Villanytt Opiniões 31

TrustScore: 1.5 em 5

1,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna. God service frem til varen som ble forhåndsbetalt ikke kom frem pga de hadde sendt til feil adr. Venter på å få den i retur for så å sende til meg. Men nå er det straks 2 mnd siden. Har sen... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Vi kjøpte dusjkabinett 70x70x180 til vårt nye minibad på hytta våren 2018. Da vi skulle montere avløpet av plast på bunnplata i glassfiber var det lekkasje mellom avløp og plate, etter li... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte en babermaskin fra Villanytt. Den skrapte og lugget, ødela huden min rett og slett. Sendte Villanytt 2 e-poster som de ikke svarte på. Da jeg ringte og klaget var mannen veldig i forsvar og pås... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte en starmaster barbermaskin,den virket etter 2 oppladinger,etterpå var den helt død,sendte en mail til villanytt og fortalte om problemet i sommer, har ennå ikke fått svar fra dettte firmaet,d... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,5

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

31 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna

Styr unna. God service frem til varen som ble forhåndsbetalt ikke kom frem pga de hadde sendt til feil adr. Venter på å få den i retur for så å sende til meg. Men nå er det straks 2 mnd siden. Har sendt mail, svarer ikke. Jeg ringer og tlf blir avbrytt med en gang. Ønsker pengene tilbake, men ingenting skjer... Ikke interessert i å ordne opp og hjelpe hvis det skjer noe. Kjøpt sparkesykkel og ødela en del. Bare tull, de er ikke interessert i å ordne opp!!

11 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna

Styr unna. Dårlig service. Ikke interessert i å ordne opp og hjelpe hvis det skjer noe. Kjøpt sparkesykkel og mistet en del. Lover at delen skal komme og skylder på underleverandør. Bare tull, de er ikke interessert i å ordne opp!!

12 de maio de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte el-sparkesykkel

Kjøpte el-sparkesykkel, mai 2020. Måtte levere den etter 2 mnd., da den ikke virket. Fikk stadig beskjed om at de manglet deler. Året gikk, maste mye, og mente dette ikke kunne stemme. Skulle i april få ny, men fikk siste beskjed i mai 2021, om at den var stjålet under flytting i høst 2020. Fikk utskrift fra en gammel forsikring, så det ut som. Ba om anmeldelse nr, men fikk det aldri. Forsikringen gjaldt selvfølgelig ikke. Sleipere selger skal man lete lenge etter. Dere må aldri handle der, de er bare ute etter å lure dere.

15 de julho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jag beställde poolpaket från företaget…

Jag beställde poolpaket från företaget Villanytt i början av (APRIL)där. Enligt beskrivningen på deras hemsida leveransen 4-6 veckor, därefter försökte vi att ringa flera gånger men ingen svarar även på mejl dåligt servers. efter några dagar svarade på mejlet och sa att leveransen kommer den 16ande juni sen en fredagskväll 11e juni fick vi ett mejl och faktura på slutbetalning och att vi måste betala den senaste den 14ande juni. Därefter när vi betalde fakturan då fick vi information om att leveranserna där står i själva mejlet att leveransen kommer till oss den 18 juni istället och den är bokad av bring transport företaget. Men sen när vi frågade genom mejlet såklart eftersom dom inte svara på telefon när man ringer då fick vi svar att det är brist på lastbilar och hittade på saker. Villanytt återbetalat 140 000kr på kontot men dom behöll 60 000kr som vi har betalt i förskott. När vi ställer frågan om leveransen ingen vet någonting. När vi säger att vi vill ha tillbaka 60 000kr så säger dom att det inte finns ångerrätt och att vi inte få tillbaka våra pengar. Plattan är redan fixat som kostade oss väldigt mycket också och även dom pengarna som företag behåller just nu betalat vi ränte på det eftersom det är lån från banken.

Sen när jag skrev på deras Facebook sida då de blockerade mig för att ingen ser deras dåligt jobb. Fast de behåller mina 60 000kr. Alltså de döljer sanningen och bortser kunden.

22 de junho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Beställ inte ifrån denna sida!!

Beställ inte ifrån denna sida!!! Beställde en sockervaddsmaskin i julklapp. Jag tyckte det va konstigt att den inte kommit efter någon vecka. Kollade på deras sida och då har de tagit bort den ur deras sortiment, utan att meddela. Efter 3-4 månader fick jag sms att jag hade fått ett packet att hämta ut från något konstigt företag, kollade min mail och hade inte beställt något från det företaget. Jag visste inte vad det va så jag hämtade inte ut det. Det visade sig att det va sockervaddsmaskinen som kom, givetvis skulle jag meddelat dom att jag inte behövde varan, men lätt att vara efterklok. Nu får jag betala en massa kostnader för frakt etc.

Jag fick reda på att det va min vara som jag avvisat när klarna meddelade att jag hade en faktura som inte va betald.. och jag fattade inte vad det va. Villanytt meddelar aldrig om något (varken förseningar eller att de skickar varorna), när man försöker ringa till dom så svarar dom inte.

Kollade upp dom nu i efterhand och det är många som inte får sina beställningar eller får vänta i flera månader utan information från dom. Som sagt, beställ inte från dessa!!! Blir det problem kommer dom inte att svara

16 de abril de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Erik Undseth

Erik Undseth. 3090 Hof.
Barbermakin istedenfor apelsinpresse.
Jeg leverer inn en politianmeldelse for bedregeri.
Jeg bestillte en apelsinpersse den 12 mars 2021 og fikk en barbermaskin i oppkrav på kr. 998,- Maskinen kan du kjøpe på nettet for kr 399,- En simpel maskin.
Nå finner jeg ikke det nummeret jeg bestilte dette på
Kan noen hjelpe meg???

20 de março de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

VARNING

Bedrövligt. Min gamla pappa beställde ett gåband i november. Har inte fått något. Han har kontaktat företaget efter 2 månader att han inte ville ha det eftersom det aldrig kom flera gånger. Inget svar. Idag var pengarna borta och inget paket har kommit. Hur som helst vill han inte ha skiten längre eftersom dom varit så strulig. Men dom svarar inte ens när man försöker kontakta dom. Handla inte!

22 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte en babermaskin fra Villanytt

Kjøpte en babermaskin fra Villanytt. Den skrapte og lugget, ødela huden min rett og slett. Sendte Villanytt 2 e-poster som de ikke svarte på. Da jeg ringte og klaget var mannen veldig i forsvar og påsto at de aldri får klager og at det er kun meg som har klaget på produktet. Skikkelig manipulerende og nedlatende var mannen.. Påsto at jeg var frekk! Styr unna her!

19 de fevereiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Sparkesykkel til barn

Kjøpte en sparkesykkel hos Villanytt i august 2000. Den skulle tåle opp til 60 kg. Mitt barnebarn er jente på ca 30kg. Forhjulet knakk etter første forsøk. Returnete den i september, de nektet for å ha mottatt den før vi kunne legge fram kvittering at den var hentet ut av Villanytt. Så påstår de at feilen oppsto pga en voksen måtte ha brukt den. Dette er ikke tilfelle. Har skrevet flere e-poster,ringt mange ganger, men de holder på samme forklaring og legger på røret når jeg protesterer. Nå er vi kommet til jan.2021 og jeg fikk svar på e-post. Samme forklaring, ingen tilbud på hva som kunne gjøres etc. Kommer til å sende saken til forbrukerrådet. De har beholdt sparkesykkelen som er betalt.

13 de janeiro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Føyer meg fint inn i rekken av klager

Føyer meg fint inn i rekken av klager, burde lest anmeldelsene. Kjøpte en barbermaskin som jeg ga bort i gave - 4 måneder etter virket den ikke lenger! Mottakeren av gaven ringte firmaet og fikk kort og godt beskjed om at det verken var retur- eller reklamasjonsrett påvaren!! Gjelder ikke kjøpsloven for dette firmaet? Eva Wikan

9 de novembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Angret kjøpet, de behold pengene

Jeg kjøpte et produkt til flere tusen. Fikk produktet, men så på kvaliteten at dette ikke var interessant likevel. Helt ubrukt ble det sendt i retur sammen med angrerettskjema, innenfor fristen.

Nå er det over 2 år siden. Jeg har verken fått pengene i retur eller produktet tilbake. Har meldt det til forbrukerrådet, men de henla fordi villanytt ikke svarte på deres henvendelse. Fortsatt den dag i dag får jeg bare svar på hver 5. epost jeg sender. Stadig nye unnskyldninger. Nå sier de at alle produkter blir destruert etter en stund... og at fristen har gått ut. Men jeg skulle ha pengene tilbake, ikke produktet. Det er til å gråte av...

Jeg har ikke tenkt å gi opp og vurderer kontakte advokat selv om det er bare snakk om 3000kr.

22 de outubro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte en starmaster barbermaskin,den…

Kjøpte en starmaster barbermaskin,den virket etter 2 oppladinger,etterpå var den helt død,sendte en mail til villanytt og fortalte om problemet i sommer, har ennå ikke fått svar fra dettte firmaet,denne barbermaskinen kostet altså kr 695 + frakt og jeg regner med at dette er penger kastet rett ut av vinduet,IKKE KJØP FRA VILLANYTT, svindel.
Tom Larsen
Stathelle

29 de setembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna dette

Styr unna dette. Svigerfar kjøpte høreapparat, passet ikke, sendte retur men får ikke tilbake pengene og de vil heller ikke sende apparatet tilbake til han selv om han har betalt det. Kundeservice er helt fraværende, svarer ikke på mail eller noe

12 de agosto de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Villanytt.no

Villanytt.no

Styr unna .

Ble lovet headset som de nekter på at de lovet meg enda vi var 3 stykker som hørte på dette.

Skal aldri mere handle hos de og ingen burde handle hos de og han Helge Hansen er noe av det mest uærlige menneske som jeg har handlet med så for alles beste på firmaet gå konkurs.

Jeg håper at folk tar til fornuft nå og lærer av oss andre og ser hvor uærlige og simple de er og lar dette her stå til skrekk og advarsel så de faktisk må gå i seg selv på hva de faktisk driver med.

De glemmer kunden og at de må fremstå seriøse

22 de julho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Lurendrejare 😡

Jag köpte en ”Starmaster DAB+ Radio”.
En retro stereo. Ljudet var så dåligt att det inte går att lyssna på. Inte ens om man kopplar den till en förstärkare.
När jag klagade fick jag en ny som var lika dålig den. Då jag nu försöker reklamera får jag inget svar.
Ser även ut som att hemsidan är borta nu?
Lurendrejeri!😡

2 de julho de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Kjøpte ett dusjkabinett for 3 år siden

Kjøpte ett dusjkabinett for 3 år siden. Svært dårlig kvalitet. Trinsene rustet opp etter 3 år.. De påstår att trinser ikke er en del av kabinettet. Det er det verste tøv jeg noen gang har hørt om. Jeg bestilte nye og måtte betale 847 kroner for noe som ikke er verd over 200 kr. Mitt råd er hold dere langt unna Villanytt.

1 de abril de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bestilte høreapparat

Bestilte høreapparat . Betalte i oppkrav for å få ut pakken, bare for å finne ut at det ikke passet meg. Returnerte pakken dagen derpå og ringte og sa i fra om at den var sendt i retur og ville ha pengene tilbake. Dette var i september 2019. Har hørt på de utroligste versjoner om at pakken ikke er kommet tilbake til dem, at det må være noe feil med posten osv... Ergo firmaet vil ikke gjøre opp for seg, så nå har forbruker rådet fått min sak. Venter i spenning på resultatet. Vil i mellomtiden advare alle som tenker å bestille noe fra bedriften, ikke gjør det, du sliter hvis du vil heve kjøpet.
Marit Kolpus.

13 de fevereiro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Tragisk firma

Tragisk firma. Styr unna. Null service. Har du betalt, så er de ferdige med deg. Ikke tenk på å få utbedret reklamasjonssaker. Skal du ha dusjkabinett, gå til andre bedrifter. Jula har like billige dusjer, bedre kvalitet og garantert service.

Kundebehandling finnes ikke. Ufin eier. Prøver man å be om det man har krav på, så kan han gjerne si: bare gå, du får ikke handle mer her.

Så, skal du ha billige dusjer, blandebatterier eller dabradioer, så gå til Jula, Bedre kvalitet og 100% service.

Karene i dusjkabinettene svikter etter bare et par år. Trinsene in dørene ruster, og dørene blir ubrukelige. Han krever 640 kr for trinser, selv om du trenger kun 1.

Har må vi gå sammen og få denne bidriften nedlagt, og eier svartelistet-

9 de fevereiro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Vi köpte solningen gryt set mörk röd

Vi köpte solningen gryt set mörk röd, efter ett tag blev botten rund, tog kontakt med Stian men han svarade inte, men efter en månad så ringde jag ett Norskt telefonnr och fick tag i Stian, han sa , skicka upp grytorna till Oslo, som vi skulle betala😡,så kanske vi får nya. Men vi köpte dom i Sverige. Dom skriver 5års garanti, men det är runt hörnet garanti😡
Peter

17 de dezembro de 2019
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais