Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Als je in de zaak komt eten krijg je enorme hompen kipfilet en lange slierten bami maar geen enkele mes verkrijgbaar. Neem je een toetje in dit geval een ijsje krijg je een kartonnen bekertje met een... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Locatie Alexander Rotterdam; Phở smaakte OK, bouillon was waarschijnlijk niet lang getrokken, maar kant en klaar. Noodles waren perfect gekookt. Hoewel de portie rundvlees goed was, was dit helemaa... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Bediening ongeïnteresseerd. De bestelde loempia's waren koud. Teruggeven wat irritatie gaf bij het personeel. De loempia's werden mer hap eruit terug in het vet gegooid en kregen we aangebrand en bagg... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Normaliter altijd erg tevreden genoeg groentes en vlees maar wat ze met die kip gedaan hebben is echt niet lekker, het lijkt wel of t voorgegaarde kip is inplaats van rauw gewokte kipfilet wat ze vro... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

132 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

fatsoen ver te zoeken

Als je in de zaak komt eten krijg je enorme hompen kipfilet en lange slierten bami maar geen enkele mes verkrijgbaar. Neem je een toetje in dit geval een ijsje krijg je een kartonnen bekertje met een houten Ieniminie lepeltje dat onder het dekseltje zit. Geen fatsoenlijke lepel dus. Het bekertje is kleddernat door aangekoekt condens ijs.Toch vreemd dat je in het restaurant geen fatsoenlijk bestek kunt krijgen. En de prijs kwaliteits verhouding is heel ver te zoeken. zeker geen aanrader. Personeel is zeer kortaf.

23 de junho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Slechte kip

Wilde toch nog even m’n laatste ervaring delen over hoe slecht de nieuwe kip proeft. Het smaakt totaal niet vers en heeft ervoor gezorgd dat ik al maanden lang geen bestelling heb geplaatst, heel jammer dit

21 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Pokebowl en wok

Pokebowl en wok. Deze 2 gerechten hebben wij besteld toen we fysiek in de zaak kwamen eten. Het personeel is ten eerste buitengewoon arrogant en ongeïnteresseerd, het eten kwam in bezorg doosjes met bezorg bestek op tafel gegooid en er zaten producten op die er duidelijk niet op moesten in verband met allergieën, waar ik later super ziek van ben geworden. De wok miste meerdere ingrediënten en is WEL terug genomen maar het duurde meer dan 20 minuten voordat we eindelijk nieuw eten kregen terwijl de rest wat er wel al van de wok was gemaakt koud stond te worden. Met alles wat er fout was en ging werden we zeer ongeïnteresseerd en onbeschoft geholpen. Het personeel waren allemaal hele jonge meiden die met elkaar stonden te hangen en rolde nog net hun ogen niet toen we aan gaven dat het eten absoluut niet okey was want naast dit alles was het allemaal lauw en wat we extra hebben besteld werd niet eens gebracht en toen hebben we dit gezegd en zijn we de zaak uit gelopen na dat er niet tot amper op gekeken werd.

20 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zware onvoldoende voor de…

Zware onvoldoende voor de voedselveiligheid en hygiëne bij deze vestiging. Na hier gegeten te hebben, ben ik drie dagen extreem ziek geweest met hevige maag- en darmklachten (groene diarree), wat duidt op een acute bacteriële voedselvergiftiging (zoals salmonella of campylobacter).

8 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Eazie Scheveningen

Eazie Scheveningen. Wil bestellen bij de balie. Andere klant staat voor me (kennelijk al 10 min te wachten). Personeel is bezig met maaltijden maken en we worden genegeerd. Geen 'goedendag' of we 'ik kom zo bij u' etc. Niets. Na 5 min vraag ik of ik mag bestellen. Blijkt dat ALLEEN te kunnen bij 1 van de 4 man personeel, namelijk...de kok. En die is natuurlijk de hele avond druk bezig met koken. Absurd. De meneer voor mij is boos weggegaan. Ik ook. Als je het te druk hebt om bestellingen op te nemen, zeg het dan direct bij binnenkomst. Negeer je klanten niet en laat ze niet eindeloos voor niets wachten.

20 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Bediening ongeïnteresseerd, eten koud

Bediening ongeïnteresseerd. De bestelde loempia's waren koud. Teruggeven wat irritatie gaf bij het personeel. De loempia's werden mer hap eruit terug in het vet gegooid en kregen we aangebrand en baggervet zo terug. EazieCapelle aan den IJssel hoef je voor lekker eten en aardig personeel niet te bezoeken. Als je naar een Eazie wil ga dan naar Zoetermeer. Schoon, vriendelijk en lekker eten.

24 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Smakeloos

Helaas wordt het eten niet meer op vol vuur in de wok gebakken. Denk door de gasprijzen.
Nu wordt je eten opgewarmd op laag vuur.
Groot verschil.
Helaas was mijn vlees oud ( bijsmaak) en niet alle bestelde groenten zaten erin.

20 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Normaliter altijd erg tevreden genoeg…

Normaliter altijd erg tevreden genoeg groentes en vlees maar wat ze met die kip gedaan hebben is echt niet lekker, het lijkt wel of t voorgegaarde kip is inplaats van rauw gewokte kipfilet wat ze vroeger gebruikte want ik zie op veel stukjes kip een bruine rand alsof t al voorgebakken is en t geeft een vieze nasmaak.terwijl de biefstuk wel prima smaakt wat wel rauw meegewokt is.
Filiaal leiden btw

26 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Wat er misgaat met dit bedrijf is dat…

Wat er misgaat met dit bedrijf is dat men het heel erg moeilijk vindt om een antwoord te geven op een klacht ondanks dat men heeft aangegeven er snel, 1 werkdag, er op terug te komen. Zijn nu een week verder en helaas nog steeds geen antwoord

19 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

In het begin was ik tevreden over eazy…

In het begin was ik tevreden over eazy Capelle ad ijssel maar de laatste tijd is het ronduit hopeloos bestel je wok zit je kip er niet in alleen je groentes gebeld kreeg en nieuwe 3 stukjes kip amper sate saus zo droog als maar kan.Heel erg jammer dit.

17 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Het enige wat ze hebben zijn scherpe…

Het enige wat ze hebben zijn scherpe messen, nog nooit zulke dunne kip en groente gezien. 14 euro betalen voor een bakje noedels, en 5 stukjes kip kleiner dan de uitjes die er in zaten, wat een schande. En de zachte smaak van koreaans eten, er zit behoorlijk veel suiker in plus 1% tomaat?, Heel matig

3 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Belachelijke prijs kwaliteit/kwantiteit…

Belachelijke prijs kwaliteit/kwantiteit verhouding.

De omschreven ingrediënten zoals biefstuk, sperziebonen en broccoli waren ver te zoeken en alles smaakte naar niks.

Had ook zeewier 100gr besteld maar dat was nog geen 10 gram, lachwekkend gewoon

19 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Wij vinden eazie super lekker

Wij vinden eazie altijd heel erg lekker…. Het jammere is wel dat je via de site niet zonder saus kan bestellen… maak gewoon een extra optie om aan te vinken * geen saus zodat je dat ook kan selecteren. Fijn dat ze nu via tripper goede kortingsvouchers hebben 7 euro betaald en 15 euro gekregen

4 de dezembro de 2025
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais