Mari Krogshus Opiniões 599

TrustScore: 4 em 5

3,9

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Flere gode matretter, men også endel som er vel enkle (lompe med stekt kjøttdeig og rømme, ikke noe min familie godtar som middag) Fikk heller ikke noe alternativer til egg, tross allergi. Og synes... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Endringer i livsstil og kosthold handler ikke om diett, men å endre til noe man kan leve med for resten av livet. Mari og den fine gjengen hennes har funnet balansen mellom mat, trening, og kos. Jeg h... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Har vært medlem hos Mari i mange år og det funker fantastisk. En overgang i starten ift hvor lang tid man bruker på å lage maten, men det går seg til etterhvert og maten smaker nydelig når den er ferd... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Maten laget fra bunnen, ekte mat, som Mari Krogshus og teamet presenterer i kurs etter kurs er fantastisk for kropp og sjel, mage som fungerer slik den skal og overflødige kilo som forsvinner på krop... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Consultor de saúde pública

Escrito pela empresa

Etter 13 års research og 120 000 kunder vil jeg være beæret over å levere deg ikke bare helse i form av raske, synlige og merkbare resultater, men også en helse som FØLES bra. Som er bærekraftig, familievennlig og langvarig.


Informações de contacto

3,9

Bom

TrustScore: 4 em 5

599 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

-23 kg på 1 år

Begynte selv som kunde hos Mari i 2018 før jeg ble ansatt og det endret hele synet mitt på mat. Alt ga bare plutselig mening! Jeg gikk ned 23 kg på 1.5 år og kom i mitt livs beste form uten å verken sulte meg eller føle jeg var på slanker’n som jeg hadde vært de siste 15 årene. Sist og ikke minst, jeg fikk et normalt forhold til mat ❤️ Takk!!

15 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

My love.. <3

Classificada 1 em 5 estrelas

Ren svindel

Ren svindel! Mari Krogshus kaller det hun selger for "kurs" og gir klart et inntrykk av at det er et engangsbeløp man betaler. I realiteten tegner man et et abonnement som koster 199 kr i mnd fordi man får tilgang til "klubben" hennes når man kjøper kurset. Dette står det ingenting om når man kjøper kurset som klart promoteres som et engangskjøp. Dette abonnementet er umulig å si opp, man kan ikke si opp selv gjennom nettsiden deres, men må si opp via mail til kundeservice. Problemet er at deres kundeservice hele tiden har "stor pågang" så det tar lang tid før de svarer og abonnementet fortsetter å løpe. Jeg skrev til kundeservice at jeg ønsket å si opp abonnementet mitt, da jeg etter lang tid fikk svar var det et standardsvar der det stod "Vi vil gjøre deg oppmerksom på at utmeldingen ikke er registrert før vi mottar svar på denne mailen". Dette selv etter at jeg hadde sendt flere eposter om at jeg ønsker å si opp abonnementet. Og slik fortsetter abonnement å løpe og de tar betalt. Et raskt nettsøk viser at det er flere som verken har vært kjent med at de tegner et abonnement og som har hatt problemer med å si opp abonnementet.

Dette er en bevisst og kalkulert forretningsmodell der de tjener penger på at man ikke får med seg at man i realiteten kjøper et abonnement, ikke et kurs, og at man betaler for dette hver måned. I tillegg bruker de lang tid på å svare og gjør abonnement vanskelig å si opp. Som medlem i klubben får man også tilgang til en facebook-gruppe, men jeg ble fjernet fra denne fordi jeg stilte spørsmål om hvorfor det er så vanskelig å få meldt seg ut. Dette mens jeg fremdeles er betalende medlem og en av "godene" er tilgang til denne gruppen. I facebook-gruppen ser man også at det er mange som hele tiden etterlyser svar på henvendelser og som ikke har fått tilsendt kurs de har betalt for. Styr unna!

1 de agosto de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Hei, ingen steder sier vi at noe koster et engangsbeløp, uten at det er sant.. Hadde vi gjort noe sånt hadde vi ikke kunne holde på i 13 år, og hatt over 140 000 kunder.

Vi selger kurs for et engangsbeløp, også kan man -også- velge å bli medlem, om man ønsker det, noe som er meget tydelig om man bestiller akkurat det, som man gjør et annet sted enn der man kjøper kurs for engangsbeløp.
Å melde seg ut gjøres veldig enkelt via å sende mail, vi hadde dog litt lengre svartid i sommer ja, grunnet blant annet ferie.

Da vi har såpass mange fantastiske kunder så er ikke facebook gruppen et sted for egne oppsigelser som kun omhandler seg selv, da dette ikke gir verdi for andre, så derfor blir ingen facebook innlegg som handler om egne innlogger eller tilganger, godkjent.

Vi gir enormt mye verdi for de små beløpene vi selger produktene våre for, og beklager for at vi ikke fikk levert det godt nok til deg, ønsker deg en videre fin dag <3

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig god mat

Veldig god mat! Enkle oppskrifter, beskrevet med omtrentlig tidsbruk. Går ned i vekt når jeg bare spiser mat fra Mari Krogshus, og kan spise meg mett til alle måltider.

24 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Anbefales

Anbefales

I 2018 kom jeg over Mari Kroghus på Facebook. Hadde da sakte men sikkert gått opp i vekt og da jeg fikk problemer med å bøye meg for å knyte skoene, var det nok. Meldte meg på og har aldri sett meg tilbake. Er tilbake på trivselsvekten min. Spiser stort sett den maten som blir anbefalt her, holder meg unna ultraprossesert mat så godt det lar seg gjøre. Er like aktiv som før og har aldri følt meg bedre. Har fått masse hjelp av Mari, hennes team og andre deltakere på facebooksiden. Anbefales på det sterkeste.

4 de fevereiro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Endelig et kursopplegg jeg kan leve godt med!

Jeg har slitt med overvekt i 20 år, og jeg har prøvd det meste av dietter for å gå ned, men har alltid gått opp igjen. Etter endel helsemessige utfordringer gikk jeg ‘all-in’ i februar 2023, og etter 3 kurs har jeg gått ned 11 kg og maaaange cm! Mye friskere, og endelig normalvektig, uten å ha følt sult en eneste dag! Mari Krogshus altså!! 😍 Massevis av gode og enkle oppskrifter og ingen kaloritelling! Fb-gruppa er også veldig støttende og inspirerende ❤️ Bare eelsker hele opplegget! ❤️

20 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Dette er meeeget bra

Dette er meeeget bra! Har du funnet MariKrogshus og teamet hennes er du i ferd med å gjøre et godt valg for bedre helsen til deg selv og dine nærmeste. Det er virkelig ikke likegyldig hva man spiser og det er det Mari og teamet prøver å få folk til å forstå. Det er vanskelig å forandre en hel verden men man kan gjøre en forskjell for seg selv og familien med god veiledning fra MariKrogshus.

Kroppen lyver ikke så man hadde merket fort om dette er humbug! Mer energi, myyye mindre smerter, mindre hjernetåke, bedre humør er bare noe av fordelene ved å følge opplegget denne virksomheten har.

15 de junho de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding ❤️

Classificada 1 em 5 estrelas

Hadde aldri bestilt bok/spiral hefte …

Hadde aldri bestilt bok/spiral hefte om jeg hadde vist at jeg aldri skulle fått det. Bestilte og betalte den 22 mars . Fikk takk for bestillingen , siden har jeg ikke hørt et ord om når jeg skal få hefte . Svindel dette .

6 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Styr unna!!

Styr unna!!!
Gledet meg stort men ble fryktelig skuffet! Hadde på forhånd informert om at jeg hadde matallergi mot gluten, egg og nøtter men det var fryktelig mye egg i oppskriftene jeg fikk og lite jeg kunne bruke.
Tok kontakt på mail for å si opp abonnementet etter å ha bet 2mnd for ingenting.
Da svarte en at de kunne lage egen plan for meg.
Ja det ble jeg veldig takknemlig for men hørte ikke noe mer fra de.
Tok kontakt med Mari på messenger ang dette og hun skulle ta tak i det.
Hørte ikke mere og tok igjen kontakt med de pr mail men hørte ingenting fra de der heller.
Så da sa jeg opp abonnementet igjen men da hadde jeg bet i tilsammen 4mnd.

3 de abril de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Hei! Vi beklager på det sterkeste dersom du har opplevd å ikke få god nok hjelp via kundeservice til oss. Dette tar vi selvfølgelig til oss ❤️

Classificada 1 em 5 estrelas

Mat, trening, vanskelig fødsel og covidfornekting!

Opplever diettene som både komplisert og dyr. Hvis man er i arbeid så har man ikke tid til dette. Jeg har iallfall ikke tid til å stå på kjøkkenet så lenge.

På toppen av dette får man servert Mari’s personlige og høyst private intime beskrivelser av egen graviditet og fødsel. Det er faktisk ikke alle som er så interessert i denne private informasjonen.

Under pandemien ble vi også foret med mye «håndplukket»sær forskning om covid. Når hun «plukker» små studier og framstiller dette som seriøs forskning så stusser jeg på hvordan hun er kommet fram til diettene hun selger.

Spam fra dette firmaet er også ugreit. Det bør gjøres noe med.

For meg og mine venner blir dette et takk for oss. Det blir for mange ekstreme holdninger i tillegg til dyr og vanskelig meny/diett.

Nb! Det reageres ikke på graviditet og fødsel, eller konspirasjonsteorier og covidfornekting. Innehaver bør bruke andre fora enn egen trening-og matside for å formidle dette.

28 de dezembro de 2022
Opinião espontânea
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på❤️ Tar den med oss videre❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Veldig bra!

Veldig bra opplegg og oppfølging. God mat som er enkel å følge i hverdagen. Dette er en varig endring for min del. Føler meg så mye bedre :-)

15 de dezembro de 2022
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Det er jo fantastisk😍 Tusen takk for tilbakemelding, og at du deler❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Middagsretter

Kjempegode, sunne og raske middagsretter.
Så bra det er oppskrifter på ulike antall porsjoner.
Aldri laget blomkålris f.eks.
Nyttige tips.
Brukt mest oppskrifter av opplegget.

14 de dezembro de 2022
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Herlig, tusen takk for tilbakemelding😍

Classificada 4 em 5 estrelas

Livsstilsendring

Jeg er veldig fornøyd med oppskriftene og veiledningen man får. Jeg har ikke vært så flink at jeg har kommet i gang med noe trening (går masse til daglig) og har vel bare fått med meg en livesending(etter at den gikk live) Så det er oppskriftene og ukesmenyene som gjør det bra for meg. Og at det er mulig å leve med, ikke bare en kur men livsstilsendring.

2 de abril de 2022
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Takk for tilbakemelding❤️ Så herlig🤩

Classificada 5 em 5 estrelas

God mat

God mat. Lett og lage. Rimelige ingredienser. Ingen sultfölelse! Og vekta går stadiig riktig vei🤗🤗

9 de outubro de 2022
logótipo da Mari Krogshus

Resposta da Mari Krogshus

Så fantastisk! Tusen takk for tilbakemelding❤️

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais