Hotradiators Opiniões 

166
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,6

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product well priced. The radiator was delivered promptly but the val was got lost in transit. I reported on a Friday. Because the fitter was due the following Monday, they sent the valves with i... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Exceptionally good site to look at for radiators, we purchased a new 2 column radiator colour Anthracite the price was much better than other sites I had looked at. The process for completing details... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Came across Hot Radiators from a Google search. The prices were excellent and an easy to navigate site with all the technical information you would need. The radiators arrived in about three days whic... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Top marks for practically each and every aspect. A friendly website so the order was easy to place (I am home owner. Not a professional). Competitive pricing. Super quick delivery, next day in my case... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

166 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 50% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,6

Todas as opiniões

(166)

155 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing company

Amazing service. Ordered with ease and arrived sooner than I thought it would.
I would definitely order again with this company, thank you.

16 de fevereiro de 2026
Classificada 4 em 5 estrelas

Good products at a good price

Good products at a good price. Only downside, delivery company informed me on delivery that they were only providing a curb side delivery , therefore refused to help carry products to front door. This wasn’t good when receiving a 75kg product, in the rain. They were prepared to leave order on a pallet, on the road.

25 de janeiro de 2026
Classificada 1 em 5 estrelas

Damaged in transit.

The 2 radiators turned up in poor condition, the boxes were ripped in numerous places, all 4 corners on each box were damaged, someone had clearly walked on the boxes in the van as there was footprints all over them. The radiators had been damaged in transit, both had chips in them. I was offered £20 by customer services as a partial refund, i refused and asked for 2 replacements to be sent. Replacement radiators were sent the same day but they never arrived, wasting my time as i waited in 2 days for them, the radiators were at the depot approx 6 miles from where i live. The damaged radiators had to be fitted due to plumber booked in and paid for and a new wood floor getting laid the day after. Ive had to buy a touch up paint to fill the 2 chips that are visible. After numerous calls with customer service I was offered a partial refund of £80 which i accepted just to bring the matter to an end, I'd had enough by that point.

8 de fevereiro de 2026
logótipo da Hotradiators

Resposta da Hotradiators

Good Afternoon Charles.

Thank for your review.

I am sorry for your experience.

We will investigate this with the courier to establish why your items were delivered in this condition as both deliveries were made by the same courier.

Please be rest assured that when we dispatch items they leave us in perfect condition.

The reason you were offered a partial refund was due to you being on a limited time scale for us to send replacements. We do advise not to book plumbers until you have received the good and checked them over.

Please accept our apologies that you were not satisfied with your experience.

Kind regards,

- Bathroom Takeaway

Classificada 4 em 5 estrelas

Customer exp

✅️ Great pricing and solid products.
✅️ Fast delivery after ordering.

🚩 2 out of 3 radiators damaged though, packaging was bad on those two. Probably did not go through Quality Check prior to dispatch.

✅️ After sales communication is great, prompt replies and actions. They offered a partial refund for the damages but i opted to get them replaced.

✅️ 2 radiators delivered in perfect condition after a few days of them picking up the old ones.

4/5* for me for the hassle and delays.

9 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent quality radiators and great prices.

Excellent quality radiators, excellent prices and fast delivery. I ordered a few radiators from here a couple of weeks back as I thought they may not be that great as the price was too good to be true. (I've been stung too many times before) I was wrong, they were excellent quality, so I ordered the rest Friday and they arrived today (Monday morning). I have used more expensive companies in the past for these traditional radiators and theirs were no different, apart from the price. I can't wait to start the next project so I can buy more :)

29 de janeiro de 2026
Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service. Whole order arrived badly damaged to all boxes of radiators. packaging was open at end and protective supports all coming loose out of pack.

Valve bag was compltley ripped open. Valves literally were rolling in the back of DX delivery van. Parts were missing from this also.

I have been trying to get them to return items and exchange but after several days still no success. Will perform a charge back on credit card and will not order again from this company.

I am made to feel like i should accept damaged boxes, missing parts and minor imperfections to my order.

1 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Hotradiators

Resposta da Hotradiators

Good Afternoon Stephen.

Thank you for your review.

As you have not provided your order details I have been unable to look at your account specifics.

Please be rest assured we do not want our customer to accept damaged or missing items.

If you were to call us on 0333 048 0033 our customer service team would be more than willing to help.

Kind regards,

- Hot Radiators

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais