Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Ver mais
A empresa respondeu
Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Ver mais
A empresa respondeu
Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Ver mais
A empresa respondeu
Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Ver mais
A empresa respondeu
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Dinamarca
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
God service alle aftaler overholdt ikke mindst ved levering og afhentning af bilen

Resposta da Audi - Amager
God modtagelse, tilbud om video gemmengang af nøglepunkter under eftersynet og gemmengang af service eftersynet ved afhentning, alt i alt en god oplevelse

Resposta da Audi - Amager
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' .
Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos Audi Amager - kaffe er også fin🤩
vh Mikael

Resposta da Audi - Amager
Perfekt oplevelse.
Kæmpe tak for fantastisk behandling af Jannik, Jerry og Alexander. 5 stjerner deres vej.

Resposta da Audi - Amager
Medarbejderen var flabet og nedladende overfor mig. Derefter skrev jeg en klage til Audi Amager og Audi Danmark - det var dumt nok ham der svarede.
Jeg tog ham i direkte at lyve over for mig på skrift og være overraskende flabet fortsat på mail.
Sikke dog mangel på “luksus” fra et mærke som audi- langt fra hvad man ville forvente

Resposta da Audi - Amager
Super flot showroom hos Audi Amager, perfekt service og sælgerene har styr på alt. Bilen blev leveret som aftalt til tiden.
Kan klart anbefales 👍😊

Resposta da Audi - Amager
Aldrig mere Audi. Jeg har for 5 måneder siden købt en ny Audi A6 e-tron. Der har siden levering været MANGE software fejl. Bl.a. at bilen periodisk ikke kan låses op. Jeg har derfor nu i 5 måneder ikke kunne anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glade, deres svar er, at jeg blot skal vente på en software opdatering, som de ikke kan garantere løser problemerne, og den vil komme løbende fra uge 26. Så nu bliver det +6 måneder hvor jeg ikke har kunnet anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glad, det er bare dårligt kundeservice og helt uacceptabelt. Køb ALDRIG Audi.
AUDI svar 27. maj: Tak Audi for at I forstår min frustration, det hjælper dog ikke på, at jeg har købt en meget dyr bil, som står i indkørslen uden at jeg kan bruge den pga software fejl. Det har nu stået på i 5 måneder. Selv om der ligger en sag hos jer, så hjælper det ikke på, at jeg ikke har en bil jeg kan bruge. Det er simpelthen ikke rimeligt, jeg havde jo købt en bil for at have noget at køre i.

Resposta da Audi - Amager
Nu må det her stoppe. Jeg mener helt ærligt, at sagen har nået et niveau, hvor der bør ses mere juridisk på forløbet, og hvor det burde være relevant at involvere relevante myndigheder i den måde, sagen bliver håndteret på.
Jeg har nu haft min bil på værksted hos Audi Amager, hvor der samtidig er blevet påført skade på min lygte, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på. Siden da har jeg forsøgt at komme i kontakt med en ansvarlig person hos Audi Amager seks gange uden held. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at man som kunde ikke kan få dialog eller svar i en sag af denne karakter.
Samtidig kan jeg nu se, at en tid i dag, som aldrig har været aftalt med mig, pludselig er registreret som slettet. Derudover modtager jeg en faktura på 3.850 kr. for leje af bil i perioden 23/04–29/04, selvom dette på ingen måde stemmer overens med min oplevelse eller de aftaler, der har været.
Jeg har ærligt talt aldrig oplevet et så uprofessionelt og uacceptabelt forløb fra et autoriseret Audi-værksted. Det næste naturlige skridt må være, at den fremsendte faktura på lejebil bliver krediteret, og at der samtidig findes en løsning på den skade, der er blevet påført min bil under værkstedsopholdet.
Hvis jeg var Audi, ville jeg seriøst overveje samarbejdet med Semler, da denne form for kundehåndtering og drift på ingen måde lever op til det niveau, man bør kunne forvente af et premium-brand.

Resposta da Audi - Amager
Service????
Vores Audi Q4 er leaset via Audi i september 2025. Altså det er jeres egen bil.
For et par måneder siden forsøgte jeg at bestille tid til at få skiftet til sommerdæk. Der var 3 måneders ventetid. I dag har jeg kontaktet jer, da et at kameraerne ikke virker. Jeg kan få en tid til August! Øhhhh, jeg betaler en leasingafgift. Hvordan forholder jeg mig til, at jeg betaler for et produkt der ikke virker som det skal?!
Kundeservice undersøgte om tider på jeres værksteder i hele Storkøbenhavn (en cirkel fra Køge over Amager til Hillerød).

Resposta da Audi - Amager
Professionel håndtering af alle faser i hele forløb fra aftalestart til afhentning og videre opfølgning og service telefonisk

Resposta da Audi - Amager
Forhandleren er rigtig god og bilen er fantastisk.

Resposta da Audi - Amager
Venlige imødekommende og besvarede spørgsmål professionelt.

Resposta da Audi - Amager
Audi Amager gør et udmærket stykke arbejde, men den nye Audi A6 Etron jeg har købt, skuffer på software som ofte fejler.

Resposta da Audi - Amager
Seriøs kompetent og professionel salgsafdeling. Holder hvad de lover og levere som aftalt

Resposta da Audi - Amager

Resposta da Audi - Amager
Audi Amager er en god køb oplevelse og meget høj service man møde lige fra når man kommer ind i butikken

Resposta da Audi - Amager
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.