Mais Wok Opiniões 16

TrustScore: 4 em 5

4,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,1

Bom

TrustScore: 4 em 5

16 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Klasse Sted I Odense

Vi besøgte restauranten den 23. marts i selskab med min partner, og oplevelsen var gennemgående yderst positiv. Servicen var af særdeles høj kvalitet fra start til slut, præget af professionalisme og imødekommenhed fra den medarbejder, der betjente os.

Maden var på et meget højt niveau og levede fuldt ud op til og oversteg vores forventninger, særligt taget i betragtning af, at det var mit første besøg. Derudover bidrog den afdæmpede baggrundsmusik og den behagelige atmosfære til en helhedsoplevelse, der fremstod både afslappende og eksklusiv.

Kan klart anbefales

23 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Da det var vores første besøg må vi…

Da det var vores første besøg må vi sige at vi blev overhovedet ikke skuffet forstår virkelig godt at den er nomineret til byens bedste restaurant i Odense. Maden var virkelig i top, man kunne smage at maden var frisk lavet, med gode råvarer. Priserne er ikke dyre. Så vi kan helt klart anbefale stedet

10 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Vil aldrig anbefale folk som kører Wolt…

Vil aldrig anbefale folk som kører Wolt at leverer for Mai’s Wok. Kom ind smilende og i godt humør det første hun spørger om er min taske. Jeg oplyser hende om at jeg ingen taske har da dette ikke er et krav fra Wolt plus jeg kører i en fuld opvarmet bil og er meget påpasselig med hvor jeg stiller maden henne. Derefter begynder hun at nævne at hun har snakket med Wolt. Jeg nævner igen overfor hende at det ikke står i deres retningslinjer at man skal bruge taske og da slet ikke når man er i bil. Vi bruger 10 min på at diskuterer dette. De 10 minutter kunne jeg have brugt til at leverer alle de 3 ordre men en diskussion over en taske er åbenbart vigtigtere end at bringe varmt mad ud til sine ventende kunder. Dårlig stil overfor kunderne og nu skal jeg bruge tid på at forklarer overfor dem jeg leverer maden til hvorfor den er forsinket. Alt i alt en øv oplevelse. Nu hvor hun efter eget udsagn ikke ønsker at maden skal vælte frem og tilbage og være kold ved levering modsiger hun sig selv lidt ved at stå og diskuterer med et Wolt bud som blot passer sit arbejde vel vidende om at jeg har 3 ordre som er kolde når kunderne modtager dem. Hold jer langt væk fra Mai’s Wok!

9 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Op 1 dag lunch en avondeten genuttigd.

Op 1 dag lunch en avondeten genuttigd.
Nadat de lunch goed was bevallen, besloten we ook 's avonds weer aan te schuiven. Het eten was heerlijk, smaakvol en goed betaalbaar. Prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Chapeau !

21 de julho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Bestilte takeaway

Bestilte takeaway, men det smagte ikke rigtig af noget. Rejerne skulle man selv fjerne halerne fra, selvom det var i en wok. Grøntsagerne var helt kogt ud. Dumplings var ok.

1 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Frisk, smagfuldt og fantastisk betjening

Det er vist ikke en underdrivelse at sige, at Mais Wok fungerer som min mands og mit udvidede køkken 😋🤩. Kommer der nogle gange flere gange om ugen. Maden er fantastisk smagfuld, frisk og rygende varm. Både Mai og hendes mand, der står i køkkenet og jonglerer med pander og gryder, er nogle virkelig søde og hjertevarme mennesker. Desuden har de mulighed for at lave flere af retterne veganske. Jeg ville give dem 10 stjerner, hvis det var muligt 😄.

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Helt Perfekt, bedste anbefaling.

Super lækker mad, friske råvarer. God smag som er fint afstemt.
Restauranten er pæn og ren. Super god betjening af Mai der altid er service minded.
Giver min absolut bedste anbefaling, og kommer helt sikkert igen.

13 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk lækker mad

Mais mad er autentisk og altid fantastisk lækker, med masser af smag, friske grønsager, og der er kælet for alle detaljer. Mai har super kundeservice og er simpelthen så flink og hjælpsom. Jeg bestiller gerne via hjemmesiden (så får man 10% rabat) når jeg alligevel er i centrum, og maden er klar på rekorttid og altid med et smil. Jeg kommer ofte hos Mai og er altid tilfreds - 100% anbefaling herfra!

28 de setembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fornøjelse!

Jeg har haft fornøjelsen af at spise hos Mai's Wok flere gange og også fået Take Away derfra. Fornøjelse hver gang. Der er altid tid til lidt snak med gæsterne, virkelig god service! Bedste sted i Odense at spise vietnamesisk/kinesisk.

31 de março de 2022
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Odenses Bedste Spisested

Må ærligt indrømme at antallet af gange jeg har besøgt Mai, hendes altid smilende betjening, samt mad langt over alles forventninger, stiger oftere end hvad man bør indrømme :)

For Mai er man aldrig bare "Endnu en kunde", men man bliver husket og ønsket varmt velkommen tilbage når man besøger hende igen

24 de março de 2022
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais