Designer Rads Opiniões 

121
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 2 radiators on Jun 27th. Not arrived by 10 July. They don't answer the phone or reply to voicemails. Thought it was a scam then 'Craig' replied to a couple of emails promising 'early next wee... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

ordered a wall hung bathroom vanity unit june 24th 2024 product was to arrive between 5 to 7 days. to date i am still waiting several emails and phone call to the company goes unanswered my spider... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Although we didn't get all our order on the first attempt, this came from the factory so out of Designer Rads control, we got the other missing bits in a day or so. Excellent service from Craig to sor... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

This is my opinion.... But I feel like others THIS IS POSSIBLY A SCAM SITE, as communication is very slow unless provoked by bad reviews. Service and processes also seem very slow. Designer Ra... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Renovação de casas de banho
  2. também em
  3. Loja de acessórios para casas de banho
  4. Loja de aquecedores
  5. Loja de materiais para canalização

Escrito pela empresa

With experience of running successful showrooms, a trade outlet and in gaining over 20 years’ worth of knowledge, we took the decision to create a family-run operation specialising in radiators and radiator accessories. We aim to offer all of our customers a dedicated, trustworthy and knowledgeable level of customer service – because as a family-run operation we care more than you might think! Having recently expanded, we now offer a wide variety of taps and showers too! Whether you’re looking for luxury or a simple design, our experience has taught us that each individual product matters. So we’re here to help you create a comfortable living space – no matter your budget. We pride ourselves on being able to offer heavily discounted products to our UK customers (as a result of minimal overheads). And we assure you that our dedicated team have carefully considered each of our products to ensure that the highest levels of quality and design are achieved. We already offer some of the most competitive prices available on the market, and we run exclusive offers regularly for all of our customers - because we can. Visit our website: www.designerrads.co.uk Can't see what you're looking for online? No problem - contact us with your requirements and we'll provide you with a bespoke quotation!


Informações de contacto

2,6

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

121 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,6

Todas as opiniões

(121)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Five Stars for a job well done

Good communication. Mirrors well packaged, arrived in good time and in good order. Would use again and recommend.

7 de fevereiro de 2023
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thanks for your review! We’re so pleased you’re happy with our service and would recommend us. If you require any future bathroom products, feel free to email us prior to placing an order as a return customer 😊

Classificada 5 em 5 estrelas

Good experience, no issues

I ordered 2 towel hangers for a Burford bathroom radiator. They were delivered promptly with no issues. I’d use them again.

16 de janeiro de 2023
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thanks for your review! We’re so pleased you’re happy with our service and would recommend us. If you require any future bathroom products, feel free to email us prior to placing an order as a return customer 😊

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent quality and service

The rads I ordered were picked and sent on time. There was adifficulty with the couriers but Craig at designer rads sorted it out for me. All in all excellent service

6 de janeiro de 2023
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review! We're glad that you feel we offered excellent customer service!

Classificada 1 em 5 estrelas

Wrong items received

I placed an order for a bath filler and basin mixer tap without issue, but after enquiring the items whereabouts, I was told that they were out of stock with the manufacturer (I checked this with the manufacturer and found it to be a lie). I then received a delivery 11 days later containing the wrong items.

I contacted the company and was told they would investigate the issue with the misinformation and incorrect items, but I have not heard back from them.

I now have a very angry customer waiting for taps with no idea of delivery timescales.

12 de janeiro de 2023
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

We are sorry you felt the need to leave a 1 star review and we are disappointed with your comments.

On 1st January 2023 you emailed us with a query regarding shipping costs on our website. Despite being closed for Christmas we responded within the hour and you subsequently placed your order, which was acknowledged immediately.

On 3rd January we ordered your products with the supplier, Kartell.

On 6th January we emailed you to advise that Kartell had informed us the products were out of stock but they were due a shipment on Monday 9th.

On 11th January we contacted Kartell to follow up the items as we had not received them as we were expecting. We were then informed that the delivery had been delayed and that actually the items had been discontinued and they were not expecting to receive any further shipments. We are in receipt of an email from Kartell advising of this information.

Kartell sent two products that they recommended as like-for-like and these were shipped to you. On Friday 13th January you rang our office and requested that we look into the incorrect items. We confirmed that we would go back to Kartell to query this once more and we would come back to you.

Quite simply, you have not heard back from us yet because between Friday and Monday it is the weekend and both our office and the suppliers are closed.

We can assure you that we are a reputable family business and we take significant pride in what we do. We are open and honest in everything that we do and we do not lie to our customers. Under the circumstances and as it is apparent that you do not believe we have acted honestly, we are more than happy to issue you with a pre-paid returns label for you to return the two items for a full refund.

Kind regards
Vicki

Classificada 5 em 5 estrelas

A very positive experience!

The website was easy to use and informative and my designer heated towel rail was delivered very promptly! It’s not installed yet, so I am can’t comment on the product itself, but my experience of the company was very positive!

21 de dezembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review. We're really pleased to hear that you were happy with our service!

Classificada 2 em 5 estrelas

Don't expect prompt customer service

Mistakingly order the wrong thermostatic valves with our 14 vertical designer radiators. Asked for a replacement was told most efficient way was is to reorder correct ones and company offered to collect the others. So i did so. I can not believe after chasing several times i am still waiting for them to be collected and my approx £450 is still tied up which i really need right to finish othe works. Really regretting ordering with this company which i expected much better customer service after spending over £4k on just radiators. Still waiting 3 weeks later. Imagine if i bought just one and had an issue!!!

25 de novembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

We are sorry you felt the need to leave a 2 star review and were disappointed with your comments as we feel this is unfair based on the customer service we have provided you with.

We received your order on 6th November for just short of £5,000. We made contact with you within 24 hours to arrange a delivery date and you asked us to hold the order back for one week. Despite having very limited storage space (to keep prices down for our customers), we agreed to hold the order to assist you. We planned the delivery around a day and time to suit you, and we personally delivered the items to you with our driver unloading all of the items and carrying them into the property for you, which is something we do not usually offer.

Despite the excellent customer service and prompt and helpful delivery service that we offered, we did not receive a review from you.

On 22nd November, you emailed to advise us that you had ordered the wrong valves. We responded within 30 minutes to advise that if you were to order the correct valves that same day, we would process the new order as quickly as possible. Your new order was received and processed immediately, with delivery to yourself taking place on 25th November.

Although it is the buyers responsibility to return any unwanted or incorrectly ordered products (at their own cost), we agreed that we would assist you further by arranging a collection of the valves completely free of charge.

You emailed us at 7pm, 5 working days later to request an update. We responded within 20minutes (after hours) to request that you bear with us a little longer as we need to align the collection with a delivery that is local to your area. You responded on 30th November advising "I understand what your trying to do. I will leave it a couple of weeks hopefully in that time you may get something nearby. I will remind you again in a couple of weeks if I don’t hear anything by then."

On 15th December at 18:36 we received an email from you to follow up the collection, and you subsequently left a 2 star review without providing us with time to respond to your follow up.

We are a fair and helpful family business and customer service is very important to us. We feel that we went above and beyond to assist you, throughout your first, and subsequent order. We are more than happy to refund the total cost of the original incorrectly ordered valves, once we are in receipt of them (which you are now going to return in the New Year, rather than a collection).

Kind regards
Vicki

Classificada 5 em 5 estrelas

The delivery was delayed but there was…

The delivery was delayed but there was always someone on the phone to answer my. All's. Product is as described would recommend.

17 de dezembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review! We are really pleased to hear that you are happy with our service and would recommend us.

Classificada 5 em 5 estrelas

Great Customer Service!

I had an urgent need for a radiator (plumber availability was limited) and so called the shop on a Wednesday to see if it was possible to get it for Saturday. Craig who took my call said that he would do everything he could (but couldn't promise) for a weekend delivery. It turned up Friday evening - really great customer service! (missing from most aspects of life these days). Thank you Designer Rads (and Craig) :)

2 de dezembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review. We are really pleased to hear that you've rated us as Great customer service. Glad we could assist you with your requirement for an urgent radiator!

Classificada 1 em 5 estrelas

So upset

The wrong size brackets were sent with the radiator

2 de dezembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

We're sorry you felt the need to leave a 1 star review and that you believe the incorrect sized brackets were shipped with the radiator.

Your order was placed on 17th November and you received delivery of the items on 23rd November. On 2nd December, we received an email from you advising us that you believed the wrong brackets had been delivered.

We emailed you back just 10 minutes later to advise that you were welcome to return the entire package and we'd be happy to send a replacement, or alternatively a refund if you'd prefer. However, you informed us that you'd had the radiator fitted so neither option would be suitable.

As a reputable, small family business, we were really disappointed to receive your review and we feel it is unfair considering the following points:
1. The item was delivered to you promptly within just 4 working days;
2. We were not notified of the alleged error until 9 days after delivery;
3. Upon notification, we responded within 10 minutes and offered to issue a replacement, or provide a full refund; and
4. We were not provided the opportunity to rectify the issue for you.

We trust that you are satisfied with the radiator itself and thank you for purchasing from us.

Kind regards
Vicki

Classificada 5 em 5 estrelas

Flushed with success.

Having spent endless hours researching on line for a toilet seat. I chose Designer Rads. They fitted the bill exactly. I was not disappointed. Great product, excellent service, looks great and easy to fix. Well done.

6 de novembro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review! We're very pleased to hear that you were happy to have found our website and rated us with excellent customer service!

Classificada 5 em 5 estrelas

Superb

Delivery was fine, unfortunately the item was damaged in transit. Vicki at Designer Rads dealt with the matter so efficiently and so nicely that I received the replacement very quickly indeed. No fuss, no delay. Superb

18 de outubro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review. We're glad that the replacement was resolved for you so efficiently and that you've rated us with 5* despite the damage! Our customer service really matters to us so we're so pleased to hear that you were satisfied with the response and resolution.

Classificada 1 em 5 estrelas

Damage Radiator

Damage Radiator, order arrival separately after stated I would wait for the complete order.
Customer service poor. Noe to talk to. As trade I will not be using again

6 de outubro de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

We're sorry you felt the need to leave a 1 star review.

We acknowledge that there were two parts to your order and we did ship these separately in error, although this was at no additional cost to yourself.

On the day you attempted to contact us, our office was closed for training. However, we did email and return your call the same day.

You received the radiator on 28th September. We were not informed of the damage until 6th October. You confirmed that the packaging was intact, un-damaged and that the radiator had been moved since the point of acceptance.

Despite the damage being reported outside of the time-frame listed within our terms and conditions, we agreed to collect the radiator at a cost to ourselves and provide a full refund.

We were pleased that we were able to resolve the issue for you, and that you were happy to purchase a new radiator, which was delivered un-damaged recently.

Kind regards
Vicki

Classificada 4 em 5 estrelas

Very good price and pretty quick…

Very good price and pretty quick delivery. Unfortunately the valve that was ordered did not arrive. However, customer services were very responsive and refund was prompt. Recommend

12 de agosto de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Hi Thomas

Thank you for your review. We're pleased to hear you are happy with the service and refund process.

Classificada 5 em 5 estrelas

Designer Rads were excellent

Designer Rads were excellent - shame the same can't be said for the quality of the Eastbrook Chrome Radiator/towel rail!!
The original had a manufacturing fault in the Chrome finish that was unacceptable. Eastbrook agreed to replace it and we received it today. The quality of the chrome finish is not brilliant by any means but the worst is on the backside so we have accepted it!!
Designer Rads were brilliant throughout and kept us informed and the delivery driver did the same.

11 de agosto de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for your review regarding our service levels.

We're sorry to hear that you weren't satisfied with the quality of the product itself.

Your feedback has been passed onto Eastbrook so that they are aware.

Kind regards, Vicki

Classificada 5 em 5 estrelas

Great price

Great price. Lovely radiator. Lots of communication from seller. Highly recommended

26 de junho de 2022
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for taking the time to leave a review. We're very pleased to hear that you highly recommend us!

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent advice and fast delivery with…

Excellent advice and fast delivery with competitive prices. Received tracking information via email 2 days after placing the order.

22 de junho de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Designer Rads

Resposta da Designer Rads

Thank you for taking the time to leave a review. We're glad that you found our advice helpful and delivery prompt!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais