Carvia Opiniões 

26
•
TrustScore: 1.5 em 5

1,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute scam Please please PLEASE, do not purchase anything from this site. They are a massive scam. You will be offered something at a low price like £3.99 then they will immediately start takin... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Another update: I had to cancel my debit card. Then, they tried to start charging the replacement. The company behind this is Applisan. They are known for being a fraudulent entity. Update: I s... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

When I selected widgets in the app, no prices were shown. I believed the discounted purchase covered them, and I only saved them and never applied them. The app has no purchase history or bill... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

This is a scam to trick you into a subscription hidden behind a poor effort to create a widget for CarPlay. Please do NOT click on anything on this website or you will be billed by a subscription that... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,5

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

26 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 83% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,5

Todas as opiniões

(26)

24 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolute scam

Absolute scam

Please please PLEASE, do not purchase anything from this site. They are a massive scam. You will be offered something at a low price like £3.99 then they will immediately start taking larger payments. I was offered a discounted purchase of £3.99 which I paid and then 2 payments of £19.99 followed without my consent. I contacted the support team basically saying yes you’ve been scammed we won’t be helping you. You are also enter into a subscription which will charge you around £30 a month. Luckily my bank has sorted it out. Vermin!

2 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

SCAM!!! Zero stars if I could — extremely deceptive billing experience

I would give this company zero stars if Trustpilot allowed it. One star is already too generous.

I believed I was agreeing to a $6.99 purchase. Within moments, my credit card was charged $6.99, $27.99 and another $27.99, for a total of $62.97.

I did not knowingly authorize two additional $27.99 charges.

What makes this even worse is that I never downloaded an app, there is no Carvia purchase in my Apple purchase history, there is no Carvia subscription through Apple, and I have not used the service at all. I still have not been given a clear explanation of what I actually received for the original $6.99, never mind the two additional charges.

I cancelled immediately. Even the cancellation process repeatedly tried to keep me subscribed by first offering me a 50% discount and then a 75% discount before finally allowing me to cancel.

I then contacted the company and asked for a refund. They refused and told me the charges were covered by their terms and “fine print.” I specifically asked them to provide:

* the exact checkout screen I was shown,
* the amounts displayed before payment,
* proof showing where I agreed to each separate $27.99 charge,
* the date and time of those authorizations,
* and an itemized explanation of what each charge was for.

They did not provide that evidence.

Instead, they simply repeated that the prices and terms were shown at checkout and had to be accepted. They then told me that they keep a “complete record” of the purchase and would provide it if my bank requests it — yet they would not provide that same record to me, the actual cardholder, when I asked for it directly.

Their responses are also inconsistent. At one point they referred to the charges as “promotional add-ons” and “trial charges,” and later they spoke vaguely about “the original charge” in the singular, even though there were three separate charges within moments of one another.

After reading other reviews here, I also find their repeated public responses saying they are “genuinely sorry” and want to “work toward a resolution” very hard to take seriously. In my experience, when I actually contacted them, they refused the refund, relied on “fine print,” and told me their decision was final. Those public replies feel like canned damage control rather than genuine customer care.

A customer should know exactly how much they are agreeing to pay before their card is charged. They should not discover multiple additional charges afterward and then be told those charges were buried in terms they supposedly accepted.

Based on my experience, this feels extremely deceptive and scam-like. I am now disputing the charges through RBC/Visa, and I am keeping all screenshots and correspondence.

I would strongly caution anyone considering this service before entering their credit card information.

1 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

A total scam

A total scam. You don't get anything, and I was double-charged immediately after downloading the app. Beware of this app.

30 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Write-off of Additional Funds

I wanted to purchase the €6.99 subscription. However, immediately after the purchase, I was charged an additional €19.99 twice — a total of €39.98 in extra charges.

I did not knowingly intend to purchase these two additional products. I contacted customer support immediately and requested a refund, but my request was denied.

The company claims that I accepted two promotional offers, but they have not provided me with evidence showing that I clearly and knowingly authorized each of the two €19.99 purchases.

I find the payment process very unclear and believe the additional paid offers and their prices should have been presented much more transparently before charging customers.

Be very careful when making a purchase, as additional charges may appear immediately after the initial payment.

28 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

I clicked on an advertisement offering…

I clicked on an advertisement offering CarPlay widgets for €3.99 and intended to purchase that offer.
Instead, my card was charged THREE times by the same merchant: €3.99 + €19.99 + €19.99, for a total of €43.97.
I contacted customer support immediately. They cancelled the subscription and confirmed that there would be no further charges, but refused to refund the two additional €19.99 charges, claiming that I had accepted one or two “one-time promotional offers” during the sign-up process.
I specifically asked them to provide evidence of my explicit authorization for EACH of the two €19.99 purchases. Instead of providing that evidence, they simply repeated that promotional purchases were non-refundable according to their terms.
I expected to spend €3.99. I ended up being charged €43.97.
I have screenshots of the original offer, all three card charges and the complete correspondence with customer support.
Based on my experience, I strongly recommend checking every screen and every amount extremely carefully before confirming anything on this website.

28 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

This is a front for a fraudulent…


Another update: I had to cancel my debit card. Then, they tried to start charging the replacement.
The company behind this is Applisan. They are known for being a fraudulent entity.

Update: I stand by my review. This is a front for a fraudulent organization. I’m going to report them to the FBI’s site for cyber crimes. Please do so, as well.

26 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're genuinely sorry you've had this experience, Rebecca. We're a legitimate app with thousands of happy users, and we take all billing concerns seriously. Please reach out to help@crplyr.com with details about what happened so we can review your situation and work toward a resolution.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Scam



When I selected widgets in the app, no prices were shown. I believed the discounted purchase covered them, and I only saved them and never applied them. The app has no purchase history or billing information, so I can't see what I was charged for.

Support is an automated reply. It refused a refund and said everything is laid out in the terms. I didn't see those charges disclosed clearly before checkout, and the app doesn't match how it's advertised.

I've had to take this to my bank to dispute the charges. Check your statement carefully if you buy this.

27 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're truly sorry you had this experience with the pricing and billing clarity. We take these concerns seriously and want to make this right. Please reach out to help@crplyr.com with your details so our team can review your case and work toward a resolution. We're committed to improving how we communicate pricing upfront.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Total scam and ai customer service

Total scam and ai customer service. Please avoid. Predatory app that bypasses traditional app store protection methods.

They billed me today 14.99 for subscription I did not agree to. I contacted them within minutes of payment being taken to dispute and tell them I do not want the subscription but received ai responses telling me the charge still stands.

Update: I just checked my bank account and can see they have taken another £14.99 payment last week (20/9). They attempted to take £14.99 on the 18th also and £29.99 also on the 18th! Seems like they are just making it up as they go along and taking what they want from peoples accounts.

27 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're truly sorry you've experienced these unexpected charges. We take billing concerns seriously and would like to review your account and refund request directly with a real person from our team. Please email us at help@crplyr.com with your account details so we can investigate these charges and work this out properly.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

This is a scam to trick you into a…

This is a scam to trick you into a subscription hidden behind a poor effort to create a widget for CarPlay. Please do NOT click on anything on this website or you will be billed by a subscription that you had no idea you’d clicked. You have been warned

26 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

Hi Steve, we're really sorry you felt misled. Our subscription terms are clearly displayed before any trial begins, but we understand the frustration if that wasn't clear enough for you. Please reach out to help@crplyr.com with your details so we can review your situation and discuss options.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

If I could give this a ZERO I would

If I could give this a zero I would! SCAM Beware! Do not download this “free” app. This is not a legit app. Still disputing charges.

13 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're truly sorry you had this experience, Josie. We understand your frustration about the charges, and we want to make this right. Please reach out to us at help@crplyr.com with your account details so our team can review your refund request and resolve this directly.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

BEWARE

BEWARE
Agreed to pay 4.99 for useless app and got charged twice right away 19.99 + 19.99 i sent them an email after 1 minute of the charges and only i get an automatic reply .

19 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're really sorry this happened, Josef. We take billing issues seriously and want to look into this right away. Please check your inbox for our team's response at help@crplyr.com and note, that the last two charges have been refunded.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Total scammers...can't believe I got…

Total scammers...can't believe I got sucked in...made it look like a normal Apple App Store payment but totally fraugulant!

19 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're truly sorry you felt misled, and we understand how frustrating that must be. If there's been any confusion about the billing, please reach out to help@crplyr.com so we can review your case and help resolve this. We want to make this right.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY LIKE THE PLAGUE

Someone needs to shut this company down. My bank flagged their charges as fraudulent and blocked further payments — after they had already taken £100 from me THIS WEEK!

I downloaded what I thought was a free app, realised it was rubbish and deleted it 20 minutes later. Yet somehow, they’ve continued taking money from my account.

Nobody replies to emails. They even pretend they don’t have you set up and demand verification codes. WHAT CODES?! I deleted your app almost immediately!

They are absolutely disgraceful. Taking money from people and then hiding behind a ridiculous customer service system is beyond unacceptable.

£100 taken in one week. No replies. No accountability. Just shocking.

Check your bank accounts and stay well away from this company. 🤬

18 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

Eve, we're truly sorry this happened and completely understand your frustration. This sounds like a billing error on our end that needs immediate attention. Please email help@crplyr.com from the email account that was used for the purchase so we can investigate the charges and work toward resolving this for you.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

They are scammers

They are scammers, they give you a promotion for 4 USD and after you purchase it they deduct 40 USD without your permission

13 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're sorry you experienced an unexpected charge. Our pricing is always displayed upfront before purchase, but we understand the confusion and want to make this right. Please email us at help@crplyr.com with your details so we can review your case and discuss your refund request.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

WARNING SCAM FRAUD

WARNING SCAM FRAUD; Offered a widget for CarPlay at $6.99 once paid then two additional so called monthly payments were taken immediately luckily stopped by my bank. SHOULD HAVE KNOWN BETTER NOT TO TRUST FB ADDS. Thank you Halifax bank.
Update; Contacted me after seeing my review - I am not interested in your fake offer of assistance, get stuffed and don’t contact me again.

10 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We're sorry to hear how this played out and understand the frustration. Please reach out to help@crplyr.com with your account details so our team can look into the charges and review the situation. We want to help get this sorted properly.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I signed up for a one month of car…

I signed up for a one month of car widget and recieved 4 charges of $27.99 in one week. They claim I accept d additional offers, which I was unaware off. They also state there is a no refund conditions. Convenient for them to charge me over $100 for something I will never use.

5 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We understand why you're upset. Please email help@crplyr.com with your account details so our team can look into what happened and review a refund. We'll do what we can to help sort this out.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Agreed to a 3.99 charge got charged…

Agreed to a 3.99 charge got charged 3.99 + 2 x 27.99 . Make it make sense....

6 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

That's frustrating and we're sorry you're dealing with it. Please email help@crplyr.com with your account details so our team can look into the charges and review a refund for you. We want to get this sorted out properly.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

I signed up for an $3.99 one payment

I signed up for an $3.99 one payment, and then got hit with a monthly $29.99 charge

4 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

That's not what you signed up for and we get why it's upsetting. Send your account details to help@crplyr.com so our team can look into what happened and review a refund. We'll get this straightened out for you.

The Carvia Team

Classificada 1 em 5 estrelas

!!!!SCAM SCAM SCAM SCAM!!!!

!!!!SCAM SCAM SCAM SCAM!!!!

It’s a straight up scam, they charge you 2 times for 19.99€ even though you only accept a offer on 3.99€, and they won’t refund

3 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Carvia

Resposta da Carvia

We understand the frustration and we're sorry this has felt like such a bad experience. Please reach out to help@crplyr.com with your account details so our team can look into the charges and review a refund request. We want to help get this resolved.

The Carvia Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais