Super oplevelse hele vejen igennem. Tonni er et dejligt menneske og gjorde hele købsoplevelsen tryg og behagelig. Han stod altid klar og fulgte op, når der opstod spørgsmål. Vi er så glade for vores n... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Super oplevelse hele vejen igennem. Tonni er et dejligt menneske og gjorde hele købsoplevelsen tryg og behagelig. Han stod altid klar og fulgte op, når der opstod spørgsmål. Vi er så glade for vores n... Ver mais
A empresa respondeu
Rigtig god behandling og meget imødekommende sælger. Forklarede alt omkring bilen, viste os rundt i forretningen og havde god tid til det hele. Vi følte os meget velkommen. Bilen kom før forventet. Vi... Ver mais
A empresa respondeu
OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdate... Ver mais
A empresa respondeu
Meget imødekommende, hjælpsom og kompetent medarbejder, der tog godt imod os og gav sig tid til at besvare vores spørgsmål. Jeg fik grundig gennemgang af bilen ved levering. Vil helt klart anbefale Au... Ver mais
A empresa respondeu
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Bilbyen 1, 4300, Holbæk, Dinamarca
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Sublim og god service, behageligt personale, god kaffe i ventetiden

Resposta da Audi - Holbæk
Lækkert bilhus, med en meget prof salgsafdeling, oplevede et perfekt forløb, så stor tak til Tonni.

Resposta da Audi - Holbæk
Super service ved levering af ny leasingbil Audi Q4 E-tron. Kan kun anbefale Audi Holbæk.

Resposta da Audi - Holbæk
Hej Audi Holbæk
Vores oplevelse i dag.
De 2 første personer vi snakkede med levede op til god service.
Der efter blev vi henvist til Daniel
Han kunne ikke give den pris for vores bil som vi fik tilbud om anden sted.
Forskel i pris 22.000,00 kr
Hvad laver i så her? Blev vi spurt om.
Vi ville handle i nærheden hvor vi boede og lokalt.
Han svarede- nobel tanke, men skynd jer der hen og kør over for rødt, for den pris er for god.
Vi fik den pris som vi var blevet lovet og har nu handlet. Audi Q 4. 45. Andet sted.

Resposta da Audi - Holbæk
Jeg besøgte Audi i Holbæk søndag den 3. maj for at høre nærmere om den nye faceliftede Audi Q4 og få en brochure med hjem. Jeg fik at vide, at de ikke udleverer brochurer om kommende biler, hvilket i sig selv er helt fair.
Det, der dog trak oplevelsen ned, var serviceniveauet. Sælgeren havde brugt tid på andre kunder inden mig, men da jeg selv henvendte mig med interesse for en bil, virkede det som om fokus lå et andet sted, blandt andet på at flytte biler rundt udenfor. Jeg oplevede begrænset engagement, en lukket kropsholdning og manglende interesse i at indgå i en reel dialog om bilen eller en anden bil.
Det er måske en mindre detalje, men helhedsoplevelsen efterlod et indtryk af, at man som potentiel kunde ikke nødvendigvis bliver mødt med samme interesse og imødekommenhed. Lidt mere service og evner som sælger kunne have gjort en stor forskel, og muligvis også haft betydning for, hvor jeg vælger at handle bil fremover. Jeg havde faktisk også set mig lun på en anden bil, men så langt kom vi ikke fordi kundeservicen var noget tvivlsom.

Resposta da Audi - Holbæk
Super oplevelse.. alt har bare været til UG. Oplevelse udover det sædvanlige. At bilen så også har overrasket og været på et langt højere niveau, gør også bare at man bliver glad i låget! Tak.!🙏

Resposta da Audi - Holbæk
Fantastiske rammer og virkelig god service. Viktoria Stoltze virkeligt sat sig ind i tingene og sørget for en stærk oplevelse og information ved afhentning af bilen

Resposta da Audi - Holbæk
Fik en super god og professionel betjening af sælgeren hos Audi Holbæk (Daniel Madsen). Kan klart anbefale at tale bil med ham.

Resposta da Audi - Holbæk
Leasede en Audi Q4 hos Audi Holbæk. Jeg fik en god og faglig betjening under hele forløbet og var helt tryg ved at skrive under til sidst. Selve udleveringen af bilen var også en god oplevelse.

Resposta da Audi - Holbæk
Professionelt personale med fokus på kundens behov.

Resposta da Audi - Holbæk
Kundevenligt personale, som giver en indtryk af , at de ved hvad de taler om.

Resposta da Audi - Holbæk
OgRinger og annullere tider. Havde bestilt tid til opdateringer som der ligger til bilen via deres online booking.. deer ringer en kvinde og siger hun annullere vores tider da der ikk er noget opdatering til vores bil selv om vi kan se det når vi selv slår den op. Holbæk afdelingen er lige til at lukke op og skide i.. for slagelse kunne sakkens se det så nu over de vores bil frem over de har da det man kalder service i slagelse hvor imod holbæk ingen service har overhovedet... Dette er 2 gange Holbæk gør dette
I burde skamme jer og jeres standard svar med man skal sende jer en mail for i kan finde en løsning på jeres anmeldelser er også værdiløs i svare jo ikk på den..

Resposta da Audi - Holbæk
Man føler sig velkommen fra det øjeblik man kommer ind

Resposta da Audi - Holbæk
Helt fantastisk købsoplevelse. Tonni er et fantastisk menneske der går meget længere end man forventer når man køber en ny bil. Ser allerede frem til næstegang.

Resposta da Audi - Holbæk
Vi har købt ny bil og er virkelig tilfredse og glade for den behandling vi har fået hos Audi Holbæk. Vi kan anbefale det til andre.

Resposta da Audi - Holbæk
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.