Wash and Care B.V. Opiniões 1568

TrustScore: 3.5 em 5

3,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

boekingsnummer #990! Ik heb in totaal €180 online betaald. Omdat ik een SUV heb. Toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding erg tegenvallen. Ze waren snel klaar maar wel klant vriendelijk, maar h... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Ontzettend vriendelijk en professioneel. Dat ze naar jou toe komen is ook heel erg fijn! Elk hoekje wordt stevig aangepakt. De vlekken waren binnen no time verdwenen en de stoomreiniging verwijderd al... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

De persoon kwam op tijd zoals de dag ervoor gescheduled. Er werd mij uitgebreid uitgelegd hoe er precies te werk werd gegaan met het interieur. De radio en andere elektronische apparatuur/knoppen hoef... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

We zijn geholpen door Anthony. Ontzettende vriendelijke gast die alle tijd heeft genomen om onze auto weer showroom klaar te krijgen zodat we deze voor een mooie prijs konden inruilen voor een nieuw... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Serviço de limpeza completa de automóveis
  2. Lavagem de carros
  3. Empregados de limpeza
  4. Serviço de limpeza
  5. Serviços de limpeza doméstica

Escrito pela empresa

Wash and Care B.V. is een auto interieur en exterieur stoomreiniging op locatie die inschakelt voor de ECHTE schoonmaak - sinds 2011. - Autobekleding weer als nieuw - Losse Basis reiniging vanaf €59 in omgeving Amsterdam. Daarbuiten Compleet vanaf €119 - Abonnement vanaf €25 (geselecteerde gebieden) - Schimmel, rook of hondenlucht verwijderen - Lak weer als nieuw door te polijsten - Service aan huis zonder voorrijkosten in 6 provincies - Carwash voor wagenpark, vrachtwagen, campers, boten en bedrijfsmachines - Extreem vervuiling en verf reiniging Autoreiniging op locatie in omgeving Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Breda, Alkmaar E.d..


Informações de contacto

3,7

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 60% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

boekingsnummer #990!

boekingsnummer #990!
Ik heb in totaal €180 online betaald. Omdat ik een SUV heb. Toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding erg tegenvallen.

Ze waren snel klaar maar wel klant vriendelijk, maar het resultaat is helaas niet wat ik had verwacht. De binnenkant van mijn auto houd ik zelf altijd netjes schoon. Er is vooral iets gedaan aan het plafond en de vloerbedekking, maar daar zie ik nauwelijks verschil tussen vóór en ná de behandeling. Aan de stoelen lijkt zelfs helemaal niets te zijn gedaan.

Dat is erg jammer voor dit bedrag. Binnenkort wilde ik opnieuw een afspraak maken, maar helaas zal ik daarvoor een ander bedrijf moeten inschakelen.

11 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I don't recommend them

From a professional Company one expects they have attention for detail but that was not the case with this company, many parts were undone; the steaming machine was not use because the fuel was empty. It was hand cleaned. So no steam used and no wash, boht aspects they proclaim their qualities to be

28 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Wash and Care B.V.

Resposta da Wash and Care B.V.

Beste klant,

Allereerst bedankt dat u dit met ons deelt, ook al doet het ons oprecht pijn om te lezen. U heeft helemaal gelijk, stoom had er gewoon moeten zijn, dat hoort bij wat wij beloven en een lege brandstoftank is daar absoluut geen excuus voor. We snappen heel goed dat dit teleurstellend is en dat trekken we ons echt aan.

We plannen u sowieso opnieuw in om alles alsnog goed te doen, kosteloos uiteraard. Zou u ons daarnaast een paar fotos willen sturen van de punten die niet goed zijn gegaan? Niet omdat we twijfelen aan uw verhaal, maar zodat we de feedback zo concreet mogelijk kunnen doorgeven aan de poetser en hier echt van kunnen leren.

U kunt ons bereiken per mail of via WhatsApp op ons algemene nummer. Laat u vooral even weten wat u het beste uitkomt, dan zorgen wij dat we dit zo snel mogelijk rechttrekken.

Met vriendelijke groet,
Team Wash and Care

Classificada 3 em 5 estrelas

Ik zag een busje rijden in mijn…

Ik zag een busje rijden in mijn woonplaats van dit bedrijf, met onze plaatsnaam er op. Toen ze kwamen bleken ze uit een stad 100 km hier vandaan te komen en na mij gingen ze naar een stad 150 km verder. DIt is de reden dat ik ze nooit meer zal boeken. Je gaat toch geen bus 250 km laten rijden om een auto te wassen.
Over het reinigen heb ik geen klachten, wel dat ze 3 uur later kwamen dan stond aangegeven. Dubbel geboekt zeggen ze dan, terwijl ik het tijdslot pas een dag eerder had gekregen.

14 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Poetser laat zonder informeren

Ik ben tevreden over de poetser en ontevreden over de communicatie & betrouwbaarheid qua afgesproken tijdstip.

Ik heb afgelopen zaterdag een service geboekt via Wash & Care voor vandaag (maandag). Ik heb daarbij geen bevestiging ontvangen van het uiteindelijke timeslot waarin de poetser zou komen. Online zag ik dat ik stond ingeroosterd van 8u tot 10u. Er kwam echter niemand opdagen. Na een telefoontje werd ik opnieuw ingeroosterd van 14u tot 16u, daarover werd ik gemaild. Om 16u30 was er nog steeds niemand komen opdagen en daarover geen communicatie. Het algemene nummer was niet meer bereikbaar.

Uiteindelijk kwam de poetser nog. Vriendelijke en behulpzame man. Er waren bij inspectie nog vlekken op de stoelen en hij is er nog een tweede keer overheen gegaan.

23 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Zeer tevreden

Ontzettend vriendelijke en professionele club. Ze waren bij de overburen bezig en hadden nog tijd voor onze auto's. Auto's weer als nieuw. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

15 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ruit beschadigd

Niet echt een professionele ervaring. Allereerst hadden ze een dubbele boeking en dus kwam het team pas veel later op de dag. Daarna werd tijdens de car wash onze achterruit beschadigd. Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid en geeft aan dat er een mechanisch defect moet zijn geweest aan onze auto. Volgens het reparatie bedrijf kan dat helemaal niet kloppen. Anyway, voor de reparatie hadden we een hele ruit, erna een schone auto maar een kapotte ruit wat een hele dure grap is.

Ze werken volgens mij met onderaannemers die niet in dienst zijn en waarvan een deel hele goede maar andere wisselende kwaliteit leveren als ik de reviews zo lees. Misschien eerst checken wie er komt als je boekt en wat voor reviews die persoon/personen hebben.

17 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Top service op locatie!

Ontzettend vriendelijk en professioneel. Dat ze naar jou toe komen is ook heel erg fijn! Elk hoekje wordt stevig aangepakt. De vlekken waren binnen no time verdwenen en de stoomreiniging verwijderd alle bacteriën en geuren. Veel beter en uitgebreider dan bij een car wash! Mijn auto zag er gloednieuw uit en rook heerlijk! Absolute aanrader!

3 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Auto straalt weer als nieuw!

Omdat mijn auto nieuw is, wilde ik geen krassen door de wasstraat riskeren. Daarom heb ik gekozen voor Wash and Care aan huis en wat een topkeuze! Ze hebben fantastisch werk geleverd — mijn auto glanst nóg mooier dan toen ik haar ophaalde. Absoluut een aanrader!

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Automat verbrand bij stomen!

Automat verbrand bij stomen!! Raamstijl strip beschadigd!!! Afspraak verzet door het bedrijf. Mijn betaalde reserveringkosten voor een ochtendsessie niet vergoed gekregen. (Ze kwamen pas in de middag)

Heb tot twee keer toe mijn beklag gedaan. NOOIT een reactie. Niks. Wat een flutbedrijf. Voor mij nooit meer.

16 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Prima autoreiniging van rooklucht

Prima reiniging van mijn auto die naar rooklucht bleef ruiken na eerdere ozon behandeling bij de autodealer. Ervaren medewerkers. Het ontvangen van de factuur duurde langer dan normaal door overgang naar een nieuw systeem. Vrij snel opgelost en dus zeker tevreden.

15 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Topervaring met dit bedrijf

Topervaring met dit bedrijf! Na de reiniging rook de auto van binnen weer als nieuw. Ik kreeg ongeveer een half uurtje van tevoren een telefoontje van de mannen dat ze er bijna waren. Dit was ook erg prettig.

16 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Ik ben zeker tevreden over de wijze…

Ik ben zeker tevreden over de wijze waarop mijn auto is schoongemaakt.
Ongeveer een kwartier voordat de schoonmaakploeg arriveerde, werd ik netjes geïnformeerd dat zij onderweg waren.
De binnenzijde van mijn auto is grondig gereinigd en na afloop zag en rook mijn auto alsof hij nieuw was.
Wel heb ik één kleine kanttekening: na de schoonmaak waren alle ruiten aan de binnenzijde beslagen en dit ging moeilijk weg. Uiteindelijk heb ik de ruiten zelf nogmaals gepoetst, waarna het probleem was verholpen.

18 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super goede schoonmaak

Super goede schoonmaak. Vriendelijke mannen. Geen omkijken naar. Enige nadeel is het gebrek aan een planning. Zou fijn zijn als je 's ochtends hoort wanneer je ongeveer aan de beurt bent.

21 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ik had voor mijn motor een stevige…

Ik had voor mijn motor een stevige wasbeurt besteld. Kosten bijna 150 euro. Op zich is de motor redelijk schoon. Hij was al niet super vuil. Echter de wielen was nog een probleem. Men probeerde alleen met stoom het vuil en rem gruis weg te krijgen zonder velgen reiniger of iets dergelijks. Gek dat ik dan moet vertellen dat het misschien beter gaat als je de motor ook een beetje naar voren of achteren verplaatst. En ook ook een reiniger voor de velgen moet hebben. Het dan ook al een stukje scheelt. De wielen waren echter dof omdat het vuil er niet goed af was gegaan . Met alleen stoom gaat het er ook niet van glanzen. Ik heb zelf de wielen maar weer opnieuw gedaan met een velgenreiniger en velgenborstel. En daarna velgencoating. Ik had het net zo goed zelf kunnen doen. Maar omdat de motor voor mijn trouwen gebruikt moet het gewoon goed zijn. Dus huur ik een professioneel bedrijf in. Die twee uur en een kwartier later aankwam. Die ik zelf heb moeten bellen of ze het niet vergeten zijn. Ik kreeg te horen dat misschien zijn klus ervoor uitliep. Echter vertelde de jongeman dat hij iets moest ophalen. Is niet erg professioneel!! Dit doe ik nooit meer.

26 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Top Werk

Vandaag is Danny geweest wat later dan geschat maar netjes laten weten deze keer Top De auto is heel goed gereinigd lijkt wel nieuw binnen Top werk geleverd . ondanks de communicatie in het begin is het ruimschoots goedgemaakt door Danny Hartstikke bedankt dus van 3 steren gaan jullie met de volle buit 5 dus helaas is dat het maximale wat mogelijk is jullie hadden er nu wel 9 verdiend want verbeterpunten zijn er toch altijd he Nogmaals Dank en tot ziens

3 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wash and Care B.V.

Resposta da Wash and Care B.V.

Hi Rob,

We begrijpen dat de situatie vervelend was en er privé-omstandigheden bij de poetser meespeelden. Onze excuses hiervoor.

We zorgen dat dit netjes wordt opgelost en waarderen het dat je ons de kans geeft dit recht te zetten.

Met vriendelijke groet,
Team Wash and Care

Classificada 1 em 5 estrelas

Gewoon NIET te bereiken.

Helaas is dit bedrijf gewoon niet te bereiken. Vooraf betaald en daarna afspraak niet nakomen.
Via Facebook een slechte review geschreven en toen ineens contact en werd poetser gestuurd (dan kan het ineens wel).De poetser heeft zijn best gedaan en was aardig. Alleen daarna weer hetzelfde probleem. Geen mail of telefoon contact.
Geen beginnen aan met dit bedrijf helaas
Via mail en telefonisch niet te bereiken.

Even een update reactie hieronder.
Na een slechte beoordeling kunnen ze wel reageren.
15% korting op volgende schoonmaak 😃. Lachwekkend.
En dan geld kwijt en 3 dagen wachten???

26 de setembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Wash and Care B.V.

Resposta da Wash and Care B.V.

Jammer dat je dit zo hebt ervaren. We zaten de afgelopen periode in een piek en konden niet elk telefoontje direct opnemen – geen excuus, wel uitleg. Belangrijk: via e-mail reageren we altijd (soms met vertraging). Fijn dat de poetser z’n best heeft gedaan; dat waarderen we.

Stuur je ordernummer + het e-mailadres waarmee je hebt besteld even in een DM of mail naar info@washandcare.nl
. Dan pakken we het vandaag nog op.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais