chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Ver mais
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Ver mais
Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Ver mais
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
SCAM
SCAM, BESTEL HIER NIET!!!
Ik wil een product retourneren en ik krijg via de mail en contactformulier geen reactie op een retouradres. Hierbij waarschuw ik jullie om hier niet te bestellen.
3 paar schoenen besteld
3 paar schoenen besteld. En een blouse. De blouse was veel fletser dan op de website en viel klein uit. De schoenen zijn van slechte kwaliteit. Ze doen voor dat ze orthopedisch zijn maar in werkelijkheid zit er een slap binnenzooltje in. 1 paar was zo minimaal dat ik het in een 5 eurobak nog niet meegenomen zou hebben. Deze heb ik netjes aangetekend teruggestuurd. En na herhaalde mails geen geld-toch 50 €- en geen reactie.
Koop niets bij deze zaak. De kwaliteit is zeer laag
Niet bestellen
Niet bestellen! Met geen mogelijkheid te retourneren, heb al vier keer gemaild en krijg geen mail terug. Daar gaat m’n zestig euro
Oplichting!
Oplichting!
Op een eerdere vraag krijg ik gewoon reactie per mail. Nu ik mijn laarzen wil retourneren, krijg ik geen reactie meer en weet ik niet naar welk adres ik het retour moet sturen. Telefoonnummer werkt ook niet! Zware oplichting! € 70 ben ik nu kwijt.
Let op
Tip geen achteraf betaling mogelijk bij een webshop is 99 can de gevallen no go neem dit als tip lieve mensen ! Ik wad bij deze bedrijf net op tijd review gaan lezen .
Nep artikelen, niet kopen mensen!
Ongeveer na bestelling 2 weken gewacht op Crocs, bijna 45 euro betaald en ja hoor ze zijn gewoon hartstikke nep!
Valt me mee dat ik nog iets heb ontvangen. Ze adverteren met merk artikelen maar je krijgt rommel.
Wonder boven wonder mijn geld terug…
1 maand na de bestelling ,die nooit kwam toch mijn geld teruggestort gekregen.
Misschien hielp het toch dat ik zei dat ik aangifte ging doen.
Nog minder als 1 ster waard……
Nog minder als 1 ster waard……
Dit bedrijf is dropshipping
Heb je wat leuks gezien zoek het alsjeblieft op shein xxx
Oplichting, slechte kwaliteit
Na 2 weken wachten het jurkje binnen gekregen maar de kwaliteit is erg slecht en de stof is puur plastic. Helaas pas erna de reviews gelezen en gezien dat het oplichting is. Baal ontzettend. Zoals ik lees zal ik mijn geld ook niet terugzien.
Koop hier dus niet!
Pas op: oplichting!
Het is een oplichterswebsite die onder andere kleding vertonen van het modemerk "AYM studio". Niks van de artikelen zoals ze op hun website aangegeven worden komen overeen met het gestuurde artikel. Retourbeleid is duister. Winkel doet alsof die Nederlands is terwijl alles vanuit China wordt verstuurd.
Lijkt betrouwbaar, is een drama!
17 mei heb ik mijn bestelling binnen gekregen. 3 jurken besteld voor € 244,97, kwaliteit en pasvorm zijn afschuwelijk.
Op de website staat dat ze in Nederland gevestigd zijn en dat ze zich uitsluitend richten op de Nederlandse en Belgische markt, maar na de bestelling sloeg de twijfel al toe, omdat de kleding uit China moest overvliegen. Voor het eerst in mijn leven ben ik opgelicht tijdens online shopping. Want als ik op de andere reviews moet afgaan, zal ik het geld waarschijnlijk nooit terugzien. Hopelijk kan iemand anders dit bespaard worden.
Oplichters
Oplichters! Evenals iedereen; ik wou dat ik dit had gelezen. 100 euro betaald voor twee jurkjes, binnengekregen, maar zat absoluut niet zoals op de foto en het waren dunne flutstofjes. Ik heb de bestelling teruggestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen.
SCAMMERSSSS!!
Als ik nog minder dan 1 ster had kunnen…
Als ik nog minder dan 1 ster had kunnen geven had ik dat meteen gedaan, ik was op zoek naar een Ibizajurk voor een feest, bij Google kwam ik op deze zgn modewinkel on line uit, TRAP er niet in!, oplichters van het eerste uur, 4 weken gewacht, vodje gekregen, winkel werkt samen met een Chinese website, je zou een retourinstructie kunnen krijgen?
De mail daarover duurt denk ik ook minimaal 4 weken, 55 euro voor een vod 1e klas, geen vorm, slechte kwaliteit stof, verkeerde maat gekregen, 55 euro kwijt en n les wijzer, nooit meer bestellen bij deze oplichters
De jurk die ik besteld heb lijkt in de…
De jurk die ik besteld heb lijkt in de verste verte niet op de jurk op het plaatje. Slechte kwaliteit en vormloos.
Het lijkt of de zending uit Nederland komt maar als je besteld hebt zie je dat het uit China komt.
Oplichters
Een ster is veel te veel voor deze oplichters!!
10 februari besteld, bestelling nooit bezorgd!
Geld ook niet teruggestort!!
Ze zijn oplichters!!!
Scam, do not order
Scam. Site is not online anymore and tracking code does nor work. Do not order!
KOOP HIER NIET!!! Oplichters.
KOOP HIER NIET!!!
Waardeloze Kwaliteit. Geen Reactie wanneer ik de spullen retour wil sturen. Dit is gewoon oplichting.
Gelukkig met Creditcard betaald anders was ik nu 350€ lichter.
Nooit iets ontvangen
Nooit iets ontvangen. Had ik maar eerder
Op Trust pilot gekeken. Dit zijn originele oplichters.
Reageren niet, retourneren niet mogelijk
Waardeloos product, terugsturen onmogelijk. Reageren niet op emails.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








