Furniture To Go Opiniões 

94
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

I bought a 3 door wardrobe with drawers and I could not recommend it to anyone. The doors came chipped at the corners, the instructions were very dififcult and things did not match easily. The materia... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Stephen at their customer services department was so helpful. Even though it was a small issue that probably could be ignored by me he found a solution and responded quickly each time. It is so refr... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Ordered the Naia single bed from Furniture to go via the B+Q Marketplace. Slight issue as received incorrect assembly instructions but received helpful and prompt replies from the 'Contact Seller' but... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a tv unit, it was never delivered when it was supposed to be delivered. Then it arrives two weeks later, the box was in tatters and there was only a few pieces of a sideboard in it, I ordere... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fabricante de móveis
  2. também em
  3. Fábrica de móveis
  4. Fornecedor de móveis embutidos
  5. Grossista de móveis
  6. Loja de mobília para quartos
  7. Loja de móveis

Escrito pela empresa

Furniture To Go is a leading provider of bespoke flat-pack furniture, partnering with top European manufacturers such as Tvilum (Denmark), Meble Wojcik (Poland), Baltic Sofas (Lithuania), Forte (Poland), and Actona (Denmark). We offer a wide range of stylish, high-quality furniture, with next-day delivery available on select items. Our exceptional customer service ensures you have everything you need. Explore our collection today to find the perfect piece for your home or business.


Informações de contacto

3,3

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

94 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,3

Todas as opiniões

(94)

10 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Helpful and efficient customer services

Ordered the Naia single bed from Furniture to go via the B+Q Marketplace. Slight issue as received incorrect assembly instructions but received helpful and prompt replies from the 'Contact Seller' button on the order confirmation email. All assembled smoothly and just what daughter wanted. Happy.

31 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Hi Lucy - Thank you so much for your kind review! We're really glad to hear that you’re happy with the Naia single bed and that it’s just what your daughter wanted. Apologies again for the mix-up with the assembly instructions, but we’re pleased we could get it sorted quickly for you. If you ever need anything else, we’re always here to help!

Classificada 5 em 5 estrelas

Outstanding customer service, helpful and courteous

The customer service was outstanding. I had asked for information about add-ons for a piece of furniture I own which has been discontinued by the manufacturer. Staff were helpful, professional and courteous, and left no stone unturned to answer my query. Special thanks to Weronika.

3 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave this wonderful review! We're delighted to hear that you had such a positive experience with our customer service team.

We're especially thrilled that Weronika was able to assist you so thoroughly—she’ll be over the moon to hear your feedback! Even when products are discontinued, we always strive to go the extra mile to support our customers, and it’s great to know that came across in your experience.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent range of furniture, affordable and quality Scandinavian furniture

Excellent range of furniture. Quite liked the Paris furniture collection and ordered a bookcase. Very prompt on deliveries.They also have an excellent, experienced customer support team to navigate you through the buying process. Weronika and Stephen set real expectations and helped me navigate through the buying and delivery process. The product was easy to assemble and arrived with clear step by step instructions.

4 de abril de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent recent customer service from…

Excellent recent customer service from this company. In particular Weronika Osunde Customer Service Advisor. I needed to order a spare part for a Chest of Drawers and she went above and beyond to sort this out for me and kept me updated at all stages of the process to source the replacement part. Highly recommend this company if you need a follow up service after purchase even some time afterwards.

17 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Hi Linda,

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re thrilled to hear that Weronika provided such excellent customer service and ensured you received the spare part you needed. We truly appreciate your kind words and recommendation—it means a lot to us!

If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out. We're always happy to help!

Best regards,
Furniture To Go Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Items from my order were missing and…

Items from my order were missing and Weronica was so helpful in getting the missing parts out to me quickly and efficiently with great communication.

28 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're sorry to hear that there were missing items in your order, but we're delighted that Weronika was able to assist you quickly and efficiently. Providing great customer service is our top priority, and it’s fantastic to know that you had a positive experience with us.

If you ever need any further assistance, please don’t hesitate to reach out. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great experience with this company

Great experience with this company, very accommodating of sending spare parts for damaged items, with no quibbles. I’ve bought 3 pieces from them now from various retailers and it is good quality for great price

27 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Thank you for your kind review! We're delighted to hear you've had a great experience with us and that our spare parts service has been helpful. Your continued support means a lot, and we're glad you’re happy with the quality and value of our furniture. If you ever need anything in the future, don’t hesitate to reach out!

Classificada 5 em 5 estrelas

Good product and company

Good product and company, had an issue with the product because it arrived damaged but they were quick in replying and always available to assist in resolving everything. Good experience overall. Would recommend.

3 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Hi Svetlana,

Thank you so much for your kind review! We’re sorry for the initial inconvenience, but we’re glad we could resolve it quickly for you. We truly appreciate your recommendation! If you ever need anything in the future, don’t hesitate to reach out.

Warm regards,
The Furniture To Go Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Furniture To Go

Fantastic range of home furniture and wardrobe collection. I would definitely recommend the Bohol and Darwin collection from them.

31 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I recently purchased a Elmwood 4-Door…

I recently made a purchase from Furniture to Go, and I am thrilled with my choice. The assembly was a breeze, with clear instructions and no issues at all.

Great service and delivery, thanks guys !!

6 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

I needed a replacement part due to my own error. The customer service was very helpful and understanding, the part arrived when they said it would. I can't fault them and would happily make a purchase with them again.

30 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! 🌟 We're thrilled to hear that you were happy with our customer service and that we could assist you with the replacement part. It’s always our goal to make the process as smooth as possible for our customers.

We look forward to serving you again in the future—thank you for your support!

Furniture To Go
Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

I had previously wrote my negative…

I had previously wrote my negative review for Robert Dyas only now realizing that the supplier this item was coming from was Furniture To Go. I now want to post my review here as there are so many stories here that match my experience! Surprised any company still wants to work with them!
My review is as follows:
Ordered a dining table which was available on numerous online sites, but decided to go with Robert Dyas as they had a sale on the item, so this was a little lower in cost compared to others. Needed the table by 11th Jan and the table had a delivery date of 'by 7th Jan' so decided this was the best option for us but what a HUGE mistake I made. I received one box on 6th Jan via XDP (notification of delivery sent 30 minutes before the box arrived) with no explanation or clarification on why 1 part of the item was delivered and not the other part. RD Customer services claimed it would be sent to me by 7th and nothing arrived. I then chased them via multiple phone calls, to be told that the item will arrive on 8th - and once again, there is no delivery. I then get told to hold as they will try to get the second box delivered ASAP before 11th Jan, only then to be told that they will arrange for a collection of the first box after 6 hours of back and forth, and only after the first box is received at their depot, they will process a refund. WHAT A JOKE. They will arrange a collection with a courier who can't even give them a reliable date for something to be delivered, and they expect to me to believe that someone will pick up the partial delivery at any point tomorrow. The amount of stress I have had to go through whilst trying to plan for my sons birthday party, looking forward to having a dining table a few days in advance has been indescribable. Stress is an understatement - I have 1 day to try and arrange something else for Saturday. Compensation for all the inconveniences and stresses aside (they do not offer compensation), they can't even process the refund.

6 de janeiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Thank you for taking the time to share your feedback. First and foremost, I want to sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced with your order.

You are absolutely correct that the situation was far from ideal. Unfortunately, we were let down by our courier partner, who twice assured us that the missing box was out for delivery, only for the delivery to fail. This caused unnecessary delays and stress, which we deeply regret.

Please note that your refund was processed in full on January 13, 2025, as we strive to resolve such issues as quickly as possible once they arise. While it’s true that our policy does not include compensation for such occurrences, we do understand how disruptive this was for you, especially with such an important occasion approaching.

At Furniture To Go, we always aim to provide a seamless experience for our customers, but we acknowledge that in this instance, we fell short. We are actively reviewing our processes with our courier partners to ensure better reliability and communication moving forward.

We truly appreciate your feedback and are committed to using it to improve our service. Should you wish to discuss this further or have any additional concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Furniture To Go
Customer Service

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor quality and service

Ordered a chest of drawers and when assembled the predrilled holes for the bottom drawer were 1.5cm out so couldn't be assembled properly. These were professionally assembled. Flagged straight away to company and the communication and response was very slow and poor. I sent photos to prove my issue at start of complaint but they waited 10 days to ask for more photos. I hardly think it's convenient to have a faulty piece of furniture sitting in a room for weeks with knowwhere to store clothes. Had to go and buy another set of drawers from another shop with no issues. Weeks on and still no resolution. Drawers are now in the tip because I have no more patience left. Avoid this company at all costs. They take responsibility or accountability for nothing and their customer service speaks for itself. Wish I had looked at reviews first. Lesson learned.

14 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Good Afternoon,

Thank you for your review. We appreciate the chance to clarify our efforts in addressing this matter.

As previously discussed, both our team and the manufacturer carefully reviewed the initial images you provided and concluded that an incorrect drawer front was installed on the bottom drawer, leading to the assembly issue. To support you, we offered replacement parts, assembly guidance, and requested additional images to ensure we could assist you as effectively as possible. Unfortunately, you declined to provide these additional images, limiting our ability to offer further support.

Initially, you accepted our offer to collect the item so we could conduct an in-person assessment to verify any potential product fault. However, you later informed us that you had discarded the item, which made it impossible for us to proceed with verification or consider a refund.

Once again we value your feedback.

Best regards, Furniture to go

Classificada 1 em 5 estrelas

Purchased an item though B&Q online

Purchased an item though B&Q online, once bought the item showed as a delivery within 1 week. 1 week had passed and I had messaged through the online account and also phoned B&Q. The result was that the order was out of stock and back ordered and would have to wait another 3 weeks until restock. There was no communication until I had chased them. With little care from the seller I have had to purchase from another company and will also have to wait 14days for the refund. If the seller had contacted as soon as the item was found to be out of stock this would have been the correct proccess but obviously a very poorly ran company who hope that they can get the sales through 3rd parties where they do not show the reviews of previous customers.

7 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Good Afternoon,

Thank you for your review.
Firstly we are very sorry for the delay in your son's wardrobe being delivered. We work hard to make sure all of our products are delivered in a timely manner.
I have checked the communication between yourself and our customer service advisor and the request for compensation which we cannot offer you as you opted for a full refund (We cannot refund anything over what you have paid). Your feedback has been taken on board and we thank you for your time.

Kind Regards,
The FTG Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Absolutely awful product ordered…

Absolutely awful product ordered through Debenhams. Table doesn’t even come with legs, you have to build the legs! The “wood” for the legs was cracked and chipped and the F8 bolts/connectors too short. Table top scuffed and scratched. A big visible, deep scratch down it.
Requested a refund and pick up arranged through their dreadful courier company.
Will immediately begin small claims proceedings if refund is refused.
Do not use this company and buyer beware anyone looking at Debenhams, Range etc..

26 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Good Afternoon,

Thank you for your review, I am sorry that you have not had a pleasant experience. If you can provide us with your name or some details from your order, we will look to get this resolved for you.

Kind Regards,
The FTG Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Beware of buying anything from this…

Beware of buying anything from this company. They are not professional.

I ordered the marble toped Tarifa Table from B&Q which was actually a third party link to buy from Furniture to Go. The table turned up on an enormous pallet. The delivery man was not authorised to bring it into the house so we had to stick it in the garage and now I am not sure how on earth I am going to get it into the house. There was no prior warning that the item would be delivered like this. The only things I have ever had delivered like this have been sanitary wares in which case the builders have been able to get the items brough in situ. I have bought many tables but none delivered like this. B&Q aren't interested. They say it is not their problem as they are not the seller. Funny that they are the recipients on the funds taken from my credit card. Absolutely disgusting all round.

20 de setembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Good Afternoon,

Thank you for your review. I am sorry for the delay in responding to you.

Unfortunately the courier company is not insured to enter a customers premises without the correct type of insurance.

We try our best to provide as much information on the product listing surrounding the size and weight. We are sorry that this was not helpful in your case.

If you need any further assistance, please do not hesitate to provide us with your full name and order details so we can assist you.

Kind Regards,
The FTG Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 2 bookcases Through Debenhams.

Ordered 2 bookcases Through Debenhams.
Assembled one it was of very poor quality.
We returned one unopened and still await refund.
We dismantled the other. There was no damage and repackaged it and requested a return.
FTG refuse. Debenhams refuse blaming FTG.
How can you tell the quality of flat pack furniture until it has been assembled.
Steer clear the quality is shocking.

30 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

STAY CLEAR!!

STAY CLEAR!!!
I purchased a wardrobe via the range (again don't buy online) whom got supplied via furniture to go. After 2 months and still refusing to collect a completely warped wardrobe the fight is still ongoing!! I've dated from may 13th when this issue started and today it's still not resolved! If anything it's taught me to use the credit card because cowboys like furniture to go need to be pushed out the business - they're a disgrace!!!

13 de maio de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

I have been trying to contact Furniture to go with regard to a refund I am due for close to 2 months now with no response whatsoever.
Highly frustrating.
I would proceed with caution with regards to this company. I wish i'd checked Trustpilot before ordering from them!

UPDATE: Although there is a response, there's no contact information. I'm still clueless as to what email address I should be using to get a response.

5 de maio de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Furniture To Go

Resposta da Furniture To Go

Good Afternoon MB,

Our customer service team is responding within 1hr. Although they do not directly deal with refunds (this is our accountant) they can help with enquiries.

If you can provide me with your order reference number and the retailer that you purchased your product/products through I can take a look into this for you?

UPDATE: It is the same email for all customer enquiries: info@furniture-to-go.co.uk

Best regards

Santana Pearce
E-commerce and Sales Manager

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID

AVOID

It is advisable to exercise caution regarding this company, as they have been observed to dispatch damaged items without facilitating collection procedures for a complete reimbursement. Their stance appears to be that, as outlined in their policies, if components are found to be damaged or defective within the packaging, they do not undertake collection arrangements for refunds.

2 de maio de 2024
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais