Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,5

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

12 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Pas op als je besteld, en als onvolledig is krijg je nog eens melding bij politie als je om uitleg vraagt.

Mijn ervaring met deze vestiging was zeer teleurstellend. Mijn bestelling werd onvolledig geleverd en ondanks meerdere toezeggingen bleef de nabezorging uit. Toen ik uiteindelijk aangaf de bestelling te willen annuleren, escaleerde de situatie onnodig.

Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens te horen dat er een melding bij de politie zou zijn gedaan vanwege mijn gedrag tijdens een telefoongesprek. Ik herken mij absoluut niet in de ernstige beschuldigingen die daarbij zijn geuit en laat deze kwestie juridisch onderzoeken.

Los van de fouten in de bestelling vond ik vooral de manier waarop met een klant wordt omgegaan zeer onprofessioneel. Ik had een oplossing verwacht, geen escalatie.

Op basis van mijn ervaring kan ik deze vestiging helaas niet aanbevelen.

30 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

A little L.O.V.E. for Poké Perfect!

I stumbled across the Trustpilot page for Poké Perfect recently and am baffled by the low ratings. Therefore felt compelled to leave my own review as I do not agree at all. I have eaten here many times at various locations (they are all over NL) and each time I am delighted by the quality of the fresh ingredients, the menu itself - so diverse and flavourful, but also the friendliness of the staff. Hereby a little L.O.V.E. for Poké Perfect!

2 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

nee eerste keer en nooit meer

nee eerste keer en nooit meer! wat een drama was de pokebowl die ik had besteld. het was ten eerste een ravage bij aankomst van de bestelling. Maar gewoon niet lekker, de extra toppings zaten niet in het juiste gerecht. Lauwe bijgerechten. slecht!

2 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Nooit meer…

We bestelden drie verschillende pokeballs, ze waren allemaal absoluut smakeloos, ingrediënten van lage kwaliteit, bedorven zwarte blaadjes tussen de slablaadjes .Binnen was erg vies, de toiletten waren onhygiënisch, waardoor we de zin om hier te eten gewoon niet meer zagen. Ik ga er nooit meer heen en raad het niemand aan.

16 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Onhygiënisch en vreselijk personeel

Ondertussen dat we op ons eten aan het wachten zijn. Komt er een nieuwe medewerkster binnen en vraagt aan collega wat ze moet doen. Ze wordt naar achter gestuurd om wat te halen en haar collega's beginnen in het bijzijn van klanten over hun nieuwe collega te praten. Moment dat ze terug komt valt het stil, en krijgt ze wat opdrachten. Vreselijk hoe het personeel hier met elkaar omgaat!!! Nieuwe medewerkster: REN, je bent meer waard dan je zo te laten voelen door anderen! Dit was almere, 30-11-2024 om 17.00 uur!!!!

En worden geen handschoenen gedragen

30 de novembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Waardeloze tent

Waardeloze tent. Om lang wachten te voorkomen, deze keer online besteld bij filiaal Utrecht. Bestelling opgehaald en thuis kwam ik erachter dat de saus ontbrak. Pfffff…bellen naar Hannah van de klantenservice en die biedt met een royaal gebaar een kortingscode van 10% aan op een volgende bowl. Heb daar maar voor bedankt. Volgende keer haal ik mijn bowl weer bij sushipoint. Iets verder fietsen maar daar is de smaak en de service stukken beter.

28 de agosto de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Smakeloze ijskoude hap

Smakeloze hap, echt super koud alsof het uit de koelkast kwam. Had voor de 3e (en laatste) keer besteld in Dordrecht. Eerste keer was redelijk, 2e keer niet lekker en nu nog een kans gegeven maar het wordt steeds slechter. Ik zou ergens anders iets bestellen.

21 de abril de 2024
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Heel slecht

Heel slecht; ik kreeg een niet-eetbare salade voor bijna 20 euro!! ‘ Broccoli rijst’ betekende niet gewoon gekookte broccoli, maar rauwe brokken (niet te eten), er zat verdwaalde mais in (wilde ik expliciet niet en had ook mijn bowl zelf samengesteld) en veel edamame boontjes waren niet eetbaar omdat de harde schil er nog omheen zat?! Dit kan echt niet. Helaas had ik een to go bestelling en kon ik ook niet meer terug gaan met deze bowl en heb ik na een hele lange dag werken niets kunnen eten….

21 de novembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Via ubereats met 1+1 poke besteld

Via ubereats met 1+1 poke besteld. Had nog niet eerder gegeten bij deze tent. Kortingscode was niet goed gegaan, maar we hadden de code nog. Personeel was niet bereid om mee te werken aan een oplossing en extreem kortaf en onaardig. Niets gezegd over dat ze het vervelend vonden en alleen verkondigen dat we pech hebben. Het lijkt mij dat deze 1+1 deal vaak gebruikt wordt, en het zoeken naar een oplossing lijkt mij meer dan logisch. Niet bestellen bij deze onaardige mensen. Vreselijke service, voor mij en nooit meer! Genoeg plekken in Leiden met vriendelijk personeel waar je beter kunt bestellen.

26 de setembro de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Diarree van Pokebowl

Drie pokebowls afgehaald. Samen met mijn kinderen opgegeten. De volgende dag hadden we allemaal diarree. Ze zijn uitwonend en de pokebowl is het enige wat we alle drie hetzelfde hebben gegeten.

11 de fevereiro de 2023
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais