boekingsnummer #990! Ik heb in totaal €180 online betaald. Omdat ik een SUV heb. Toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding erg tegenvallen. Ze waren snel klaar maar wel klant vriendelijk, maar h... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Ontzettend vriendelijk en professioneel. Dat ze naar jou toe komen is ook heel erg fijn! Elk hoekje wordt stevig aangepakt. De vlekken waren binnen no time verdwenen en de stoomreiniging verwijderd al... Ver mais
De persoon kwam op tijd zoals de dag ervoor gescheduled. Er werd mij uitgebreid uitgelegd hoe er precies te werk werd gegaan met het interieur. De radio en andere elektronische apparatuur/knoppen hoef... Ver mais
A empresa respondeu
We zijn geholpen door Anthony. Ontzettende vriendelijke gast die alle tijd heeft genomen om onze auto weer showroom klaar te krijgen zodat we deze voor een mooie prijs konden inruilen voor een nieuw... Ver mais
Informações sobre a empresa
- Serviço de limpeza completa de automóveis
- Lavagem de carros
- Empregados de limpeza
- Serviço de limpeza
- Serviços de limpeza doméstica
Escrito pela empresa
Wash and Care B.V. is een auto interieur en exterieur stoomreiniging op locatie die inschakelt voor de ECHTE schoonmaak - sinds 2011. - Autobekleding weer als nieuw - Losse Basis reiniging vanaf €59 in omgeving Amsterdam. Daarbuiten Compleet vanaf €119 - Abonnement vanaf €25 (geselecteerde gebieden) - Schimmel, rook of hondenlucht verwijderen - Lak weer als nieuw door te polijsten - Service aan huis zonder voorrijkosten in 6 provincies - Carwash voor wagenpark, vrachtwagen, campers, boten en bedrijfsmachines - Extreem vervuiling en verf reiniging Autoreiniging op locatie in omgeving Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Breda, Alkmaar E.d..
Informações de contacto
Zuiderzeelaan 105, 1382JV, Weesp, Holanda
- 0851300716
- info@washandcare.nl
- www.washandcare.nl
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 60% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de duas semanas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
boekingsnummer #990!
boekingsnummer #990!
Ik heb in totaal €180 online betaald. Omdat ik een SUV heb. Toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding erg tegenvallen.
Ze waren snel klaar maar wel klant vriendelijk, maar het resultaat is helaas niet wat ik had verwacht. De binnenkant van mijn auto houd ik zelf altijd netjes schoon. Er is vooral iets gedaan aan het plafond en de vloerbedekking, maar daar zie ik nauwelijks verschil tussen vóór en ná de behandeling. Aan de stoelen lijkt zelfs helemaal niets te zijn gedaan.
Dat is erg jammer voor dit bedrag. Binnenkort wilde ik opnieuw een afspraak maken, maar helaas zal ik daarvoor een ander bedrijf moeten inschakelen.
I don't recommend them
From a professional Company one expects they have attention for detail but that was not the case with this company, many parts were undone; the steaming machine was not use because the fuel was empty. It was hand cleaned. So no steam used and no wash, boht aspects they proclaim their qualities to be

Resposta da Wash and Care B.V.
Ik zag een busje rijden in mijn…
Ik zag een busje rijden in mijn woonplaats van dit bedrijf, met onze plaatsnaam er op. Toen ze kwamen bleken ze uit een stad 100 km hier vandaan te komen en na mij gingen ze naar een stad 150 km verder. DIt is de reden dat ik ze nooit meer zal boeken. Je gaat toch geen bus 250 km laten rijden om een auto te wassen.
Over het reinigen heb ik geen klachten, wel dat ze 3 uur later kwamen dan stond aangegeven. Dubbel geboekt zeggen ze dan, terwijl ik het tijdslot pas een dag eerder had gekregen.
Poetser laat zonder informeren
Ik ben tevreden over de poetser en ontevreden over de communicatie & betrouwbaarheid qua afgesproken tijdstip.
Ik heb afgelopen zaterdag een service geboekt via Wash & Care voor vandaag (maandag). Ik heb daarbij geen bevestiging ontvangen van het uiteindelijke timeslot waarin de poetser zou komen. Online zag ik dat ik stond ingeroosterd van 8u tot 10u. Er kwam echter niemand opdagen. Na een telefoontje werd ik opnieuw ingeroosterd van 14u tot 16u, daarover werd ik gemaild. Om 16u30 was er nog steeds niemand komen opdagen en daarover geen communicatie. Het algemene nummer was niet meer bereikbaar.
Uiteindelijk kwam de poetser nog. Vriendelijke en behulpzame man. Er waren bij inspectie nog vlekken op de stoelen en hij is er nog een tweede keer overheen gegaan.
Zeer tevreden
Ontzettend vriendelijke en professionele club. Ze waren bij de overburen bezig en hadden nog tijd voor onze auto's. Auto's weer als nieuw. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Ruit beschadigd
Niet echt een professionele ervaring. Allereerst hadden ze een dubbele boeking en dus kwam het team pas veel later op de dag. Daarna werd tijdens de car wash onze achterruit beschadigd. Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid en geeft aan dat er een mechanisch defect moet zijn geweest aan onze auto. Volgens het reparatie bedrijf kan dat helemaal niet kloppen. Anyway, voor de reparatie hadden we een hele ruit, erna een schone auto maar een kapotte ruit wat een hele dure grap is.
Ze werken volgens mij met onderaannemers die niet in dienst zijn en waarvan een deel hele goede maar andere wisselende kwaliteit leveren als ik de reviews zo lees. Misschien eerst checken wie er komt als je boekt en wat voor reviews die persoon/personen hebben.
Het was een top presentatie omdat alles…
Het was een top presentatie omdat alles weer keurig schoon was alsof ik net uit de showroom kom. Deze heren werken snel en secuur puntjes op de i.
Top service op locatie!
Ontzettend vriendelijk en professioneel. Dat ze naar jou toe komen is ook heel erg fijn! Elk hoekje wordt stevig aangepakt. De vlekken waren binnen no time verdwenen en de stoomreiniging verwijderd alle bacteriën en geuren. Veel beter en uitgebreider dan bij een car wash! Mijn auto zag er gloednieuw uit en rook heerlijk! Absolute aanrader!
Auto straalt weer als nieuw!
Omdat mijn auto nieuw is, wilde ik geen krassen door de wasstraat riskeren. Daarom heb ik gekozen voor Wash and Care aan huis en wat een topkeuze! Ze hebben fantastisch werk geleverd — mijn auto glanst nóg mooier dan toen ik haar ophaalde. Absoluut een aanrader!
Automat verbrand bij stomen!
Automat verbrand bij stomen!! Raamstijl strip beschadigd!!! Afspraak verzet door het bedrijf. Mijn betaalde reserveringkosten voor een ochtendsessie niet vergoed gekregen. (Ze kwamen pas in de middag)
Heb tot twee keer toe mijn beklag gedaan. NOOIT een reactie. Niks. Wat een flutbedrijf. Voor mij nooit meer.
Wat ze beloven doen ze ook en wat een…
Wat ze beloven doen ze ook en wat een mooi resultaat zowel van binnen als buiten weer als nieuw! Toppers 💪💪
Gebruik gemaakt van Auto compleet programma en aanrader!
Bedankt mannen!
Prima wasstraat
Prima wasstraat, Na al het zout en sneeuw is de auto weer super schoon :-)
Prima autoreiniging van rooklucht
Prima reiniging van mijn auto die naar rooklucht bleef ruiken na eerdere ozon behandeling bij de autodealer. Ervaren medewerkers. Het ontvangen van de factuur duurde langer dan normaal door overgang naar een nieuw systeem. Vrij snel opgelost en dus zeker tevreden.
Topervaring met dit bedrijf
Topervaring met dit bedrijf! Na de reiniging rook de auto van binnen weer als nieuw. Ik kreeg ongeveer een half uurtje van tevoren een telefoontje van de mannen dat ze er bijna waren. Dit was ook erg prettig.
Ik ben zeker tevreden over de wijze…
Ik ben zeker tevreden over de wijze waarop mijn auto is schoongemaakt.
Ongeveer een kwartier voordat de schoonmaakploeg arriveerde, werd ik netjes geïnformeerd dat zij onderweg waren.
De binnenzijde van mijn auto is grondig gereinigd en na afloop zag en rook mijn auto alsof hij nieuw was.
Wel heb ik één kleine kanttekening: na de schoonmaak waren alle ruiten aan de binnenzijde beslagen en dit ging moeilijk weg. Uiteindelijk heb ik de ruiten zelf nogmaals gepoetst, waarna het probleem was verholpen.
Super goede schoonmaak
Super goede schoonmaak. Vriendelijke mannen. Geen omkijken naar. Enige nadeel is het gebrek aan een planning. Zou fijn zijn als je 's ochtends hoort wanneer je ongeveer aan de beurt bent.
Ik had voor mijn motor een stevige…
Ik had voor mijn motor een stevige wasbeurt besteld. Kosten bijna 150 euro. Op zich is de motor redelijk schoon. Hij was al niet super vuil. Echter de wielen was nog een probleem. Men probeerde alleen met stoom het vuil en rem gruis weg te krijgen zonder velgen reiniger of iets dergelijks. Gek dat ik dan moet vertellen dat het misschien beter gaat als je de motor ook een beetje naar voren of achteren verplaatst. En ook ook een reiniger voor de velgen moet hebben. Het dan ook al een stukje scheelt. De wielen waren echter dof omdat het vuil er niet goed af was gegaan . Met alleen stoom gaat het er ook niet van glanzen. Ik heb zelf de wielen maar weer opnieuw gedaan met een velgenreiniger en velgenborstel. En daarna velgencoating. Ik had het net zo goed zelf kunnen doen. Maar omdat de motor voor mijn trouwen gebruikt moet het gewoon goed zijn. Dus huur ik een professioneel bedrijf in. Die twee uur en een kwartier later aankwam. Die ik zelf heb moeten bellen of ze het niet vergeten zijn. Ik kreeg te horen dat misschien zijn klus ervoor uitliep. Echter vertelde de jongeman dat hij iets moest ophalen. Is niet erg professioneel!! Dit doe ik nooit meer.
Fijne service van washandcare.nl
Fijne service. Auto weer schoon, top stoomreiniging gehad, Super Tevreden tot snel weer.
Top Werk
Vandaag is Danny geweest wat later dan geschat maar netjes laten weten deze keer Top De auto is heel goed gereinigd lijkt wel nieuw binnen Top werk geleverd . ondanks de communicatie in het begin is het ruimschoots goedgemaakt door Danny Hartstikke bedankt dus van 3 steren gaan jullie met de volle buit 5 dus helaas is dat het maximale wat mogelijk is jullie hadden er nu wel 9 verdiend want verbeterpunten zijn er toch altijd he Nogmaals Dank en tot ziens

Resposta da Wash and Care B.V.
Gewoon NIET te bereiken.
Helaas is dit bedrijf gewoon niet te bereiken. Vooraf betaald en daarna afspraak niet nakomen.
Via Facebook een slechte review geschreven en toen ineens contact en werd poetser gestuurd (dan kan het ineens wel).De poetser heeft zijn best gedaan en was aardig. Alleen daarna weer hetzelfde probleem. Geen mail of telefoon contact.
Geen beginnen aan met dit bedrijf helaas
Via mail en telefonisch niet te bereiken.
Even een update reactie hieronder.
Na een slechte beoordeling kunnen ze wel reageren.
15% korting op volgende schoonmaak 😃. Lachwekkend.
En dan geld kwijt en 3 dagen wachten???

Resposta da Wash and Care B.V.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.







