Realisationpar Opiniões 

315
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,4

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

they advertise their knits as a "wool - alpaca blend", when its 48% polyamide not mentioned at all which is misleading and false advertising + that price for a much lower quality product you e... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

They claim they assisted wit an investigation but did no such thing. They said they will assist and I provided them info only for them to say "sorry there's nothing we can do" 0/10 customer servic... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Sneaky company!! Very poor customer service and the sheer lack of communication, they don’t respond to emails unless you send several at a time, and once they do it’s a different person every time and... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I am a huge realisation par fan. The collection of beautiful dresses I own from them comes with good reason. They are gorgeous. And their amazing customer service keeps me coming back for more. Madiso... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de roupa

Escrito pela empresa

Réalisation Par was founded by Alexandra Spencer and Teale Talbot. Our styles are available exclusively through our online stores with worldwide shipping, and from our flagship retail store in London.


Informações de contacto

2,4

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

315 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 96% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,4

Todas as opiniões

(315)

47 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I’ve had nothing but problems with this…

I’ve had nothing but problems with this company, and at this point I feel obligated to warn others.

I recently received an exchange order, and once again, they sent the wrong item in the wrong size. I returned the incorrect item at my own expense month ago, they still haven’t refunded me.

This isn’t a one-time issue — almost every second order I’ve placed with them has had some kind of mistake. In the past, they’ve also failed to pick up returned packages, which meant I had to pay to send things back multiple times. The level of disorganization and lack of responsibility is extremely frustrating.

It’s now been months, and I’m still waiting to get my money back. The customer service is unhelpful, and they never take proper accountability for their repeated errors.

I would not recommend ordering from this company. Save yourself the stress and shop elsewhere.

19 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Gesine,

We’re really sorry to hear how disappointing this experience has been — we completely understand your frustration.

We’ve issued your full refund for the return. We take all feedback seriously and are continuously working to improve how we manage exchanges and returns, especially when things go off track.

Thank you for your patience, and again — we’re sorry this has been such a stressful process. Please feel free to reach out if there’s anything else we can do to help.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered a dress the 1st of april

I ordered a dress the 1st of april, over one and a half month ago. I still haven’t received any shipping updates or answer from customer service. I got a reply that I would be forwarded to the European team, but after that total silence. I tried to email twice after that but no answer. It’s really frustrating. Especially when you order something quite expensive, you expect it to arrive at least within two weeks. I’m very sad and disappointed, and hope this can be resolved!

1 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi there,

Thank you for your message, and we're so sorry to hear how frustrating this has been.

We’ve just sent you a follow-up email requesting a bit more information so we can look into this urgently for you. All orders do ship out within 1–2 business days, so we’re really sorry there’s been such a delay in communication and resolution here — that’s not the experience we aim to provide.

We appreciate your patience and are committed to getting this sorted for you as quickly as possible.

Warmly,
Hannah

Classificada 3 em 5 estrelas

Dresses are beautiful but quality is lacking just a bit

I love the patterns of the RP dresses and that they’re made mostly out of 100% silk.
I wish some of the dresses were double lined or made with removable lining because some of them are just a bit too thin.
Costumer service does answer. I sent them an fyi email to let them know that my packaging was broken and they did acknowledge it, which I appreciated. Made the brand seem small and approachable. And they also answered on this platform. Thank you for that.

30 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Nele,

Thanks for sharing your thoughts — it's always helpful to hear different perspectives on our pieces.

We know our prints stand out to a lot of people, and we appreciate you noticing that. In terms of materials and production, our pieces are made from 100% silk and produced by expert partners in China, which is a hub for high-quality silk manufacturing. The feel and weight of silk can vary depending on weave and finish, and we understand that preferences around texture can be personal.

Packaging is designed to protect the garment in transit while keeping materials minimal. The packaging we pack our dresses in are biodegradable and packaged as such to support a lighter footprint. That said, any damage in transit or unexpected presentation isn’t the experience we aim for, and we always encourage customers to reach out if something arrives in less-than-perfect condition.

We are always working on sustainable production and our footprint behind the scenes — including how and where we produce, and how we ship. We’re continuing to explore ways to share more information that always with our customers.

Should you need any further support please feel free to reach out to us at talktomebaby@realisationpar.com.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Realisation Par is a scammy company…

Realisation Par is a scammy company made up of gaslighters.

I ordered two dresses from this company and they shipped me someone else’s order. I provided photo evidence that this was the case. They told me that I had to ship the incorrect order back to them at my expense, which goes against USA FTC legislation (!). They wouldn’t even provide their own return label, for an error that was their warehouse’s mistake! I’m very knowledgeable about the laws: they do this so they can claim they never received my return, FOR RECEIVING A DRESS I NEVER ORDERED.

After reading the reviews on this site about how Realisation refuses to refund people who have returned their merchandise, I cannot recommend this store. DO NOT SHOP HERE.

24 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi there,

We’re really sorry for the experience you’ve had. We reached out via email requesting more details so we can resolve this for you as quickly as possible. Please check your inbox when you have a moment—we're here to help!

Looking forward to getting this sorted for you.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Beyond disappointed with the customer…

Absolutely unacceptable experience – I’m furious.

I placed an order for a dress from Realisation par over a month ago, and the last update I received was on March 20th. Since then, radio silence. I’ve emailed and messaged multiple times, only to receive generic, copy-paste replies like “someone will look into it” – and then nothing. No follow-up, no information, no resolution.

I needed this dress for an important event this week, and thanks to their complete lack of communication and customer care, I’m left with nothing. I’ve been a loyal customer for years, but this is by far the worst customer service I’ve ever experienced.

you’ve dropped the ball entirely. I want a full refund and I still expect my dress to be delivered. At the very least, I expect an actual human to reach out and take responsibility for this mess. This kind of treatment is completely unprofessional and unbelievably disappointing.

14 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Jemima,

Thank you for your feedback — we’re sorry this experience didn’t meet your expectations.

While there was a delay with the courier, we did everything we could to assist once it became clear the parcel might not arrive in time. This included coordinating a replacement dress through our store, covering express shipping, and offering a full refund on your original order once it’s returned — including reimbursement for your return postage.

We understand how frustrating it is when things don’t go to plan, especially ahead of an important event. Our team was actively working to resolve the issue and provide options throughout, and we regret if that wasn’t communicated in a way that felt supportive at the time.

We value your loyalty and are always working to improve. Thank you again for sharing your experience.

Warmly,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible customer service!!!

Terrible customer service!!!! The phrase Common sense is not common makes so much sense when dealing with Realisation par customer service or are they just a bunch of thieves!

10 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Sylvie,

We’re really sorry to hear this felt frustrating. Our goal is always to make things as smooth and supportive as possible, and we’re truly sorry if anything along the way came across as unclear.

Your return was originally submitted as a refund, but once you let us know that was a mistake, we quickly updated it and shipped your exchange. As per our sale return terms, the pricing reflected the style you chose at the time of the exchange. Once an exchange is shipped we are unable to reverse it as it was already in transit.

We totally understand how frustrating it can feel when things don’t go as expected and we really appreciate your patience through the process. If there’s anything else we can do to help, just let us know—we’re here.

Warmly,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

A disingenuous company

I love the clothes as it's so hard to find nice pieces in good quality material. Its just such a shame that they are aren't fully transparent about their practises as I don't feel comfortable buying from them if I don't know how their clothes are made and how quality they really are (pontificating about crepe de chine does not count) and what their impact on the planet is. So many trendy companies get away with poor practise because they are more expensive than typical fast fashion and realisation par is no different. Given the price of the items I was waiting for the sale to buy a dress, only to see that the price had been raised prior to the sale so I would be spending more money than I had planned. I was also shocked by the £9 postage fee which seems absolutely ridiculous for a small mini dress. I can't imagine what additional services are being covered by the extortionate postage price, it feels rather that I was being scammed by this company at every step of the way. The size guide is also really annoying. There are often multiple models so its not clear who is being referred to in the description (although I appreciate that the model heights and sizes are given as this is useful), and all the length measurements of the dress are from the 'centre neck' which obviously changes with each dress and is an unreliable measure. I also think it's bad practise to not have customer reviews on the item listings. Reviews are essential for customers. This is such as shame as their clothes are so pretty.

1 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Beanie,

Thank you for your feedback. We're glad to hear you love our designs and the quality of our materials.

Regarding pricing, including shipping, our fees reflect the market rate for both the products and the shipping costs involved. We are always working to improve how we communicate our practices and transparency. We do share accessible information on our production, fabric choice, quality, and more on our website, which we are continuously updating and expanding.

Thanks again for sharing your thoughts.

Best,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Bought two dresses and was very looking…

Bought two dresses and was very looking forward to receiving them, but after a long period of silence was told they are sold out and gave me options to choose a different dress or get a refund. I replied to the email immediately requesting a different dress as I like the design. After several more days of silence, I receive the completely irrelevant email telling me that I cannot return an item or something that is completely not related. It has been now a very long time since my order, I have not received my dresses nor have I got my money. I really want to speak to someone, but there is no customer service phone numbers. Please send me my addresses as I’m looking forward to them.

18 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi there,

We’re really sorry for the experience you’ve had. We reached out via email requesting more details so we can resolve this for you as quickly as possible. Please check your inbox when you have a moment—we're here to help!

Looking forward to getting this sorted for you.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Don't buy anything unless you know you…

Don't buy anything unless you know you are going to keep it as they do not give refunds on discounted items, I wish I looked at the trust piolet reviews before purchasing!

Also, the quality of the dresses I ordered did not match the price, that's why I wanted to return them.
This seems like it's against the UK consumer rights, so I am not sure how they are getting away with this, but doesn't seem right.

7 de março de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Arabella,

We’re sorry to hear you weren’t happy with your order. Our refund policy on discounted items is clearly stated at checkout, but we understand it can be frustrating if expectations don’t match.

Regarding quality, we strive to ensure our products meet high standards, and we appreciate your feedback. If there were any faults or issues with the items, please reach out to our team at talktomebaby@realisationpar.com so we can assist you.

We always aim to be transparent and compliant with UK consumer rights, and we’re happy to clarify any concerns you may have. Let us know how we can help!

Best,
Réalisation Par

Classificada 3 em 5 estrelas

Schöne Kleider aber Preis/Leistung ist nicht gut

Ich finde die Kleider alle sehr schön, und ich finde es toll, dass sie aus 100% Seide sind. Leider kam das Kleid lediglich in einer Plastik Tüte an, was ich nicht erwartet habe, da die Kleidung so teuer ist. Außerdem ist der Stoff immer sehr dünn. Für den Preis leider nicht was ich erwartet hätte.

4 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Mora,

We’re so happy to hear that you love our designs and appreciate our use of 100% silk! Our pieces are crafted in collaboration with expert manufacturers in Nanjing, China—a region with a rich history in silk production. We choose silk for its lightweight, breathable feel and versatility, which gives our designs their signature effortless drape.

We also appreciate your feedback on packaging and fabric weight. We’re always looking for ways to enhance the customer experience, so we’ll be sure to pass your thoughts along to our team.

If there’s anything else we can assist with, feel free to reach out!

Best,
Réalisation Par

Classificada 2 em 5 estrelas

They’ve got really terrible customer…

They’ve got really terrible customer service. A few months ago I ordered a dress that didn’t fit me right and I wanted to return it, I wrote once if I could return it without the original packaging and I received a reply; however, when I filed a return request it went unanswered. I sent two follow-up emails that too were left unanswered. In the end I decided to go to the store and I was told that realisationpar the store and the website were two different things and that you can’t return an item bought online into the store in the same way that you can’t return online if you bought physically, which in my opinion is a stupid way to conduct business.
It’s a real shame that a company with such great dresses and clothes has such horrible customer service, I will never shop again.

15 de outubro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you faced with your return process. To clarify, all your emails were answered, and we've personally reached out again to ensure you have received the communication, and confirm how we can assist further.

We understand how disappointing this situation must have been and appreciate your feedback on our return policy. Your comments will be taken seriously as we work to improve our services. Please don't hesitate to reach out if you have any further questions or need assistance.

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor Chinese factory workers and shitty customer service

This is gunna be a long one gals……

Found this brand on Instagram during the cosmos sale and purchased two garments #1 the Gia dress in python and #2 the Theodora candy stripe dress both in a size medium, I searched high and low for reviews on sizing as their website is not that straightforward adding that ( I am a dress maker) as a side hustle so I know the standard sizing and what I’m looking at, US conversions ect…. Anyhow using the size chart from the website I went with the medium sizes as I’m usually an 8-10 in standard sizing which is stated on their website, I have a small bust at 36inch/86cm large hips at 40 inch/101cm broad shoulders and tiny waist at 29inch/73cm and I’m 5.2ft. (For reader’s reference) Received my items the Theodora fitted perfectly however unfortunately question the silk composition though, The Gia just seemed to be a poorly made design the sleeves were tight at first I thought it was my build as again broad shoulders however once measuring the dress and comparing it to the size chart on their website I would say in my opinion that it was labelled wrongly in the factory as the dress labelled M measured in at an XS. I also seen on tik tok lots of people had the same issue either the dress would be too tight or too loose so again it’s either poorly made when it comes to the factory pattern making and composition/ e.g make up and labelling or the size guide they offer is way off and they need to rethink it, personally I think it’s both. Now when I reached out about this issue they told me to return the dress HOWEVER they wanted me to pay the postage they also “stated” that they measure the garments once on a model and not lying flat, this argument is an untrue statement and certainly a bold one as if you have a non stretch garment which the Gia has no stretch, the measurements will be the same regardless of whether it’s on a model or not. now all aussies know that international postage is not cheap so I tried to argue the fact of postage costs as I shouldn’t have to put myself out of pocket for the faulty item. Even taking this dispute to PayPal in which might I add realisations service team would only respond to PayPal just at the last seconds to minutes so they wouldn’t get in trouble or have to reimburse me for example- PayPal gave realisation until the 1st of Jan 25 to respond to me they literally left their response till the 11.59pm of December 31st now if this isn’t childish and dodgey behaviour I don’t know what is. This battle is still ongoing but my warning to all shoppers is that if you have an issue with your order just bare in mind the pettiness of the brand as they charge designer prices but have the service of Qantas airlines. Perfect example of these start up brands that charge huge prices trying to compete with the big leagues but fall short on product quality and customer service like not responding to any of my follow up emails either. adding also that they state their dresses are silk on the website but with further inspection they only state silk in the description box not in the “about the fabric” title so makes me wonder if they are as sustainable as they make out. Yes they have some really feminine designs but as a lover of fashion and most importantly customer rights this brand is certainly a Pandora’s box. (Would love to attach photos but don’t think I’m allowed) shoppers be ware.

24 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Ebony,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience with the Gia and Theodora dresses did not meet your expectations.

We understand how crucial accurate sizing is, and we strive to provide detailed and helpful information on our website. Our size guide is available as a reference in addition to direct fit support from our team, but we recognize that each customer’s fit preference may vary. We are continuously refining our size chart and product descriptions based on customer feedback to ensure they are as clear and accurate as possible.

Regarding the Gia dress, we want to assure you that every garment undergoes a thorough quality control process before it reaches our customers. We regret that this may not have been reflected in your experience and are investigating the issue to ensure our sizing and labeling are consistent. Our customer service team reviews all claims individually, considering the images and details provided to assess each case thoroughly and fairly.

When a claim is opened directly with the payment provider we are unable to process a refund directly and have to go through a lengthly process with the claim in order to resolve it out which can at times delay the refund process. We can confirm the claim was resolved with payment provider directly.

We acknowledge that international return shipping costs can be a concern, and while our policy typically requires customers to cover these costs, we evaluate each situation carefully. Our goal is to ensure a fair resolution, and we appreciate your patience as we worked through this matter.

We also want to clarify our approach to product details, including fabric composition. We have detailed information about all our types of silk used available in Support section of our website to provide more transparency and assistance around each type of silk used for each style https://realisationpar.com/fabric-guide-and-care/. We are committed to transparency and accuracy in our descriptions, and we are continuously working to improve the clarity of our product information to avoid any confusion.

Thank you again for your feedback. If you have any further questions or wish to discuss this matter further, please feel free to reach out to us directly at talktomebaby@realisationpar.com and our manager will support you directly. We hope to resolve this to your satisfaction and provide a better experience in the future.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 5 em 5 estrelas

Customer service can take some time, but they are helpful

I bought the Gia dress during the full moon sale. I received the dress in a different print and size- turns out there was an order mixup and I got someone else's order. I contacted CS about this, sending screenshots of my order confirmation as well as what I received in the parcel.
It did take some back and forth and I was asked to send additional images, and the communication took some time (I had to chase after 4 days of silence). However, the CSA was really helpful, and offered a full refund when we saw the dress I ordered was out of stock and even sent a small discount code for the hassle.
Must admit that the process was stressful at first, but I'm really happy with the outcome. They are reachable and helpful when they can, I had the feeling that they must be a small team which may explain the response rate. I hope the other girls got their order fixed as well.

30 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Yiyi,

Thank you so much for your thoughtful review! We truly appreciate your understanding and patience while we worked through the order mix-up. We're thrilled to hear that our team was able to resolve the issue and ensure you were happy with the outcome.

Your feedback about the process is incredibly valuable, and we’re always working to streamline our communication to make things as smooth as possible for our customers.

We’ll continue striving to ensure smoother and quicker resolutions in the future. If there’s anything else we can do for you, don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

So sad - poor return

So sad! Shitty return possibilities due ''promotion code used'' Company breaking the law. A company should inform buyer if they can't return with full refund if they use a promotion code before they make a purchase. I am so furious! Would not recommend this company.

17 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. Our return policy, including conditions for items purchased with a promotion code, is outlined in the terms and conditions during the checkout process to ensure transparency before a purchase is made. As well a full FAQ is available on our website which includes a clear outline of the promotional sale policy.

We understand policies can sometimes feel restrictive, and we appreciate your feedback. If you have any further questions or concerns, feel free to reach out to our customer experience team—we’re here to help.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

I reached out via email THREE times to…

I reached out via email THREE times to return my order, I did not receive any reply.

28 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Morgan,

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. We’ve just reached out to request more details so we can assist you promptly with your return. Your satisfaction is very important to us, and we’re committed to resolving this matter as quickly as possible.

Thank you for your patience, and we look forward to helping you.

Best regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

I would avoid shopping here

I would avoid shopping here, I recently made an online purchase and noticed they use UPS as a courier. Given how bad UPS perform I was extremely skeptical to place an order, but I thought I would give UPS one more chance. How I regret it.

Contacted UPS in an effort to avoid any potential delivery issues, like checking to see if they have all the necessary delivery information and they absolutely DO NOT, and they will not be delivering my package on time.

I dont care who's fault it is, any company that uses UPS is a joke as far as Im concerned, also theres ZERO customer support, not sure about the products themselves but at this point I just regret ordering from anyone that uses UPS/

10 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Antonio,

Thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry for the frustration this experience has caused.

We understand how important reliable delivery is and regret that UPS did not meet your expectations. While UPS is a trusted partner worldwide for delivery and for many of our customers worldwide, we recognize that experiences can vary depending on location.

Our team works hard to support customers when issues like this arise. For your order, we encouraged tracking updates and shared steps for resolving delivery challenges directly with UPS. Additionally, we offered a return or refund should the delivery not meet your needs.

We value your insights and will continue evaluating our shipping partners to improve the overall experience for all our customers. If you have further questions or need help with your order, our customer service team remains available to assist.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 5 em 5 estrelas

Love love love all my RP

Love love love all my RP! 💋💋

I got the Gia in the red rose print last year and have worn it multiple times. The style is so flattering and comfortable and so easy to style casually and dressy!

And just received the Penelope in the choccy python and Odette top in the black . Wore the dress on Friday night and felt so amazing and cannot wait to wear the top with my cut off denims and dress it up with a skirt!

3 de dezembro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Won’t be buying from them anymore

Won’t be buying from them anymore! Terrible returns policy for this day and age! Get with the 21st century.

1 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Rebecca,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that our returns policy didn’t meet your expectations. We continuously review our processes to ensure they align with our customers’ needs.

If there’s anything we can assist you with or clarify further, please don’t hesitate to reach out. We’d love the opportunity to address your concerns directly.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor quality after sale service and poor quality dresses.

For a service that charges this much for poor quality dresses, (290€ a dress for bad stiches !) it would be good to have an efficient after sales service. I’ve been explaining my problem 3 times and I’m still receiving the same pre-recorded message (which doesn’t answer my problem).

I should have listen to all the bad reviews.

I will never buy anything from this store again.

Merci mais non merci.

17 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Catie,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. After reviewing your concerns, we promptly offered a return, and we’re glad we could assist in facilitating an exchange for a different size.

We understand how important it is to provide clear and helpful communication, and we’re committed to improving our processes to ensure better experiences in the future. If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Réalisation Par

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst customer service

Worst customer service. Takes forever to reply. I got sent someone else’s order. Poor quality for the price.

21 de novembro de 2024
Opinião espontânea
logótipo da Realisationpar

Resposta da Realisationpar

Hi Christel,

We’re sorry to hear about your experience. Upon learning of the mix-up, we promptly investigated and shipped a replacement to ensure you received the correct order as quickly as possible. Our goal is always to provide excellent service, and we appreciate your patience as we worked to resolve this for you.

If there’s anything further we can do to assist, please don’t hesitate to reach out. Your satisfaction is important to us, and we value the opportunity to improve.

Kind regards,
Réalisation Par

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais