Sasha Therese Opiniões 

670
•
TrustScore: 4 em 5

4,0

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Feeling really misled by Sasha Therese advertising unlimited returns when you can’t actually get a refund if you’ve used a welcome discount code. This wasn’t made clear enough when purchasing, and I’m... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Purchased many items from ST now, quality is good, shipping and returns and so fast and so easy which honestly is amazing and this keeps me coming back to the brand. Regular drops of fresh new fits t... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The WINNIE mini dress popped up on my Facebook feed and looked absolutely fabulous, so I had to purchase one for myself — and she did not disappoint! 😍 She is absolutely stunning! I’m so happy wit... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Love their clothes and the quality is very high end. Purchased several dresses and get compliments everytime I wear them. Highly recommend purchasing from this store.

Informações sobre a empresa

  1. Designer de moda

Escrito pela empresa

Sasha Therese was founded in Australia in 2023. We drop limited, exclusive garments . This carefully curated approach ensures that our customers have access to distinctive, one-of-a-kind pieces that resonate with our brand's essence, embodying the true spirit of Sasha Therese.


Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

670 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 31% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de duas semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(670)

471 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy …

If you live in the Uk do not buy from this site . They are based in Australia and don't have a simple cheap return system. If it doesn't fit you it needs to be returned back to Australia at a big customer cost. I bought a little( approx £100) flimsy dress and wanted to return it however the quote was £26.10 to return and that is without protection!
To make matters worse when I first went on the Sasha Therese site they offered a small first time buyers discount code, which naturally I used .
They then in formed me because I used that code they won't do a refund so I can only send it back to be given vouchers. No thanks ( There is no warning of this on the site )
This is disgusting and companies such as Sasha Therese should not be allowed to trade like this . They were very slow in responding
There advice was to try and resell it on line! Don't touch them with a barge pole, would be my advice!

30 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

The worst returns policy I've ever experienced

I purchased a dress and as a first time customer to Sasha Therese, got offered a discount code BY THEM on THEIR website. The dress was terrible plastic like material and didn't fit well at all and when I went to return it, found I couldn't get a refund because I had used a discount code (that they had offered me).

I understand that you often can't return sale items but I have never experienced being unable to return a non sale item when using a discount code, that was offered to you by them.

DO NOT purchase anything from this company. The worst experience ever. This is not how you gain loyal customers.

18 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Used a new customer promo code... NO return allowed

I applied a promo code at checkout. It was offered to me on their site as a **new customer.** The dress didn't fit. When I pursued a refund, I was informed: NO REFUNDS IF *ANY* PROMO CODE IS APPLIED. I understand, you can't return sale items or other restrictions. This is different. We all know it.
And this is so dishonest. Churn and burn doesn't sustain a business.

13 de maio de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent first time experience

Excellent first time experience. Very satisfied with order process and delivery updates. Quality of the Black Mira Maxi dress size xxl was high and will look to order again. Thank you and good luck with success of your shop !! :-)

8 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear you loved your Black Mira Maxi Dress and had a great first experience with us. We truly appreciate your support and can’t wait to have you shop with us again.

Classificada 1 em 5 estrelas

Can’t return item

Item too big and I followed return process and contacted customer service (twice) in order to start the return process but they never reply.

The instructions within the t&c’s state to contact customer services to advise which item you wish to return. I am aware return costs are my responsibility

Their reply below is not helpful as it just says to contact the same email address I have been contacting!!

4 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Justine,

We’re so sorry to hear this — we understand how frustrating it must be.

As outlined in our terms and conditions, customers are required to arrange their own return shipping. We’re sorry if this wasn’t clear or if you didn’t receive a response.

Please reach out to us at hello@sashatherese.com for any further assistance

Classificada 1 em 5 estrelas

I paid over $100 for a pair of pants…

I paid over $100 for a pair of pants that were such low quality such a horrible cut I would be embarrassed walking around in public wearing them. I tried to cancel my order before they were even sent because they were taking so long to ship and received no response to numerous emails. After receiving the pants and being so angry at how cheap they were for the price I tried to start a return but they give you no return label and the only way to contact them to start a return is thru email that they NEVER answer. So if you do not return the item within a 14 day window of delivery you don't get a refund but how do you do that when they don't tell you where to return. HORRIBLE company. I had to file a dispute with my bank

3 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Alecia,

We’re really sorry to hear about your experience — this is not the standard we aim to provide.

We understand your frustration regarding the quality, delays, and communication, and we appreciate you bringing this to our attention. We also apologise if there was any confusion around the returns process.

Please reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Lovely Sasha makes the shopping…

Lovely Sasha makes the shopping experience personalised and has a care and love for fashion and her customers! Such nice dresses and jeans with helpful sizing system.

2 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Kate,
Thank you so much for your kind words — this truly means a lot to us! We’re so glad you’ve had a positive experience and love the pieces.

Classificada 1 em 5 estrelas

Customer service was slow and unhelpful…

Customer service was slow and unhelpful when I pointed out a mistake on their website. Also the dress is coming 4 days after the expected arrival.

28 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Carter,
Thank you for your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We appreciate you bringing this to our attention and understand how frustrating this must be.

If we can assist further, please feel free to reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 4 em 5 estrelas

Order arrived quickly without problems

Order arrived quickly without problems. The dress is sheer and I was not expecting it to be sheer. Not lined and only mesh. The photos are a bit deceiving. Not sure why or how they took that shot without seeing all the things.

23 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you for your feedback — we’re glad to hear your order arrived quickly.

We’re sorry to hear the fabric wasn’t what you expected. We understand how this could be disappointing and appreciate you bringing it to our attention. We’ll pass this on to our team to review.

Classificada 1 em 5 estrelas

I haven’t received my items and no one is answering

I haven’t received my items. I received a notice that they weren’t able to deliver but they only tried once. I have emailed customer service and not received a response. This was an order for an event coming up. Very disappointing

27 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

We’re so sorry to hear this — we understand how disappointing this must be, especially with an upcoming event.

It sounds like a delivery issue with the courier, but we’re sorry you haven’t received a response from us.

Please reach out again at hello@sashatherese.com with your order details and we’ll prioritise this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

Worse customer service there is none…

Worse customer service there is none clothes are very difficult to send back u need to jump through hoops then as I had discount code would only receive store credit will never buy clothes there again worse experience

28 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you for your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We take all customer comments seriously and will pass this on to our team.

If we can assist further, please feel free to reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent customer service

I ordered something that I was hoping to wear to a party tuesday, when I realized it wouldn’t make it to me on time I reached out to cancel & they immediately responded & reimbursed me & even apologized! Very friendly, professional & responsive!

2 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you so much for your lovely review — we’re so glad we could sort this out quickly for you! We completely understand how important timing is for events, so we’re really happy we could help in time.

We truly appreciate your support and hope to have you shop with us again soon 💛

Classificada 5 em 5 estrelas

Perfect outfit

Perfect outfit. It fits beautifully! Fast delivery

24 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you for your lovely feedback! We’re so glad to hear the outfit fit beautifully and that your order arrived quickly. Enjoy your new piece.

Classificada 1 em 5 estrelas

This is my second order from the…

This is my second order from the company. First order ran smoothly and no unexpected shipping fees.
2nd order, approximately 3 weeks to deliver and hit with a £63.82 shipping fee! I understand shipping fees may occur, moving forward THIS must be shown at check out and not by Royal Mail handing me a shipping fee note. I would not have ordered if I had know my grey top and matching trousers would cost me over £200 I would have not ordered. I advise anyone to think carefully about ordering from this company the clothes are just not worth it at the end of the day unless you don't mind being hit with huge fees...

24 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share this feedback.

We also appreciate your feedback regarding sizing, as we understand how important fit is when shopping online.

Please reach out to us at hello@sashatherese.com with your order number if you haven’t already, as we would love the opportunity to look into this further and assist where we can.

Classificada 1 em 5 estrelas

Item does not match the pictures

I ordered a top from this webshop, but the item I received does not match the pictures on the website. The color is different, and the pattern is not as shown. There were also marks on the fabric upon arrival.

I have contacted customer service but have not received a response yet.

21 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Amalie,

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We understand how disappointing it would be to receive an item that did not meet expectations, particularly regarding the colour, pattern, and condition on arrival.

We would love the opportunity to look into this further for you. Could you please send us your order number at hello@sashatherese.com so our team can investigate this as soon as possible?

Classificada 1 em 5 estrelas

Very disappointed with my experience.

For international deliveries, at checkout three shipping options are offered at reasonable prices, including a free option above a certain purchase amount. At no point is it mentioned that additional fees may have to be paid upon arrival: there is no asterisk, no note stating that “customs fees may apply.” In the end, I had to pay an additional €51 upon delivery. For me, this is unacceptable, because I would never have placed the order if I had been informed about these extra charges.

In addition, the delivery time indicated is completely inaccurate. I paid extra for delivery advertised between 5 and 6 days, but my package actually arrived after 15 days. When I contacted customer service, they replied that the delivery time was only an estimate and that they could not do anything about it. Once again, this shows misleading information at the time of payment.

Finally, the quality is really not impressive considering the price of the dress. Overall, it feels like yet another Instagram brand relying on its popularity while failing to properly respect its customers.

21 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

We’re really sorry to hear about your experience — we understand how frustrating this must be.

International customs fees are set by local authorities and are outside of our control, however we appreciate your feedback and will take this on board to improve clarity.

If we can assist further, please feel free to reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not accept the discount codes as it…

Do not accept the discount codes as it voids any refund, the consumer only finds this out when you try and return a garment for any reason (scam) read fine print. Also no return information, you must email first and communication is light on with a return policy of 14 days. Worst online shopping experience.

17 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Leslie,
We’re really sorry to hear about your experience — this isn’t the impression we want to leave.

We understand your concerns around returns and communication, and we appreciate you taking the time to share this feedback.

If we can assist further, please feel free to reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 1 em 5 estrelas

Buyer beware

Exactly the same as most of the other 1 star reviews. Really poor customer service, and if you use the welcome code which pops up at your final purchase, you cannot get a refund only a store credit. The dress is really poorly made. I ordered an xxs because it said it runs large. There is no zip to get into the dress so it is really difficult to get on. Once on it fits ok, but too hard to take on and off. I exchanged it for the next size, but this one is massive and falls off. I can’t be bothered to deal with customer service again, so will o sell the dress. I will never purchase from them again, and warn anyone about buying from them. Do not use the welcome code. You will get stuck with a product you don’t want. The dress was $260, so not cheap, but poorly made and designed. Buyer beware

1 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Hi Gillian,
Thank you for your feedback. We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We take all customer comments seriously and will pass this on to our team.

If we can assist further, please feel free to reach out to us at hello@sashatherese.com

Classificada 5 em 5 estrelas

The pieces are beautiful and customer…

The pieces are beautiful and customer service very helpful. Thank you.

16 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sasha Therese

Resposta da Sasha Therese

Thank you so much for your kind words — we’re so glad you love the pieces and had a positive experience with our customer service!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais