NOOIT hier iets huren
als je naar de rest van de reviews kijkt, zie je gelijk dat iedereen toevallig borg betaald. Hmmm beetje gek vind je niet? Die dikke aap achter het stuur stelde geen grenzen “pak alles wat je wilt” en daarna 3x de adviesprijs van de drankjes vragen? 🧐 Maarja prima zo yolo limo







