Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

tterly useless company. Used to be a customer for online supplies, but they have removed all online stores and now concentrate on a ridiculous snowflake website that does absolutely nothing! Probably... Ver mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Overall I was very pleased with the order process and quality of the end product from DS Smith ePack. The only reason that I have not given 5 stars is that I felt there could have been more attention... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Really helpful staff at DS Smith guided me to the best product for my needs. The price was fabulous, the delivery was quick and problem-free. The product is a good-looking, robust box that has protect... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Took 5 days to deliver what they promised in 2. Boxes were useless at that point. Also, deliveries for clothing boxes came separate (bars on one day, cartons 3 days later. Then said they would acc... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de materiais para embalagem

Informação fornecida por diversas fontes externas

DS Smith ePack is the one stop shop for your e-commerce packaging. Our product range covers specially designed corrugated e-commerce boxes, leveraging DS Smith’s vast packaging expertise, as well as a carefully selected range of supplementary products - everything you need to pack your goods efficiently and create an impressive unboxing experience.


Informações de contacto

2,3

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

238 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered on the Monday for 48hr…

I ordered on the Monday for 48hr delivery...didn't receive it by wednesday so followed up, was given DHL tracking. Still didnt receive by following Monday. Probably DHLs fault this time of year. Received refund

17 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hi Darryl,

I am sincerely sorry for not receiving your order. Indeed, it looks like your order has been lost on the way, I apologise for this. We are trying our best to communicate any delays or occurring problems in a timely manner. Happy to hear, you have received a satisfactory solution and a refund to your order. We hope to welcome you as customer again in the future to proof a reliable service.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 1 em 5 estrelas

Items out of stock aren’t shown on…

Items out of stock aren’t shown on website. You only find out a few days after you’ve already paid, and then have to wait until it’s back in stock!

17 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Tilak,

We are trying our best to inform all our customers in a timely manner and I sincerely apologise for this unfortunate circumstance of not communicating the out of stock information to you. You can, of course, cancel your order free of any charges. We tried to call several times, only reaching your voicemail, please let us know how to act on your order.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 1 em 5 estrelas

Disappointed

Product failed to arrive after 11 days. Customer service difficult to get any answers from as despite repeated calls and promises for a callback no return call received. Eventually after persistence I was told that delivery was lost. Company blamed couriers and took no responsibility. ( To be fair call handlers were all pleasant.) I didn’t get the delivery in time for my obligations to be met, so really disappointed as well as losing valuable time trying to chase it up.

16 de dezembro de 2020
Classificada 3 em 5 estrelas

Product out of stock

I'm satisfied with the company's response. Please note that I also received an immediate refund for products not available.

14 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Louise,

I am extremely sorry for your experience. We have seen unprecedented demands this time of the year which has caused disruptions to our service levels. We strive to satisfy all our customers and with that in mind, we truly hope to welcome you as a customer again, to proof an excellent level of customer service.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 2 em 5 estrelas

you delivered 8 Cartons short of my…

you delivered 8 Cartons short of my order against your invoice 000013649.
This was incrediable inconvenient, as my Shipment to China had to be delaid

12 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Julian,

I apologise for sending less units than ordered, as well for the lack of communication. Your refund has been processed and willbe visible on your original payment method within 48h. Due to the highest ever demand for packaging, we are communicating with our customers as quickly as possible.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 20x cardboard boxes plus brown tape...

Ordered 20x cardboard boxes plus brown tape and received one box of shredded packing material instead.

Specified guaranteed delivery on Friday, so I could pack household personal belongings over the weekend for the courier to then collect on Monday for shipping.

They dropped the ball on this one!

Update: seems a genuine mistake. Good communications after the fact.

11 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Moritz,

I apologise for the incorrect items sent, as well for the lack of communication. Your refund has been processed and will be visible on your original payment method within 48h. Due to the highest ever demand for packaging, we are communicating with our customers as quickly as possible.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible Company - Wished we'd never purchased from them

We placed an order with them on 11 November for some boxes and when the order arrived there was only one of the 3 types of boxes we ordered. We reported them as missing along with photos and were told they would get them out to us. We are still waiting for them despite sending lots of emails chasing them to which we have received no response to date - 11 Dec!
We needed those boxes and have had to go elsewhere to purchase them.
Despite all of the above they are sending their promotional emails on a daily basis - all from the same person who is supposedly our account manager!!!!
We won't be placing an further orders.
Very poor customer services.

11 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Stella,

I apologise for the lack of communication and the delay in getting the missing boxes to you. These have left our warehouse and you have received a tracking link to follow. Due to the highest ever demand for packaging, we are communicating with our customers as quickly as possible.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack.

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered black shredded received white...

Ordered black shredded paper, received white. Been a nightmare to return, they were very difficult to deal with on trying to return the item, at one point asking me if I had booked it in to be returned, they gave no return labels, this took days to sort. However...the item was returned over a week ago, I've had no refund of money. No emails to confirm anything and suddenly no communication from ''Ben'. Won't be ordering again and will continue to peruse a refund. Liz

11 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Liz,

I apologise for the incorrect colour of sizzle pack sent, as well for the lack of communication. Your refund has been processed and willbe visible on your original payment method within 48h. Due to the highest ever demand for packaging, we are communicating with our customers as quickly as possible.

We appreciate your understanding.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 4 em 5 estrelas

I ordered two different items one hour…

I ordered two different items one hour apart but they arrived on two different days with two delivery charges. Surely these could have crossed checked and been on the one day together cutting down on deliveries? Customer services prompt and efficient.

10 de dezembro de 2020
Classificada 1 em 5 estrelas

boxes were not in when the web site…

boxes were not in when the web site said it was.

10 de dezembro de 2020
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Graham,

I am extremely sorry for the inconvenience. We immediately informed you about the earliest we would be able to deliver your boxes. As per your request, we cancelled your order, as well as refunded on the same afternoon. Due to the highest ever demand for packaging, we are communicating any potential delays with our customers as quickly as possible.

We appreciate your understanding.

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 1 em 5 estrelas

Truly appalling service

Ordered 25 boxes and a box of Sizzle Pack.

The box of Sizzle pack was sealed with a single piece of (badly applied) parcel tape - which meant when it arrived the box was partly open and lots of the Sizzle Pack was coming out of the top.

That was the best packaged box.

The other package containing the 25 boxes was completely open down one side and flat packed boxes were hanging out of it and damaged.

Tried tweeting customer services, no reply until this afternoon (36 hours after I messaged in) who then asked me to DM them.

Tried calling in - waited 30 mins on hold to be answered by Sales (not Customer Services despite selecting that option) - guy I spoke to couldnt give a damn and asked me to email

I emailed yesterday orning at 10 am - and so far heard absolutely nothing back. I'm now on hold again (so far 12 mins in but thats given me time to type this)

This company are one of the UKs largest packaging manufacturers - and yet they can't seem to package their own pakaging products very well. And seemingly don't want to know when their customers have a problem.

Oh - and the sizzle pack? Its basically shredded paper. Buy yourself a cheap shredder and a ream of paper.

8 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Nigel,

I am incredibly sorry for your experience. Our phone lines experience extremely high volumes and therefore ccause long waiting times. We can refund or resend the damaged stock, as you wish.
We are looking forward to hear from you.

Best regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely Labels

DSSmith have supplied us with lovely labels for our homemade jams and chutneys allowing our charity to make some extra profit. Thank you for your donation and your continued support of Rhubarb Farm.

8 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

An absolute joke of a company - UPDATED

UPDATE: After my review, Chris called me up and promptly sorted everything out, sending out my full order FOC. Thank you! The only reason it's not a 5 star review is due to the money I had to spend to buy expensive boxes to post my orders during the 9 day delay.

Please avoid this company! I placed an order for boxes 8 days ago, with confirmation that I'd receive my order in 2-3 days. It turns out there was a glitch in the system so one of the boxes was unavailable. We agreed to cancel the out of stock box in order to release the rest of the order, but after chasing for 7 days they still hasn't processed my refund or released the boxes that I urgently needed to fulfil orders. Today I get told by my elusive account manager Chris that they have now accidentally cancelled my whole order, so I have no boxes, even though I was assured by Warren in customer services that they would be dispatched yesterday. They also didn't refund my money until I sent a chaser email. Totally unprofessional, unhelpful and I obviously won't be reordering, ever. Avoid this company!

4 de dezembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Sara,

I apologise for the delay in responding and finally cancelling your order. We have replaced the original order and your packaging is on its way to you already.

Best Regards,
Anna DS Smith ePack

Classificada 5 em 5 estrelas

Half measures - Kindly resolved

UPDATE - I have received a reply to the below issue and a very kind gesture of a new complete box of packing - thank you for sorting this and arranging shipping so quickly. I really appreciate how this was resolved.
'Shipped my second order of sizzle pack promptly however when I opened it the box seemed half empty and was nowhere near as full as the previous one I’d ordered. I took some pics to try and show how much was missing and emailed them. When packing up my goods I only managed to fill half as many boxes. The last 5kg box filled 42 of my boxes – this time I barely got 20 done!'

30 de novembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Sarah,

we have received your email and pictures, apart from an out of office notification, we did not get any response from yourself. A free of charge replacement will be sent out immediately. For urgent matters, please call us between 9-17h on : 01908 088888
We hope to see you as a customer again soon!

Best Regards,
Anna, DS Smith ePack

Classificada 3 em 5 estrelas

I was thrilled to shop here as anew…

I was thrilled to shop here as a new business owner, website was clear and you knew what you were getting, until it arrives.
Beautiful pink boxes with self seal that doesn’t seal. You have to wrap the entire box in tape to get it to close! And that’s EVERY box not just a one off! I ordered another set of boxes hoping it was just that first order that was faulty and it’s the same issue. Emailed and no answer!

20 de novembro de 2020
Opinião espontânea
logótipo da DS Smith ePack

Resposta da DS Smith ePack

Hello Lei Sachelle,

we have received your message and tried to contact you by email and phone, unfortunately without success. Please tell us if you wish a replacement or a refund, so we can act accordingly. For urgent matters, our phone lines are covered from 9-17h

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais