Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Fine produkter men de reklamere ofte med at de har forskellige rabatkoder osv, men når jeg taster rabatkoderne ind, virker de aldrig. Jeg har været i kontakt med Sephora dk for at prøve at løse det, m... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg modtog et produkt med makeup i låget og som tydeligt var blevet brugt før. Jeg skriver derfor en besked hvor jeg forklare problemet og forventede faktisk et nyt produkt men da jeg i tilfældet s... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg har desværre haft en meget skuffende oplevelse med kundeservicen. Jeg kunne ikke spore min ordre i 8 dage og fik gentagne gange at vide i telefonen, at der var kontakt til Bring. Da jeg sel... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Jeg bestilte varer på jeres hjemmeside, det var meget nemt. The ritual of yozakura, hair & body mist brune parfume og Rich foaming showet gel. Virkelige lækre produkter. De dufter så dejligt. Duft yos... Ver mais

Informações sobre a empresa


Informações de contacto

2,1

Mau

TrustScore: 2 em 5

819 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

En Skuffende Black Friday Oplevelse.

Jeg købte nogle gaver på deres hjemmeside under Black Friday, ligesom mange andre. Jeg oplevede dog adskillige problemer med at foretage købet fra min iPhone, så jeg var nødt til at finde min PC frem. Det er irriterende at støde på problemer allerede under købsprocessen.

Alt så ud til at være i orden, og jeg modtog en e-mail om, at de havde registreret mit køb. 4 dage senere modtog jeg en besked om, at min ordre var blevet annulleret. Der var ingen yderligere beskrivelse, kun en rabatkode med "gratis" forsendelse. Det er frustrerende at stå med en annulleret ordre uden nogen klar forklaring.

Da jeg undersøgte, om de stadig havde varerne på lager, viste det sig, at de var på lager? Desværre var det ikke længere Black Friday, og priserne var ikke nedsat mere, hvilket er super irriterende og skuffende. Så gaverne blev købt et andet sted uden rabat.....

28 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Jonas,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os.

Vi skal virkelig beklage din ærgerlige oplevelse med din Black Friday ordre. Sådan skal det på ingen måde foregå.

Nu er julen overstået, men vi ville rigtig gerne have hjulpet dig med ordren, hvis du havde kontaktet os, da annulleringen skete.

Vi beklager den uheldige situation mange gange.

De bedste hilsner fra
Sephora.dk

Classificada 1 em 5 estrelas

Hold jer fra at købe fra dem

Hold jer fra at købe fra dem. Find et andet sted at købe fra.

24 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Selena,

Tak for din feedback.

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig, hvis der skulle være nogle fejl og mangler med din ordre. I det tilfælde må du rigtig gerne kontakte vores kundeservice på 89872340

De bedste hilsner fra
Sephora.dk

Classificada 1 em 5 estrelas

Fup og svindel

Pakken er efter flere dage stadig ikke sendt - pengene er hævet. Og det telefonnr. Der opgives i mail eksisterer ikke

20 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Karina,

Vi er utrolig kede af, at du ikke har modtaget din pakke endnu. Det er på ingen måde fup og svindel, og vi ønsker selvfølgelig, at du får dine produkter.

Vi vil rigtig gerne høre, hvilket telefonnummer, der er opgivet i mailen, så vi kan få det rettet til. Man skal selvfølgelig kunne komme igennem til os, hvis der skulle opstå problemer med ordren.

Om ikke andet, så må du meget gerne ringe eller skrive til vores kundeservice, så vi kan få efterlyst din pakke. Du kan kontakte os på kundeservice@sephora.dk eller 89 87 23 40.

De bedste hilsner fra 
Sephora.dk

Classificada 1 em 5 estrelas

poor skincare selection no testers

I mostly have to shop from Magasin Sephora as big one is closed. This one has very poor selection of skincare compared to closed Sephora (they closed big Aarhus Sephora recently). I could not find any Christmas sets that I saw online in store and when I tried to shop online despite it said free shipping, there was no free home shipping option so at checkout with 2000 DKK haul I had to cancel because they use a post company I never used before...Lastly Aarhus Magasin store never gives me testers (last time I shopped at black friday big amount no testers and on 15/12-2023 I shopped given no testers) even I ask them no matter how much amount I shop, so I kind of avoid their store from now on.

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hi Bey,

Thank you so much for taking the time to review us here on Trustpilot.
I'm sorry to hear about your experience with trying to place an order online.
We do not have free freight for home delivery. Free freight will be for all the other options we have, such as pickup on parcelshop or click and collect.

We will try to make it more clear for the future!

All best,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Ikke muligt at bytte varen!

Købte en blush på Sephoras netshop. Farven var desværre forkert. Da jeg var i København forsøgte jeg at bytte den i butikken med fremvisning af net kvittering!! Ikke muligt da personalet påstod den havde været åben! Dårlig service kan ikke anbefalde Sephora til andre hvis varen skal byttes!

15 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Mette,

Mange tak for at tage dig tid, til at anmelde os her på Trustpilot.
Jeg er ked af, at hører om din oplevelse med at få byttet din varer, i en af vores butikker.
Jeg har efterspurgt dine oplysninger (reference såsom ordrenummer, email osv), så jeg kan undersøge om du har sendt os en mail.
Hvis ikke, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så skal vi tage et ekstra kig på sagen :)

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

En kedelig oplevelse

En kedelig oplevelse

Jeg skulle købe 4 forskellige produkter (julegaver) hos Sephora, og fik i den forbindelse nogle underlige og kedelige oplevelser ifm. købet:
Jeg fandt hurtigt de ønskede produkter på hjemmesiden, og lagde dem i kurven.
Da jeg skulle betale, skete noget underligt: prisen var pludselig lavere end det oprindelige beløb ?!
Det viste sig, at der nu kun lå 2 produkter i kurven !?
Ok, jeg fandt de manglende produkter igen, og lagde dem på ny i kurven, men igen: prisen var lavere, end den skulle være: nogle af produkterne var forsvundet.
Jeg kontaktede en kundeservicemedarbejder, som heller ikke kunne forklare hvorfor, men mente, at det måske skyldes, at varerne var udsolgt, men så skulle de vel ikke kunne lægges i kurven.
Nå, jeg prøvede mig frem, og endte med at finde andre størrelser og farver, som blev liggende i kurven.
Det tog rigtig lang tid, da jeg valgte forkert mange gange. Rigtig kedelig !!!!
Og så en lille detalje: fri fragt til GLS pakkeshop ved køb over 450 kr. Mit køb var på over 800 kr. Alligevel blev jeg bonet for 29 kr. i fragt !!!???

4 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Poul Henrik,

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at du har været ude for et par tekniske fejl på siden. Det kan være utrolig frustrerende, og vi skal beklage besværet. VI tager selvfølgelig din oplevelse videre, så vi kan blive klogere på problemet.

Vi skal blot informere om, at vi ikke tilbyder fri fragt med GLS. Dette gør vi til gengæld med Bring ved køb over 450 kr. Det er derfor, du har betalt 29 kr. for fragten på din ordre. Du kan læse nærmere her: https://faq.sephora.dk/s/article/Hvilke-leveringsmetoder-tilbyder-Sephora?language=da

De bedste hilsner fra 
Sephora.dk

Classificada 1 em 5 estrelas

Sephora favorites julekalender

Købte fra Sephora deres favorites kalender, og efter tre af lågerne er åbnet og vi når til dag fire opdager vi at der er to nummer 11 og ingen nummer 4. De to produkter i begge nummer 11 er de samme, og vi mangler derfor produkt nummer 4. Jeg skriver derfor til sephoras kundeservice, men får besked på at fordi den er købt i butik skal jeg tager til butikken og snakke med dem om det (vi bor 45 min fra Kbh). Jeg vælger derfor at ringe ind til butikken først så vi ikke kører forgæves. De siger så vi skal pakke hele kalenderen sammen, også de produkter som er blevet åbent OG brugt, komme ind med kalenderen til dem og så får vi pengene tilbage, men ingen ny kalender. Jeg spørger så om vi ikke bare kan få det manglende produkt, men det siger de ikke er en mulighed. Jeg synes virkelig det er dårlig service og hende i telefonen var ikke spor hjælpsom eller venlig. Jeg synes det er for dårligt når man køber en meget dyr kalender til 1250kr at tingene så ikke er i orden, og at der så er ingen rettelse på fejlen, men at det er os der skal gære alt arbejdet og pakke kalenderen sammen også med brugte produkter, køre hele vejen ind til butikken, og ikke få en ny kalender. Til den pris ville jeg forvente der var en bedre service når DE har lavet en fejl.

11 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Isabella,

Tak fordi du tog dig tid til at komme med din feedback.

Vi er utrolig kede af, at du har fået en kalender med fejl på. Det skal vi virkelig beklage.

Vi forstår fuldt ud, at dette har været en svær proces, og vi skal beklage, at du har haft en dårlig oplevelse med vores kundeservice. Vi tager selvfølgelig al dette til os og ser på, om vi kan ændre eller forbedre proceserne på anden måde.

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Et returneringsmareridt!

Jeg bestilte vare herfra til Black friday som efterfølgende skulle byttes.

Varerne kan gratis returneres i deres butikker, men ikke i Magasin. Alle disse har de nemlig valgt at lukke med undtagelse af én.

Først skulle der printes og udfyldes en returformular med latterligt mange unødige oplysninger. Ordrenummer burde være rigeligt, men nej. Bestillingsdato, kontaktoplysninger, produktnavne, varekode (som ikke findes nogen steder), antal og returårsag. Det undre mig at de ikke skulle bruge cpr nr, fingeraftryk, dna prøve og kopi af mit pas for lige at være helt sikker.
Herefter skal du så rode rundt for selv at sende pakken til dem. Altså selv finde ud af hvem du vil sende med (SKAL være med omdeling, og må ikke være Dao), selv udfylde pakkelabel (gæt dig til deres mail og mobilnummer som SKAL oplyses hvis du sender med gls), og så betale et absurd beløb for at sende den, igen fordi det skal være med omdeling.

At de ikke har formået at gøre det muligt at købe en pakkelabel på deres webshop (måske endda til en lidt lavere pris), for bare at gøre lidt af processen simpel, kan man jo kun gisne om årsagen til. Jeg tænker ikke de ønsker kunder returnere uønsket eller defekte varer.

TLDR: Køb KUN hvis du er 200% sikker på at du ikke skal have returneret dine varer. Ellers bestil et andet sted!

8 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Sophie,

Tak fordi du har taget dig tid til at vurdere vores Trustpilot.

Vi er kede af at hører, at der har været en besværlig oplevelse for dig, at returnere din pakke.

Vi har desværre ikke endnu en procedure hvor man kan købe returlabel direkte hos os.
Vi anbefaler at man vælger et fragtfirma, der leverer til erhvervsadresser, da vi er et erhverv, og desværre ikke afhenter pakker i pakkeshops (vi er på arbejde og kan desværre ikke gå rundt efter pakker).
DAO er som velkendt et firma der KUN levere til privatpersoner, ofte i ydertimerne (hvor vi ikke er på arbejde til at modtage pakken), og vi har derfor hjulpet kunden lidt på vej, og informeret om at man ikke bør vælge dem.
Ellers er der frit valg med hensyn til hvem man sender med, og der er heldigvis mange der sender til erhvervsadresser!

Vi vil undersøge om der er noget i processen der kan forbedres.

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Én stjerne for den venlige…

Én stjerne for den venlige telefonstemme. Ellers manglende oplysninger på hjemmesiden ( f. eks. Click og collect- der åbenbart kun findes i København), dyrere varer, fandt den, jeg skulle have have 100kr billigere et andet sted, hvor jeg uden besvær kunne få den med det samme.

8 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Lissy,

Tak fordi du har taget dig tid til at vurdere vores Trustpilot.

Vi har et lager som alle vores online ordrer bliver sendt fra, samt et lager i alle vores fysiske butikker. Altså det lager vores fysiske kunder handler i.
Når Click & Collect er den eneste fragtmulighed du kan vælge, så er det fordi at et af dine produkt er udsolgt på online lageret, og kun tilgængeligt i en eller flere af vores butikker.
Dette står faktisk på produktsiden, lige nedenunder der hvor du ligger produktet i kurven.

Vi kan desværre ikke sende det ud til dig direkte fra butikken, beklager.
Vi vil undersøge om det kan gøres mere tydeligt.

Skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål.

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

service and site is simply terrible

I ordered an eyeshadow palette for Black Friday at a discount of 489 kroner. The money was withdrawn and it has been blocked for 1 week . They take a long time to answer and can't do anything. I was left without the product and could not order because the money was blocked. They lie to me that it happened because the goods were not available. But the product is still available without a discount. Terrible service, never going back. This is low

26 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hi,

Thank you for using Trustpilot for your feedback, even though we are sad to receive this review and story from you.

We are so sorry that you had this experience.
Our stock changes daily, and it might then have happened that your product was sold out after your order was placed and therefore cancelled. (And then shortly after re-stocked) We, of course, price match in these cases so that you can get the product you ordered for the same price.

The "blocking" of your money can be released by contacting your bank who will be able to help you. As we have cancelled the order, we no longer have any rights over the reserved amount and therefore cannot release it on your bank behalf.

As mentioned before, we would love to price match, and we would therefore kindly ask you to contact our customer-service, so that we can proceed with this.

All best,
Sephora

Classificada 5 em 5 estrelas

Pisse god service

Virkelig en lækker og billig parfume, vanvittig hurtig levering og intet og klage over.

2 de dezembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Verdens største tak for din flotte anmeldelse.

Vi er utrolig glade for, at både prisen, leveringen og selvfølgelig produktet er præcis, som det skal være.

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 2 em 5 estrelas

Bestilte nogle varer på Black Friday…

Bestilte nogle varer på Black Friday til min datter.
Dagen efter får jeg en mail at ordren er annulleret fordi nogle af varerne ikke er på lager længere.
Det kan jeg såmænd godt leve med, men at man så annullerer HELE ordren, og jeg bagefter er nødt til at bestille de lagerførte varer til FULD PRIS, det er absolut ikke i orden.

25 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Kære Thomas,

Vi beklager dybt den ulejlighed, du har oplevet med din ordre under vores Black Weekend-tilbud.
Vi forstår din frustration over annulleringen og tabet af den forventede rabat. Vi vil gerne tilbyde dig en særlig rabat på dit næste køb hos os, hvor vi matcher prisen, for den skal du selvfølgelig have.
Vi håber på din fortsatte støtte og muligheden for at genoprette tilliden.

Venlig hilsen,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Snydt for penge

Jeg havde bestilt 9 ting den 25 så jeg kunne få Black weekend rabat på det, og så går betalingen igennem og modtager en besked alt ser fint ud… så flere dage efter får jeg en besked på at min ordre er annulleret og at jeg ikke får noget af det… pga en af tingene ikke var der, så nu må jeg ikke få rabat på det andet men betale fuld pris for det hele igen dette er bare ikke okay!!! At jeg skal betale fuld pris på det som var på læger af det som jeg har bestilt med Black rabat,,det er på igen måde okay af et firma! De skulle have sent rasten med rabat på eller ikke fuldføre min ordrebetaling

25 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Kære Naja,

Vi beklager dybt den ulejlighed, du har oplevet med din ordre under vores Black Weekend-tilbud. Vi forstår din frustration over annulleringen og tabet af den forventede rabat. Vi vil gerne tilbyde dig en særlig rabat på dit næste køb hos os, hvor vi matcher prisen, som en gestus af vores beklagelse. Vi håber på din fortsatte støtte og muligheden for at genoprette tilliden.

Jeg kan ikke finde nogen email fra dig om dette, men du er velkommen til at kontakte os i tilfælde af at vi skal prismatche :)

Venlig hilsen,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Lyver Lyver Lyver

Lyver Lyver Lyver

Kl. 7 om morgenen står et produkt til 139,- og så står der at laveste pris i de seneste 30 dage har været 179,-. Kl. 10 samme dag står samme produkt til 179,- og så står der at laveste pris i de seneste 30 dage har været 219,-. Det er lige frem løgn og oplysningen om laveste pris inden for de sidste 30 dage står der åbenbart udelukkende for at vildlede folk. Forstår slet ikke det kan være lovligt!

27 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Vlladimira

Vi beklager meget forvirringen omkring priserne på det produkt, du har bemærket. Vi ønsker at forsikre dig om, at vi ikke har til hensigt at vildlede vores kunder på nogen måde.

Vi er dog lidt usikre på hvilket produkt du henviser til. Men det kunne evt. skyldes at vi for en måned siden kl.7 havde prisen til 179,-. Tilmed kl.10 for en måned siden havde produktet til 219,- og derfor har prisen ændret sig herefter.

Vi vil gerne sikre os, at vores prissætningsoplysninger er klare og nøjagtige, og vi vil tage din feedback til efterretning for at forbedre vores systemer og gøre det mere gennemsigtigt for vores kunder.

Vi værdsætter din ærlige feedback og håber, at du vil give os en chance for at genoprette din tillid.

Venlig hilsen,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

tvungen tilmelding til nyhedsbrev ved køb

kan ikke købe på siden uden at tilmelde nyhedbrevet. henvendte mig til kundeservice via chatten hvor medhjælperen blot lagde på efter han ikke gad mere.

24 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Kære Tine

Det er virkelig beklageligt at høre om din skuffende oplevelse med vores kundeservice. Det er slet ikke den standard, vi stræber efter, og vi beklager at der er gået noget galt i forbindelsen.

Angående kravet om tilmelding til nyhedsbrevet for at foretage et køb, vil vi gerne forsikre dig om, at man til enhver tid kan framelde sig fra dette. Vi ønsker at gøre det så let som muligt for vores kunder at handle hos os uden uønskede forhindringer eller krav.

Vi vil gerne løse dette problem for dig og sikre en bedre kommunikation og service fra vores side. Venligst kontakt os igen, og vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine behov og give den nødvendige hjælp.

Venlig hilsen,
Sephora

Classificada 4 em 5 estrelas

Sephoraa

Jeg elsker sephora, de har næææsten alting, de mangler bar nogen små ting som fx charlotte tilbury, glow recipe, og sikkert andre.
Tingene er ogs lidt dyre, men ellers er det perfekt!♥️

21 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej Ellen,

Tusind tak for din flotte anmeldelse.

Vi er utrolig glade for, at vi kan hjælpe dig med at få dine yndlingsprodukter hjem.

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Elendig service og manglende vare

Efter 5 køb hvor de bliver ved med at anullere mine ordre lykkedes det mig endelig at få en ordre igennem.
Jeg kontakter deres kundeservice ,både i chat og på telefonen, men fåren ELENDIG service hvor de lader mig vente flere timer eller fortæller mig at de ikke kan hjælpe + lægger på + forlader chatten...
Men denne ordre går så igennem og det var et køb på over 1000 kr hvor jeg så kan modtage 17 minis med koden SDBOX
Dette går igennem og jeg modtager faktura osv på det et rigtigt. Jeg er så nede og hente min pakke her for leden og opdager at de har ladet være med at give mig min fordel med... altså de 17 minis... jeg har skrevet til kundeservice uden svar! ELENDIGT.. Jeg plejede at elske at handle hos sephora og har gjort i mange år, men når man snyder kunden for deres vare og tilbyder en elendelig service oven i det så er det ikke noget man gider igen!

15 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej S,

Vi beklager virkelig de problemer, du har oplevet.
Det er ærgerligt at høre om de gentagne ordreannulleringer og den manglende hjælp fra vores kundeserviceteam. Vores kundeservice besvarer alle mails der kommer ind hurtigst muligt, men måske du har skrevet i weekenden hvor vi ikke er på arbejde?
Placeres flere ordre med samme produkter, til samme beløb lige i rap af hinanden, så annullere vi automatisk ordrerne, af sikkerhed for dobbeltbestilling.
Vi forstår, hvor frustrerende det må være ikke at have modtaget de tilbudte produkter, især efter et køb på over 1000 kr. Jeg vil personligt sørge for, at dette bliver undersøgt øjeblikkeligt.

Kunne du venligst give mig dine ordredetaljer, så jeg kan rette op på denne situation for dig?

Bedste hilsner,
Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Got scammed

I put on my Card because i wanted to buy a perfume, Then it turns out it was tripple the Price the employee Said it was, and the personal refused to give me my Money back eventhough i didnt get the perfume. Scammers!

9 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hi Asger,

Thank you for sharing your feedback on Trustpilot. I'm truly sorry for the experience you've had.

We're genuinely concerned about your situation. It's definitely not the service standard we strive to uphold. Your description indicates a discrepancy between the price communicated and the actual cost, coupled with not receiving the product and facing challenges with the refund process. This is certainly not the experience we want our customers to have.

Regarding our pricing, we diligently maintain accurate and current prices for our entire range of products. We deeply regret any confusion caused by a potential misunderstanding from our employee's end.

To rectify this issue, we'd like to investigate further. Could you please reach out to us with your purchase details? Our aim is to ensure that you receive the appropriate resolution and that your trust in our service is restored.

Once again, our sincerest apologies for any inconvenience caused. Your feedback is invaluable in helping us improve our service.

Best, your Sephora

Classificada 1 em 5 estrelas

Jeg bestilte tre varer online til Frb

Jeg bestilte tre varer online til Frb. butikken, men fik kun to udleveret. Pakken så mystisk ud og jeg spørger til den 3. vare.

Du får penge retur, var svaret. Jeg bad om en form for dokumentation, men det kunne jeg ikke få. Det var ikke deres problem og de havde intet med det at gøre. Jeg skulle skrive til kundeservice. Sagde at jeg ikke har fået mail om at en vare var i restordre. Fik bare igen og igen at vide, at jeg skulle skrive til kundeservice og de intet havde med det at gøre. Butikken bør oplyse, når de pakker varerne, at de ikke har den ene i butikken. Dermed ville jeg have fået dokumentation på, at jeg kun fik udleveret 2 ud af 3.

Jeg føler mig snydt, jeg har ingen dokumentation for, at jeg kun har fået udleveret 2 ud af 3 varer og de kiggede på mig som om jeg var godt dum og at de godt viste jeg var blevet snydt. Virkelig dårlig service og informationsniveauet er under kritik. Jeg kan ikke anbefale butikken i Frederiksberg center.

10 de novembro de 2023
Opinião espontânea
logótipo da Sephora Danmark

Resposta da Sephora Danmark

Hej,
Mange tak for din feedback. Vi er virkelig kede af den situation, du har oplevet. Det er uacceptabelt, at du føler dig snydt, og vi forstår din frustration. Vi bestræber os på at levere en god kundeoplevelse, og det inkluderer klare oplysninger om produkttilgængelighed og en ordentlig behandling af spørgsmål eller bekymringer fra vores kunder.

Vi vil undersøge denne situation nærmere for at forstå, hvad der gik galt i denne specifikke situation. Det er vigtigt for os at forbedre vores informationsniveau og kundeservice, så lignende situationer undgås i fremtiden.

Vi beklager, at du ikke kunne få den ønskede dokumentation på stedet, og vi opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice, hvor de vil være i stand til at hjælpe dig yderligere og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have. Vi værdsætter din feedback og tager den alvorligt. Endnu en gang undskylder vi for din utilfredsstillende oplevelse, og vi vil arbejde hårdt på at forbedre vores service.
Skulle du fortsat mangle et produkt, og have betalt for det manglende produkt, så håber vi de rækker ud til vores kundeservice, som selvfølgelig vil hjælpe dig i denne sag. Vi stoler altid på vores kunder.
Vores email er: kundeservice@sephora.dk og telefonnummer er: +45 89 87 23 40 Mange hilsner, Sephora Danmark

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais