again on our next visit to Nice.

14 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Be prepared to lose your deposit over nothing! Avoid.

We stayed with stay yna at brandon house in dingle in july 2022 for a week. We paid premium prices for a 5 star experience as advertised. The house itself is as per the pictures and a credit to the owners but stay yna as property managers are unprofessional, rude and money hungry in my opinion. If you are the owner reading this i recommend you change mgt immediately. The property is very rural, roads are poor and you need to travel through a farm yard with farm machinery to get there. Not ideal for kids but mucher bigger issues emerged. What ruined it for us was stay yna taking out the full €500 deposit from us days later due to 1. We had more than 2 bins full of rubbish disposal (6 adults plus 2 kids for a week did indeed create more than 2 bins of rubbish, we left the extra bags beside the main bins very neatly), 2. We used up toiletries (confirmed as included in the price as per t and cs) and disposed of the empty content bottles, 3. There were stains on towels and linen (they sent pictures, barely visible stains). Total charge €114 (of which points 1 and 2 were c. 50%) with full €500 taken from our account with rest to be refunded in time. For context, we were a family of 6 adults and 2 small children paying for quality accommodation at premium prices for peace and quiet. Paid over €2k for a week. We were extremely careful and diligent. The place was left in great condition. You are given one towel per adult and no washing powder. We bought our own and washed the few towels they gave us. You are given two bins liners only for a week. We cleaned everything before we left, turned on the dishwasher and even put the towels onto a wash (with powder we bought). We attempted to talk to stay yna to dispute these allegations of "damage" who refused to talk to us over the phone, will only reply by email from the uk and the local welcome manager washes their hands of it all. We have stayed in 5 star accommodation all over ireland and have never been treated like this before. Its not the money, its the shocking attitude. Stay away from stay yna and before you think about booking anywhere with them read every word (and tone) of their terms and conditions as they will charge you extras and then refer back to loosely worded ts and cs. Certainly not a 5 star experience.

14 de julho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Steve,
Thank you for your review.
Upon check out as per protocol the home is cleared from any damages or any additional cleaning required.
Unfortunately it was found that all sets of linen and towels were fully stained blue. As our professional launderette was unable to remove these stains these do have to be replaced and charged. We do try our utmost to avoid these charges but the stains fully covered all the linens and towels that it was unavoidable.
We only charge for rubbish if there is an excess, upon departure there were 6 additional bags filled, and the recycling was not separated - we ask you to separate this as Stay YNA is an eco-friendly company, so the house manager did have to do this and take the time to go to the recycling centre.
All our homes are self catering, so we supply each guest with 1 small and 1 large towel, if you require any more this could have been arranged.
We also supply you with washing up liquid, some dishwasher tablets and washing machine tablets to get you started! This is normally enough for a week's stay for most of our guests.
Upon booking you did agree to our terms and conditions - section 4 we require a damage deposit for your stay. We always provide pictures of the damage and an invoice for this.
If there is damage to the home, we fully investigate any damage caused on both sides.
Kindest regards

Classificada 5 em 5 estrelas

I have just spent the most wonderful…

I have just spent the most wonderful week (March/April) in Maison Dior in Nice. The apartment was brilliantly equipped, extremely comfortable and everything was absolutely 5*. I could not have wished for more. In addition, the location was perfect for public transport - bus and tram - and an easy walk to the main parks, shopping centre, the old town and the coast. Having spent time in France for more than 60 years, this was my first visit to Nice and I loved it. Everyone we met was kind and friendly and we found super coffee shops, bakeries, small supermarket and restaurants locally. All in all an amazing week and Maison Dior was the perfect place to stay and from which to enjoy it. Thank you!

6 de abril de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I do not recommend this company as our…

I do not recommend this company as our experience has been very poor but with a better outcome than others. We booked for Dingle in Oct 20 for Christmas 20, and paid €1800 in full. Prior to booking I called the company and they advised of there was any Covid issues, that we would be able to cancel and get a full refund. We live in Northern Ireland, as as December passed, the Irish Government introduced more and more restrictions. Two days before we were due to leave the government introduced a ‘no travel’ outside your county ban. So we could not go. When I rang to explain, and to ask what to do the immediate response was ‘not our problem’. After taking the time to explain, I was told that in no circumstances could they refund, but would move us to another week. We settled on Easter, but again the Irish restrictions meant that we could not travel. We then moved to May, and then finally back to Christmas 2021. However when we looked at plans for Christmas our original party could not make it, we again asked for a refund, and the answer was no. All correspondence and calls where difficult, and no attempt was made to reconcile the contract.

After much frustration I got my husband to ring and he persuaded them to put the Christmas week back up for sale, and if it sold then we could get our money back, or we would use it. So the company agreed, and it sold, but no one contacted me to tell me. I had to check the website, and reach out to them. The money was not repaid to me until last week, after the new quests checked out. I lost the 25% deposit, but feel lucky as others got nothing. Had we not insisted, and restated our rights, we would have had no refund.
All in all a bad experience, and I would not recommend this company.

8 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Diane,

Your booking was made in November 2020. The Pandemic had started way before this time. Our COVID terms and conditions were in place at the time you booked, these are made very clear on our website. We do state that we do not issue refunds but we do move bookings if Kerry is in a lockdown at the time of your stay. As Kerry was in a lockdown at the of your stay in December 2020, we kindly offered to move your booking which you agreed to. As an honest trustworthy company at Stay YNA Dingle we have worked hard during the pandemic to offer to move guests if there is a lockdown and they cannot stay in the property and we have also moved people who cannot travel due to their own personal circumstances.

Just to confirm, we never said 'it was not our problem. and our communication in email and conversations show this. Emails are answered within 24 hours and more often within 2 hours and we spoke to you in person explaining the terms and conditions.
As you did not want to move your booking we did in fact change the terms and conditions for you and offered you a 75% refund if the week you had originally booked got re booked on the website. You were advised of this when the booking was confirmed.

We do not appreciate guests who tick and agree to terms and conditions but then decide that they wish for the terms and conditions to not apply to them when they decide they would like a full refund. To write a defamatory review is not only unfair but it also has an impact on businesses that are taking responsibility during covid and offering a fair solution.

Our advice is THINK BEFORE YOU BOOK as TERMS AND CONDITIONS ARE THERE FOR A REASON and TAKE RESPONSIBILITY FOR YOUR OWN ACTIONS. We would much rather you do not book with STAY YNA Dingle and book with a company who offer a full refund policy no matter what. We are sorry it is not financially viable as a business to offer a no questions asked full refund policy which is why WE STATE THIS IN OUR TERMS AND CONDITIONS CLEARLY.

Kindest regards
Stay YNA rentals

Classificada 5 em 5 estrelas

I absolutely loved everything about the…

I absolutely loved everything about the experience of staying at this beautiful, perfectly located and appointed property in Nice. Elena and Jenny were both amazing; I was met at the property right on time and the explanation of all the features of the property was done completely and thoroughly. This was one of those rare times that the actual property was better than the representation on-line (and the on-line photos were absolutely gorgeous!). I would highly recommend STA YNA and this particular property to anyone.

7 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Luxe experience with this company compared to the others I’ve booked with in the area.

My experience with this company has been fantastic. Ive stayed at several of their properties and all of them had a luxe feel. The customer service has gone above my expectations and they have accommodated all of my needs throughout my stay. The properties I stayed at are spotless and beautifully furnished. I’m going to book with them again in the spring.

6 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

MARIAN PARK - DINGLE TOWN

We had a fantastic stay here. The property is a short walk from the centre of Dingle but in a very quiet little estate. The house was spotlessly clean, very warm and very well equipped. The back garden was also a bonus as we visited with our dog. Rose was very accommodating with the check-in and check-out times which was much appreciated as was the welcome basket. Overall I would highly recommend this property.

4 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Nice, France

STAY YNA was great to work with. Even after some problems with Airbnb they worked with us and got everything back on track. Our host was extremely responsive and the instructions for your place were very detailed. Couldn’t have asked for a better stay to end our Europe vacation even with all the COVID worries. As for the place we stayed at it was amazing and well worth it. Close to everything from food, shopping and the beach. Easy to get around we were able to walk everywhere. Close enough to the airport and other transportation that it makes it very convenient. Place was amazing and clean with everything you will need. Lastly the views from the balcony are breathtaking. Perfect place to enjoy a cup of coffee in the morning or your favorite beverage in the evening watching all the people.

4 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA

Classificada 5 em 5 estrelas

This house is amazing

This house is amazing. The views are stunning. And the host was so kind and helpful. Couldn’t recommend it more!

30 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Rosie,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA

Classificada 5 em 5 estrelas

DINGLE Tides

Thanks very much to Lauren and Fionna for the lovely stay in Dingle Tides.

The house was lovely and spacious with a great location. The boat house had plenty to keep entertained.

Location wise the house was beautiful placed along the waterfront. We found it very easy to get taxis into Dingle during the busy Other Voices festival period.

The welcoming basket was a lovely touch and Fionna was fantastic at check-in. Making sure we were all set for our stay

Would highly recommend!

29 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Conor,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointed and will not book with Stay YNA in future

Booked and paid in full per their contract and then Covid shut down hit. They wouldn’t refund and offered the worst months for rebooking. Then shut down was extended again and nothing open. Once all opened again we could not travel the new rebooking times offered and requested a credit for Future booking, They wouldn’t give us credit for future booking and kept our full rental $.

25 de novembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

A little surprised to read so many poor…

A little surprised to read so many poor reviews. I have recently returned after spending a few days at Sands Cottage. Castlegregory, Co Cork. I found the whole rental experience excellent. Thanks to manager Oonagh for being so helpful and accommodating.
The cottage is lovely with absolutely everything one could require. 5 bedrooms ensuite made living with my family of children and grandchildren very comfortable.
We brought our 2 dogs with us which was great. They enjoyed their walks to the beach and the garden is big and secure.
I would recommend this property. Castlegregory and the Maharees are beautiful.
Thanks again to YNA.

18 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Jennifer,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA rentals

Classificada 4 em 5 estrelas

Family get together

Four days was too short in Orchard House as we, three generations, settled in nicely in this spotless warm cosy house. Comfortable beds, great sleep was had. Five and seven year olds loved the bath and plenty of hot water. I even read a thriller from the book case. A big bonus that we had room for the three cars in the yard and locked the gates to the street.
If need for a house for extended family to go west Orchard House is the one!
Thank you Rose as well for the lovely basket of treats and necessities.
Christel

6 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Christel,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA

Classificada 5 em 5 estrelas

Fabulous place

Fabulous place - will definitely be back - lovely welcome and spotlessly clean - the mountains at the back for walking and the sea in front to play on. Lovely lounge and kitchen area - great sized bedrooms and hot water on demand. Perfect location and thanks for lovely cheese and local treats - beautiful see you soon Maria

3 de novembro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Maria,

Thank you so much for your kind review,

We hope to welcome you back to Stay YNA in the future. Don't forget to drop us an email for a loyalty discount.

Kindest Regards

Stay YNA

Classificada 1 em 5 estrelas

I do NOT recommend STAY YNA

I do NOT recommend this STAY YNA. Be aware, as they will charge your credit with out your consent. I was caught off guard when I received an email stating my credit card was charged $260 Euros a few days after my stay, with out my consent. After contacting the company they stated they were charging to clean to sofa and they "over charged" my account and will reduce the charge. I always take pictures when I leave the apartment, as I know scams of this sort exist. The images show the apartment was left in the same as way we checked. BE AWARE, YOU WILL GET SCAMMED if you choose STAY YNA.

2 de outubro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Shawna, thank you for your review. We do find this review to be unfair as the charge to you was the damage deposit agreed to upon booking. This is held until the home is cleared from damages upon check out. The charge was due to the strong smell of dog left and dog hair left on the sofa. We do advise in our terms and conditions "Dogs are not allowed to jump on, or sleep on the furniture or go in the bedrooms. We also ask that all traces of your pet be removed at the end of your stay, including the garden and courtyard areas."
If these smells or hair cannot be removed we do require professional cleaning as the apartment needs to be brought back to an acceptable rental condition. We always supply photos of the additional cleaning or damage, and invoice an you are notified of these charges.
We advise in future to always read the full terms and conditions before agreeing to avoid this upset.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Experience.

Terrible Experience.

DO NOT rent with this company. They will overcharge your credit card weeks after you leave. Dishonest and scammy. After contacting them about overcharges they reduced the charges but gave no explanation nor provided proof.

BEWARE!

2 de outubro de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Hi Teo and Shawna, thank you for your duplicate review. We do find this review to be unfair as the charge to you was the damage deposit agreed to upon booking. This is held until the home is cleared from damages upon check out. The charge was due to the strong smell of dog left and dog hair left on the sofa. We do advise in our terms and conditions "Dogs are not allowed to jump on, or sleep on the furniture or go in the bedrooms. We also ask that all traces of your pet be removed at the end of your stay, including the garden and courtyard areas."
If these smells or hair cannot be removed we do require professional cleaning as the apartment needs to be brought back to an acceptable rental condition. We always supply photos of the additional cleaning or damage, and invoice an you are notified of these charges.
We advise in future to always read the full terms and conditions before agreeing to avoid this upset.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

Avoid
Avoid this company at all costs, they are UK based and the customer service is shocking. My family had a booking for my wife's 60th birthday in Kerry for June 2021 and we could not travel due to extended Covid restrictions. The weekend we had booked was the only time we could go as a family but then the restrictions were extended.

We informed Stay YNA of this and requested a refund as we would not be able to go. Stay YNA refused this refund even though no services were provided.

Avoid this company and stick to local companies who need your business and know how to treat customers.

1 de abril de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Summary:
Your booking was made in Feb 2021 during the pandemic, knowing and agreeing to our terms and conditions, and you want to cancel the booking that is over 2 months away and are upset that your 25% non-refundable deposit will not be returned.
For any other potential guests reading this - we do require a 25% non-refundable deposit at the time of booking. If you are unsure about this or cannot accept responsibility for your actions please book with an alternative provider.

Details:
It is clearly stated on our website BEFORE, DURING and AFTER the booking process- that a 25% non-refundable deposit is required. This is also in our terms and conditions which are agreed to when booking.

In the event of cancellation, we will of course do everything we can to facilitate alternative dates as we have in your case – allowing you to change dates anytime within 2021 free of charge. This has been refused.

Ireland has not announced the situation for travelling in June. They are trying to open the country fully for May – so we cannot, at this point in time, cancel a booking you have made, 2 months in advance due to COVID.
You booked in Feb 2021 in the middle of a pandemic, agreeing to our T&Cs which state we require a 25% non -refundable deposit and now you want to cancel, will not agree alternative dates and are unhappy your non-refundable deposit will not be returned.

This is a standard booking procedure throughout the travel industry. We also, unlike many other companies, try to move our guest’s bookings to alternative dates, which you have refused.
I would advise that you carefully consider your actions before booking any travel in the future and are serious about your booking before confirming it.
Thank you
Stay YNA

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid

Avoid this company at all costs, they are UK based and the customer service is shocking. My family had a booking for my mothers 6oth birthday in Kerry for June 2021 and we could not travel due to extended Covid restrictions. The weekend we had booked was the only time we could go as a family but then the restrictions were extended.

We informed Stay YNA of this and requested a refund as we would not be able to go. Stay YNA refused this refund even though no services were provided.

Avoid this company and stick to local companies who need your business and know how to treat customers.

1 de abril de 2021
Opinião espontânea
logótipo da STAY YNA

Resposta da STAY YNA

Summary:
Your booking was made in Feb 2021 during the pandemic, knowing and agreeing to our terms and conditions, and you want to cancel the booking that is over 2 months away and are upset that your 25% non-refundable deposit will not be returned.
For any other potential guests reading this - we do require a 25% non-refundable deposit at the time of booking. If you are unsure about this or cannot accept responsibility for your actions please book with an alternative provider.

Details:
It is clearly stated on our website BEFORE, DURING and AFTER the booking process- that a 25% non-refundable deposit is required. This is also in our terms and conditions which are agreed to when booking.

In the event of cancellation, we will of course do everything we can to facilitate alternative dates as we have in your case – allowing you to change dates anytime within 2021 free of charge. This has been refused.

Ireland has not announced the situation for travelling in June. They are trying to open the country fully for May – so we cannot, at this point in time, cancel a booking you have made, 2 months in advance due to COVID.
You booked in Feb 2021 in the middle of a pandemic, agreeing to our T&Cs which state we require a 25% non -refundable deposit and now you want to cancel, will not agree alternative dates and are unhappy your non-refundable deposit will not be returned.

This is a standard booking procedure throughout the travel industry. We also, unlike many other companies, try to move our guest’s bookings to alternative dates, which you have refused.
I would advise that you carefully consider your actions before booking any travel in the future and are serious about your booking before confirming it.
Thank you
Stay YNA

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais