Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich Opiniões 

23
•
TrustScore: 3 em 5

3,2

27 Greenwich South Street, SE10 8NT Greenwich, London, GB

•

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

How this agency has a high rating on Google I do not know. They are incompetent and unable to carry out the simplest of tasks. A complete and utter failure to provide even the most basic of service... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Well where do I begin...FJL might not tell you that they take all fees upfront. So you might find yourself out of pocket for the first few months of tenancy. But the problems don't stop there.... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not trust these people. SCAM ALERT. Not as a landlord, not as a tenant you should rely on people who does not meet the contracted terms! do not get surprised if ignored when contacting them or if... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

We have recently let our property through fj Lord whom we have used for many years. We have dealt with many people over the years but have to say that on this occasion the service we received and the... Ver mais

A empresa respondeu


Informações sobre a empresa

  1. Serviços para empresas

Sobre Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Informação fornecida por diversas fontes externas

We’re on a mission to get you moved.

We have unique technology that gets your home hundreds more clicks, agents who listen and will negotiate hard on your behalf, and you don’t pay us a penny until we succeed.

Sell faster, smarter and for more: Think Felicity J Lord.

Get viewings, not just views

Flink is a unique technology that matches your home’s best features with things your buyers love, so they’re more likely to click, arrange a viewing and make an offer.

It’s not just local, it’s personal

Rather than concentrating on selling themselves, our agents focus on the reasons why you’re moving, so they understand how to help you best.

Big Benefits

Our size and reach means we can get you moved, smarter, faster and for more.

No sale, no fee

We don’t think you should pay a penny to someone to sell your home, unless they actually do. So we don’t charge you until we have.

BOOK YOUR FREE VALUATION BRANCH FINDER


Informações de contacto

  • 27 Greenwich South Street, SE10 8NT, Greenwich, London, Reino Unido

  • 020 8293 8555

3,2

Aceitável

TrustScore: 3 em 5

23 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,2

Todas as opiniões

(23)

36 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Positive experience

We offered on a house through FJL’s Greenwich branch, the agent dealing with us was Joe Ponan. He was really helpful all the way along and although this sale fell through because of our buyer being unable to proceed, if we were selling in future the communication we got from Joe would definitely make us consider FJL. Thanks Joe.

26 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID Lettings dept.

Do not rent or have your property managed through this company. They are beyond incompetent. I’m surprised they are still in business -let’s see what the ombudsman decides. I can’t begin to list all their failings, there are far too many. I think all the other reviews speak for themselves. Hands down the absolute worst letting agents I’ve ever had the misfortune to deal with.

1 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid if you value your sanity

I recently had the misfortune of dealing with this agency as a buyer, and I’m incredibly glad I wasn’t the one paying them a commission.

From start to finish, this transaction was made unnecessarily worse by the incompetence of this agency. I asked myself multiple times if mine was the first transaction they ever had, as it sure felt like it. While most agencies have sales progressors, they passively wait for conveyancing to happen (when they don’t make matters worse) and seem as surprised as everyone else that the transaction actually completed. Not sure how they make a living out of it.

They seemed to have no grasp of the actual progress or process. I was actually at some point told that asking them for updates after weeks of non progress was “ unfair on them as it was causing them a lot of stress”. I think they believe that their hefty commission is paid simply as a thank you for turning up for a viewing and opening the door and have yet to realise that they are meant to progress a sale as well.

In short: based on this experience, it seems any sale that goes through with this agency happens despite them, not thanks to them. I would advise any potential buyer or seller to think twice and do their homework first.

23 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

scam alert

Do not trust these people. SCAM ALERT. Not as a landlord, not as a tenant you should rely on people who does not meet the contracted terms!
do not get surprised if ignored when contacting them or if they say something, while doing the complete opposite, even if its said in written..

4 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Annette is our Property Manager and…

Annette is our Property Manager and always really friendly, easy to speak with and helpful whenever we need her.

3 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Sam, Thank you so much for your kind words and the review left for Annette in our Property Management team. We are delighted to hear that you are pleased with the service received and we thoroughly look forward to working with you again. Kind regards, Felicity J Lord- Greenwich Lettings

Classificada 5 em 5 estrelas

DeShauna has been great



DeShauna has been great. has gone above and beyond to help me and my tenant. Acted with urgency has made sure I am informed of everything happening in background and has been very prompt and proactive on things. Deshauna is an asset to the team at felicity j lord blackheath.

16 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Shreeya, Thank you so much for your kind words and the review left for DeShauna in our Property Management team. We are delighted to hear that you are pleased with the service received and we thoroughly look forward to working with you again. Kind regards, Felicity J Lord- Greenwich Lettings

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Estate Agents

I cannot comprehend my gratitude to Alex and the team at Felicity J Lord, Greenwich. They have all been outstanding throughout the whole sale process. The solicitor we outsourced was very poor in their communications with us, however Alex and the team continued to chase all parties involved in the sale and ensure the completion date was met. The team was very responsive with their emails and phone calls, answering any questions we might have, and pushing the sale through. If you are looking for a seamless process and a strong support network for selling a property then I would recommend the team at this branch. I can assure you, you will not be disappointed and the team will work tirelessly to ensure you are delivered with the best possible outcome.

30 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Jake.

We are glad we could help! Your wonderful feedback and rating mean a lot to us. myself and our team strives to deliver an excellent experience and we are glad you found this to be the case. We wish you all the best for the future.

Take care. Alex, Arnaud, Ryhan and Mahdi

Classificada 5 em 5 estrelas

Ayo was a pleasure to deal with

Ayo was a pleasure to deal with! We had a few tricky things to sort but worked together to try find the best solution and with a few laughs along the way!
Made me day speak with him!

16 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Stephanie, thank you so much for taking the time to provide a positive review. Ayo will be delighted to have received such a glowing review. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent their property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Josh was super efficient

Josh was super efficient and helpful in my recent search for a rental property. I would not hesitate to recommend the service!
Thank you.
Carole

21 de junho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Carole, thank you so much for taking the time to provide a positive review. Josh will be delighted to have received your feedback. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent their property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Sherleen House ( Realtor of the year 100%)

Although the house I rented was well presented, most of its functions were not working. This is not the fault of the agent, as they can only rent what was presented to them. During my tenancy, I was supported by Sherleen House, who was absolutely amazing from start to finish. I cannot fault her in any way. She did her very best while I was their tenant.

3 de julho de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Isioma, thank you so much for taking the time to provide a positive review. Sherleen will be delighted to have received such a glowing review. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent their property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service from Ayo and FJL Greenwich

Excellent service from Ayo and the Felicity J Lord Greenwich Letting Team - as a landlord, I recommend Ayo for his professionalism and reliability throughout the letting process - he is great to deal with and if there are any points to resolve, he goes the extra mile

3 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Jon, thank you so much for taking the time to provide a positive review. Ayo will be delighted with the feedback also. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent their property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 5 em 5 estrelas

Communication is key!

The sales team at FJLord Greenwich continue to provide excellent customer service on all levels, Mr Alexander Lawrence in particular. His professionalism and pure commitment is second to none. Mr Lawrence has been very communicative and responsive to all questions and queries, and has provided a remarkable service to date.
Thank you all at FJ Lord Greenwich, keep up the great work!

15 de abril de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Thank you so much for taking the time to provide a positive review. Alexander will be delighted when receives your feedback. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent a property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager, Lettings

Classificada 1 em 5 estrelas

0 stars! Landlords avoid at all costs!

I would actually give 0 stars if I could. I was a landlord with their Greenwich branch. Once they had your money, they were not interested in your property. Tenants were allowed to get away with anything, but given you were paying huge management fees, they still would only get back to you when they needed something. If you needed something, they would drag their heels and required constant chasing. I had the misfortune to deal with both Lily and Annette, who were rude, disingenuous, and had a bad attitude in general.

And god forbid if you dared to complain. They would allegedly go through management who would inevitably find that they did nothing wrong.

At a time when everything is going against landlords, even good ones, these people just made it more difficult. Avoid at all costs! One of the worst agents I have ever dealt with!
Lily is very sarcastic and condescending full of empty promises. & full of lies to cover up her job.
She should be sacked and dismissed for fraudulent remarks. Never ever put your house on the market with them you will regret this for the rest of your lif. They lie to tenants and landlords
All they care about is commission.
Avoid Avoid Avoid Avoid avoid at all cost.

9 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

This branch should be avoided at all cost.

This branch should be avoided at all cost.I have never been treated with such contempt and the attitude of the long standing branch manager was off hand and downright rude.They are also indiscreet and have a problem with dealing with clients in a professional manner. UP DATE ... I continue to be treated with contempt and have now reached out to my MP who is housing minister for assistance on the way FJLord continue to behave . Something needs to be done about this industry which is full of snakes. I am now on the advice of a Met Policeman recording everything so that FJLord cannot continue to lie. Stay away from the Greenwich branch and the branch manager in particular who will do and say anything for his commission.I have asked for the CEO to look into this matter and he has shown no interest at all sending a patronising email saying they will look into it ....meaningless of course or I can go to the Property Ombudsman ... toothless and a total waste of time as they well know , oh and apparently the housing market is not recovering according to FJLord after the recent interest rate cut recently and the branch manager is , after an in house Micky mouse course more capable of valuing my property than a properly qualified surveyor .

27 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Miss Harverson.

We are sorry you felt you have you needed to leave a negative review about the service received and as you are escalating the matter through our complaints process, we are unable to comment further at this time. However, we are aware of the issues you have raised and appreciate the opportunity to continue working with you and provide the service for you which meets your requirements. Assuring you of our best intentions at all times.

Kind Regards

Kim

Classificada 5 em 5 estrelas

Exemplary customer service !!

We have recently let our property through fj Lord whom we have used for many years. We have dealt with many people over the years but have to say that on this occasion the service we received and the attendance to detail from Ayo Ayoola was outstanding !! He is always responsive to any question or query, deals with them promptly and is a valuable asset to fj Lord !!

31 de janeiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Margaret, thank you for taking the time to provide such positive feedback. It will mean a great deal to the team and specifically Ayo Ayoola. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent a property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

Incompetent ripoff merchants

How this agency has a high rating on Google I do not know. They are incompetent and unable to carry out the simplest of tasks. A complete and utter failure to provide even the most basic of services.
As a landlord, I employed FJLord’s management services and it has been a disaster. I cannot stress the incompetence of these people, and in particular, this office.
Hidden charges, over charges, damage to property, the list is endless. D not use.

6 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Dear Richard, We are sorry that you feel the service you have received was below par.
Of course we take on board the feedback given and aim to minimise negative experiences and take all feedback extremely seriously. I’m hoping that you would be kind enough to remove the review considering you confirmed you were happy and satisfied with the outcome of our most recent conversation and the misunderstanding surrounding charges was resolved. Yours sincerely, Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 2 em 5 estrelas

Three-month fight for £500 deposit

Felicity J Lord (Greenwich Lettings) made multiple serious errors in our tenancy application and refused to engage in conversation in writing, resulting in a three-month fight for a full refund of our £500 holding deposit, which was eventually gained thanks to the perseverance of the Property Ombudsman.

Firstly they didn't progress our application or process any documents for over two weeks after we paid the deposit, and did not respond to calls or emails until we stated we would withdraw the application.

They then quoted a move-in date two weeks after the move-in date signed on the offer form, stating that the current tenants couldn't move out. This was then retracted when it was proven that this was against the offer submitted and accepted, as well as the advertisement of the flat which remained on RightMove.

The branch refused to refund the holding deposit, despite two clauses of the Tenancy Fees Act being applicable to our case. They also claimed that we misunderstood the legislation.

The refund was gained after the Property Ombudsman was contacted, however it took them two weeks to refund the money after they confirmed the decision. They claimed that they did not have my bank details, and requested my private data three times from different contacts within the company, raising significant GDPR concerns.

We had an awful experience and only got our money back after a lot of stress and lost time. We are just glad that we saw the problems early in the process and didn't get tied into a 12 month tenancy agreement.

31 de outubro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid!

I have been letting my flat in the Greenwich area through this branch for years. Sadly, the recent experience is very disappointing, to say the least.
1) for over four months, they did not refund fees after tenants moved out early, despite confirming it would be processed
2) they charged me with costs which contractually should be assigned to tenants (cleaning the flat)
3) They charged erroneous fees for new tenancy, refused to explain where they came from and did not refund the difference.
4) additionally, they informed me of non-payment of rent despite FJL receiving it, causing distress to tenants and myself.

1 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I would just like give my experience …

I would just like give my experience About the service that I had with the agent Ayo he was totally amazing. He worked with me an my partner patiently and very. Truthfully I must say. That his work was amazingly done. Thank you him I get to enjoy a beautiful home for Christmas with my family.
Kind reguards. Juan Carlos,Rosemarie Maharajh an Daurys

30 de outubro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Thank you for taking the time to provide such positive feedback regarding Felicity J. Lord Lettings, it will mean a great deal to the team. Needless to say, should you or should you know of anyone that is looking to let or rent a property, please do pass on our details. We would love to help. Nicholas Henderson, Branch Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

avoid this place at all cost

avoid this place at all cost.
The agent called Ayo set up an appointment on Saturday morning a couple days before the viewing. I called an hour before the viewing on the day to confirm. The people in the office claimed they got in touch with him and confirmed. Then I travelled an hour to get there only to be informed that the apartment is not available anymore. this agency has serious issues with treating people with respect and I believe this has to do with the fact that I have an ethnic name so it was okay for them to treat me this way.

12 de novembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Resposta da Felicity J Lord - Estate and Lettings Agents Greenwich

Hi, we are sorry to see your review, this is not the five star level of service we strive to give our customers. Please be assured we will follow this up internally, and please feel free to get in contact with us if we can assist you with looking for another suitable property.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais