Ardara Sweet Co. Opiniões 

204
•
TrustScore: 5 em 5

4,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

I recently ordered from Adara Sweet Co. I received my order earlier than expected. Everything was well wrapped up in either paper or repurposed cardboard. Everything was done so well. I was well infor... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I ordered from SweetCo for the second time for a school disco, and once again they didn’t disappoint! Great value for money, super easy to deal with, and best of all—really fast delivery (next day to... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Just a quick note to thank Jackie for being so helpful yesterday morning when I called, really just to double check that she had enough stock of selection boxes, as I was ordering 99. The order has a... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Ordered bulk box of Cadbury caramel bars for my dad for fathers day on Wednesday morning (17th June) with a request for the package to be urgent as a present for Fathers day on the 21st June. The pack... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de doces
  2. também em
  3. Buffet de casamento
  4. Confeitaria
  5. Grossista
  6. Grossista de confeitaria
  7. Loja de artigos para festas

Informação fornecida por diversas fontes externas

SweetCo supply Cheapest Online Sweets in Ireland, Buy in Bulk at Wholesale Prices, Special Offers on Confectionery, Delivery anywhere in Ireland


Informações de contacto

4,9

Excelente

TrustScore: 5 em 5

204 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,9

Todas as opiniões

(204)

6 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

I will give them credit for delivery it…

I will give them credit for delivery it was fast. However I paid in total 22euro for a sweet box to give to my husband, and have to say I was so disappointed with it. The amount of sweet in it was tiny for the price you pay for it, the picture of it gives a false sense on what it looks like.

14 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Hi Mary Ellen, the retro sweet box is actually €14.95 which includes a message and is actually very keenly priced. The €6.95 is the courier charge for delivery and is this is what the couriers actually charge us also. The product description also advises what is in the retro box.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible small company

Terrible small company. No customer support. They don’t reply to emails. Very long delay between ordering and delivery. My delivery got lost and they didn’t reply to my emails about it. Avoid at all costs.

3 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

All orders have been dispatched for Christmas, what is your order number please .

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely brilliant service

Absolutely brilliant service! Will be a returning customer definitely, cannot recommend enough!!! We need more local businesses like this, well done to owners and staff for such a well provided service

7 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Molly, thank so so much, such lovely genuine feedback, really appreciate you taking time out of your day to share this.

Classificada 5 em 5 estrelas

This is the first time I've ordered…

This is the first time I've ordered goodies and it won't be the last, I'm not very computer/internet savy, but I found ordering online very simple, my order of candy canes arrived well packaged and delivered on time by DPD, and I'm very happy with the products I ordered. I have to admit I was concerned that the candy canes might arrive broken, but they are all perfect. Thank you for the bonus sugar sticks, I haven't had one in 50 years!

5 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Hi Gavin, what wonderful feeback to get, thank so very much for posting this, it so appreciated and really to good to hear that you are happy with the service and product, thanks again.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, 24 hour delivery, very impressed

29 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Hi Alyson, your feedback is wonderful, we really appreciate it thank you so very much for posting this and for taking the time out of your day to post and email us as well, thank you again.

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible

Terrible. They advertise 4 flags per pack but sent me just 1 and ignored all my subsequent correspondence.

31 de agosto de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Apologies but we have not received any correspondence from you to say the order was incorrect, no emails or phonecalls. Checked up your email and having had anything re this. There is no problem rectifiing order. We see an oversight was made when reading the packing slip that said 1 flag but actually it is is 1 pack of 4. If you get in touch we can send out remaining 3 or refund.

Classificada 1 em 5 estrelas

Customer service horrific

Customer service horrific. I've ordered from this company for over 2 years and spent €11,578 over that time as it's a wholesale account. My last order for 120 euro was never delivered to me, I contact CS Brendan after emails going unanswered and get a lady called Jackie who tried to tell me emails are in some folder and missed and they were not ignoring me. I tell them I didnt get my order, then she said she would look into it, weeks nothing, I call Brendan who then gets her to email me, she states that she was under the assumption that I was contacting and being compensated with DPD, How would they compensate me? I don't have an account with DPD thats you. my emails go unanswered for 1 week. The item was NEVER delivered here, it was NOT signed by me or anyone else here, it was not stolen it was never delivered. It's not my job to investigate this, I did all I can and now im 120 euro down and no resolution or help.

I have ordered from you guys for two years, starting 06/02/2021/ 32 orders totalling 11,578 EURO, and for the effort to resolve this 120 EURO missing item is not great, I'm your customer, if you have an issue with DPD miss delivering thats not my issue, I didn't sign or receive that item.

I am ignored to where I need to open a PP dispute, this should not be the case. I lost as they gave tracking, but simple as the driver messed up, the driver who they pay to deliver my item and failed me.

CS is lacking when it comes to resolving this. Jackie was not helpful and was doing the blame game when she should have been trying to resolve my order being LOST! 12k spent and you loose a customer for a once off 120 euro order. SMART???

I have my own company and if a post looses a one time or long time customers order I replace it immediately. I do not make the customer run around trying to find an item they never got. This is not the customers responsibility! You now ignore my emails again, horrible experience to a simple problem that ALL online companies deal with. You need to look at your procedures as this is no way to deal with a simple miss sorted / lost customer package.

——-

Jackie - Your reply is a joke- 3 months for your lovely reply! 🤦‍♀️

I never needed to deal with your customer service, never any issues with anything before but the one time in two years was HORRIBLE!! No reply to emails no call back and lost customer

12 k spent and you fight with me over €120! Surly this is not your first time to have this issue in over 35 years 🤣

I don’t work for DPD I’m your customer - the guards lol I’m your customer this is not a criminal matter, your responsibilities are to ensure delivery by the courier you pick!

Ignored emails by your experienced 35 years in bus company - 19,20,21 April no reply, 11,14 may no replay - you think that’s good customer service? I called you called DPD and tried to sort and to no avail - citizens advise would say!”””” If you bought something from a business to be delivered, it's the seller's responsibility to make sure the item is delivered to you. If the seller used a courier, they should chase the courier to find out what's happened to your order - it's not your responsibility.””””

Never did I sign for it! Show me one signed slip! Your courier dumps it in a hall by the main door! Im on the second floor as per my address! I don’t work in the hall! Yes we have people working here but yet again not in the hall!! It’s your responsibility to ensure the package gets to the customer from when it leaves to the drop off - it didn’t! Simply - if it’s stolen because your drivers forged my signature that’s on the couriers you pick! I can’t be in the hall Monday to Friday 9-6 waiting for the many packages I get! Fastway deliver to my office door and never any issues. Imagine me telling my paying customers to call the guards about a postage order missing! Ffs I opened the case on PP as you ignored me for ages!

Then claimed my email went into some magic folder that no one looks at! Again this is your admin issues not the customers we don’t care! We want the product we paid for!

Why should I pay €120 for nothing????

I got my refund from PayPal so clearly your in the wrong Jackie and Brendan

Part of online shopping is ensuring the delivery and if not do all you can to help YOUR customer! Failed

19 de abril de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Hello Gina O neill , Ok lets deal with the facts here, Yes you have been a good customer so we haven't been that HORRIFIC over the 2 years plus you placed an order after this horrific event as you have stated. For over 2 years we sent your parcels out with DPD, signed for and delivered no problem and same for this parcel in question. Your parcel has been lifted or stolen, it's the Gardai not trustpilot you should be contacting.We have always prioritised your order as you needed them urgently as we did this time, dispatched with DPD, they have proof of delivery. You even mentioned this in your initial email that you felt the goods had been stolen. You have stated that parcels are left in a communial area for collection with no CCTV and where the public can access, so no security. It was over 5 days later that you emailed us about your parcel and as to its whereabouts, why did you not collect it when it had been delivered. An email had been sent on the day of dispatch with the tracking details, and DPD sent notification on day of delivery, was there nobody to pick it up? Initially, you also said you know the drivers and you will sort it out with them, next we hear you opened a paypal case. Deliveries should be left in a safe place and you need to be in a position to collect them in a timely manner. You openly admitted in one of your emails, the parcel was not there must be stolen. We have been in business for over 35 years and this problem is a Gardai problem because your parcel has been stolen and you cant expect us to pay for stolen goods.

Classificada 1 em 5 estrelas

Customer Service is terrible

Customer Service is terrible, I have recently bought a few items and it has been a month. They only answered once asking me if I wanted a refund or wait until one of the items arrived in the warehouse and I said a refund. 2 weeks gone by with no reply and no refund, poor!, at least update me.

14 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fast, Friendly, Great Choice

Have just placed my second order within 3 weeks for my children's birthday parties. Easy to navigate website, quick delivery and fast and friendly communication. Highly recommend for any occasion.

27 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great idea for birthday gift or party!

Thanks a mil!
Ordered couple tubs as birthday present :) all came fast delivery. As described. Would recommend!

Thank you ,
Ana

17 de maio de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Thanks Ana for supporting Irish small business!! Enjoy

Classificada 4 em 5 estrelas

Easy to order lovely treats

Easy to order lovely treats - this is the second time I’ve ordered with this company. The first time delivery was delayed but I got in touch and the company sorted it quickly. This time I ordered Friday and was delivered today. Would recommend

2 de abril de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Thank you MaryTheresa for lovely review and recommendation, much appreciated.

Classificada 4 em 5 estrelas

I ordered with Sweetco and when my…

I ordered with Sweetco and when my order came in, the wrong product was in the box. I contacted Sweetco, and they did everything to solve the issue, and I got the correct product within few days, so Im very happy. Thank you team

30 de março de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Thank you Magalie for the lovely review, glad to sort everything for you.

Classificada 5 em 5 estrelas

Quick delivery

Quick delivery, well packaged and they put in a free box of sweets in my order - nice touch

7 de março de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Ardara Sweet Co.

Resposta da Ardara Sweet Co.

Thank you for the lovely review Clar much appreciated.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais