Maycrestaurant Opiniões 23

TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 3 em 5 estrelas

Lækker sushi men fuldstændig ustruktureret servering. Drikkevarer kommer efter at forret er serveret. Søde tjenere der gør hvad de kan, for at servicere kunderne, men køkkenet kan ikke følge med. De... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

God mad, men elendig service. Tjenere er sure, allerede da jeg snakkede i telefon med dem. De gider ikke rigtig servere maden. Må give dem maden er udemærket, men den ekstremt dårlige service, og tje... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

De bad os om at betale for vores veninde der kun sad der for selvskabet. Hun spiste én edamamme bønne og ikke andet. Hun endte med at få 50% af chefen fordi hun var "sød" idag, og skulle dermed bet... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Sushien er rigtig god. Dog er betjeningen særdeles ukampdygtig ift. til andre steder. Jeg havde bestilt sushi til takeaway. Først skal man sige tingene flere gange i tlf da kvinden ikke kunne høre hv... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

23 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Virkelig skuffende oplevelse hos May C. (Hundige )


Vi bestilte sticks, kylling og forårsruller som forret, men det kom aldrig. Sushi’en kom, og den var egentlig fin nok, så der er ikke noget at klage over dér.

Problemet var servicen. Vi gjorde personalet opmærksom på flere gange, at vi aldrig havde fået vores forretter. Hver gang fik vi at vide, at de nok skulle sørge for det, men der skete ingenting. Efter over en times ventetid valgte vi til sidst bare at gå.

Det mest mærkelige var, at restauranten næsten var tom – der sad kun gæster ved tre borde – så travlhed kan ikke rigtig bruges som forklaring.

Rigtig ærgerligt, for maden var okay, men den dårlige service ødelagde hele oplevelsen.

12 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Veganer menu er IKKE vegansk

For det første er det ikke muligt af udskifte en ingrediens i en rulle, hvilket kan synes lidt uprofessionelt men værst er dog at der er en vegansk menu på kortet som indeholder ÆG!!!
Deres kakiyagi dej er lavet med æg 🤬

30 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg bestiller normalt sushi her 1-2…

Jeg bestiller normalt sushi her 1-2 gange om ugen.

I onsdags får jeg en dårlig oplevelse. Jeg ser et sort hår i ingefæren før jeg har taget den ud ad beholderen. Jeg skiller den lidt ad med spisepindene og ingefærener virkelig klam med sorte hår og …

Jeg kontakter ejeren og fortæller om hændelsen. Jeg får af vide at jeg har tabt det på gulvet (hvilket jeg ikke har) og at de godt kan se hvad det ligner, men det ikke er dem. De afviser al form for imødekommelse og er ikke interesserede i at tage denne på sig. De siger ligeledes de ikke kan gøre noget.

Jeg har igennem de sidste par år købt for gennemsnitligt 1000kr om ugen hos dem. Jeg har været super tilfreds og har også sagt i telefonen at dette ikke er for at skabe ballade men at de simpelthen bør tage dette til efterretning ift hvor uappetitligt dette var for os der sad og skulle hygge sig. MayC er på ingen måde interesserede i at give kompensation, eller imødekomme at jeg gerne vil have mine penge retur for denne omgang. Øv!

14 de junho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ubehagelig oplevelse med flabet tjener.

De bad os om at betale for vores veninde der kun sad der for selvskabet. Hun spiste én edamamme bønne og ikke andet. Hun endte med at få 50% af chefen fordi hun var "sød" idag, og skulle dermed betale 104 kr. for én edamame bønne. Tjeneren var meget ubehøvlet, flabet og grov i tonen.
MEGET DÅRLIG SERVICE!
Det var derfor en dårlig oplevelse, da vi følte at vi blev beskyldt for noget der ikke var sket.
Derudover var sushien ikke noget at råbe hurra for, da der ikke var mange valgmuligheder, og det sushi der var var dårlig kvalitet.

14 de setembro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Mega kedelig sushi (alt for vandet-…

Mega kedelig sushi (alt for vandet- ikke appetitlig at se på og ikke ret stort udvalg ) og helt utilstedeligt at man skal betale maden to gange.. vi blev IKKE informeret om at efterlod man mere end 4 stk sushi skulle man betale for dette😳🤬
Nu er det jo svært ikke at efterlade noget, når man som en person kun kan bestille 8 stykker af samme slags af gangen (og at det bestemt ikke lever op til forventninger om at smage godt).
Jeg betalte 70.-kr(🤨🤬😳🤨) kr for at efterlade 12 stykker sushi(som var uspiselige ) - vi var tre persone - så vi efterlod jo kun 4 stykker hver- men alligevel opkræves der dobbelt op for maden !!!!!!
Jeg kommer ALDRIG mere der og kan på ingen måde anbefale det spise sted- føj ..

19 de agosto de 2022
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Dårlig service

God mad, men elendig service. Tjenere er sure, allerede da jeg snakkede i telefon med dem. De gider ikke rigtig servere maden.
Må give dem maden er udemærket, men den ekstremt dårlige service, og tjenere med bæfjæs, ødelægger altså bare oplevelsen.

24 de março de 2022
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Laaaang ventetid på mad.

Lækker sushi men fuldstændig ustruktureret servering.
Drikkevarer kommer efter at forret er serveret.
Søde tjenere der gør hvad de kan, for at servicere kunderne, men køkkenet kan ikke følge med. Der er en følelse at for lidt personale - til for mange kunder.

24 de julho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Forfærdelig Oplevelse

Forfærdelig Oplevelse

Tjenerne ved ikke hvad de laver. De spilder sodavand ud over en, og siger ikke engang undskyld. Maden er ok men det tager alt for lang tid at få sin mad. Alt i alt var det her en dårlig oplevelse som jeg ikke gider at opleve igen.

11 de junho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig Oplevelse

Maden er sådan set OK, men man har fravalgt tjenere og menukort af sparehensyn.
I stedet bliver der udleveret en defekt tablet, som slukker hele tiden og skifter sprog - hvis man sidder ude kan man ikke se skærmen for lyset.
Vores var så også fuldt af fedtfinge - og sovs på den ene side - ulækkert.
Ikke alt går igennem, så man får ikke det, man har bestilt, heller ikke selvom det er sendt afsted samtidig.
Rækkefølgen er helt vilkårlig, vi fik først drikkevarer, da vi var igang med hovedretten og kun 1 enkelt slags sushi, af dem vi havde bestilt.
Aftenen blev ødelagt af kampen med den genstridige laptop, det er ikke hyggeligt, at spilde så meget energi på det.
Til sidst opgav vi og betalte og gik fra restauranten selvom vi egentlig ikke var færdige med at spise, fordi vi ikke orkede at vente længere på mad vi måske, måske ikke fik.
Det er så ærgerligt, at en god restaurant-oplevelse skal ødelægges af dårligt teknisk udstyr.

6 de junho de 2021
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

God mad, men kølig oplevelse

God mad.
Sad i en næsten tom restaurant (ca kunder ved 4 borde ialt. Alligevel kunne vi ikke få lov at skifte bord, da vi spurgte.
Så vi sad ved et bord tæt på døren i vores overtøj, og der blæste en kold vind hver gang døren gik op (og tit og ofte blev stående åben). Det var et koldt (men godt) måltid. Men øv.

25 de maio de 2021
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais