Denne kæde er virkelig dårlig på tilbudssiden. Det er langt fra alle butikker, der køber de varer hjem, som tilbudsavisen annoncerer. Enkelte butikker siger endda, at de ikke er en del af kædens t... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Denne kæde er virkelig dårlig på tilbudssiden. Det er langt fra alle butikker, der køber de varer hjem, som tilbudsavisen annoncerer. Enkelte butikker siger endda, at de ikke er en del af kædens t... Ver mais
A empresa respondeu
Forfærdelig pakkeshop. Deres medarbejdere stjæler pakkerne. Især den der ligger i Snekkersten. Der er flere folk som ikke får deres pakker i købmanden i Snekkersten og det er altid den samme lille sur... Ver mais
A empresa respondeu
Ingen sodavand bestilt hjem iflg personalet Igen i dag en skuffelse over Min Købmand i Korsør. Der var nemlig ingen af de sodavands rammer 20 stk til 79 kr i butikken og den unge fyr som var på arbej... Ver mais
A empresa respondeu
Min købmand Slagelse. Dejligste mennesker. Vælger butikken som pakkeshop hver gang. En “rigtig” købmand der kærer sig om folk. Har aldrig haft en dårlig oplevelse der.
A empresa respondeu
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Respondeu a 100% das suas opiniões negativas
Geralmente responde dentro de uma semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Denne kæde er virkelig dårlig på tilbudssiden.
Det er langt fra alle butikker, der køber de varer hjem, som tilbudsavisen annoncerer. Enkelte butikker siger endda, at de ikke er en del af kædens tilbudsordning !
Når man ringer til hovedkontoret, henviser de blot til den enkelte butik. Men desværre svarer butikkerne ikke på telefonen. Det gør det derfor umuligt i praksis at finde ud af, hvilke butikker, der har hvilke tilbudsvarer.
Hvorfor laver kæden overhovedet en tilbudsavis, når kædens butikker kører deres eget løb ?? Hovedkontoret svarer mig, at tilbudsavisen kun er til inspiration for købmændene ?? Du godeste, hvad så med kunderne ??
Man behøver ikke anstrenge øjnene med at læse i deres avis. Den er intet værd.

Resposta da Minkøbmand
Min købmand Slagelse.
Dejligste mennesker. Vælger butikken som pakkeshop hver gang.
En “rigtig” købmand der kærer sig om folk. Har aldrig haft en dårlig oplevelse der.

Resposta da Minkøbmand
Forfærdelig pakkeshop. Deres medarbejdere stjæler pakkerne. Især den der ligger i Snekkersten. Der er flere folk som ikke får deres pakker i købmanden i Snekkersten og det er altid den samme lille sure dame som åbenbart ikke kan finde pakken. Tag jer sammen, der er tydeligvis noget galt med minkøbmand

Resposta da Minkøbmand
Ingen sodavand bestilt hjem iflg personalet
Igen i dag en skuffelse over Min Købmand i Korsør. Der var nemlig ingen af de sodavands rammer 20 stk til 79 kr i butikken og den unge fyr som var på arbejde fortalte at butikken ikke havde bestilt nogen hjem, hvilket er elendig serivce, desværre virker butikken ligeglade og så kan man jo kun gå andre steder hen.

Resposta da Minkøbmand
Vi kom ind i Min købmand i mørkhøj, og så stod mig og min ven og kiggede på hvad vi skulle have efter 2 minutter bliver vi mødt af næsten et råb der lød: “Skal i have noget vis i ikke skal så gå ud” så kigger vi i 1 min mere hvor vi beslutter at gå ud fordi vi syntes det var mærkeligt man ikke måtte kigge uden at købe og så hvor vi går ud får vi at vide vi IKKE måtte komme igen! Kan ik anbefales!

Resposta da Minkøbmand
Er næsten 2 timer om at levere bare fordi de ikke lige gider

Resposta da Minkøbmand
Jeg betalte 28 kroner for et produkt som stod til 13, elendig kundeservice (køber aldrig produktet igen)

Resposta da Minkøbmand
The Min Købmand in Nansensgade in Copenhagen is a horrible place. The owners are so rude and the prices are high. The goods are old and if you point it out they just put them back on the shelf.
When you go and collect a parcel in the back there is a smell of hang over and alcohol. I think at least one of the owners is an alcoholic.

Resposta da Minkøbmand
Udvalg, priser og kvalitet er helt i orden. God service og venligt personale.
Og så har de et utroligt udvalg af "fast food", klar til at blive varmet derhjemme, lækre risk smurtesandwich. Brød og kager fra Auning bager. Og et godt udvalg af flotte decirationer og buketter af friske blomster

Resposta da Minkøbmand
Jeg var forbi Min Købmand i Avedøre trædrejerporten 4 kl 17:59 hvor jeg jeg skulle hente en pakke. Men blev afvist selvom de lukker 18. Total dårlig kundeservice.

Resposta da Minkøbmand
Vi var super glad for den dejlige 3 rattet nytårs menu som vi hentet i stenderup 2025.

Resposta da Minkøbmand
Havde for første gange bestilt jeres nytårsmenu som vi hentede i Lemvig.
Alt var som det skulle være. Smagsfuld og lækker forret. Endnu mere lækker hovedret. Mørt kød og en fantastisk sauce. Og skøn frisk dessert. Vi tilkøbte vinmenu og den passede også fantastisk til.

Resposta da Minkøbmand
Har lige siddet og spist deres nytårs menu
Utroligt dejligt 🥩kød
Kan anbefales

Resposta da Minkøbmand
Købmand løvel. Sikke en dejlig oplevelse . Var tilfældigvis tilbage i min gamle by, men nu med ny købmand og ny placering , (havde næsten overset den da jeg ikke vidste placeringen var ny. Den flinkeste og smilene søde kassedame tog pænt imod mine spørgsmål til en desperat ung herre som
var blevet alt for sulten. Tak for en vidunderlig sandwich spildte ikke i bilen og gik derfra med større smil. 😀 det fortjener 5 stjerner den mad.

Resposta da Minkøbmand
Min Købmand Korsør.
Vil da lige give mit besyv med,især når jeg læser sådan en negativ kommentar. Vores købmand her i byen er der kun grund til at rose. Uanset hvad det kan være,er der hjælp og evt får man varen billigere, penge retur, der kan være flere grunde. Så flinkt et personale, og ret skal være ret, smil og venlighed altid. En rigtig Glædelig jul til personalet, fra en yderst tilfreds kunde.

Resposta da Minkøbmand
Min købmand i avedøre er den mest elendige sted man kan bestille sin pakke til . De er skide elendige og uhøflige med at give god service , når man skal hente pakker så venter man i 100 år den mest oldnordisk måde med en klokke der minder dem om der er kunder .
Og jeg har flere gange bestilt hos dem . Det bliv min sidste gang , jeg ventede og ventede og til sidst kommer de og siger det er ikke deres problem at jeg venter i såmlang tid på dem. Nåh Hvis problem er det så … elendige butik
Ja de skal selvfølgelig sige at de er de bedste til at servicere , hvorfor skal de sige de har gjort noget forkert . Tilbagemelding kan jeg ikke bruge til noget.
De er og bliver den mest elendig butik i hele Avedøre … Dårlig service elendig måde og tale på . FØJ
Jeg skal ikke der ind igen ALDRIG ….

Resposta da Minkøbmand
Min Købmand Korsør
Var i dag gået over for at handle i Min Købmand, en butik jeg har benyttet altid, da jeg bor tæt på. Vi taler siden 1978. Der har været flere butikker og flere ejere men servicen derovre bliver ringere og ringere. Dårligste til dato. Havde to store net med med pant i men flaskeautomaten stod på “tømmer automat” men intet skete. Jeg kontaktede den unge mand, som intet vidste. Han ekspederede videre indtil han så jeg stadig stod og ventede. Ung pige kom til og sagde det ved jeg intet om, den er så lukket resten af dagen. Fint, jeg handlede mine varer og gik til kassen, den unge fyr havde problemer med kort kontra kontanter og fik tastet en del forkert og måtte kalde på den unge pige fra tidligere igen. Jeg købte en pose til mine varer trods jeg havde to net med til formålet. Ingen sagde noget. Da jeg går forbi pantautomaten virker den og jeg stopper op og kommer min pant i og mine varer over i mine egne net. Går tilbage for at få mine 64 kr udbetalt og møder igen begge unge medarbejdere. Siger til den unge pige “ nå nu virkede automaten da, det kunne du godt have sagt for små to minutter siden, da jeg købte pose til mine varer” hun kiggede på mig som om jeg var faldet ned fra månen. Jeg vil gerne aflevere posen og have de 6 kr oveni min pant, som nu er afleveret. Har du bon på posen, tja ja har jo lige stået i køen for split sekund siden og handlet med jer begge. De kiggede totalt uforstående på mig. Så sagde hun ja har lige ringet til min chef og spurgt om pant automaten. Men gide informere mig og andre ( vi var under 5 i butikken) om at det igen virkede, jeg havde ovenikøbet spurgt begge men nej nej det forstår man sig ikke på….spurgte hvor gamle de var, den unge fyr 15 og den unge pige 16 og sagde at der måske burde være en voksen til stede når nu det virkede nødvendigt og de ikke kunne klare udfordringerne selv og den unge pige næsvist sagde at hun da var voksen. Hm…. Hun udleverede 2 pakker cigaretter til den mandlige kunde før mig og det må hun jf loven slet ikke før end hun er 18 år gammel. Så der mangler klart personale over 18 år i forretningen og måske også en form for kundeservice i stedet for den næsvise og ligeglade attitude. Dårlig stil….

Resposta da Minkøbmand
Min købmand på Rosenbakken i Skive. Er gang på gang en skuffende oplevelse.
Det er ofte man kan komme der op efter de burde have åbnet til en låst dør. I dag er det mere end en time efter åbning der stadig var lukket!
Det er sjældent de annoncerede varer er på hylden når der er tilbud. Og stiller man spørgsmål om det kan de aldrig svare på hvornår det kommer hjem.
Det er en regel hos os at man tjekker datoen på alle fødevarer vi køber hos dem, da vi ofte er kommet hjem med dato varer!
Butikken er overfyldt og beskidt, og det føles som om dens overlevese kun skyldes skolebørne som handler der. Vi kommer der mere af nød og nemhed end af lyst!

Resposta da Minkøbmand
Fin hjælp til udfordringer med at få mit betalingskort ind i deres APP. Dog lidt sjovt jeg først får tilbudt at bedømme SPAR her, efter jeg har bedømt dem på deres egen “portal”. Derfor fire stjerner.
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.