Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

4,2

Bom

TrustScore: 4 em 5

13 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Meget serviceminded

Vi skulle på vores første camper tur, i 2 måneder.
Vi fik meget hurtigt svar da vi bad om et tilbud. Vildsomst god service, råd og anbefaler både undervejs i bookingen og ved afhentning af bilen, hvor vi fik en rigtig grundig vejledning, suppleret med, at der på hjemmesiden er detaljerede videoer der forklarer detaljer om gas, vand, markise osv.
Vil til enhver tid anbefale at leje hos dem, og vil selv benytte dem igen

20 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Kan helt klar anbefale at leje…

Kan helt klar anbefale at leje autocamper hos Wohnmobile Harrislee. Min kæreste og jeg har lejet en af deres campere i 1 måned hvilket var mega fedt, ingen problemer, hvis der opstod noget kunne vi ringe til dem med det samme, hvilket var mega betryggende.

30 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Ufuldstændigt produkt og høj økonomisk eksponering

Vi hentede en autocamper d 11 Okt 2024 og havde - efter virkelig gode erfaringer året før med privatlejet autocamper i DK - store forventninger til turen til NL. Ved gennemgangen/introduktionen blev vi opmærksomme på, at vognen var uden noget som helst køkkenudstyr, kaffemaskine osv.. Man kan dog leje diverse bestik, gryder m.v. af den absolut ringeste "børnelegetøjsstandard" for nogle hundrede kroner. Vognen var ikke udstyret med moderne stikdåser til opladning af mobiler osv, så vi måtte købe konverterede/ledninger for nogle yderligere hundrede kroner. Nå, men så afsted....sneglefart i lang kø af andre biler mod Hamburg. Da vi holdt i køerne, blev vi af flere andre bilister gjort opmærksomme på, at lygterne på bilen blændede/var fejlindstillede (det var også vores opfattelse). Så vi valgte derefter at køre med parkeringslys. 40 km og 3 timer senere holdt vi på en rasteplads lidt syd for Flensborg, hvor vi besluttede at blive for natten. Det var en kold nat, og vi ville gerne have gang i gasfyret. Men det lykkedes os ikke at få det til at virke. Her ville det have været rart med en skriflig vejledning i bilen. Så det blev en kold nat i bilen. Tålmodigheden var desværre opbrugt om morgenen, og beslutningen blev at køre tilbage med bilen, som blev afleveret lørdag formiddag. Man kan altid diskutere, om det er en voksen beslutning at bruge 11,000 i lavsæsonen for en uge + det løse på at køre 2 x 40 km i en autocamper. Vi har selvfølgelig gjort opmærksom på det, vi oplever som fejl og mangler (fejlstillet lys; gasfyr vi ikke kunne få til at virke; manglende ladekapacitet i stikkene; at man selv skal sørge for alt, der ikke er nagelfast i bilen). Vi har fået depositum'et refunderet. Der bliver ikke en "anden gang" hos Wohnmobile, men vi kan opfordre til, at man også inden indgåelse af samarbejde, nærlæser forsikringsbetingelserne. Der er omfattende ansvarsfraskrivelser, så som bruger skal man være opmærksom på, at der ved leje her er risko for en stor regning ved skade.

11 de outubro de 2024
Opinião espontânea
Classificada 3 em 5 estrelas

Autocamper erfaringer

Lejede en autocamper til en måneds ferie i august. Fik stillet i udsigt at det var en ny autocamper, men pga. forsinkelser på biler, fik vi en ældre model ved overdragelse. Gennemgang af autocamper var hektisk pga. forsinkelser og da vi var ret uerfarne og nye i autocamperferie, så vi så gennem fingre med de fejl og mangler der var, da vi jo gerne ville afsted og stod med oppakning og 2 børn.
Afsted på ferien oplevede vi at det stod noget værre til end vi regnede med. Advarselslys omkring bremser begyndte at lyse, Rullegardinet ved spiseplads kunne ikke rulles ned/op, brusehoved på toilet var utæt, så pumpen kørte hele tiden, medmindre man slukkede på hoved-kontakt hver gang man havde brugt vand.
Der manglede advarselstrekant og veste, så det købte vi undervejs.
Topvinduet i alkoven forsvandt under vores første tur. På billedet ved overdragelse, kunne man se at det var på klem. Da vi som sagt var nye og det hele gik hektisk under overdragelse, vidste vi ikke at det var åbent, så det lærte vi på den hårde måde og måtte erstatte.
Derudover havde vi anmærket at rengøring ikke var god nok- hår flere steder.
Vi er normalt ikke særlig sarte, men når man betaler en høj pris for en ny autocamper, så kunne man godt forvente bedre- om ikke andet et afslag i prisen. Vi var hos mekaniker undervejs og fik kigget på bremselys indikator- man kunne godt køre med det.
Det trækker op, at firmaet er lydhøre, servicemindede og de er til at få fat i. Rengøring blev dækket og vi betalte ikke for veste og advarselstrekant.
Erfaringer rigere, vil vi anbefale nye, at tjekke udlejnings-autocampere meget grundigt igennem og helst dagen inden afrejse, så man ikke er presset med børn og tid, hvis der er fejl og mangler. Til sidst skal nævnes, at vi-udover de tekniske udfordringer havde en helt fantastisk tur. Det er trods alt det vigtigste.

4 de agosto de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

OUTSTANDING oplevelse

OUTSTANDING oplevelse. Vi er netop vendt hjem fra en ferie i en autocamper lejet hos Wohnmobile. Under HELE forløbet har medarbejderne været SUPER gode og behjælpelige med dumme spørgsmål. Som andre har beskrevet et det nye biler og alt fungerede 100%.
Når vi skal leje igen - så bliver det hos dem.
Mange hilsner Anni & Niels

24 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Vi havde leje autocamper i 14 dage

Vi havde leje autocamper i 14 dage. Første men ikke sidste gang med autocamper ferie. Vi kørte 3300 km, næste gang skal vi køre mindre. Lækker ny vogn, kun kørt 7000km. De har normal kun autocamper 2år. Vejledning mm. På dansk😀 og ellers super service.

28 de julho de 2023
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

3 måneder uden at kunne bruge vores…

3 måneder uden at kunne bruge vores autocamper!!! Og ingen udsigt til en løsning.

13. februar 2023 retter jeg henvendelse til Wohnmobile Harrislee by Camp Leasing GMBH, da vores eneste nøgle til bodelen på vores Carado autocamper, der er købt hos dem, er knækket. Jeg fremsender den kode som jeg tror står på nøglen samt et billede. Jeg går ud fra at de har et system, så de kan dobbelttjekke. Men de bestiller en nøgle. Jeg forsøger flere gange at få en forventet leveringsdato. Efter en måned modtager jeg nøgler som ikke passer. Jeg havde ikke tydet tallene på nøglen korrekt og der er åbentbart ikke noget system der kan oplyse hvilke nøgler der høre til hvilke vogne. Men fair nok.

19. marts beder jeg om at de bestiller de korrekte nøgler. Modtager ingen svar, og spørger igen, og den 23. marts bekræfter de, at de vil bestille dem.
3. april spørger jeg om en status på hvornår jeg kan forvente at modtage dem. Ingen svar.
13. april spørger jeg igen, ingen svar.
19. april spørger jeg igen. Og får et svar tilbage om at jeg ikke behøver at spørger hveranden dag, og de lægger skylden over på Carado / Hymer.
9. maj spørger jeg igen, uden svar.

Vi har ikke kunnet bruge vores camper i 3 måneder og er ved at være desperate. Og absolut ingen hjælp eller forståelse at hente hos Wohnmobile Harrislee by Camp Leasing GMBH. Vi frygter at vores sommerferie går i vasken.
Vi har faktisk været så desperate, at vi har haft en låsesmed til at forsøge at låse op til gas, toilet og bagagerum. Uden held.

Så jeg absolut ikke anbefale Wohnmobile Harrislee by Camp Leasing GMBH, for der er absolut ingen kundeservice efter handlen er gennemført.

9 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Vi havde lejet en autocamper

Vi havde lejet en autocamper, og blev pgra af sygdom i den nærmeste famile, desværre nødt til at afbestille 3 uger før afrejse.
Hajo gav os super hurtig svar og rigtig god og forstående behandling.
Fantastik service.
Vi kan kun anbefale at leje en camper hos Wohnmobile Harrislee.

4 de maio de 2023
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Super god service

Super god service, kæmpe god instruktion, tillidsskabende, tryghed hele vejen igennem. Ingen bøvl med depositum. Vi kommer tilbage🇩🇰og iøvrigt snakker de dansk......

1 de julho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 4 em 5 estrelas

Udlejning af autocamper

Meget fin service fra personale. Fint forløb med kontrakt, vedledning og udlejning. Camper kunne med fordel være mere brugervenlig i forhold til indstigning og indvendig comfort i det hele taget.

2 de junho de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Alt for dyre

Alt for dyre

Vi fik et tilbud på udskiftning af en tagluge i vor autocamper.
Jeg var ikke i tvivl om det bud jeg fik på 30ø0-400 euro var et Max tilbud. Opgavel ville max tage 2 timer.
De gik i gang kl 8:35 og var færdige kl 9:38 .... da var bilen kørt ud i gården.
Arbejdet var OK , men at tage for 2 1/2, syntes er direkte frækt
Havde de taget for 1 1/2 da de var to mand på i Ca 10 minutter, havde det været ok. Der var også tid til at holde 10-12 minutter ryge/kaffepause i tiden
Jeg oplyste firmaet jeg syntes det var alt for dyrt ..... det var de lige glade med. Så jeg betalte den fulde regning.
Det vil klæde firmaet at de gav mig en kreditnota på 100 euro

Jeg vil selvfølgelig fortælle alle mine autocampere venner om min dårlige oplevelse og tror på der ikke skal blive ret mange væk før det vil være meget billigere at fakturere folk for den tid de reel bruger, i stedet for at overfakturere

Så send mig en kreditnota på 100 euro og få en mere tilfreds kunde

Mvh Svend Aage Nielsen
Kildevej 8 5463 Harndrup 0045 40 16 15 67

27 de abril de 2021
Opinião espontânea

É esta a sua empresa?

Reivindique o seu perfil para aceder às ferramentas empresariais gratuitas da Trustpilot e aproximar-se dos seus clientes.

Criar conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais