Alterbabe Opiniões 

65
•
TrustScore: 1.5 em 5

1,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I don’t mean to be annoying but since y’all would only respond here I’m just gonna ask the question here, when is my Fool for you crop top size M gonna be here? I revived all the other orders except f... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Products were extremely poor quality, measurements inaccurate (I used their size chart), and a couple things were not like the pictures even. These clothes were like Shein quality at best but priced m... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

The tops fit, but the bottoms didn’t so I reached out through email asking for possible exchanges or a return but haven’t gotten an answer back. I’ll look into another way to contact them but until th... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered a size small and large came. Complained but no response. Don’t order anything

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa

Escrito pela empresa

Fashion clothing, accessories and footwear for alternative babes.


Informações de contacto

1,7

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

65 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,7

Todas as opiniões

(65)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

I don’t recommend

Products were extremely poor quality, measurements inaccurate (I used their size chart), and a couple things were not like the pictures even. These clothes were like Shein quality at best but priced much higher. I won’t keep any of them, will probably just trash them since they’re not worth donating. Trying to return is too expensive and too much of a hassle. I emailed their customer service asking if this was their standard and mentioning my product that was not as pictured. No response after almost two weeks. I imagine it is possible to get lucky and have a better experience than I did. But I will personally not shop with this company again.

1 de novembro de 2021
Classificada 1 em 5 estrelas

Hi! I wrote a week ago because i receive an e-mail from you saying that my order was delivered and i didn’t receive it. I can’t track which company you used for the delivery because nobody reply to m

Hi!

I wrote a week ago because i receive an e-mail from you saying that my order was delivered and i didn’t receive it. I can’t track which company you used for the delivery because nobody reply to me with the answer. I spend $175 US and i don’t have my order. I’m really frustrated right now.

Someone can help me?

30 de outubro de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Mia,
We have replied to you by email regarding your order.
Kind regards,
Alterbabe

Classificada 1 em 5 estrelas

I have been asked to provide a review…

I have been asked to provide a review before the items have been delivered.

30 de outubro de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Bec,
If you have any issue with your order you can contact us with your order number at contact@alterbabe.com

Classificada 5 em 5 estrelas

nice quality

i bought the velvet dress and a dark red top with sleeves. i bought it because i saw an ad while scrolling through instagram. honestly, i didnt Measure myself, i just ordered everything in size s. the dress is very tight and not stretchy, but it looks amazing. I think girls with big milkers are going to be disappointed with the dress. but fortunately I'm not big chested, so I'm not.

13 de outubro de 2021
Classificada 1 em 5 estrelas

Didnt not get product

Didnt not get product no anwnser from support

11 de outubro de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi bb,
We replay to all emails we receive.
Please contact us at contact@alterbabe.com with your issue.
xoxo

Classificada 5 em 5 estrelas

First time buyer

I got two skirts and honestly I wasn’t expecting them to fit super well cause I’m a thicker girl and all the models they showed on their site had the same slim body type (they also only carry small-large, xlarge in certain items) but to my surprise both the skirts fit super well! They weren’t tight at all and they were super cute too! They looked exactly like the pictures :)

2 de outubro de 2021
Classificada 1 em 5 estrelas

Not a happy shopper

For what things are priced the quality is seriously bad. The skirts I ordered feel like they were made from raincoat material. The pants’ zipper broke immediately (why should I have to fix new clothes??). The sewing work on the pants is also poor. I payed about $160 for four items like seriously not worth the quality is shocking.
Also wth is the sizing - I’m an Australian size M/10 (US 4/6) and the large sizes barely fit me at all. The pants feel like they have no idea that women have curves.
Be better and maybe you’ll get my business back. The pants are something I’d want to return for sure but the return system is difficult to navigate. Not a happy shopper

1 de outubro de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Jazz,
Thank you for your review and order with us!
We are sorry you're not satisfied with your purchase but thank you for letting us know.
If you're not satisfied with your purchase you can return back the items and get a refund.
Please contact us on contact@alterbabe.com.

Classificada 1 em 5 estrelas

I didn‘t receive my Order

I didn‘t receive my Order. And i ordered 4 Weeks ago.

29 de setembro de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Antonina,
Thank you for your order!
If you have any issues with your order you can contact our customer service on: contact@alterbabe.com and we would love to help you!

Classificada 1 em 5 estrelas

I don’t mean to be annoying but since…

I don’t mean to be annoying but since y’all would only respond here I’m just gonna ask the question here, when is my Fool for you crop top size M gonna be here? I revived all the other orders except for this one and I’ve been waiting for this one for weeks I don’t even get to track this order???

31 de agosto de 2021
Opinião espontânea
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Christina,
For customer support please contact us with your order number on: contact@alterbabe.com

Classificada 2 em 5 estrelas

Poor quality

Item took a very long time to be shipped out. And quality is very poor for the cost.

11 de agosto de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Kong,
We are sorry you're not satisfied with your purchase but thank you for letting us know.
Our Shipping time in the US is 10-20 days and according to your tracking number your order has arrived within 8 days.
If you're not satisfied with the quality of the product you can return us back the item and receive a refund.

Kind regards,
Alterbabe

Classificada 1 em 5 estrelas

Wrong size

Not the right size /:

8 de agosto de 2021
logótipo da Alterbabe

Resposta da Alterbabe

Hi Tiara,
Thanks for your review.
If the size does not suit you, you can return us back the items and receive a refund.

Classificada 1 em 5 estrelas

All around terrible

Let me start by saying that I am a very petite person and on the sweats I went by the size chart double double triple checking my measurements and with the shorts I ordered a size or two up. I have a severely prominent hourglass figure but I am very tiny nonetheless.
The material caused so many sensory issues I physically felt sick just touching the fabric. On top of that, despite following the sizing chart to perfection the sweats I ordered were two too small and the waistband was cheap and awful and rough against my skin. The shorts wound up being high waisted which is not what was advertised and the material did not offer nearly the amount of stretch and general flexibility I was expecting based off the product description.
The chains from the sweats were super cheap and the garters on my shorts were too big on my thighs so they sat in a horrible uncomfortable way that chafed.

I will not be purchasing from this shop again and I would not recommend for anyone with sensory issues or anyone who does not like high waisted bottoms

15 de julho de 2021

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais