Shop Dôen Opiniões 

48
•
TrustScore: 2 em 5

2,1

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Oberteile wirklich schön verarbeitet und auch hübsch aussehend..aaaber alles Made in India! Ich kenne die indische Kultur und weiss dass sie extrem hart arbeiten für extrem wenig Gehalt. Daher ist der... Ver mais

Classificada 3 em 5 estrelas

Doen Ashlynn floral cotton dress is a beautiful lightweight cotton print. However it is so sheer that unless you want all your business seen a slip is a must. I understand the philosophy behind the co... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 1 em 5 estrelas

My Doen clogs are defective, Quality is very poor! I explained to customer so called “care” that the rubber came off after one wear and the Doen sticker fell off after the third wear. They were sting... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Same experience as everyone else I ordered 10 days ago and cannot get any response from the company except an automated response and the phone is “not accepting calls’. I don’t know what the products... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Compras e moda

Informação fornecida por diversas fontes externas

Thoughtfully designed clothing by women, for women. We create elevated everyday pieces, inspired by our nostalgia for the California of past decades. We sell ex


Informações de contacto

  • Craner Avenue 5335, 91601, Los Angeles, Estados Unidos da América

  • shopdoen.com

2,1

Mau

TrustScore: 2 em 5

48 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 78% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,1

Todas as opiniões

(48)

20 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Beautiful clothes, but the service experience makes me hesitant to order again.

I like the clothing itself, but I was disappointed with the overall customer service and shipping experience.

My order was shipped via Priority Mail, for which DÔEN charges a fixed Shipping & Handling fee, but the delivery experience did not reflect the level of service I would expect at this price point. When the package failed to arrive, I spent a significant amount of my own time trying to locate it — checking with leasing office, speaking with the local post office, contacting USPS, and opening a USPS Service Request before I could move forward with DÔEN regarding the missing shipment.

The order was eventually considered lost and refunded. More than two months later, it unexpectedly arrived. I proactively contacted DÔEN to let them know. They offered to re-invoice me for the the original price and waived the shipping fee, but there was no additional goodwill gesture given the unusually long delay and inconvenience.

I appreciate that they ultimately handled the situation professionally, but the overall experience required far more time and effort from me than I would expect when purchasing from a premium-priced brand. The clothing is beautiful, but buyers should be aware that if a shipping issue occurs, resolving it may require considerable time and follow-up on their end. This experience makes me hesitant to order directly from DÔEN again.

23 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks so much for taking the time to leave a review. We’re so sorry to hear this feedback regarding your shipment and have escalated this to our team. If you have any additional questions or feedback to share, please do not hesitate to contact us. We’re always happy to help. We hope that you shop with us again in the future and have a more positive experience.

Classificada 1 em 5 estrelas

Avoid- sustainability greenwashing

I bought a dress from Doen to wear for my wedding weekend last year but did not end up wearing it. I decided to try and let another human wear it by selling it on a reselling app.

After the sale had gone through, and the buyer was already happy, Doen had their intellectual property lawyer- ON THE OTHER SIDE OF THE PLANET- hunt me down and get me permanently banned and blocked from reselling or buying second hand again.

The brand go on about “being sustainable,” but clearly they would rather their clothing rot down with some plastics in a landfill somewhere rather than being part of the circular economy.

Shame on Doen for hunting and hurting their own customers. I have since found out I am pregnant and would have loved to buy second hand for myself and my baby BUT I CANT BECAUSE OF DOEN.

I have been told the only way to get unblocked is to start legal proceedings 5000 miles away directly with Doen, something in my current state I do not feel prepared to do.

So, only buy from Doen if you feel comfortable throwing their clothes into landfill to contribute to the rotting of our planet- or unless you are 100% certain you want to wear their clothing UNTIL YOU DIE IN IT.

And heaven forbid you try and give their clothing to a charity shop eventually, they will likely try to have that charity shut down.

14 de agosto de 2026
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

Extem überteuert

Oberteile wirklich schön verarbeitet und auch hübsch aussehend..aaaber alles Made in India! Ich kenne die indische Kultur und weiss dass sie extrem hart arbeiten für extrem wenig Gehalt. Daher ist der Preis, zb für eine Baumwolle Bluse 245.- CHF übertrieben teuer. Wem interessiert ehrlich gesagt der Name der Brand schon... ganz ehrlich. Die Leuten die die Leistung bringen erhalten nicht den Lohn, in INDIEN!

8 de julho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Order #1192645

Order #1192645

I ordered a sweater I had been looking at since it first released and had been waiting for it to come back into stock for almost a year. I signed up for a notification and purchased it immediately when I received the restock alert. Received a confirmation email.

Five days passed before I got cancelation notice.

This was my first purchase with Doen, and I have never experienced an order being cancelled after receiving an order confirmation. A 'small' gesture of compensation does not really reflect the disappointment of waiting a year for an item to return, finally securing it, and then losing it due to an issue on your side.

What makes this even more frustrating is that the sweater was also available on Net-a-Porter when I placed my order. I chose to purchase directly from your website, trusting that my confirmed order would be fulfilled. By the time I discovered the cancellation, it was sold out there as well.

I now feel like I missed out twice because I trusted a confirmed order. Unfortunately, this experience has seriously affected my confidence in ordering directly from you again.

I appreciate the gesture offered, but I have to be honest that it felt somewhat dismissive given the circumstances. After waiting almost a year, acting immediately on a restock notification, and trusting a confirmed order, the disappointment was not just about the item — it was about the loss of trust in the purchasing experience. The compensation offered did not feel reflective of that.

7 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks so much for leaving this review, Fiona. We're sincerely sorry for this experience, especially since you had waited so long for this particular sweater. We’re working internally to do our best to avoid any issues in future sales. We hope that you are able to purchase this item again or a similar style in a future launch, promotion, or Hand Me Dôen event. If you have any additional feedback or questions, our team is always happy to assist.

Classificada 1 em 5 estrelas

Faulty item, no response after a month

I've admired DOEN for a long time, so it's genuinely disappointing to write this. I received a cardigan (order #1153416) with a faulty button on the back that had snapped. I contacted customer service over a month ago with photos of the damage and have not received a single reply.

To make matters worse, the only returns option on their website (even for faulty items) is to purchase a label for $39 USD. As an Australian customer that's around $60 AUD, which I don't think is fair to charge when the product arrived damaged. All I asked for was a free returns label or a partial refund, both completely reasonable requests for a faulty item, and I've heard nothing.

The lack of response and the expectation that customers cover return costs for manufacturing faults is really poor, especially at this price point. I'd encourage international shoppers in particular to be aware of this before purchasing.

29 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks so much for sharing this feedback, Siran! Our team just followed up to your recent message, however we do not have a previous email from you—we sincerely apologize for any inconvenience regarding this sweater and are happy to assist with this as soon as possible.

Classificada 2 em 5 estrelas

I ordered the Henri top and while the…

I ordered the Henri top and while the style is beautiful, the quality is subpar. The arms stretched out and lost their shape after only 2 seasons of wear. I expect a $250 blouse to last longer than that. I reached out to the company and they said there was nothing to be done. Won’t buy from them again.

23 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi, thanks so much for sharing this feedback. We're sorry to hear this happened to your Henri Top. It looks like our team was in touch with some additional recommendations to help resolve this, but if we can help with anything else please don't hesitate to get back in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

Inaccurate sizing, poor customer service when problems arise.

I purchased Doen’s Rivière dress during their warehouse sale. Online reviews stated it was quite fitted for the bust, so I made sure I ordered the correct size for my measurements. What I received was marked the size they recommended, but the bust from seam to seam was 5.5” smaller than the minimum bust measurement for my appropriate size. I am now left with a final sale item that I can’t wear. That it was too small was a problem with their product, not my judgement. Measurements are objective, not subjective. I reached out to customer service twice via email with no response and so I called. The representative I reached said if it was refunded at all, it would likely be for store credit, not a direct refund. That they would insist on this is unreasonable, as it was not my fault their product was not accurately made to the measurements listed ON THEIR OWN SIZE GUIDE. Based on my own experience at this point, I would not recommend this company.

23 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for leaving a review—we're sorry to hear this experience with this style and our team. It looks like we've been in touch since this review was left with additional support to resolve this for you. We hope to provide a more positive shopping experience in the future as well.

Classificada 3 em 5 estrelas

Pretty but totally see through

Doen Ashlynn floral cotton dress is a beautiful lightweight cotton print. However it is so sheer that unless you want all your business seen a slip is a must. I understand the philosophy behind the company but for the price point of the dress a lightweight cotton lining would knock this dress out of the park. It’s not worth the hassle of returning it so I’ll just wear a long slip underneath. Without a slip it’s basically a sheer summer curtain.

5 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi Sharon, thanks for taking time to leave a review for your Ashlynn Dress—We will share your feedback with our team. If we can help with anything in the future, please don't hesitate to get in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

Defective Doen shoes

My Doen clogs are defective, Quality is very poor! I explained to customer so called “care” that the rubber came off after one wear and the Doen sticker fell off after the third wear. They were stingy and didn’t stand behind their product.After purchasing multiple items over the years, I expected more.

7 de julho de 2026
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Crazy sizing discrepancies

Here’s my issue with Dôen, and I’ve spent thousands of dollars on this brand through Saks and other retailers- I got the red gingham Julia dress from Net-a-porter and fell in love with it. I got the size small and then as soon as I saw the noir gingham in stock on Saks (also in a size small) I snapped it up since I loved the red so much. Well, the noir comes in the mail just before my 4th of July festivities and I take the tags off and pack it without another thought. I get around to trying it on and it is WAY, WAY smaller than my red gingham Julia!! Like if my red one is a true S this is a XXS. I couldn’t even get my arms through the arm holes because they were so tight, and the dress was so short it’s almost obscene unless you wear it exclusively as a swim cover up. I don’t understand why two dresses of the same exact size from a brand of this price point would have such a sizing discrepancy and I have no option to return the dress. Super disappointed and I would like Dôen to please reach out and address this with me!

6 de julho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for sharing this feedback, Isabelle! We're sorry to hear about this experience with your Julia Dress and would love to assist further. We just requested additional information to get in touch with you directly and will do our best to help.

Classificada 1 em 5 estrelas

Don’t order from Doen

Very poor customer service, mixing up customer’s items and blaming the customer for their mistakes. Unreliable with refunds. Be warned!

27 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for leaving a review! It looks like our team has been in touch with you via email to assist in processing your return. If there's anything else we can assist with, please let us know!

Classificada 3 em 5 estrelas

What pisses me of the most...

What pisses me off the most is buying two shirts for just under $500 and then having to pay $13 for shipping because I didn't hit the $500 free-shipping threshold. So, to save $13, I'm supposed to spend another $200 or more? That's insane.

It's exactly how they get you, and it feels incredibly greedy. Their shipping policy really needs to change.

I usually try to buy Doen from other retailers because of this, but this time I had no choice. Nobody else had the colors and sizes I wanted—they were completely sold out everywhere online.

Just a warning for anyone considering buying from them: if you can, buy Doen somewhere else. If not, at least be aware of their shipping policy before you check out.

9 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for sharing this feedback regarding our shipping policy. We will pass it along to the rest of our team. If you have any questions or additional feedback to share, feel free to reach out as our Customer Care team is always happy to assist.

Classificada 1 em 5 estrelas

Wore my daphne dress one time and…

Wore my daphne dress one time and followed the cared instuctions to clean! The dress bled from the floral design in multiple spots. So disappointed. I have multiple pieces that I do love. But a dress at this price should not do thisX

3 de junho de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi Shelby! We're sorry to hear about your experience with your Daphne Dress. It looks like our team was able to sort this out for you, but if you have any additional feedback to share please do not hesitate to get back in touch. We are always happy to help!

Classificada 5 em 5 estrelas

Happy experience but caution is required.

Gosh the experience of many buyers has been dreadful. I have bought 2 shirts and a dress and I was happy with my items. I did request information about the shirt and I received a response the next day. The brand is VERY expensive and not really worth the money but it was my choice to buy the products. Reading the reviews, I hope the company provided refunds or rectified the issues to those unhappy with their purchases. Had I read the reviews before buying the products, I would not have brought any items. I hope the company has refunded to those unhappy with the items and then I hope the relevant individuals updated their reviews if satisfied. That is the right thing to do. Best wishes

15 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for leaving a review! We are glad to hear you've had a positive experience shopping with Dôen and will share your feedback regarding our other reviews with our team. If there is anything we can assist with in the future, please do not hesitate to contact us with any questions—we are always happy to help!

Classificada 3 em 5 estrelas

Not the best quality

Had an issue with my order that was sorted out but not the best quality items.

16 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thanks for taking the time to leave a review, Izzy! We're happy to hear that your issue was resolved and will share your feedback with the rest of our team. If we can assist with anything else, please don't hesitate to get back in touch with Customer Care. We are happy to help!

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrible quality and bad customer service

This wasn’t my first DOEN purchase but it will definitely be my last. I ordered a jacket for me and one for daughter and the quality was abysmal. The corduroy was already frayed the button holes were not stitched properly so they were frayed too. There were loose threads that hadn’t been sewn in properly. Just really messy especially considering the price point.

When i wanted to return the jackets they first tried to offer me a ridiculously small discount considering the state of the jackets but after waiting for almost a week for an answer i was sent a return label.

CS promised me that the jackets i received were duds so i took a chance and bought new ones.

Those jackets were somehow delayed in transit (so much so that a second order that i placed several days later arrived before the jackets)

At the moment i am still waiting for the jackets to arrive and i didn’t even get a sorry for the mess from cs.

7 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi Jasmin— We're so sorry to hear about this experience with your order and any delay in support from our team. It looks like we were in touch earlier today notifying you of the delivery status of your replacement order. We appreciate your patience while your new order was delayed in transit—if you have any issues with your new pieces that arrived today, please let us our team know and we will be happy to continue to help. If you have any additional questions or feedback to share, please let us know!

Classificada 5 em 5 estrelas

Ich habe Doen im Januar in meinem…

Ich habe Doen im Januar in meinem Urlaub in Los Angeles kennen gelernt (Doen Store im Brentwood Country Mart) und mich sofort in die wunderschönen Kleidungsstücke verliebt. Der Store sah einfach wunderschön aus, und die Verkäuferinnen waren alle so herzlich und hilfsbereit! Zuhause in Deutschland habe ich mittlerweile zwei Mal aus den USA bei Doen etwas bestellt. Nach jeweils drei Tagen kamen die Pakete schon an und alles war sehr liebevoll verpackt! Vielen Dank, Doen!!

13 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I absolutely love Dôen

I absolutely love Dôen — the brand fits so seamlessly into my everyday life.

I wanted to highlight a recent interaction from the Giving Thanks sale: I had a small hiccup with my order, which I totally understood, and when I reached out, Kieshanna helped right away and was so kind.

Every experience I’ve had with Dôen, whether ordering or asking a question, has been wonderful. I’m truly grateful for their beautiful pieces and heartfelt customer service.

5 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Thank you for shopping with us during our Giving Thanks Sale and for the kind feedback, Jasmine! We're so happy we were able to help. If you have any questions in the future, please don't hesitate to get back in touch.

Classificada 1 em 5 estrelas

I’m extremely disappointed with this…

I’m extremely disappointed with this experience and will not be shopping here again. I purchased a pair of pants during your sale, and the very next day the price dropped an additional 20% while the item was still in stock. I reached out to request a price adjustment or to cancel and repurchase, but was told neither was possible.

I work for a small company, and we always go above and beyond to ensure customers feel valued and never regret their purchase. Unfortunately, this situation left me feeling misled and frustrated. At this point, I don’t even want the pants anymore because the experience has been so negative.

29 de novembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi Marina, thank you for sharing this feedback. While we unfortunately do not offer price adjustments per our company policy, we have passed your feedback along to our team and appreciate you sharing your experience shopping our sale. While we were unable to cancel this order prior to shipment, our Customer Care team has just followed up with you directly to help resolve this for you.

Classificada 1 em 5 estrelas

I am deeply disappointed about my Bijou dress

I am deeply disappointed about my order, the dress I got is defective, at the top, where there were supposed to be two strings that would make a bow so that the dress would fit on the chest, there is no such system and the top hangs indecently, it cannot be used. I cannot believe this just happened, this is not any dress, it has a price and as such I expect the quality to be identical to the price you put on your dresses. You should be ashamed of selling this. 

Update: Doen replied and are actually taking care to change my order. My fate in humanity is restored.

2 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shop Dôen

Resposta da Shop Dôen

Hi Andra! Thank you for sharing this feedback. We're so sorry to hear that your dress arrived in this condition—It looks like you've already been in touch with our Customer Care team via email regarding this defective item. We appreciate your patience while we work to ship your new dress.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais