Schleswig Wohnmobile Opiniões 14

TrustScore: 4.5 em 5

4,5

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

14 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Fremragende service og rimelige priser


Det er nu tredje år i træk vi har lejet en autocamper og har igen haft en rigtig god oplevelse med Schleswig-Wohnmobile. Alt fungerede upåklageligt.

Bestillingsprocessen var enkel, og vi fik altid hurtigt og hjælpsomt svar på vores henvendelser. Autocamperen levede fuldt ud op til forventningerne – den var i flot stand og kørte perfekt. Vi modtog en grundig introduktion til alle funktioner, inden vi kørte afsted, hvilket gav stor tryghed.

Ved aflevering blev vognen gennemgået hurtigt og effektivt, og hele processen var både professionel og behagelig.

Vi er meget tilfredse og kan varmt anbefale Schleswig-Wohnmobile til andre. Vi kommer helt sikkert igen!

8 de agosto de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk service og fair priser

Har været afsted i en meget fin autocamper fra Schleswig-wohnmobile.
Alt fungerede perfekt.
Bestilling var nemt og vi fik altid meget hurtigt svar på alle henvendelser.
Selve autocamperen var præcis som forventet og kørte rigtig godt. Fik en grundig instruktion i hvordan alt fungerede inden vi trillede afsted.
Ved aflevering blev vognen gennemgået hurtigt og effektivt.

Vi er meget tilfredse og vil gerne anbefale Schleswig-wohnmobile til andre.
Vi vender ihvertfald helt sikkert retur.

24 de junho de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super service og virkelig pæn vogn

Super service og virkelig pæn vogn.

Vi har haft lejet en autocamper i 13 dage.
Grundig gennemgang ved afhentning, alt fungerede i vognen, som var pæn og ren.

Ved aflevering gennemgik en medarbejder vognen grundigt, men i hurtig tempo.

Depositum tilbagebetalt efter få dage.

Vi er meget tilfredse!
Skal vi leje autocamper en anden gang vender vi med garanti tilbage.

26 de julho de 2024
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Vi var totalt nybegyndere og lejede en…

Vi var totalt nybegyndere og lejede en autocamper i efterårsferien. Fik en grundig gennemgang endda på dansk. Alt fungerede perfekt. Min datter tabte sin telefon ned bag sædet og vi måtte omkring deres værksted for at få den reddet op. Det tog næsten en time, og det gjorde de UB.

30 de outubro de 2020
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

igen, igen......

Har lejet hos dem 6 år i træk og har altid fået super service.
Har vi lavet buler eller lignende skal vi selvfølgelig selv betale!!!
Vi vælger at betale for slutrengøring, så skal vi ikke bruge tid på det når ferien er slut, synes de 100€ er givet godt ud.

10 de novembro de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Dårlig service ...find en anden udlejer.

Vi lejede en bil i forbindelse med en tur til Østrig Det viste sig at være en ældre bil uden nogen form for moderne faciliteter som blutooth, mulighed for opladning af mobiltelefon og ingen GPS...fair nok ...men vi skriver altså 2019.Iøvrigt hylede bremserne under hele turen. Vi var uheldige på turen og ødelagde et sidespejl...og det spejl skulle vi naturligvis erstatte...men ikke den overpris som vi blev præsenteret for. Ved afleveringen blev vi præsenteret for en ekstraordinær regning på 250 euro for rengøring efter vores hund. helt urimeligt eftersom vi selv havde gjort rent.For samme beløb kunne jeg have fået rengjort hele mit hus på 170 kvm. et godt råd...hvis I skulle vælge at leje bil hos dem....så få helt klare retningslinier inden I forlader adressen. Vi fornemmede helt klart at udlejeren gik målrettet efter at finde fejl og mangler som de så kunne kræve kompensation for.
Jeg har - af principielle grunde - overgivet sagen til min advokat.

10 de julho de 2019
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Har lejet en bil en lille uge til Le…

Har lejet en bil en lille uge til Le Mans.
Får en ældre bil som har diverse skrammer mm. Det helt okay.
10 min inde i køreturen brokker køleskabet sig med en alarm. Vi ringer til dem og får af vide at det er lågen der ikke er lukket. Men den kan ikke lukkes mere. Så vi slukker det for ikke at høre på det.
Ud over det hyler bremsen hel vildt. Under udlevering får vi af vide den skal afleveres rengjort indvendig.
Ved tilbage levering sørger vi alle 3 for at alt er clean, gulve vasket skabe, vaske ALT er gjort ren.
Da vi får et skriv fra dem kræver de 100€ i rengøring da dette ikke er gjort.
Så nok er de billigst, men det man spare får du lov at betale på anden vis
Elendig service FØJ
I øvrigt får vi bare af vide det er os der ikke fatter at bruge køleskabet samt at bremserne er iorden.

21 de junho de 2018
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Yderst professionelle og yder god service.

De er yderst professionelle og yder en kanon service når man lejer autocampere jeg har kort sagt aldrig oplevet bedre service, der var kun et minus og det var at de ikke havde så man kunne tømme og rense div. Tanke hos dem, men når det så er sagt så vil jeg med glæde leje hos dem igen man skal bare huske at holde på en plads natten før hvor man kan tømme og rense tankene. De får en STOR anbefaling her fra.....

23 de abril de 2018
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

A horrible experience July 2015

If you want to avoid to have your money stolen, be treated rudely and yelled at and be told that "they hate custommmers like you" (Custommers who pay on time and follow their instructions), then dont use this Company.

When we came to pick up the autocamper they were delayed by 2 hours. We waited with patience. The service personnel were very stressed because they were behind schedule and gave us a very quick introduction to the camper as the Company was allready closed for the day. Suddenly they had done a report on the status of the camper showing scratches and errors and just asked us to sign it. As the camper was very used and old (Had done more than 116.000km with different users) we could immediatly see it would take several hours to completly check and document all damage they had missed in this report. The Company employee told us not to worry and trust them and said they knew all the damage on the camper and we would not be charged. As they were behind schedule all personell was leaving and we felt preassured to accept and sign their report with no time to check it under proper conditions (The handover was done inside their garage in the dark) We also asked what we had to do before we handed back the camper like cleaning etc. and we were told not to clean the camper as we paid 100€ on top of the rental for cleaning and service, the Company told us that we should just remember to empty the Toilet Waste.

During our vacation we realized how old and worn the camper was. The steering wheel was not alligned and not stable so driving the camper was very scary and dangerous. We had water leaks in the toiletroom so we got wet feet all the time when using it. The interior in general was full of scratches, leather seats had cracks and things like a divider in a closet was broken and just placed loose and not fixed, Electric system was unstable and we had to restart things like the water and cabin heater several times.

When we returned the camper after our 10days vacation the Company suddenly spend more than one hour going through every single detail on the camper, and they suddenly started accusing us for doing damages in and out that were not our fault. We checked their reports and they were full of mistakes, they had as we feared not included all the original damages on this old camper, and now they wanted us to pay for it. Naturally we refused to pay for other peoples damages and proved that their reports were full of faults, because we found lots more damages not included. Also we told them how their procedures were wrong and that we were asked to just trust them. When we asked to see the reports from previous rentals to show them how wrong their procedures were, they called their General Manager, who came and was very rude and yelled at us in front of other custommers and employees and said that we should just pay, that they hated custommers like us and that we should just leave their grounds immediatly. When we asked for a proffesional treament in this case and to see the old reports and receipts the General Manager just yelled that we should leave and that he did not like us. That they had no more time to discuss this as the next people should have the camper. We felt like we were part of some movie - a very bad one.

3 days later we received a letter where the Company has deducted 622,80€ from our 900€ deposit. We were charged 492,8€ for 2 old scratches they had missed in their reports, 100€ for missing cleaning inside (they had instructed us not to clean inside because this was allready paid, just empty the Toilet Waste which we had done), and 30€ for a cupboard door hinge that was broken because is was not maintained properly. We have still not received the remaining deposit

We got no compensation for: Them being 2 hours late at the handover, Water leaking from the toilet room, and the scary steering making driving not a pleassure and dangerous.

We have involved the Danish Motor Owner association (FDM - similar to German ADAC) to get legal support in this matter to at least get our money back.

5 de agosto de 2015
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super god ferie. Servicen var helt i top

Vi lejede en AutoCamper i 2 uger.
Bilen stod klar ved afhentning. Vi fik en god forklaring/gennemgang af bilen. Herunder gennemgik vi autocamperen for små buler og ridser der var på bilen. Alt blev noteret ned.
Det viste sig dog dagen efter, at der var en ekstra bule på camperen som vi ikke havde set på afhentnings tidspunktet. Jeg ringede straks og meddelte Schleswig Wohnmobile. Det blev meddelt, at det ville blive noteret.
Ved aflevering af Camperen var jeg lidt skeptisk over, om jeg kom til at betale for den ekstra bule vi havde fundet.
Men det viste sig at jeg ikke behøvede at bekymre mig. Der blev blot spurgt til hvorpå bilen jeg havde fundet bulen.
Vi fik hele vores depositum tilbage, selvom der var røget et par glas på turen.
Alt ialt en super god service hvor vi havde lejet en super dejlig bil.
kan klart anbefales til andre.

Hilsen LP og Familie

19 de julho de 2015
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Tar' ikke imod kritik....

Vi lejede en luksus autocamper tilbage i 2010, som i bund og grund var en fantastisk familiecamper, der tog os på en lang tur rundt i en stor del af Europa - MEN - Da vi holder på motorvejen lige syd for Hamburg (i kø naturligvis ;)) og laver et sving, springer køleskabet op - og det var selvfølgelig "låst" - og det viser sig at låsen aldrig har virket som den skulle. Da vi aldrig har forsøgt os med autocamperferie før, anede vi ikke uråd eller selv tjekkede inden afgang fra Flensburg - det kom til at koste os det meste af et fyldt køleskab med mad som alt sammen måtte smides ud da vi nåede frankrig næste morgen - køleskabet var nu nemlig begyndt at varme ;)
Vi kontaktede naturligvis Schleswig-Wohnmobile på telefonen, som foreslår at vi "sætter noget i klemme" - en pind eller noget lignende, da de ikke vil have os forbi et værksted, men hellere vil ordne problemet 14 dage senere, når vi skulle returnere bilen ;(
Jeg "accepterer" ufrivilligt og foreslår at vi så får en reduceret leje - det blir slået hen og da vi afleverer bilen et par uger senere, er der ingen der er bekendt med pågældende telefonsamtale og vi får INGEN refusion for et manglende køleskab.
Kort sagt kunne vi kun bruge køleskabet når vi var på 230V og holdt stille - så snart vi skulle køre varmede skabet (gassen virkede åbenbart ikke efter hensigten)...
Det gjorde rent faktisk et forholdsvis negativt indhug i vores ellers dejlige ferie med vores børn - som iøvrigt elskede hele konceptet med et kørende hotel ;)
Men det tog den frihed fra os, som netop skulle have gjort at vi kunne campere mere "tilfældigt" og impulsivt end vi ellers kom til.
TJEK ALT INDEN I KØRER AFSTED PÅ FERIEN - og accepter ingenting der kunne virke problematisk!

7 de janeiro de 2014
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastisk oplevelse

Vi hentede den lejede autocamper en mandag formiddag og fik den udleveret og gennemgået øjeblikkeligt. Camperen var et år gammel men fremstod som næsten ny. Vi havde ingen mangler eller problemer med den i leje perioden og selvom der manglede lidt bestik ved hjemkomst og en lille skramme udvendig, har vi i løbet af kun to dage fået vores fulde depositum tilbage. (Lejede den 6 uger). Derudover ligger de kun 20 min. fra grænsen. Skal vi leje en autocamper igen, bliver det hos Schleswig wohnmobile.

6 de agosto de 2013
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Vælg et andet firma

Lang ventetid på bilen. Over tre timer, og ingen undskyldning fra dem. Dårlig behandling i forbindelse med lille uheld. Øv. Vil ikke anbefale dem. Der er nok andre at vælge i mellem.

10 de novembro de 2012
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais