Resins Direct Opiniões 

251
•
TrustScore: 1.5 em 5

1,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I ordered Danish quartz gravel, but when my order was received it was oyster quartz gravel?? Two totally different colours, one being brown and the oyster a grey. Rang their office immediately and was... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Just finished applying the last coat (the colour/wear coat). Looks very high quality stuff. Definitely needs a heavy duty mixer. Coverage (on a newly concreted floor) was slightly better than sta... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

After reading good reviews decided to purchase. on receipt of the paint was extremely disappointed to find only two and a half litres in a five litre tin. on using the paint was disappointed again tha... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

First time I have purchased from this company & absolutely terrible. After paying for next day delivery, 3 days later still not got, so called multiple times to cancel order and emailed 5 times. Since... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Fabricante de tintas

Escrito pela empresa

Resins Direct was established as a small sole-trader back in 2015 and has since been trading as a successful, growing partner for many of our customers and clients. Supporting your business and your businesses profitability by supplying quality floor coatings and repairs at an economical rate. With our team of trained & experience staff, we always look to process your orders speedily and, of course, we offer a full technical support service to ensure you apply the products correctly and answer any questions you may have along the journey. Our product range is manufactured largely in the UK and with our stringent quality process we aim to continuously support, quality, tried and tested materials.


Informações de contacto

1,5

Muito mau

TrustScore: 1.5 em 5

251 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

1,5

Todas as opiniões

(251)

1 opinião nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Recommended

Good service, reasonable prices. Recommended.

12 de agosto de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Douglas. If you have any pictures of the products once installed, that you would be free to share with us, we would love to see them. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Speedy delivery

Speedy delivery
Great product

12 de agosto de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Steve. We are pleased the products work well for you. If you have any pictures of the products installed, that you would be free to share with us, we would greatly appreciate it. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Waste of money!

I purchased the 2 part epoxy workshop floor paint and was very happy with how efficient the website was and that my order arrive very promptly. Only 2 days to get to me, which was great. I mixed the hardener with the paint using a proper drill attachment and pored the first lot into a tray and started rollering it on. I was really happy again at how well it went down but no more than 10 minutes into applying the paint I went to pore some more paint into my tray and all of the paint had set in the tin already!!! Very VERY angry as a massive waste of money if the paint goes off after 10 minutes so you haven’t even got time to apply it!!! I specifically made sure I did not order the rapid set but still I wasted over £150 on this useless product! Such a shame and will not be ordering any more paint from this place ever again!

9 de agosto de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Hello Scott, We are very sorry that you feel this way about our products. As always we are constantly looking to improve our product offering and service so we will be looking into this thoroughly.

I can see that you have placed a couple of orders - The 1st was on the 25th July 2020 you ordered the our High Build Garage Floor Paint - Fast Set which is the rapid setting version and then on the 3rd August 2020 you ordered the standard setting product. Please can you let me know which product you had the issue with? Feel free to respond directly to info@resins.direct or sales@resins.direct.

The other point i would like to mention is the temperature over the last couple of weeks. As much as it is nice to have some warm weather this does speed up the cure of the product and this of course reduces the working time of the product. Our products are all tested at 20 degreesC. the hotter the weather the faster it will cure.

We hope to resolve this issue with you. With best regards - ResinsDirect Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Epoxy

Great - arrived in a few days. Instructions were nice & easy to follow - looks great on my floors. Just about to order another tin!

3 de agosto de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you very much for your comments Emma, We are pleased the products work well for you. If you have any pictures of the products installed, that you would be free to share with us, we would greatly appreciate it. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good product and good service.

16 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Really appreciate your comments Brian and we are pleased the products work well for you. If you have any pictures of the products installed, that you would be free to share with us, we would greatly appreciate it. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Great company

Ordering experience was easy. We had a delivery problem as, the package was delivered damaged. Spoke to customer services who were absolutely marvellous. The young lady on the phone was so polite and professional, but more importantly, very efficient. A substitute delivery was received the next day. Well done to this company, your staff are amazing. Will definitely use again should it be necessary.

14 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your comments Peter... We love our customers feedback and, as always, we are looking to improve service wherever we can. I am sorry for the problems you did experience but i am thankful that this was sorted promptly and i trust the project has gone well. If you have any pictures of the completed works that you would be happy to share with us, we would love to see them - Please email them to sales@resins.direct
Warm regards - Resins Direct Team.

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent service

Excellent service, 1 of the 3 items was damaged in transit but I had a replacement within 24hrs

13 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Chris - Thank you so much for this review. We are sorry for any delays this may have caused but we are thankful you received the replacements in good condition quickly. We are always trying to improve our service and we are pleased the products work well for you. If you have any pictures of the products installed, that you would be free to share with us, we would greatly appreciate it. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Good service

Good service. Ordered by phone. Quick delivery and Items arrived well packaged. Would order again.

7 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you for your review Nicholas, I hope your project goes well! Look forward to working with you again :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Good product at a good price

Good product at a good price, mixed well and easy to lay.
Looked at lots of products before choosing this and I am very happy with it and just going to order some more.

7 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Byron, and your new order. I'm really glad you liked our product and your project is going well :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Received excellent advice

Received excellent advice, fast delivery etc, I would strongly recommend.

6 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thanks so much for your review Patrick, I hope all went well with your project! :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Have used resins direct twice really…

Have used resins direct twice really good.

4 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Donna, I hope all went well with your project. If you have any pictures you could send in I'd love to see them! :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Great service

Great service, great prices and quick delivery what more can I say

3 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Dave, I hope all went well with your project :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent

Excellent, prompt delivery. Excellent staff

3 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Marilyn, I hope everything went well with your project :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Superb company and product

Superb company - great advice up front (I should have trusted them more!🤦🏼‍♂️😉). Excellent product with simple instructions and great service when I required a second tin quickly! Highly recommended and I’ll definitely use them again!

2 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you for your review Alex, we're always happy to help and advise in any way we can! I'm glad we were able to help in getting your project finished and I look forward to working with you in the future :)

Classificada 5 em 5 estrelas

Super customer service

Super customer service, prompt communication and great product. Highly recommend this company. Will most definately be using them again.

1 de julho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you for your review Stephen, I'm glad you've enjoyed using our services and product and I look forward to working with you again :)

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointed with this company

Very disappointed with this company. Never buy from them again. Big garage floor over 500 sqm, Concrete Primer, Epoxy Floor Paint over £2K worth of paint. Rubbish product. Applied as per instruction. Left it for a very long time to dry yet it started peeling as soon as we had cars in. Customer service will say anything to catch you on a non existing lie to take the blame off themselves. Sent them samples of peeled paint from resin paint as they've requested and they never bothered to call me back. Had to fork out more money to buy a proper product as the client wanted to finish the job asap. Not refunded a penny back.
Absolute RUBBISH!! AVOID AVOID

19 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Hello Iulian, We are sorry that you feel this way especially as we have listened and try to assist on every phone call. As you can see from our rating on Trustpilot we strive to make sure everybody is happy and try and resolve every matter..
However to move this forward i really do need some samples as to date we have not received any. We don't doubt for a moment that you have not sent them but we have not received them - Please can you resend some more to our address. We look forward to trying to resolve it.
Regards - Resins Direct

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent..

Excellent... Delivered really quickly... Just exactly what I needed. Thank you.

18 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Thank you so much for your review Miranda, I'm glad you liked our product :)

Classificada 1 em 5 estrelas

Appalling service and substandard product

Appalling service. I ordered the concrete primer, high build paint and clear top coat as well as the roller kit. After installing the primer we then set out with two of us to put the paint down. there's only a 25 minute window at 20 degrees before the pot goes off. After we got 3/4 of the way through the 50 square meter room the roller frame snapped. This is a small install and this must not of been fit for purpose. As such we couldn't finish the install as the paint become too tacky. This completely messed up our timings to be able to get the paint and top coat down and then allow 24 hours before allowing traffic on. I contacted the company expecting some assistance as the pot only went off due to there poor product they provided me with. They didn't really want to give me anything but relucantly provided a free replacement frame for the broken roller. I received my second order but there was a couple of areas near there nd where Im worried that the resin may have been going off too much as its dried a little strange. A friend advised that if it was going tacky it may lift. add to this the fact that we was really going to struggle to get another window to do the job in one I decided we would return this unopened. They then wanted 35% restocking fee. Basically told me tough luck with the roller breaking - not there fault at all and not there fault that Im hundreds of pounds down from this but now they want to charge me even more to return the goods. AVOID AT ALL COSTS!

14 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Hello Paul, We have tried to offered help and support the whole way through your interaction with us so its a great shame that you feel this way. The roller kits that we supply are very heavy duty and nearly all the components are metal and we supply these same kits to large contractors applying 100's of metres at a time and they have never reported this problem to us - Having said that we willingly offered a replacement anyway.

Yes your friend has advised you correctly that they may be a slightly weaker bond at the edge where you applied it when it was tacky but we say slightly because it is still likely to have secured a strong bond.

Lastly, regarding the restocking charge. In case of any mis-understanding, this is not an additional charge, it is taken from the amount refunded and is due to the nature of the product. It is also there because, as i am sure you will understand, we do not want to send out returned product to new clients when we have no control over how it is been previously stored.

We are honestly sorry that you are not happy but we have always been there for you at every call and given advice and as much support as we can through this transaction.

Resins Direct Team

Classificada 5 em 5 estrelas

The resin was very fluid

The resin was very fluid, as described and filled the cracks well.

14 de junho de 2020
Opinião espontânea
logótipo da Resins Direct

Resposta da Resins Direct

Really appreciate your feedback Linda and we are pleased the products work well for you. If you have any pictures of the products installed, that you would be free to share with us, we would greatly appreciate it. Please email them to sales@resins.direct
Best Regards - Resins Direct Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais