KINGOFKICKSUK (Not King Kicks) Opiniões 

212
•
TrustScore: 3.5 em 5

3,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

This isnt a nice review. You dickheads tried to charge me twice. Never shipped my order, i sent an email and received no reply. Tried to charge me another £30.

Classificada 5 em 5 estrelas

Just can't understand why I never used you before. Thank you so much for my absolutely amazing pair of yeezy foams in black (I missed out on these). I checked for delivery before ordering, I was k... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I hadn’t heard of king of kicks until I saw them on the internet. I was actually trying to find a legitimate trustworthy source for my sons trainers! I’m glad I found them. They had the trainers my so... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

Returned a pair of trainers on the 13th February which were delivered back on the 15th. Website states easy returns and refunds issued within 14 days. Still no refund and hardly any correspondence. No... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de calçado
  2. Loja de moda masculina
  3. Loja de roupa desportiva
  4. Loja de roupa urbana
  5. Loja de roupas desportivas

Sobre KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Escrito pela empresa

Just Landed
Yeezy
Jordan
Nike
About Us
Contact Us
KINGOFKICKS Is the UK's source for that Rare Pair, the Kicks Everyone is talking about. We are a Young English brand dedicated to bringing the sale of exclusive sneakers to the general public. We strive to bring a safe & personal shopping experience to the end consumer.

Informações de contacto

3,4

Aceitável

TrustScore: 3.5 em 5

212 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

3,4

Todas as opiniões

(212)

0 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

thanks again

perfect..............................................

27 de março de 2023
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Thank you Sir

Classificada 3 em 5 estrelas

shipping policy needs updating

I wouldn’t necessarily give a bad review but I also wouldn’t give a good review. I wanted the shoes for a specific day so I contacted them to ensure it would arrive before then which they confirmed. I ordered some shoes before 2pm and was told it would be dispatched the same day. By day 3 the shoes still hadn’t been dispatched. I contacted customer service numerous times to ask why and when they would be dispatched and was just told there was a delay, with no actual timescale for delivery. I requested to cancel the order for a refund and ordered from elsewhere who shipped the same day and I now have my order, i received the cancellation email and notification of the refund being processed the following day (after sending another email) I must admit the customer service was very slow at times as well as quite abrupt and rude. I probably wouldn’t buy from here ever again. I’d recommend you update your shipping policy so that it makes sense as it currently says orders will be shipped the same day if ordered before 2pm but it also says orders will be shipped within 48 hours, which doesn’t make any sense at all.

20 de março de 2023
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Hannah, your order would have been delivered by the deadline set in our shipping policy,

We do outline there can be a delay in busy times.

We issued a refund due to your request straight away.

Classificada 4 em 5 estrelas

Speedy delivery

Speedy delivery, authentic trainers only only let down you just get trainers in a box no tissue layered inside nothing wrapped how you see it in there promotions and adverts don’t don’t just do it for the camera

10 de março de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Thanks for the review Dom,

We always send out goods in original packaging, the Nike Dunk Next Nature is part of Nikes recycling sneaker series.

They don't include inserts or paper wrap and the shoe is made from mostly recycled materials, hope that clears things up 😁

Classificada 5 em 5 estrelas

Arrived quickly

Arrived quickly, and in great condition. Very happy customer.

14 de março de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Appreciate you shopping with us Lee, enjoy!

Classificada 1 em 5 estrelas

I sent my order back 12 days ago and…

I sent my order back 12 days ago and still haven’t got my refunded I’m not happy with this serviced and would like to see my money in my account by Friday.

2 de março de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Chad,

We have not received any correspondence regarding a return or a return opened in the returns portal, can you please get into contact with us so we can resolve it for you?

contact@kingofkicks.co.uk

Classificada 1 em 5 estrelas

You never contact me soon enough about…

You never contact me soon enough about my refund

15 de fevereiro de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Tyrell, just tried to call

All returns are done by the customer on our returns portal, you have not opened a return or gotten into contact at all regarding this.

It would be impossible for us to open a return for you whilst never being notified about it.

Regards

Classificada 5 em 5 estrelas

Love this site

Love this site, second time shopping so got a nice little discount with the rewards programme !!

26 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Enjoy your rewards 😁

Classificada 5 em 5 estrelas

THE BEST SERVICE

Class service, easy to contact. Super clean pairs, brand new and always on time. Will never use anyone else except KING OF KICKS

25 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Thanks Red, Enjoy!

Classificada 1 em 5 estrelas

Refused Refund and Demanded More Money

*WARNING - READ BEFORE ORDERING*

If I could give less stars, I would.

Ordered trainers for a Christmas present, they were too small for the recipient so I asked to return them. They accepted this and sent a returns label.

As I had broke my wrist and tore a ligament in my knee due to an accident, I was unable to do this myself so had someone else do it for me. This was done Friday 13th January and I then went on holidays. While I was away I had a message that they refused my return as it was received after 14th January. I asked the local corner shop who dealt with my return and they advised they had to wait for Royal Mail to collect the parcels from them due to strikes which was the cause of the delay.

I explained this to the company but they simply didn’t care, telling me I can’t get a refund and now I need to pay £10 to get the item returned back to me. This was 18th January.

I’ve asked to see where it states this on the website and explained that I HAD returned the item before the 14th January and the delay wasn’t my fault, but they didn’t want to hear and failed to provide their policies and procedures outlining this.

I contacted my bank and sent all the correspondence to aid their investigation, in the hope my bank would confirm a chargeback.

I’ve been emailed since ( 5 WEEKS AFTER THEY RECEIVED THE ITEM, KEPT IT & REFUSED TO REFUND ME) demanding I pay £7.50 (a £2.50 reduction since 18th January!) to cover the cost of them posting the trainers back to me. Trainers they were well informed I didn’t want; bizarre! They have also emailed me telling me I am abusing their returns process and outlining to me how I am being unfair and I should be lenient as they are a small business along with a number of other alarming and concerning statements. Zero customer care and customer service.

In short - avoid! You will find it extremely difficult to get your money back from this company and they will endeavour to try and more money from you and try and make you feel for them as a small business. I’d never buy from them again - plenty of other legitimate companies that offer the same items with better service - Kick Game, Laced, Double Boxed etc

Initially I paid £400 for trainers I returned to this company, and they refused to return them to me without me paying them more money and refused a refund. They were quite happy to take £400 of my money for nothing in return.

I’m not interested in a reply from the company - all they do is argue and then say “I’m not trying to deliberately upset you”… ironic, really.

Since I posted this review, I received a phone call from James asking me to remove my review (take note of another review on here where someone has said the exact same thing!) and my bank have contacted me and said they fully agree with me and have refunded me the money in full. Since this, and in the space of 2 short weeks I have had 7 threatening emails (threats they will go to the police, pleading with me to reply, telling me how disappointed they are that my bank agreed with me after they allege they “did so much to help me”, telling me again how they are a small business..) in addition to a text message and 5 phone calls. All this while I am currently on holiday for what would have been my late mother’s birthday.

Enough is enough - consumers have a right, and all I have done is exercise my rights. It’s most unfortunate James & Lucy know little about consumer protection legislation but I would indeed suggest they ensure they are compliant in future. As for reporting me to TrustPilot - a touch desperate given this is an honest truthful review with evidence to back up everything I have said. And as for reporting me to the police - they too can and will be reported the same, for harassment. Lucy and James were upset my bank agreed with me and refunded my money, when they tried to enforce a farcical and badly worded ‘return procedure’. Doesn’t look great, really.

Just want to be clear as James and Lucy obviously aren’t understanding - I am not claiming for an order I have received - this is a complete fabrication from their side. I raised a chargeback, legally and as I am entitled to, to receive a refund for an item I returned to the merchant which they received but failed to do anything with for over 5 weeks, despite receiving it back. They claim to have sent the item back to me - after a demanding spurious amounts of money to send the unwanted item back to me, AFTER I raised a chargeback and this process was already in motion with my bank. The chargeback was initiated back in January, they allege to have sent the unwanted trainers to me end of Feb/beginning of March!!! To call me fraudulent is nothing short of a defamation of character.

In my opinion, this company screams cash flow issues, and is evidently desperate for £400!!!

Save your money, shop with a decent company.

18 de janeiro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Ffion,

Your return wasn't accepted because it was not returned within the 6 week deadline.

If this was due to a postal delay we would of course make an exception but this was shipped after the deadline so wasn't ever able to arrive on time.

We shipped them for Free accepted the return for Free and returned them back to you again for Free, with this a chargeback was opened.

I am sorry you feel the 6 weeks returns period was not enough, we can make exceptions when there is some communication.

But unfortunately claiming for the money back when you have your parcel is not acceptable.

I'm sorry you feel you have been harassed when we reached out to you to resolve the issue but we are just trying to help.

In future please reach out if there are any questions regarding returns. Again we do accept returns and they are Free but we do need them to be at least shipped within the given timeframe.

Regards

Classificada 1 em 5 estrelas

Very hard to contact you

Very hard to contact you , the item you send the is no order number you don’t have telephone number apart from email

6 de fevereiro de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Caroline,

We have a live chat on the website and an email on the top of the page, footer and available in all points of contact.

We have reached out to contact you and not heard back could you please email us at contact@kingofkicks.co.uk?

Classificada 5 em 5 estrelas

Great website and item as expected

Had a slight delay with delivery due to a gift card issue but other than that spot on. Trainers were brand new with box.
Great website with loads of awesome products, will definitely purchase again

17 de janeiro de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Really appreciate the review Luke thanks for shopping with us Enjoy the dunks!

Classificada 1 em 5 estrelas

Ordered 4th December got it January the…

Ordered 4th December got it January the 9th.

13 de janeiro de 2023
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Hey Craig certainly not an acceptable timeframe,
We offered a refund initially due to the delay, was out of our hands on this occasion but i appreciate your patience on this!

Classificada 5 em 5 estrelas

Effecient

High quality and authentic, reasonably priced and fast delivery would definitely recommend to anyone interested!

30 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Thanks for the review, Enjoy your Dunks!

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing and very professional

Very quick delivery and shoes 100% legit, will shop for more shoes very soon 💯👍

30 de dezembro de 2022
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Thank you very much for the order Mohsin, enjoy!

Classificada 5 em 5 estrelas

Very good quality genuine Jordan’s gif…

Very good quality genuine Jordan’s gif my daughter. She absolutely loved them. Quick delivery within 2 days. I would definitely recommend them.

29 de dezembro de 2022
logótipo da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Resposta da KINGOFKICKSUK (Not King Kicks)

Glad she liked them, thanks for shopping with us.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais