De groepen zijn soms erg groot en niet erg homogeen qua kennis en ervaring. Jammer, want dat komt de studie ervaring niet ten goede. Waarschijnlijk wegen commerciële argumenten hier het zwaarst.... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
De groepen zijn soms erg groot en niet erg homogeen qua kennis en ervaring. Jammer, want dat komt de studie ervaring niet ten goede. Waarschijnlijk wegen commerciële argumenten hier het zwaarst.... Ver mais
A empresa respondeu
Docenten met echte vakkennis en betrokkenheid bij elke student. Kritiek wordt opgepakt (al is het na 3 maanden). Beoordeling is met zorg gedaan. Jammer dat vooraf aan de opleiding niet aangegeve... Ver mais
A empresa respondeu
Fijne opleiding Prettig dat mijn opleiding klassikaal gevolgd kon worden. Het contact met docenten en andere mede studenten verliep hierdoor soepel en makkelijk. Ook de stof is eenvoudiger eigen te... Ver mais
A empresa respondeu
Op de eerste lesdag was er amper tijd voor het 2e onderwerp en werd dat nog al afgeraffeld. De 2e les is gecancelled en wordt het aan de eerst volgende les gelaten om deze opnieuw in te plannen. Of we... Ver mais
A empresa respondeu
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
De groepen zijn soms erg groot en niet erg homogeen qua kennis en ervaring. Jammer, want dat komt de studie ervaring niet ten goede. Waarschijnlijk wegen commerciële argumenten hier het zwaarst.
Verder lijken deze studies heel erg gericht op het behalen van een diploma en minder op het verrijken van kennis. Veel studenten zitten er omdat ze dat moeten van hun werkgever en zijn niet erg gemotiveerd.
Toch heb ik er uiteindelijk veel van geleerd, wat vooral te danken was aan de kundige docenten en de nodige thuisstudie. Al met al heb ik er geen spijt van dat ik deze studie gedaan heb.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
De opleiders zijn goed maar de communicatie vanuit ISBW laat te wensen over.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Op de eerste lesdag was er amper tijd voor het 2e onderwerp en werd dat nog al afgeraffeld. De 2e les is gecancelled en wordt het aan de eerst volgende les gelaten om deze opnieuw in te plannen. Of wel, nadat ik 2 lesdagen en 4 modules had moeten hebben zit ik nu op amper 1,5 modules.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Inhoudelijk goede lessen.
Goede helpdesk bij vragen.
Goed meedenken toen er te weinig deelnemers waren voor de klassikale lessen.
Studiemateriaal was goed verzorgd.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
De training geeft in goede stappen en goede vraagstukken/opdrachten snel inzicht in de leerstof. De opdrachten worden heel snel nagekeken door de begeleider.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
10 weken gewacht
Na maar liefst 10 weken, 10 telefoontjes, 5 mails en een hele hoop frustratie verder, was daar een bepaalde medewerker van studiebegeleiding. De enige die ik in al deze tijd sprak die écht de moeite nam om iets voor me uit te zoeken en uit te zetten. Mijn uitslag bleef maar uit, nadat ik deze na snel en hard werken vervroegd (12 weken eerder) inleverde vanwege persoonlijke omstandigheden. Binnen vier weken zou ik de uitslag krijgen, maar nee. Dat kan gebeuren maar de communicatie is zó enorm slecht. Het lijkt wel of er nooit iemand aanwezig is van ISBW examenbureau, er komt gewoon geen contact.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Opleiding verplaatst naar eind vh jaar
Ik vind het ook geen enkel probleem. Ben super blij met jullie. Ik ben erg ziek geweest en heb eerste training niet kunnen volgen samen met jullie afgesproken dat deze mag verplaatst worden.
De enquette ging over eerste training n ervaring. En ik heb die nog niet gevolgd dus geen ervaring

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Communicatie en lesmateriaal kunnen beter.
In de communicatie vooraf kwam niet duidelijk genoeg naar voren welke tijdsbesteding er benodigd is. Zo had voor de eerste les maar 1 van de 8 deelnemers voorbereid. Daarnaast is ons een verouderd boek toegestuurd (oude druk), waardoor de verwijzingen in het lesmateriaal niet kloppen.
Cursusleider en locatie waren van goede kwaliteit.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Duidelijke leeromgeving. Hele goede docent en enorm interessante modules wat aansluit bij de praktijk

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Fijne docenten en een goede indeling van de dag. Ook de stof die werd behandeld was goed op niveau en gaf nieuwe inzichten.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Inhoud is interessant en breed georiënteerd met praktijkvoorbeelden. De hoeveelheid leesstof vond ik (te) fors in verhouding tot de lesbelasting die van te voren werd aangegeven ter indicatie. De feedback, overwegend positief, van de docent was prettig op de opdrachten maar had weinig inhoudelijke diepgang. Dat vind ik een gemiste kans kijkend naar dat dit studenten net een stap verder kan brengen wat juist ook de waarde van een studie is. Een deel van de opdrachten werd alleen nog "goed" of "niet goed" beoordeeld zonder inhoud. Dat was gek. Op mijn vraag waarom kwam de mededeling dat x weken na de laatste les geen inhoudelijke ondersteuning is, ik heb mijn best gedaan deze regel ergens te vinden en niet gevonden. Hier komt dan ook geen antwoord op toen ik dit voorlegde anders als dat het gewoon zo is, ook een gemiste kans. Temeer nu met e-learning de boodschap in de module groot boven mijn scherm toch is dat de data bij de lessen "slechts een indicatie is". Er valt hiermee een gat van ongeveer 3/4 weken tussen die periode die zij stellen en de inleverdatum van je examen, ik zou hier niet voor kiezen en komt onnodig onvriendelijk over.
Opvallend vond ik ook dat ik heb moeten melden dat een deel van de linken het niet deed waar naar verwezen werd en alle studiestof (inclusief online links) tenminste 2 jaar oud was, ondanks dat dit telkens opnieuw gebruikt kan worden maakt een jaarlijkse upgrade het wel wat verzorgder.
Al met al; ik heb veel geleerd van de opleiding, maar de aanbieder had hier meer in kunnen faciliteren.
Update 9-2 n.a.v. reactie. Dit is exact mijn punt. Mijn docent heeft geen inhoudelijke feedback meer gegeven vanaf de datum die 3 weken na de laatste les lag. De datum van de laatste les was zogenaamd een "richtlijn", maar worden vervolgens wel conclusies aan verbonden. De module eindigt m.i. op de datum van de eerste inlevering van het examen. In dit geval heeft de docent in de laatste 4 weken niks meer gedaan behalve "behaald en niet behaald" geduwd, want zogenaamd waren die drie weken voorbij. De regel waar dat in jullie regelement staat ontbreekt ook in deze reactie. Volgens mij is dit in ieder geval niet hoe het zou moeten zijn; geef iedereen die (in feite toch al minimale en beperkte) ondersteuning in de e-learning tot eerste inleverkans van de module.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Ik heb een module geboekt bij ISBW nadat ik slechte ervaringen had met NCOI. Blijkt ISBW ook onderdeel van NCOI te zijn. Daar kwam ik achter omdat ik readers van NCOI ontving voor een moduleopdracht van de ISBW. Ook nu kwamen de welbekende problemen terug: gekozen en betaalde modules waren niet beschikbaar, klassikaal werd omgezet naar virtual classroom en online en dit ook vlak voor de start van de opleiding.
Virtual Classroom is op zich qua opzet niet verkeerd. Online raad ik echt af, je doet feitelijk alles zelf, je krijgt summiere feedback per e-connect van je docent en daar betaal je fors voor. Je hebt geen contact met medestudenten. Net als bij NCOI ligt de focus echt alleen maar op de moduleopdracht.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Een zeer relevante en goed opgebouwde opleiding voor iedereen die zich verder wil verdiepen in de psychologie van organisaties en het verbeteren van gedrag en samenwerking op de werkvloer.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Opleiding op zich was goed, lesstof vaak ook wel maar communiceren of ISBW bereiken is vaak onmogelijk. Ruim €1.000,- betalen voor de 'afstudeeropdracht' terwijl er uit eindelijk geen docent werd gekoppeld of begeleider is natuurlijk bizar. Waarom dan extra kosten als je uit eindelijk het zelf moet inleveren als een moduleopdracht? Bij vragen hierover weet niemand iets te zeggen.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Fijne instructeur en goede vakinhoudelijke onderwerpen. Ook is er een goede afwisseling van theorie, praktijk en ontspanning/

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Als je een avond opleiding wil doen kwam er al snel naar voren dat dit bijna nooit mogleijk zou zijn. Als je je opgeeft voor Rotterdam willen ze je gerust in planning elders in Nederland

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Waardeloze opleiding. Lessen sluiten niet aan bij examenopdrachten. Er wordt op andere punten beoordeeld dan waar de leraar je op voorbereid. Theorie sluit niet aan bij de praktijk. Stof is te generiek en te veel gericht op de economische sector ipv zorgsector.

Resposta da ISBW Opleiding & Training
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.