Norvita.no Opiniões 34

TrustScore: 1.5 em 5

1,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Har meldt meg på én konkurranse slik som dette - for 4 år siden!! Har aldri meldt meg på slike konkurranser igjen fordi jeg skjønte fort (men litt forsent) at dette var skam. Nå ringer Norvita meg fle... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Prøver og lure deg og si du har vunnet gavekort på matbutikk. Aldri vært med i slike konkurranser. Sinte, frekke og skikkelig ufine er dem. Ringer til alle døgnets tider. Styr unna, burde legges ned!

Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel ! Svindel ! Svindel ! Svindel ! De ringer og ringer, mistet telling. De har aldri truet meg men de er merkelig hvordan denne kokurransen funker, skjønte lunta og ville stoppe det. Aldri hørt... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Nå har de ringt meg mellom 15-20 ganger å vær eneste gang så er jeg den heldige av 3 finalistene som er med videre av trekningen av gavekort av en sum i en valgfri matbutikk. Nå er jeg så lei å jeg si... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

1,4

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

34 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

SVINDEL

Prøver og lure deg og si du har vunnet gavekort på matbutikk. Aldri vært med i slike konkurranser. Sinte, frekke og skikkelig ufine er dem. Ringer til alle døgnets tider. Styr unna, burde legges ned!

18 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Lureri og svindel-forsøk

Jeg ble altså ringt etter at jeg hadde meldt meg på en konkuranse til lokal matbutikk. Aldri hørt om nordvita så bli jeg ringt 3 ganger på en dag, 4 gangen svarer jeg " hei vi fra vitaplus" hørte jeg åsså tenkte jeg at det må være noe feil med tanke på at de bruker 2 forskjellige navn, han på linjen sa at jeg var en av 5 stk som hadde komt videre i en giveaway for et gavekort på 10.000 kr for en valgfri dagligvarebutikk, dette her gir 0 mening tenkte eg, så sa eg at eg ikkje var interesert og at dette er reint svindel og lureri, så sa han på linja, NEIVELL med høg tone i stemmen så " Da får vi bare ringe til en av de 5 andre" så la jeg bare på for dette ble alt for dumt siden jeg ble ringt 3 ganger med 3 timer mellom hver gang, og ingen holder kundeservice åpent helt frem til klokken 8 på kvelden for en giveaway, så dette nettstedet er ikke til og stole på, heller ikke vitaplus!!!!!!!!!!

19 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel og uhyggelig oppførsel

Blir oppringt daglig på grunn av en konkurranse der det virker som om ingen vinner. Da jeg takket pent nei til å få noe tilsendt blir stemningen ubehagelig og de blir sinte. Bare svindel.

12 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel!

Har meldt meg på én konkurranse slik som dette - for 4 år siden!! Har aldri meldt meg på slike konkurranser igjen fordi jeg skjønte fort (men litt forsent) at dette var skam. Nå ringer Norvita meg flere ganger i mnd og sier jeg meldte meg på i februar 2026, noe som ikke stemmer. Fikk ikke bekreftet ønsket mitt om å fjerne meg fra listet - fikk da bare beskjed om at måten å gjøre det på er å bare ikke melde meg på. Han ville ikke høre at jeg ikke hadde det heller. Nå blir alle nummer blokkert av meg hvertfall

11 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel

Svindel ! Svindel ! Svindel ! Svindel !
De ringer og ringer, mistet telling. De har aldri truet meg men de er merkelig hvordan denne kokurransen funker, skjønte lunta og ville stoppe det. Aldri hørt som BS på noen minutter. Det gavekortet har tjent inn for lenge siden, men nå er det bare apotek 1 for meg. Disse er det bare å holde seg unna, de selger noen som er billigere på apotek 1 eller andre steder, de er på tilbud i perioder, mot disse som ringer og ringer . . . . Bare å melde det inn, så neste offer med 1881 eller 180, for spam alarm

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

BARE SVINDEL!

BARE SVINDEL!
De ringer og ringer og hvis du prøver å be dem ta deg av ringelista for denne «konkurransen» legger dem bare på. Hvis jeg selv ringer opp igjen legger de på… er jo helt på styr.

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dette er et firma som utelukkende driver med svindel, blokker nummeret og sjekk kontoutskrift om du eller noen aldre eldre i din familie har vært i kontakt med disse.

Dette er et firma som utelukkende ringer opp eldre for å lokke de med på såkalte konkurranser o.l Det er ren svindel, de er svært pågående ,frekke i kjeften og legger ofte på sånn uten videre om de ikke oppnår det de ønsker. Ringer opp igjen noen dager senere å sånn fortsetter det. de kommer med trusler og usannheter. Kjøper mailadressen din av andre firmaer for deretter påstå at du har meldt deg på ulike konkurranser/ sagt deg villig til å motta kosttilskudd . Da de går konsekvent etter utsatte grupper er dette særdeles kritikkverdig. Anbefaler å rapportere dette inn til Forbrukertilsynets tipsskjema og til politiet ved personlige trusler.

8 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel

Nå har jeg vært finalist i denne «konkurransen» 5 eller 6 ganger.
Virker og være umulig og stoppe det.
Oppringerne har vært av alle slag. En var hyggelig. Noen er ufine, andre legger bare på når jeg lurer på hvor mange finaler de har tenkt og ha i denne «konkurransen» Bruk av ordet svindel har samme effekt.
De ringer og ringer til de får svar.
Helt håpløst at kan kan drive slik i år etter år!

5 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

SVINDEL

SVINDEL
Blitt ringt månedlig i fleire år no.
Når eg spør kor og kortid eg meldte meg på ein konkurranse, så får eg bare svar om at det veit eg godt sjølv.
Når eg sei eg ikkje har meldit meg på, så blir dei sint og sei, jo, det har du.

Har bedt dei fleire gonga om å fjerne meg frå listen, neste mnd, ringer dei igjen. STAY AWAY

4 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Lureri

Nå har de ringt meg mellom 15-20 ganger å vær eneste gang så er jeg den heldige av 3 finalistene som er med videre av trekningen av gavekort av en sum i en valgfri matbutikk. Nå er jeg så lei å jeg sier det til de når de ringer men det hjelper ikke. Dette er bare tull å jeg angrer så på at jeg ble med i en konkurranse på nett,aldri mer 🙉

4 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dette er ren svindel.

Dette er ren svindel.
De ringer og sier at du er finalist i en konkurranse og kan vinne et gavekort.
Dette til tross for at du ikke har meldt deg på noe som helst.

Når du sier at du ikke har meldt deg på noe som helst så hører du en sint person i telefonen etterfulgt at de legger på uten å si et ord.
STYR UNNA!

28 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Svindel og spamming

Svindel, spamming og scamming ringer meg fem ganger per dag og sier jeg har sjansen til å vinne 10 000 kr gavekort. Så sier de at jeg får en ekstra pakke uansett, så jeg kan velge mellom tre produkter. De sier det er gratis, men det er det ikke, og de fortsetter å ringe meg som er 16 år. Dette er bare ikke greit lenger. Jeg blokkerer dem, så finner de et annet nummer og ringer meg igjen.

27 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Meldte meg på konkurransen om et…

Meldte meg på konkurransen om et gavekort for mange år siden og de fortsetter å ringe i tide og utide, og hver gang er jeg blant de fem siste finalistene ( tenk om jeg hadde så Flax i tipping), det er bare en hake! For å evt vinne så MÅ jeg ta imot en gave med porto på nesten 100kr. Jeg har aldri vunnet enda og har nok drittprodukter fra dem nå. De legger også bare på midt i samtalen når de skjønner at du har gjennomskuet dem som rein svindel!

26 de maio de 2026
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais