Order a chair £189.99- emailed for order number no reply phone number went to another number and address is wrong- told my bank and they refunded only 89.99 so I’ve lost £100!!!
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
like most i trusted the "reviews" on facebook and ordered the dash cams as offered by them 5 weeks in, no delivery or indication as to when they might be able to. Plenty of polite emails to... Ver mais
I ordered electric wheelchair on 11th of October so far no order number or tracking number try to ring the company telephone number didn't work send them emails no reply it's scam please keep away
Some info regarding Mercaddes. After ordering and receiving the same information as everyone else I decided to do a bit of investigating. I have now found out that Mercaddes UK is run by a Paul John... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informação fornecida por diversas fontes externas
We’re not just an ecommerce software, Shopify is the best ecommerce platform that has everything you need to sell online, on social media, or in person.
Informações de contacto
North Orange Street 1209, 19801, Wilmington, Estados Unidos da América
- mercaddes-uk.myshopify.com
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Order a chair £189.99- emailed for…
Order a chair £189.99- emailed for order number no reply phone number went to another number and address is wrong- told my bank and they refunded only 89.99 so I’ve lost £100!!!
I ordered electric wheelchair on 11th…
I ordered electric wheelchair on 11th of October so far no order number or tracking number try to ring the company telephone number didn't work send them emails no reply it's scam please keep away
Bunochair
Bunochair! Got a reply from a question i'd text them very quickly .... ordered a wheelchair and they took my money and I did not get the wheelchair .. reported it to my bank said it was a scam!
I'm quids out of pocket and can't get out of the house, because I can't afford another one.🤬
PleaseVery disappointing experience – buyer beware try to avoid any websit
I ordered a garden shed from a company called Bunochair, which claimed to be based in London, UK and provided an email address and telephone number. When I placed the order, I noticed that the website was hosted through Shopify, and the payment was processed through Shop Pay.
Unfortunately, after placing the order, I received no further communication whatsoever. I contacted the company several times by email but received no response. I also tried calling the telephone number provided but the number simply does not work.
What concerns me most is how a company can operate through Shopify while providing contact details that don't appear to be valid or usable. I also tried to report the seller through Shopify but I was unable to do so because their system said the complaint period had to be within 30 days. In my opinion, this gives dishonest sellers a window of opportunity to take customers' money and then become unresponsive.
Thankfully, I did not pay the seller directly, and my bank was able to recover the money from the transaction.
Based on my experience, I would strongly advise potential customers to be extremely cautious and thoroughly verify this company before placing an order. My experience has been very disappointing and raises serious concerns about the seller's reliability and the lack of effective support when something goes wrong.
I ordered an item advertised online by Welltonex…
I ordered an item advertised online by a company called Welltonex with address in Birmingham UK, email and phone number. When I had placed the order I could see the web address was with Shopify. The payment went through on PayPal which was the only option (fortunately). I received no further communication. I emailed twice with no response and then phoned. The person answering said he had no connection with any such company. I contacted PayPal and they refunded my money within minutes 🤗
I placed an order 2 months ago and it…
I placed an order 2 months ago and it has not arrived, I have emailed them to ask when it will arrive and had no response. Do not use this company they are a scam artist!
Buyer beware
Buyer beware, this is a scam site. Ordered a backpacking stove on this site and learned what triangulation fraud is. This company used a stolen credit card to try and buy the product through REI. Thankfully, both my CC company AND REI were aware of these types of scams. What could easily have been a horrible experience was dampened by 5 star worthy companies who care. Do NOT buy from this company.
Actually zero stars i ordered the…
Actually zero stars i ordered the plastic shed for $139 never recieved it yried to contact the company just to find it's all fake so yes these people ate trash scumbags. Don't even waste your time or money trying to order anything from this fake company.
SCAM SCAM SCAM
SCAM SCAM SCAM! I ordered through Grensundeay a company through shopify and never received my purchase.
Ordered 2 dashcam in Feb 2018 before…
Ordered 2 dashcam in Feb 2018 before Valentine's day and still have mot received them. I had order number but no tracking because they never sent it. There site requires a tracking number to assist them so it just kicks me out. They were quick to charge my credit card though. I should have researched the company before ordering. I assumed from the legitimacy of there website and seeing it on Facebook for weeks that they were good. I gave them 1 star because zero stars were not an option. Also it's almost December.
I ordered two action cameras on …
I ordered two action cameras on 11/28/17, for a Christmas present for my wife. I emailed the company twice now, still with no response. DO NOT order from this company. If you've already made the purchase, the only thing you can do is call your bank and dispute it with them or visa(if you used a visa card). Unfortunately, I waited too long to start that process. I'm extremely disappointed in this company.
Never received my Order
Never received my Order. Was told at the beginning of December that they would be providing a refund within 3-5 working days and got nothing. They had said to me back in November that they were so busy they had run out of stock, which is when I requested a refund. 3 months I've been on this company's back. Scamming Thieves is my opinion!!!
This is a fraudulant site that promises …
This is a fraudulant site that promises amazing deals. Dont BUY they have no customer service and after a week i received an email that the promo products were out of stock.
I immediately requested a refund via email customer support and have not received a response or refund after 21 days.
BUYER BEWARE!
Beware dodgy dashcam deals.
I ordered the dashcams described in earlier reviews on 31/10/2017 and after several enquiries, received them { from China } in two badly bashed boxes. When I downloaded the PDF of the operating instructions, I found that these cameras are not compatible with any OS above Windows 7. This means that although they do function when attached to the power source in a vehicle the videos or photos cannot be transferred to a computer with a current OS. When I contacted Mercaddes with this information, I received the same email as previous reviewers telling me that the company is no longer trading. It is obvious that we have been scammed but surely something can be done about this? Mercaddes website is still running so clearly they are continuing with their dodgy deals.
Actually I would like to give them no …
Actually I would like to give them no stars at all.ordered 2 dash cams, buy one get one free.They came a week later,no instructions,couldn't believe these two flimsy pieces of plastic had cost so much,purchased a tf card,and guess what,they don't work.Then I read the reviews,oh dear,wish I'd read them before purchase.Why is Facebook still letting these crooks sell on this site.Mine came from China in a very battered box.
DODGY COMPANY
I placed an order for 2 dash cams on 22nd November, chased up delivery to receive an email back stating they are no longer trading due to issues with their payment providers- still trading on companies house and a registered change of director details dated today on companies house.
DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY.
I placed my order for the webcams at …
I placed my order for the webcams at the beginning of November 2017 and still haven't received them. I have chased up the company and basically just get told that they are busy.
Totally unsatisfactory service...I hope the webcams aren't as bad as the service! I'll let you know if, as and when I ever receive them.
I would suggest that you avoid this lot like the plague. Facebook should not allow companies like this to advertise with them!
DO NOT ORDER FROM THESE SCAMMERRS
Do NOT order from this company. They take your money and deliver nothing. Ordered an action cam in October then got an email about high demand, shortage of stock blah blah blah. Asked for a refund and now getting the runaround. Complete scam just wish I'd read these reviews before handing over my money. Glad I paid by credit card.
Do not order from this company
Do not order from this company. They take your money and deliver nothing. After several attempts to contact them by email I finally called my bank and had the transaction disputed and removed.
Total Fraud!
Avoid this company
This is an email I received in response to a request for a refund. It was actually sent at 03.13 15/12/2017
Andrea (Order Support)
Dec 15, 14:13 +11
Thank you for contacting us in regards your outstanding order. Unfortunately, at this time, Mercaddes Ltd has ceased operations due to situations beyond our control with our payment providers. So, we are currently unable to provide customer support for your purchase.
If your inquiry is regarding an order you have placed but not received, please contact the financial institution relevant to your card . We apologize for any inconvenience caused.
Regards,
Andrea
Customer Support
My order was placed 27/09/2017 and, like lots of other people, I have requested a refund on numerous occasions with automated replies and false promises
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








