K Health Opiniões 

1528
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Convenient alternative to going into urgent care. Doctor was friendly enough and helpful. Not impressed with the process to create an account and how long it took to discuss my symptoms before being s... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 3 em 5 estrelas

Liked I could just type and not have to talk. However, made a mistake when I reached section to enter current medication I am taking and allergies. I mixed them up as I wasn’t feeling well and no opti... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 3 em 5 estrelas

The prescriber needs to respond to the pharmacy request in order for me to be able to pick up my birth control prescription. The pharmacy sent me the following message: CVS: Drug update Rx LIN req... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

Having used K Health before, all of my medical history had been retained which saved a lot of time. The practitioner, Carey, was professional and friendly. By asking appropriate questions she was able... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Grupo médico

Escrito pela empresa

K Health is the first health app to offer personalized healthcare based on your symptoms and real people like you. Chat with a doctor, get diagnosis and treatment—no insurance required.


Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

2 mil opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 40% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(1528)

8 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst Medical Providers Ever.

Between two times attempting to speak to someone, it was a combined 4 hours.

I also got very generic GOOGLE Doctor answers and it felt very half hearted.

This experience has ruined the idea of utilizing this type of service for good. It also furthers my distrust in the Medical System, which is clearly only in it for the money, not the patient.

27 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Josh, we apologize that you were unsatisfied with your experience. We understand that long wait times can be frustrating, especially when you aren't feeling well. Wait times can vary depending on your location and time of day. Thank you for your patience.

I can assure you that all of our providers are licensed experts that adhere to strict telemedicine guidelines and company policies that prioritize patient safety. Since interactions happen via text we understand that they can seem generic. We appreciate your feedback and will take this into consideration going forward. Please reach out to us at reviews@khealth.com so that we can look into your case further.

Classificada 1 em 5 estrelas

AI driven. Triple the cost of a single Urgent Care visit.

The care provided was entirely driven by artificial intelligence, with no human interaction at any point in the process. This approach does not reflect high-quality, premium care and is misleading—particularly in how pricing is advertised to attract patients.

The experience was frustrating, taking around three hours to initiate a series of text messages. Despite clearly explaining the prescription already being taken, K Health proceeded to prescribe a significantly higher dosage in a single capsule, raising concerns about the accuracy and safety of their AI-driven decision-making. It would have been less money to go to an Urgent Care facility where a real doctor could prescribe the dosage as previously taken along with three refills. K Health requires a new visit for each refill. In the long run, you'll pay more than triple had you just went to Urgent Care.

25 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi SL, we apologize that you were not satisfied with your experience. The K Health process starts with an encounter using our advanced clinical AI, which uses a combined knowledge from millions of medical records and thousands of doctors to instantly show you how others were diagnosed and treated. From there you have the option to meet with a licensed clinician. Every clinician is extremely knowledgeable and adheres to strict telemedicine guidelines and company policies that prioritize safety. You can click on the clinician's icon in the chat to learn more about them.

We understand that long wait times are extremely frustrating, especially when you aren't feeling well. Wait times are dependent on your location and time of day. Thank you for your patience. Please reach out to us at reviews@khealth.com so that we can come up with a resolution.

Classificada 5 em 5 estrelas

Highly Recommended

Quick response from physician and an easy to use app!

20 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Liz, we are glad to hear that you had a positive experience using K Health. We strive to provide affordable high quality healthcare that is easy to use and convenient. Thank you for trusting us to be part of your healthcare journey!

Classificada 5 em 5 estrelas

It was great!

It was great!

22 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi, we are glad to hear that you had a positive experience using K Health. We strive to provide affordable high quality healthcare that is easy to use and convenient. We would love to hear more about your experience. You can email us at reviews@khealth.com. Thank you for trusting us to be part of your healthcare journey.

Classificada 2 em 5 estrelas

Vague communication during wait time and a 7 hour wait time.

Better communication regarding what happens after submission.
Do I stay on the chat or get a call back. Especially when it took 7 hours for a
Clinician to get back a hold of me. Plus, is there a sound or what to let me know the clinician is in attendance.
I actually submitted another n/c I thought I had been dropped. Some type of chat/response during the 7 hour wait time would have been helpful.
It actually was a stressful experience, especially during that time.

18 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

HI Jane, we apologize for the long wait times and the frustration you experienced using the K Health app. Your feedback is important to us and helps us make improvements. Please reach out to us at reviews@khealth.com so that we can look further into your case.

Classificada 5 em 5 estrelas

Best telehealth platform by far!

I never leave reviews but had to after my visit with Krista Huan FNP. I came to K Health after trying multiple telehealth platforms for anxiety/ simple health issues. I was sick of spending so much money for a zombie like person rushing me through the process to prescribe me a drug ( that I don’t think they are even fully educated on). Not only is K Health the most cost affective platform but the most thorough. Krista was empathetic, extremely knowledgeable, and very thorough. She did not rush me and really heard me to help me come up with a treatment plan. I would travel to go see her so being able to have her care for me with just my phone is truly a blessing.

21 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Josh and Betty Ballard, we are glad that you enjoyed your visit with Krista Haun, FNP! We strive to provide affordable high quality healthcare that is easy to use and convenient. All of our providers are extremely knowledgeable and prioritize patient safety. Thank you for trusting us to be part of your healthcare journey.

Classificada 1 em 5 estrelas

Too much money and zero help

Update: 08/21/25
They sent a bogus reply making excuses for STILL taking peoples money when they DID NOT TREAT your illness. RIP OFF!

I spent a ridiculous fee to speak to a doctor in the comfort of my own home because I work long hours only to be told that there was nothing they could do about my ear infection. Because I don't own an expensive device to show them the inside of my ear. Even though my medical history shows that I am prone to ear infections. Waited a long time and spent too much money for zero help at all. I should have saved that money, took off work and went to my regular doctor. At least they would have been helpful.

19 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Nicole, we apologize that you were not satisfied with your experience. Due to the nature of some conditions, our providers may suggest in-person treatment since they cannot physically evaluate you. Additionally, since we are not your regular primary care provider, we do not have access to your full medical history. Our providers follow strict telemedicine guidelines and company policies that prioritize patient safety. In-person treatment is typically suggested as a precaution, since the provider feels that K Health's telemedicine platform is not in depth enough to prescribe any kind of medication at that moment. We thank you for your understanding and hope that you got the care you needed.
update 8/22/2025: We have reached out to you via email to better understand your case and provide you with support.

Classificada 2 em 5 estrelas

I waited more than 5 hours for a…

I waited more than 5 hours for a medical professional to chat with me. Also, I basically self-diagnosed and self-prescribed. When I said, "this is what I think it is", they prescribed medication. When the medication was too expensive, I said a pharmacist suggested this, and they prescribed what the pharmacist suggested. I appreciated that they listened but when using my previous insurance company, it was a much more formal process with a much more in depth conversation about my needs, symptoms, etc. In the future I am unsure if I will use this method or just go to urgent care.

15 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Cassie, we apologize for the long wait times that delayed your treatment. Before patients are connected to a provider on our platform, they are given the information that patients enter into the symptom checker and review it before determining their assessment. Please be assured that our providers are all extremely knowledgeable, professional, and give each patient their full attention. We hope you will give K Health a try again!

Classificada 1 em 5 estrelas

Slow, will answer while you sleep then cancel

Started my chat at 2pm. Sat around for hours waiting, decided they'd probably just respond tomorrow. Nope, apparently midnight is when they decide to answer chats, cause who sleeps? Not only did they answer it at midnight, 10 hours after I started it, they CANCELLED IT and said "looks like you're not around" after waiting FIVE MINUTES. So I had to redo it at 3:30am and it's not 6:30am and I'm still waiting. Support said "sorry you had trouble connecting, but you can retry!!!!!" Like I can't see the big f***ing button.

18 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Tyler, we apologize for the long wait times you incurred and the delay in treatment this caused. Wait times can vary on the state you are located in and the time of day. We understand how frustrating this can be. Due to the high volume of patients we treat, our providers give patients a five minute window period to respond before closing out the chat. We know it isn't always easy to respond within that timeframe, so we have tried to make it easier for you to easily reconnect with a new provider. Nevertheless, we apologize for the long wait period and hope that you sought out alternative treatment. Your feedback helps us improve our services and ensure that we have enough providers on staff to see patients in a timely manner. Thank you!

Classificada 1 em 5 estrelas

They are terrible with prior…

They are terrible with prior authorization.

18 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Samuel, thank you for your feedback. We are sorry that you didn't have a good experience working with our team to get your prior authorization approved. We have reached out to you via email for more support. However, if you ever experience any trouble, please do not hesitate to reach out to us via email at support@khealth.com or for clinical questions you can follow up with a provider in the chat.

Classificada 1 em 5 estrelas

Bad customer service

I started the check in process at approx 9.30 am and finally spoke to a clinician at 5pm regardless of the fact that I had my phone glued to my side. Received a text at 1.30 pm stating that call had ended and I should reconnect ??? I tried repeatedly but got a message “Try again” Finally connected around 2.30pm and was told around 3pm to stand by for a clinician. I then waited 2 hours for clinician to come on the line. I have used K Health once before successfully and
used this to avoid hours in local urgent care. My phone calls to support state that wait time is one minute - I waited well over 30 minutes and hung up. Very disappointed. Will not use again.

15 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Lynda, we apologize for the long wait times you incurred and the delay it caused in your care. We experienced longer wait times than usual this past week, so we appreciate your patience. Your feedback is important to us and helps us improve our services so that we can better serve patients and provide them an easy to use and convenient alternative to urgent care. Please reach out to us at reviews@khealth.com so that we can find a resolution. Again, we are very sorry for the disappointing and frustrating user experience you had. We hope that with improvements, you will try K Health again.

Classificada 4 em 5 estrelas

Convenient alternative to going into…

Convenient alternative to going into urgent care. Doctor was friendly enough and helpful. Not impressed with the process to create an account and how long it took to discuss my symptoms before being seen. System checker is painstakingly useless, rather than describing what’s bothersome. I wanted help for my early detected COVID such as medication. The medication ended up costing $1500 which i was not going to pay. And i couldn’t figure out where to find a note that i was seen. I didn’t need a note but wanted one for my employer in the event that I needed to stay home. Probably won’t use this service unless telemedicine is unavailable again.

9 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Hoodie, we are glad that you had a positive experience being assessed by one of our expert providers. Our symptom checker uses a combined knowledge from millions of medical records and thousands of doctors to instantly show you how others were diagnosed and treated. While the process can feel long, especially when you aren't feeling well, this feature is free to everyone and is helpful in breaking down medical conditions and make healthcare more accessible. In the future, should you need a note, you can request one from our clinician and they will alert a member of your care team to provide you with one. In regards to the cost of the COVID-19 medication, we would suggest following up with your provider in the same chat to see if there is an alternative or if they have any other suggestions. Please reach out to us at reviews@khealth.com so that we can further assist you.

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy

Easy, fast and convenient. Allowed me to stay home and get the care I needed quickly and at a lower cost. Highly recommend

9 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Jack, we are glad that you had a positive experience receiving care through the K Health app. We strive to provide affordable high quality healthcare that is easy to use, convenient, and fast. Thank you for trusting us to be part of your healthcare journey!

Classificada 5 em 5 estrelas

Makes healthcare more accessible for…

Makes healthcare more accessible for me. Recently experienced shipping issues, but when I called customer service, Jackie was incredibly kind and helpful. The issue got resolved very quickly.

11 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Sarah, we are glad that you had a positive experience using the K Health app. We strive to provide affordable high quality healthcare to everyone that is easy to use and convenient. All of our patient experience agents, especially Jackie, are extremely knowledgeable, kind, and ready to help! Thank you for trusting us to be part of your healthcare journey!

Classificada 5 em 5 estrelas

The Dr I spoke to was very thorough.

The Dr I spoke to was very thorough.

1 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

We are glad to hear that you had a positive experience using K Health and that your provider was thorough! We strive to provide affordable high quality care that is easy to use and convenient to patients. Thank you for trusting to be part of your healthcare journey and we hope you will continue to use K Health.

Classificada 2 em 5 estrelas

I feel like I was not entirely heard in…

I feel like I was not entirely heard in my description. I have a rash on my neck and chest only. There is nothing to indicate that this would be a contact rash and I explained that I am under stress with a family member that we had to put into Hospice. I feel like this is some kind of stress rash. I was initially going to be prescribed a topical steroid and then I asked for oral meds and was prescribed Prednisone twice a day for only 3 days. The Prednisone helped but the rash is not entirely cleared up. I will still need to consult a physician to resolve this matter.

1 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hello, we are sorry that our services did not meet your expectations. Your feedback is important to us and helps us improve our quality of care. It is important to us that our patients feel heard and that our clinicians provide a comparable level of bedside manner that a patient would receive at an in-person visit. Please reach out to us at reviews@khealth.com, so that we can look into your case and see how we can assist you!

Classificada 1 em 5 estrelas

It is a terrible service

It is a terrible service. Do not use it. There are cheaper services out there that are better. First of all you pay for an appointment and then once you put in your symptoms, they say that you’ll get a text message when your provider is ready, and you won’t and then you’ll miss the doctor and then you have sit there and wait with your phone open staring at it! And then they will charge you an annual fee without notice. Then you'll complain and they will refund all minus a visit that you never even had! Seriously, look elsewhere, like CALL-ON-DOC! I highly recommend it. :)

23 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Julia, we apologize for the frustrating experience you had. Depending on the state you are located in and the time of your visit, wait times can vary, so we thank you for your patience. In regards to the annual fee being charged, please reach out to us at reviews@khealth.com, so we can look at your account and assist you. It looks like you selected a membership, which is $49 for the first month. After the first month, patients are automatically enrolled in a quarterly plan (which is $147 each time). A one time virtual visit is $73 and includes 1 week of follow-up chats. These options are provided to patients before they chat with a provider.

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic

Fantastic! Super easy and flexible! Got the right diagnosis from the doctor within an hour and meds by EOD. It usually takes me three weeks to see a doctor, and they don't usually get it right the first time.

25 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Rebecca, we are glad to hear that you had a positive experience using the K Health app and that you received the care you needed. Our goal is to provide affordable high quality care that is easy to use and convenient. If you would like to share more details about your experience feel free to email us at reviews@khealth.com.

Classificada 5 em 5 estrelas

Easy to use and super convenient

I had a great experience with K Health. The app was easy to navigate, and getting started with a provider didn’t take long. I appreciated being able to describe my symptoms and get medical input without needing to sit in a waiting room.

What stood out most was how quick and convenient the whole process was. I got a prescription within a couple of hours, and the doctor was direct and professional without rushing me. It’s a good option if you already have a sense of what’s going on and need support fast.

K Health is doing a good job of removing barriers to basic care. I love that it's included with anthem BCBS benefits. I’d recommend it for sure!

24 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Richele, we are glad that you had a positive experience using K Health. We believe everyone should have access to affordable high quality healthcare, which is why it is so important to us that the app is easy to use and convenient! Thank you for choosing us to be part of your healthcare journey and we hope you will utilize the K Health app again.

Classificada 5 em 5 estrelas

I loved the experience from both…

I loved the experience from both doctors. They gave me top tier customer service and gave me good advice along with getting me a prescription I needed. Thanks docs!!

25 de julho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da K Health

Resposta da K Health

Hi Jasmine, we are glad to hear that you had a positive experience working with our providers. We strive to provide affordable high quality care! If you would like to share more details about your experience feel free to email us reviews@khealth.com.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais