De groepen zijn soms erg groot en niet erg homogeen qua kennis en ervaring. Jammer, want dat komt de studie ervaring niet ten goede. Waarschijnlijk wegen commerciële argumenten hier het zwaarst.... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
De groepen zijn soms erg groot en niet erg homogeen qua kennis en ervaring. Jammer, want dat komt de studie ervaring niet ten goede. Waarschijnlijk wegen commerciële argumenten hier het zwaarst.... Ver mais
A empresa respondeu
Docenten met echte vakkennis en betrokkenheid bij elke student. Kritiek wordt opgepakt (al is het na 3 maanden). Beoordeling is met zorg gedaan. Jammer dat vooraf aan de opleiding niet aangegeve... Ver mais
A empresa respondeu
Fijne opleiding Prettig dat mijn opleiding klassikaal gevolgd kon worden. Het contact met docenten en andere mede studenten verliep hierdoor soepel en makkelijk. Ook de stof is eenvoudiger eigen te... Ver mais
A empresa respondeu
Op de eerste lesdag was er amper tijd voor het 2e onderwerp en werd dat nog al afgeraffeld. De 2e les is gecancelled en wordt het aan de eerst volgende les gelaten om deze opnieuw in te plannen. Of we... Ver mais
A empresa respondeu
Pede aos clientes que escrevam opiniões
Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas
Na Trustpilot, focamo-nos em conteúdo criado por pessoas reais. Ainda assim, esta empresa pode usar a nossa ferramenta de respostas assistida por IA, para ajudá-los a redigir respostas.
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Ik heb 2 modules gevolgd, de eerste was goed met een kundige docent met goede didactische kwaliteiten.
2e module was waardeloos, docent las de PowerPoint op, vond vragen maar ingewikkeld en wimpelde dat af, wilde pas na flink aandringen ook onderling samenwerken, maar vond dat eigenlijk onzin. Docent had weinig inhoudelijke kennis en geen didactische vaardigheden.
Klacht gestuurd naar isbw maar zij vonden dat betreffende leraar prima werk afleverde.
Beoordeling is bijzonder slecht, ze laten je zakken zodat je een her-examen moet doen. Dat kunnen ze niet inhoudelijk goed onderbouwen. Dialoog daarover is niet mogelijk, ook niet als je daarover een klacht indient.
Ze zijn recentelijk op hun vingers getikt door de Onderwijsinspectie, op oa deze punten.
Voor mij geen isbw meer, ook binnen mijn organisatie (2000 werknemers) heb ik isbw afgeraden.
Zeer slecht. Alle opdrachten tijdens elearning met ruim voldoende gemaakt en de eindopdracht was door de begeleider uitgebreid gelezen en akkoord bevonden. Alles stond erin en het zag er allemaal prima uit. Na een maand wachten gaat er een examinator die je nooit hebt gezien of gesproken er een definitief oordeel voor geven. Dit oordeel staat haaks op het oordeel van de begeleider. Ik bespeur dat de examinator een verdienmodel toepast omdat een herexamen 195 euro kost en het bij een standaard hbo opleiding niet gebruikelijk is dat na de begeleiding van je docent en er een positief resultaat ligt, dit nog eens met summiere redenen wordt afgedaan. Het is dus ook geen dikke onvoldoende maar een magere, om toch nog wat te verdienen. De argumenten van deze examinator staan niet in verhouding tot de uitwerking van het gehele document, ik raad niemand aan hier een cursus of opleiding te volgen. Het is triest dat er zo met mensen wordt omgegaan die hard gewerkt hebben om een mooi product neer te zetten. Gelukkig zijn er. Genoeg andere opleiders, mijn advies is hier dus niet te boeken want vroeg of laat zal je met zinloze argumenten worden beoordeeld die eerder als positief waren beoordeeld.
Ik heb de opleiding kwaliteitsmanagent gevolgd. Opleiding koste duizenden euro's. Uiteindelijk binnen 1,5 maanden afgestudeerd. Goede docent! Weinig aansluiting met de praktijk, zeer simpele eindopdracht en een papiertje dat een 'HBO+' en zeker de kosten niet verdiend. Nu betaald mijn werkgever de kosten maar voor duizenden euro's een studie van 1,5 maanden volgen is niet te verantwoorden. Daarnaast contact met klantenservice, snel te bereiken maar komen afspraken niet na.
Na de overname van het ISBW van Schouten en Nelissen door het NCOI, is het bestand van de docenten goed, het beoordelingsformulier van de modules is echter zwaar waardeloos.
In de "oude" situatie werd er gebruik gemaakt van een duidelijk schema welke in excel aan je werd verstrekt. Je deelpunt stond erop, hoeveel keer het meetelt voor het cijfer, de feedback en wie je beoordelaar is. Daarnaast kreeg je nog de kans om binnen 15 werkdagen een tweede kans te realiseren.
In de "nieuwe" opzet via NCOI heb je een annonieme beoordelaar die één cijfer geeft, niet verteld hoe dit tot stand is gekomen en daar ook zijn best niet voor wilt doen. Als je dan vraagt om dit te herzien, laten ze het niet door een ander beoordelen, maar weer door deze anonieme beoordelaar. Deze is duidelijk not amused en dat is terug te lezen in het antwoord. Op mijn vraag hoe deze beoordelaars dan worden getoetst op hun kwaliteit is er geen antwoord. Op mijn verzoek om iets goeds niet overboord te gooien en dus de "oude" beoordelingsformule opnieuw in te voeren, wordt van hoog tot laag geen gehoor gegeven.
Jammer want zo demotiveer je, je student enorm.
Daarnaast passen ze de studies aan en deze studie bestaat al niet meer. Wat is nog de waarde van je behaalde certificaat!
Niet doen dus.
Ben na een debacle bij " de opleider van werkend nl" overgestapt naar ISBW. Middle Management. Wat een verademing! Vriendelijk en goed te woord gestaan, en de lessen zijn perfect. Topdocent!
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.