Call.com Telecom Ltd Opiniões 

38
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

pathetic service, and pathetic support, they simply say we can't refund that's our policy, and they don't even offer trial, that a person can check whether service is working or not. you need to buy t... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I’m really disappointed with the way my issue has been handled. I have tried contacting the support team several times and explained my situation, but I feel that my concerns are not being properly... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

This company describes itself as the ideal replacement for Skype, and I have to agree. Tech support answered several questions quickly before I signed up and the registration process for me was flawle... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

My Experience With Call.com has been horrible.. I cant Recommend to any User especially Africans. They stereotype a lot, rude customer support. Bought a number then tried to renew countless times un... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

Escrito pela empresa

Your Second Number in an app. A real phone number you can use on any device. No SIM cards, no extra phones. Free video calls and chat included. For personal or business use. https://call.com/about/


Informações de contacto

2,5

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

38 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 90% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,5

Todas as opiniões

(38)

33 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

pathetic service

pathetic service, and pathetic support, they simply say we can't refund that's our policy, and they don't even offer trial, that a person can check whether service is working or not. you need to buy to check and when you buy it doesn't work then they simply say we don't refund.

2 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Sadly Call.Com customers are a commodity, not valuable assets.

Sadly the service, support and subsequent response I received from Call.Com to my attempts to initiate a 12 month contract with them was what can only be described as very much below par, dismissive and arrogant.

I set up an account with them, and endeavored to select a number which would be significantly appropriate for my needs, and was pleased to find one, which I immediately selected, and began the process of buying and paying for it prior to using the service. This began a very, very unsatisfactory glitchy and unnecessarily complicated process, which resulted in me not getting the number, the payment being initially deducted twice from my bank I ( which was later automatically rectified ), and led to me needing to contact customer support to resolve.

The only means they offer of contacting customer support on their website is an online form submission system. That I submitted. ..but also conducted an Ai assisted search to see if I could find a direct e-mail address for them, and try to resolve the matter quickly, because I suspected that if it were not, I could lose that chosen number. Which...of course I did!

The responses I received were pre prepared responses allocating a case number, and saying that an agent would respond ‘as soon as possible’. I sent two e-mails with attached screenshots to try to make identifying and rectifying the problem a little more straightforward, but the first responses I received were generic clearly pre prepared scripts which did not address the salient issues. I responded several times, and at one point requested that they address my e-mail specifically, rather than send me more pre prepared stock answers; which they then did.

In total over a 24 hour period I received four responses all from different agents…none of which were helpful, positive or supportive. The last response I received from a Senior Manager of Customer Services, was in fact extremely arrogant, dismissive and I feel conveyed the message which I now paraphrase:..…'Based on our years of experience we know what we're doing thank you very much. It serves us well enough, and do not feel that there is any reason to consider your customer feedback of any value.’

She refused to furnish me with an address for their CEO Rolf Larsen, so that I can raise these issues at a level which ‘may or may not’ take them more seriously, and try to encourage a more positive customer experience. I have now identified the address of their CEO myself, and I will update other reviewers as to the outcome of that at a later date.

Addendum after Call.Com's response:

A 'Senior Manager' should know that requesting the postal address of your CEO, at your Head Office is NOT a request for "personal information". This is information which should be listed on your website, but is not! Your response bears no resemblance to the actual facts, as seems to be borne out by other people's reviews here on Trustpilot. Utter gaslighting .

29 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Peter,

We’re genuinely sorry that your experience left you disappointed, and we’d like to address your concerns.

Any message submitted through our contact form goes directly to our Customer Support inbox at support@call.com, where it is reviewed and handled by our support team.

Regarding the main issue, as explained to you, we are currently experiencing a technical issue affecting short-term number reservations. Unfortunately, this meant that our team could not provide the number within the expected timeframe.

We have also reviewed the conversations in detail and can see that the team made every effort to assist you while taking the technical circumstances into account. They explained why the number had not been provided and offered to arrange a new number for you. As you preferred a refund instead, this was processed immediately.

We’re particularly sorry that the response from our Senior Manager of Customer Services came across as dismissive. This was not the intention. The response was intended to provide you with a clear and honest explanation of how our support operation is structured, rather than make promises about changes to our internal processes that could not be guaranteed.

We also hope you can understand that, like most companies, we have policies regarding the sharing of employees’ personal information, and our team members are not permitted to provide personal contact details.

Thank you for taking the time to share your experience, Peter. We’re sorry that, despite the efforts made by our team to assist you, we did not provide the experience you were expecting.

Classificada 1 em 5 estrelas

No title 👎🏻



Thumb is down for this one 👎🏻

20 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Guy SXholle,

We’re sorry to see that you had a disappointing experience. We’d like the opportunity to understand what went wrong and help resolve it. Please contact our support team at support@call.com with your account details, and we’ll be happy to look into it.

Classificada 1 em 5 estrelas

It’s don’t refund money and refuse…

It’s don’t refund money and refuse verification Id

20 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Customer,

This does not reflect our verification and refund process. If verification is unsuccessful, we either allow the customer to complete verification again or issue a refund if verification cannot be completed. Please contact support@call.com so we can review your specific case and resolve any outstanding issues.

Classificada 1 em 5 estrelas

I’m really disappointed with the way my…

I’m really disappointed with the way my issue has been handled. I have tried contacting the support team several times and explained my situation, but I feel that my concerns are not being properly heard or considered.

I understand that companies have policies, but I believe customers should also be given a fair opportunity to explain their situation and find a reasonable solution. I would appreciate it if Call.com could review my case again and provide a proper resolution.

2 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Mark Craft,

We’re sorry to hear that you’ve been disappointed with how this matter was handled. We understand that it can be frustrating when the outcome isn’t what you expected, and we do appreciate you taking the time to explain your concerns.

Please be assured that the activity on your account was reviewed before any action was taken. In this case, the Canadian number was used to send messages identified as spam activity, including activity during late-night and early-morning hours in Canada. Unfortunately, this is activity we cannot support, as reports to the relevant authorities could have serious implications for our ability to provide services in Canada.

We always aim to treat our customers fairly, but we also have a responsibility to protect our network, customers, and service. Our Support Team has reviewed your case and provided the explanation available based on the activity identified. We appreciate your understanding.

Classificada 5 em 5 estrelas

Call.com is great!!!

I retract my previous statement. I misunderstood and Call.com made things right. Great customer service!!!

12 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Charles Ingram,

We’re sorry you feel this way. Your account was restricted following a warning from our network partner regarding activity that appeared inconsistent with the permitted use of the service.

Upon reviewing your conversation with customer support, we see that they informed you of the warning we received and the reason for the restriction.

While the initial refund request was declined, we have now refunded your payments as a goodwill gesture.

Classificada 1 em 5 estrelas

they are scammers after getting payment…

they are scammers after getting payment they give you number for 1 day after that they don't accept your login credentials

24 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi SNW Global,

We're sorry to hear you've had trouble accessing your account.

We would like to clarify that we do not block access after a purchase.

In many cases, this type of issue is caused by signing in with the purchased Call.com number rather than the mobile number originally used to create the account.

If that isn't the case, our support team can investigate the matter and help you regain access as quickly as possible. Please get in touch with us by sending an email to support@call.com so we can review your account and assist you further.

Classificada 5 em 5 estrelas

La mia esperienza è positiva (per ora)

Risiedo in Italia e ho deciso di attivare un numero francese poiché la maggior parte degli enti, aziende e professionisti con cui comunico quasi quotidianamente in Francia non può né registrare né richiamare i numeri esteri.
Ho scoperto Call.com da una ricerca sul Google Play, e sono stata sorpresa dai costi accessibili. Confesso di aver fatto moltissime ricerche, e di aver contattato il supporto clienti, PRIMA di acquistare un numero, in modo da essere assolutamete certa di non ritrovarmi senza servizio e senza soldi...
Il supporto ha risposto alla mia mail in 8 minuti!
Scaricata l'app, ed effettuato il pagamento, il numero è stato subito visibile, con l'indicazione della verifica necessaria. Quest'ultima è stata rapidissima: selfie, foto del documento identificativo, e foto di una bolletta.
Al termine della verifica, il numero è stato immediatamente attivo. Senza credito caricato, è risultato raggiungibile chiamando da un diverso telefono italiano.
Sinceramente, per il momento non posso lamentarmi affatto. I costi sono ridotti, il servizio è immediatamente disponibile, e il supporto clienti è rapido ed efficace. Cosa più importante (per me), ho risolto il problema con cui combatto da anni, ossia di non poter essere richiamata dai professionisti francesi.
Nel caso dovessi incontrare difficoltà, modificherò la recensione.

17 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Customer,

Thank you for such a thoughtful and detailed review. We truly appreciate the time you took to share your experience.

It's especially rewarding to hear that our support team helped you feel confident before your purchase, and that the setup and verification process was smooth from start to finish.

We're delighted that your French number has solved a long-standing communication challenge and is already proving valuable in your daily life.

Thank you again for choosing Call.com and for giving us the opportunity to earn your trust!

If you ever need assistance or have suggestions for how we can improve even further, our team will always be happy to help.

Classificada 1 em 5 estrelas

I lost all my numbers

I lost all my numbers , support give the reason we have to verify your identity by ID and selfie and support don’t give you any solution just they debit my card x3 and tell me to wait for refund totally scam fanytell is better

2 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Infor Mazed,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

As a telecommunications provider, we are required to comply with applicable regulations. In certain cases, identity verification using an ID and a selfie is mandatory before we can provide or continue our services. Unfortunately, we are unable to bypass these requirements.

Eligible refunds are always processed by us promptlyю However, the time it takes for the refunded amount to appear in your account depends on your bank or card provider's processing times.

If you have any outstanding questions about your refund, please send an email to support@call.com. We'll be happy to review your account and provide any further clarification we can.

Classificada 1 em 5 estrelas

They are scammers they are selling…

They are scammers they are selling minutes per dollar at a very high rate when converted to other currencies

27 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hello Arthur,

We’re sorry to hear that you feel this way. We’d like to clarify that the final amount in your local currency is always clearly displayed before a purchase is completed, allowing customers to review the total cost before confirming payment.

Exchange rates and pricing can vary depending on local currencies, but we aim to keep everything transparent throughout the process.
If there is something specific that seems incorrect, please contact our support team at support@call.com so we can review it further.

Classificada 1 em 5 estrelas

Unacceptable service – charged for non-functional account

Following my automatic transfer from Vyke to Call.com, I experienced a total loss of audio services. Despite sending multiple emails, I received no response from customer support. I continued to make payments solely to avoid losing my phone number. Eventually, when the number renewal was due, I decided to stop paying for a non-functional service. Unfortunately, funds remained in my account, and my email request for a refund went unanswered. I later discovered that my country is no longer supported by their service area. Consequently, they should have restricted payment access. Instead, they continued to collect charges without any notification, knowing entirely that I could not use the service. This practice is completely unacceptable and deceptive

1 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Adam Kowalski,

We are sorry to hear about your experience. After receiving your feedback, we reviewed the email history associated with your account and found an email you sent approximately one year ago while using Vyke services. However, it is possible that a different email address was used, which may be why we are unable to locate the specific ticket in our system at this time.

Please note that our Customer Service Team responds effectively to all emails sent to support@call.com, and you can also reach us directly by tapping the "Contact Support" button within the Call.com app.

We would also like to clarify that no recurring charges are applied unless you choose to enable recurring card payments, so we couldn't have collected charges, especially if you made an in-app payment with Google Pay or Apple Pay.

We would appreciate it if you could contact us at support@call.com and provide the ticket number you are referring to. Our team will review your account and assist you as quickly as possible.

Classificada 1 em 5 estrelas

WORST CUSTOMER SUPPORT EVER!

Worst customer support ever! They police around for nothing as if they are NASA or something. Im a "PAYING CUSTOMER" trying to pay from my card and got rejected because my current address is not matching with the address on my card (seriously?) later, demanding the LLC of my company. Even after providing that, im being "ORDERED" to use a card where my card address is same as my LLC (wtf) who are you to decide what should be my address on the card? you don't want business we'll go with others.

21 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Farouk,

We are sorry to hear about your experience. However, after reviewing both the conversation with our Customer Service Team and your account activity, we can see that your initial payment attempt was made using a USA address, which does not appear to match your residency details. You were kindly asked to provide your LLC certificate for address verification in order to proceed with payments using a US address.

However, the payment was later made using information that did not match your registered US company details. As a telecommunications provider, we are required to comply with regulatory requirements, and all users are expected to follow our Terms and verification procedures.

Classificada 1 em 5 estrelas

App needs to be clear about cold calling bans

Bought a US number, got my account banned after a few hours. Company doesn't explicitly communicate with users the rules of calling multiple businesses. Lost my money.

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi John Kenji,

We’re sorry to hear this was your experience. We understand how disappointing it is when a service doesn’t work as expected.

To clarify, our platform does not support cold calling. These policies are included in our Terms & Conditions, and accounts may be put on hold when certain activity patterns are detected.

Please feel free to contact our support team directly at support@call.com - we’d be glad to take another look at your case and assist where possible.

Classificada 1 em 5 estrelas

Please Never use this App

I swear, this app is absolute rubbish. I just made 30 calls to pitch my service, and they banned my number claiming I was spamming. You can’t even make 30 calls on their $15 package it is a total waste of money. When I tried to contact support, they demanded a registered LLC in the USA, even though I am not from the US. On top of that, my identity verification keeps getting rejected. They keep telling me to upload original documents, but my documents are 100% real and the photos were taken with a clear camera in broad daylight. Please, I am warning everyone: do not ever use this app. It is a total scam—save your money!

9 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Zoaib,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. However, we would like to clarify a few important points regarding your review.

Our service is legitimate, and accounts are not terminated without reason. Your account was more likely flagged by our automated monitoring systems due to unusual calling activity directed toward US numbers, which matched patterns commonly associated with cold calling or spam-related activity. As a regulated telecommunication provider, we are required to investigate such activity and ensure compliance with applicable telecom regulations and anti-spam policies.

For this reason, additional verification documents were requested. Identity verification is handled securely through our trusted KYC partner, ComplyCube, which reviews submitted documents according to strict compliance standards. Requests for supporting business documentation may also be required in certain cases involving high-risk traffic patterns or regulatory obligations.

We understand that verification processes can sometimes feel inconvenient, especially for international users, but these measures are necessary due to the regulations.

Classificada 1 em 5 estrelas

typical scam

typical scam! They clearly say on their webiste that you need to add credit for outgoing calls and SMS. When you aim to buy, you see the information that you need to have credit for inbound calls, and this information is contradicting with what is on the other page and made to fool you to buy rhe service and realize later you have to pay!

4 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Hi Amir Solist, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience caused frustration, and we’d like to clarify a few important points.
Our pricing structure is designed to be transparent. There is no charge for incoming calls to Call.com numbers apart from USA and Canadian numbers.
Before completing a purchase, users are clearly notified within the app about any applicable charges, including the requirement for credit for incoming calls to certain numbers. This information is presented to ensure customers can make an informed decision prior to confirming their purchase.

Classificada 5 em 5 estrelas

I thank you very much for your…

I thank you very much for your assistance, we are always available, and we always help customers to avoid losing their information. I want to spend more than 1 year with you and I have no regrets at all.

30 de abril de 2026
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Ralph Stanley Julmiste,

Thank you so much for your kind words and continued trust! We truly appreciate your loyalty over the years. It means a lot to know that our availability and support have made a positive difference in your experience. We’re always here for you!

Classificada 5 em 5 estrelas

Good customer support

Good customer support

14 de abril de 2026
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Muhammad Dawer,

Thank you so much for your incredible 5-star rating! We’re delighted to hear that you had a great experience with our customer support. We put a lot of effort into making sure every customer feels valued, and it means a lot to us that you took the time to share this feedback.

Your trust and support mean the world to us. Thank you again for choosing us!

Classificada 5 em 5 estrelas

I don't understand if they have bots…

I don't understand if they have bots replying or humans but it is just superb customer support that happens in minutes. Never seen customer service like this with other large platforms and marketplaces. This is ublievable.

17 de abril de 2026
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Sunny Ali,

Thank you so much for your fantastic review! We are absolutely thrilled to hear that you had such a great experience with our customer support team. We truly value our customers and always strive to provide quick and personal assistance.

Just to reassure you, all of our responses come directly from our team – no bots here! We believe in human connection and want to ensure every interaction is as helpful and genuine as possible. Your feedback means a lot to us, and we’re so glad we could exceed your expectations.

Thanks again for taking the time to share your thoughts!

Classificada 5 em 5 estrelas

Satisfied 🙂

30 de abril de 2025
logótipo da Call.com Telecom Ltd

Resposta da Call.com Telecom Ltd

Dear Wahid Ahmad Samady,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re satisfied with our service. We truly appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback means a lot to our team!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais