Jeg har hatt nøyaktig samme opplevelse som de andre som er negative her. Jeg har sendt en mail til firmaet der jeg forlanger å bli strøket av kundelisten, at jeg nekter å motta flere forsendelser og k... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
Som flere av anmeldelsene viser, er det mange som er blitt lurt/bondefanget av en telefon om mulig dagligvaretilgang på 10.000, dersom en vil motta en prøvepakke - og kun betale frakt på Kr 79,-.(nest... Ver mais
Som andre skriver så er man påstått å være finalist i konkurranse om gavekort på valgfri matbutikk, etter å ha valgt butikk så er man såå heldig å skal få tilsendt «gratis» prøve pakke på kosttilskudd... Ver mais
Fornøyd . Ikke noe dårligere enn de andre 👍
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Ikke la dere lure av bedragere
Ikke la dere lure, her er det ren bedrageri. Dårlige produkter og et abonnement system som er for å lure deg. Blokker telefonnummerne som selgerne ringer fra.
FORFØRENDE LURERI
Som flere av anmeldelsene viser, er det mange som er blitt lurt/bondefanget av en telefon om mulig dagligvaretilgang på 10.000, dersom en vil motta en prøvepakke - og kun betale frakt på Kr 79,-.(nesten som å kjøpe et lodd til samme pris).Udertegnede er 83 år, litt "utgått på data", litt dårlig hørsel og som møter en dyktig "pratmaker"som får overtalt en til å si "JA", og at det er det. Jeg opplyste om min alder, og får tilsendt en pakke "Mannekraft" - BIOMAXIN". Må betale frakten, men varen returneres. Angreskjema sendes. UETISK FORRETNINGSFORM !!!!!
Ringer til stadighet om en konkurranse
Ringer til stadighet om en konkurranse. Jeg ber de slette meg og ikke ringe meg. Da legger de bare på.
Svindel og trakassering
Jeg har hatt nøyaktig samme opplevelse som de andre som er negative her. Jeg har sendt en mail til firmaet der jeg forlanger å bli strøket av kundelisten, at jeg nekter å motta flere forsendelser og krav, samt at hvis dette ikke skje, vil jeg anmelde firmaet for svindel og trakassering. Jeg har ikke fått noe svar. Avventer reaksjon.
Har solgt abonnement til min svigemor…
Har solgt abonnement til min svigemor som har afasi og ikke uttrykke seg i telefonen, ekstremt uetisk.Prøver å nå de på telefon men kun musikk og ingen som svarer.
FORSØK PÅ SVINDEL
Som andre skriver så er man påstått å være finalist i konkurranse om gavekort på valgfri matbutikk, etter å ha valgt butikk så er man såå heldig å skal få tilsendt «gratis» prøve pakke på kosttilskudd mot enten hårtap eller bedre kropp.. men om man da sier som meg at dette har eg aldri sagt ja til / meldt meg på og gitt klar beskjed om at forrige gang dem ringte meg skulle de fjerne mitt nummer fra listen er ikke vedkommende særlig hyggelig lengre og legger på fortløpende😂🙈
Det er bare svindel og umulig å komme i…
Det er bare svindel og umulig å komme i kontakt med
Oplever det som et helvetes rot hvor…
Oplever det som et helvetes rot hvor det er nær umulig å få avsluttet abonnementet uten at det startes opp igjen på et eller annet vis..
Kjeltringer
Kjeltringer. En ringte meg og sa jeg kunne vinne matvarer på flere butikker. Jeg sa ja til å være med + at jeg godtok å motta varer fra Vitapluss. Jeg måtte da betale kun frakten å at det var ingen binding på dette.
Plutselig kommer det 2 pakker med 6 stk i hver. Å nå skal de ha meg til å betale hele dritten 😡
Svindel
Svindel, ikke si ja til deres konkurranse, jeg en fredelig ettermiddag skrev telefonnummeret mitt opp på en konkurranse om gavekort i norgesgruppen matbutikkene helst da Kiwi, og har blitt ringt flere ganger daglig i flere måneder nå, jeg har prøvd og anmeldt men det hjelper ikke, SVINDEL!
1,7 stjerner er alt for høyt for disse.
Er akkurat som andre skriver! Lokker med gavekort - ingen kjøpsforpliktelse. Ringer og sier du er med i finalen, vil du skal velge et gratis produkt fra dem og hvis man ikke vil ha et av produktene så er man plutselig ikke med i finalen lenger. I tillegg når man ber dem om å fjerne deg fra ringelisten, gjør de ikke det. Det skjer måned etter måned. Ble nettopp oppringt og sa ifra med engang at jeg har bedt om å bli fjernet, de bare la på…
De ringer i beste tid og er utrolig…
De ringer i beste tid og er utrolig flinke til å få deg med på sine utspekulerte salgsmetoder. Lokker med å vinne 10000 kr fra matbutikk som ikke engang vet de er med på dette. De sender en gave/produkt som du må betale porto på. Alt ble sendt i retur fra meg. Inkludert angrerett skjema.
Det nytter ikke å ringe firma, kun musikk til svar og all e-post kommer ikke gjennom. Kontakten gikk gjennom Riverty Norway inkassoselskap.
Vita pluss kommuniserer med de, og de må gjentatte ganger påpeke at det er meg kunden som de må svare.
Vitapluss skal ha betaling for porto av gaven jeg sendte i retur. De påstår at angre retten ikke dekker portoen.
Til slutt gav jeg opp og betalte.
Dialogen med Riverty inkasso firma var bra, jeg tror de er overgitt over Vitapluss sin behandling, i alle fall av dette tilfellet.
Styr unna Vitapluss AS!
Svindel fra A til Å
Svindel fra A til Å, får ikkje snakke med eit meneske.
Bare musikk i telefonen. Dette skal anmeldes promte!!
Lureri
Lureri. Vanskelig og avbestille og mye dyrere enn de sa. Skulle være gratis prøve men sendte neste neste samtidig som gratis runde og et rent He$€$£~ å fått avlyse et abonnement som jeg ikke skulle ha
Lureri av salg
Lureri av salg.
Her blir du oppringt og presser og til med juget opp i trynet. Telf og epost stemmer ikke når du får første fakturaen. Dette selskapet er ikke til å stole! Bare se på andre som har skrevet på dårlig anmeldelse. De skjekker ikke opp sin liste på hvem står opprøft mot telefonsalg og epost.
Vitaplus er et selskap som jeg sterkt…
Vitaplus er et selskap som jeg sterkt fraråder å komme i kontakt med .
Jeg bestilte en prøvepakke som jeg testet denne betalte jeg for. Prøvepakken viste seg å ikke fungere i det hele tatt. Dvs. Produktene til Vitaplus kan anses som svindel og kvakksalveri. Før jeg rakk å bli ferdig med prøvepakken så sendte de meg en pakke med det samme produktet for 4 mnd. ers. forbruk. Dette var jeg ikke interressert i og returnerte pakken uåpnet. Allikevel forlangte Vitaplus penger for pakken som var returnert. Dette mener jeg er svindel .
LURERI!!
LURERI!!
Som andre her skriver.
Lokker med trekning av gavekort på 10 000 kr.
Lurer avtalen på kunder ved si at det er ingen bindingstid eller kjøpsforpliktelser. Så er det AKKURAT DET det er!
Gjør seg helt utilgjengelige på telefon og svarer sent på mail. Kundeservicen er ikke-eksisterende.
Jeg prøvde si opp på sms, men fikk svar at jeg måtte ringe.
Ringte uten at noen tok telefonen.
STYR UNNA!!! Her er det useriøst opplegg!
Vitapluss er meget utydelige og USANNE…
Vitapluss er meget utydelige og USANNE ang,telefonsalg av prøver som samtidig binder deg opp som abonnent. Telefonselger oppgir dato for oppsigelse av abonnement, men kundeservice sender ulike og uklare frister .(«i god tid før utsendelse av abo.pakke»,men dato for utsendelse sies ikke. Etter kansellert abonnement sender de ut pakke med krav om 1800 kr. Pakken returneres uåpnet,allikevel skal de ha betaling .Er det lovlig å presse en til tvangskjøp ?
Unngå avtaler og kjøp av produkter fra…
Unngå avtaler og kjøp av produkter fra denne forhandleren. Konsulenter ringer potensielle kunder og lyver direkte til dem.Lokker med gavekort på kr 10000 hos ulike butikk kjeder. Deriblant Kiwi. Kiwi på sin side sier de aldri har eller vil samarbeide med slike kjeder. De sender nye produkter selv om du sier opp avtalen. Kiwi anbefaler å politianmelde/kontakte forbruker ombudet.
Svindlere
Svindlere, som bare prøver å gi deg noe du egentlig ikke trenger.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








