Brede Spisehus Opiniões 56

TrustScore: 3 em 5

3,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Smukke lokaler men man kan kun vælge en på forhånd fastsat menu … som man ikke kan få oplyst, når man booker (et år ude i fremtiden) da menuen ikke er lavet så længe i forvejen. Så lidt af et gamble... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fejring af vores datters konfirmation på Brede Spisehus overgik alle forventninger både hos os og vores gæster. Perfekt stemning med petanque og bobler, lækker tre retters menu med gode vine og et yde... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Maden var klart 5 stjerner værd, men den dårlige oplevelse ved “modtagelsen”, samt oplevelsen mht. de forskellige uopmærksomme tjenere trækker klart ned. Først da vi fik en fransk tjener, blev opleve... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Vi fejrede i august 2024 sølvbryllupsfest i Brede Spisehus, hvor vi også holdt vores bryllupsfest for 25 år siden. Vi fik meget ros fra gæsterne for dejlig velsmagende mad, gode vine og de smukke loka... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Restaurante

Informação fornecida por diversas fontes externas

Restaurant Brede spisehus ligger i kgs. Lyngby nær Genstofte & Birkerød - Tilbyder klassisk dansk mad & har gjort det siden 1893 - Klik her & bestil bord ☛


Informações de contacto

3,1

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

56 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

En bøf skal jo have en halv time på hver side.....

Jeg kan ikke skrive at Brede Spisehus har et fortrinligt køkken endsige vin og service, men jeg kan dog skrive at 'kokken' er enten en meget træt mand, meget langsom eller bare ligeglad med kunder i restauranten.

Jeg ringede kl. 19.50 for at bestille bord samme aften idet dette ikke kan lade sig gøre på spisehuset hjemmeside. Her fik jeg fat i Mathias der var glad og venligt og meget imødekommende, men desværre ikke bemyndiget til ved egen hjælp at booke et bord kl. 20.45 desuagtet at Spisehulen har en formel åbningstid til kl. 22.00.

Matias havde fået at vide, at han skulle spørge kokken...fint tænkte jeg - der er ledigt og en time og 15 min til at spise en let anretning.

Matias vendte tilbage med det nedslående svar: det er for sent i følge kokken?! Jeg spurgte så hvornår vi senest skulle møde op ved bordet og svaret var 20.30...altså halvande time før lukketid?

Jeg forespurgte derfor om vi kunne strække den til 20.45- men har var svaret desværre også nej og vi måtte derfor søge anden steds hvor 'kokken' havde den fornødne snilde til at lave en let anretning på mindre end en time.

Super service at Matias ...sørgelig holdning fra 'kokken', måske han satser på en stjerne eller tre og dermed kun har brug for en seating.

Herfra fra han et stort et tal fra os...velbekomme.

3 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Meget lidt, men meget godt

Havde 30 gæster med til mit 25-års-jubilæum. Fantastiske omgivelser, venlig betjening og meget velsmagende mad og vin. Menuen er klart sat sammen efter konceptet: Lidt men godt. Og selv om det klart er godt, så er det desværre også meget lidt. Retternes størrelse ville passe perfekt, hvis man havde bestilt en 7- eller 10-retters gourmet menu. Til 3 retter er det simpelthen for lidt, at servere 100 g kød til hovedretten, når der ikke er en solid mængde stivelse til, men blot lidt veltilberedt sauce og grønt. At kalde det vin, øl og vand ad libitum er nok også lidt en tilsnigelse. At stille fem Hof, til 31 mennesker, i de tilstødende lokaler er altså lige i underkanten. Hvis der sidder een eller to med konstant tomme vinglas, siger det noget om gæsterne. Men hvis det er det meste af selskabet, siger det nok mere om restauranten.

10 de março de 2023
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Oplevelsen var meget tæt på fem…

Oplevelsen var meget tæt på fem stjerner, men en tjener der vrisser at desserten jo først skal være klar før den kan serveres (vi spurgte efter den) trak ned. Vi havde på det tidspunkt ventet i 45 min på denne.

3 de novembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

God betjening og fantastisk mad og vin

Lørdag aften var vi på Brede Spisehus og fik deres 4-retters menu og en fantastisk flaske hvidvin. Maden var virkelig god, specielt deres fiskeretter og personalet var super søde alle sammen. Rigtig god oplevelse. Kommer gerne igen i det smukke spisehus.

11 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fin mad og fremragende service

Vi var 18 personer, der havde en fin aften d. 8/7. Både mad og vin var glimrende og priserne fair. Betjeningen var perfekt, og ikke mindst Lukas var en fremragende vært. Tak.

11 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I dag 5.6.22 på Fars Dag (samt Pinsedag…

I dag 5.6.22 på Fars Dag (samt Pinsedag og Grundlovsdag) har vi spist frokostmenu på Brede Spisehus. Det har været en oplevelse i særklasse: mad og service, som vi sjældent har oplevet magen til! Så vi kommer gerne igen! Lars og Annette, Lyngby

5 de junho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Desværre blev det aldrig til noget.

Restauranten er hyggelig, nydelig og indbydende. Menu og vinkort i en klasse for sig selv, hvilket også var grunden til vi gerne ville holde vores selskab der til sommer.

Det fik en noget arrogant restaurantchef ødelagt for os ved at rode rundt i sit eget tilbud, selvom vi havde sat tid af til at tage ude på restauranten og se de forskellige muligheder og aftale en pris.

Man føler sig ikke særlig velkommen hos det personale det er helt sikkert, derfor valgte vi at gå en anden retning, desværre.

2 de junho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

middagsselskab

Vi holdt fødselsdag i funktionærstuen. Frokostmenu incl. vinmenu, kaffe mm. Maden smagte og specielt torsken var fantastisk. Tak for nogle gode timer. Eneste minus overhovedet er at det er meget svært at komme i kontakt med dem på mail og telefonisk.

13 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

En blandede oplevelse..

Maden var klart 5 stjerner værd, men den dårlige oplevelse ved “modtagelsen”, samt oplevelsen mht. de forskellige uopmærksomme tjenere trækker klart ned. Først da vi fik en fransk tjener, blev oplevelsen god og professionel, som den burde være.
Man skal føle sig velkommen og “set” som gæst. Dette var desværre ikke tilfældet her. Men maden og vinen var klart en fantastisk smagsoplevelse!

23 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Da vi kom fik vi udleveret to små…

Da vi kom fik vi udleveret to små stykker meget tørt brød. Vi havde blandt andet bestilt tournedos. De var uden nævneværdig stegeskorpe og bar præg af at være kogte. Portionerne var meget små og vi var skrupsultne da vi gik derfra.

26 de agosto de 2020
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais