Shoprumored Opiniões 

25
•
TrustScore: 2.5 em 5

2,7

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 2 em 5 estrelas

Ive ordered from this site 3 times now, the dresses are decent quality for the price, but the customer service is terrible. Shipping takes forever for no reason. Glenn, the customer service rep, is ze... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

Each dress cost 100+. And ALL broke upon the first wear nearly instantly and all i did was sit down. I wasnt dancing or doing anything strenuous that could’ve damaged them. But every single one broke... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 2 em 5 estrelas

They don’t accept returns on any item you buy with a discount. They also try to up the store credit you will get back by returning instead of refunding. On a thing I did return, the post office said t... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

every item i buy from rumored has always fit perfectly and been exactly what i expected! i absolutely love their brand and recommend it 10/10.

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

Escrito pela empresa

Rumored is an East Coast-based, female-founded brand driven by an all-woman team. With an East Coast soul and a global spirit, we design elevated, timeless pieces that blend on-trend style with enduring quality. Inspired by the past but created for your future, our collections are designed to be the foundation of your wardrobe—pieces you’ll reach for again and again. At Rumored, quality, longevity, and sustainability are at the heart of what we do. Each piece is thoughtfully crafted in small batches to minimize waste, with rigorous fit and sampling processes ensuring the perfect balance of style and comfort. Designed in collaboration with our New York team and LA-based design director, every piece is road-tested before production and shipped to you with care. We’re committed to listening to our customers and responding to their needs. Your feedback inspires our collections, and your voice is tightly woven into everything we create. While we often hold limited stock to reduce waste, our signature styles are restocked by demand—because when you love something, we want it to be in your wardrobe. Our mission is simple: to help you embrace your inner cool girl. We design for the dreamers, doers, and trailblazers—the ones who chase their goals unapologetically and carve their own paths. Whoever you are, wherever you’re headed, we’re here to celebrate and empower the unique, unstoppable you. Welcome to Rumored. Let’s build your closet, together.


Informações de contacto

2,7

Mau

TrustScore: 2.5 em 5

25 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 100% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

2,7

Todas as opiniões

(25)

12 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Appalling customer service

Non existent customer service – no response after five emails and no way to return my order?!?!

I am extremely disappointed with the customer service from this company.

I placed two orders (#267143 and #267381) and contacted the company multiple times to cancel/return the orders and request a refund. My emails were repeatedly ignored.

I then sent a formal complaint on 10 August, clearly explaining the situation and asking for return instructions. I still received absolutely no response.

I have now followed up again and, despite all of my attempts to contact them, I have still not received a single response, return label or return instructions. I am therefore left holding garments that I have been trying to return, simply because the company will not communicate with me.

The orders were also significantly delayed despite paying for express delivery, and my original request to cancel before dispatch was ignored.

I have been more than reasonable and have given the company numerous opportunities to resolve this directly. The complete lack of communication is, frankly, appalling.

I would strongly recommend thinking twice before ordering from this company. Taking payment and then effectively refusing to communicate with a customer who is trying to return their goods is simply not acceptable.

4 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Lucy! We are so sorry to hear of the issues you are having. On our end, we have been responding to all of your emails. In addition, we responded to your CSAT survey in which you indicated you were not seeing our responses. We have not received any subsequent responses from you. It looks like our emails are possibly going to your spam folder! Because cancellation was requested after the orders were in processing/processed, we were unable to cancel, which was explained in our first response. We would be happy to help with a return, though! Please reach back out at info@shoprumored.com so that our team can send you a return label! We recommend checking all folders for our correspondence to ensure nothing is missed. Thank you for your patience here.
-Rumored Team

Classificada 2 em 5 estrelas

Each dress cost 100+

Each dress cost 100+. And ALL broke upon the first wear nearly instantly and all i did was sit down. I wasnt dancing or doing anything strenuous that could’ve damaged them. But every single one broke to an unwearable point that needs tailor mending. Im never buying from here again

8 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Melanie! We are so sorry to hear there were issues with your order and we take quality complaints seriously. We've reached out for more information and encourage you to email our customer support team so they can assist!

Classificada 1 em 5 estrelas

High Hopes and Bad Experience; Fast Fashion at Boutique Prices

I had been admiring rumored dresses for a while, but was uncertain about their legitimacy, so I held on buying anything. Eventually, they had enough of a following that I felt comfortable buying from them. I bought two dresses and was very excited for their arrival, imagining all the occasions/scenarios in which I would wear them, and had already styled them in my mind. When they arrived however, I was blown away by not only how ill fitting they were (and not size wise, but truly just ill fitting and badly/disproportionately cut), but by how STRONGLY they smelled of formaldehyde and chemicals. Like straight up salad dressing/vinegar/varnish/bug poison. It was so intense that my dog started sniffing the air and then barked at the package when I brought it upstairs. Even I could smell it through the still sealed, plastic package. Thinking it was the packing itself, I removed the dresses and let them hang out in the open air for several days. The smell never went away. It was horrible. I didn't even want to try the dresses on until I was about the shower, because I was that concerned with whatever they were coated with. The smell was so strong in fact, that I could smell it from two rooms away when the wind would blow, and eventually had to pack them up and put them in the hallway because I couldn't stand it---and my dog would occasionally bark at the door from the smell. I have bought fast fashion and have experienced something similar in the past, but never anything this overwhelming. Initially, I was pleased with Rumored's willingness to just take the items back for a refund, and I thought that was good customer service, even though they are selling toxic, fast fashion items at boutique prices. I returned the dresses, and somehow, when I set up the return, accidentally arranged an exchange on one of the dresses instead of a return on both. This resulted in a refund for one dress but an exchange on the other, which took a while to arrive. I immediately contacted Rumored as soon as I did that, before the replacement/exchange dress had shipped, but they said there was nothing they could do as it was too late to cancel. The rep said that they would add it to the exception list, and that once I received it, I could return it for a refund. Again, I thought, "Great customer service"! When I went to return the dress however, it was showing up that I would be getting a gift card, and not a refund as promised. I contacted Rumored multiple times by email and never got a response. Eventually, I received a survey, asking me to "rate my service"---on an email they closed out without responding to. I mailed the dress back anyway as I didn't want it in my possession any longer, and figured the refund portion could be resolved after. When I then received a gift card instead of the promised refund, I called them out on this and sent more emails, threatening to report them to my bank, and finally responded. They claimed they had responded and to "check my spam". There was NOTHING in my spam, junk, or anywhere in my inbox, indicating that they had responded. Then the rep went on to deny my previous interactions, claiming they "don't send text messages", and that I was interacting with a fraudster. NOT TRUE. When you chat with them, the messages are saved/forward to my phone. I also have screenshots. I also have emails. This person was too lazy to look into any of it. she then again denied refunding me as previously promised. It wasn't until I took to instagram, and wrote about my experience on about six posts before I got my refund REAL quick. Not something I ever do or want to do, but I felt I had no choice. I will never shop with them again. Bad clothes, bad experience, bad customer service when all was said and done, as this never should have happened.

20 de março de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

We’re very sorry for the confusion and frustration caused here. There was a misunderstanding on our end, and incorrect information was initially provided regarding the refund eligibility of this item.

As soon as we identified the error, we issued the refund in good faith to make things right. We understand this experience did not meet expectations, and we sincerely apologize for the inconvenience.

Thank you for bringing this to our attention — we’re addressing this internally to ensure clearer communication moving forward.

-Rumored CS

Classificada 1 em 5 estrelas

Unprofessional response and price increases

Incredibly inappropriate and unprofessional response from this business “correcting” a customer on semantics. Replying to every comment on here defensively shows a desperate business doing poorly. “Price gouging” — correct definition or not — or not, they are significantly increasing their prices. They raised the price of an item that was much less expensive even before the holidays. If that’s their business model, they’re not doing well and passing it along to customers, then getting defensive when someone sees through it. They’re right. These are non-essential goods. Don’t shop here. You’re getting ripped off. Good luck staying in business. Here is another 1-star review.

18 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Rae,

We appreciate your feedback. It's important for us to be transparent about our pricing structure. We have reached out to you a few times via email to address your concerns but we haven't heard back! We're always here to help, so please feel free to shoot us an email at info@shoprumored.com to discuss with one of our customer service reps.

Classificada 1 em 5 estrelas

Poor

Poor. I pre-ordered a dress back in early November with estimate deliver being by Dec 5/6. After I waiting 3 weeks, I message the company asking where the dress was since online it was available for instant purchase. They finally set the dress out and it arrive well over 5 weeks after I purchased. Dress was poorly made. I started a refund but was alerted that I can only receive store credit. Do not buy from this company. Complete scam and unreliable!

22 de dezembro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Martha,
Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear you were disappointed with your order and understand how frustrating delays can feel, especially when you were looking forward to a preorder.
To provide some context, the dress was purchased during a promotional sale period. As outlined in our return policy at the time of purchase, items ordered during sale periods are eligible for return for store credit only. When you reached out about initiating a return, our team responded with this policy.
Regarding timing, this style was offered as a preorder with an estimated ship window, which can shift slightly due to production and fulfillment factors. Once the item arrived at our warehouse, it was shipped promptly.
That said, we never want a customer to feel unheard or dissatisfied. We’ve reached out to you directly to see what we can do and are happy to continue the conversation there.
— The Rumored Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Dublin Sweater in grey - so good!

I got a size small and it fits perfectly, a little oversized look which is exactly what i was going for. The material is so soft and comfortable, I am constantly reaching for it over other sweaters in my closet! 10/10 recommend.

5 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing!!

Every time I get clothes from rumored I am shocked at the quality! Everything is so cute and such staple items. I will 100% be buying from them again and again!

27 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Sent me a code after I submitted my…

Sent me a code after I submitted my email and number...code doesn't work. Keeps adding package protection and won't let me remove it. My cards protect my purchases so I don't need to pay extra for that. Not a good experience here.

14 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

We’re so sorry for the frustration — it sounds like there was a small hiccup during checkout! Our promo codes should always work, so please email info@shoprumored.com and our team will be happy to send you a new one right away.

Regarding the package protection you saw at checkout: that’s Route, which is automatically added for your convenience but can easily be removed by clicking “Check out without protection” before payment. It’s completely optional, and you’re always free to decline it.

We’d love to make sure your next experience goes smoothly — please reach out so we can help get you set up properly.

xo,
The Rumored Team

Classificada 5 em 5 estrelas

LOVE RUMORED!

every item i buy from rumored has always fit perfectly and been exactly what i expected! i absolutely love their brand and recommend it 10/10.

2 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Thank you so much for your kind words and support! We’re so happy to hear you love your pieces

Classificada 5 em 5 estrelas

Sun Valley Sherpa

Ordered the sun valley sherpa for fall and it is so cozy. It's the perfect oversized and I'm obsessed with the zipper detailing. I got the tan with red zipper!

6 de setembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 2 em 5 estrelas

They don’t accept returns on any item…

They don’t accept returns on any item you buy with a discount. They also try to up the store credit you will get back by returning instead of refunding. On a thing I did return, the post office said they under say the weight of the package to save money and changed it to the real weight. But those are two untrustful things in my opinion.

1 de fevereiro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. We want to clarify a couple of things:

Returns & Discounts: As stated on our website, items purchased at more than 25% off are eligible for store credit only rather than a refund. This is a standard policy we keep consistent across all orders, but if you’d like to discuss your situation further, please don’t hesitate to reach out to us at info@shoprumored.com
and our team will be happy to assist. Additionally, the incentive you may see to choose store credit is part of our returns platform’s standard features, which is used by hundreds of brands — it’s not unique to us, but a way many retailers streamline exchanges and credits.

Return Shipping Labels: We’re sorry you were misinformed at the post office. To explain — our return shipping provider generates labels with a generic placeholder weight. Once the package is scanned, the carrier updates it to the correct weight and bills us accordingly. We always cover the full cost of return shipping; there’s never an attempt to under-state or save on postage at your expense.

We hope this clears things up, and again, we apologize for any confusion. Please feel free to reach out directly so we can make sure you’re fully taken care of.

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst shopping experience ever

Almost two months since I placed my order and still NOTHING. Customer service is useless – they just blame customs instead of taking responsibility. Zero transparency, zero accountability. Feels like a scam. Avoid at all costs.

18 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

We’re very sorry for the frustration this experience has caused. Your order was placed on July 14 and shipped promptly from our warehouse. Unfortunately, it has been delayed in French customs, which is entirely outside of our control. While we wish we could speed this process up, customs agencies operate independently and we do not have the authority to release shipments once they are under review.
We also want to clarify that your order was still receiving transit updates. For this reason, a replacement could not yet be issued by us directly. To protect you in situations like this, your order includes Route Package Protection, which is specifically designed to provide swift resolutions, including replacements, when a shipment is stalled or lost in transit. We’ve encouraged you to open a claim with Route, but completely respect your decision if you choose not to.
We sincerely apologize again for how long this process has taken and understand your disappointment. While this situation is unusual and not reflective of our typical service, we’re committed to supporting you through to resolution. Please don’t hesitate to reach out directly to us at info@shoprumored.com if you’d like further assistance with next steps.
-Rumored CS Team

Classificada 5 em 5 estrelas

Rumored has fabulous clothes!

Rumored has fabulous clothes!! I am always so happy with my orders. It is my go to online shopping for any occasion!

13 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Thank you for your kind feedback, Alexandra! We always appreciate when customers share their honest opinions.

Classificada 1 em 5 estrelas

Deceptive practices during checkout and…

Deceptive practices during checkout and the return process. Customers should not have to look out for "gotchas", especially from a clothing site. Disappointed and frustrated.

4 de agosto de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate your feedback. It’s never our intention to create confusion during checkout or the return process, and we understand how frustrating that can be. We’d love the opportunity to make things right—please reach out to us at info@shoprumored.com so our team can assist you directly.

—Rumored Team

Classificada 1 em 5 estrelas

A sinking ship

I used to be a loyal customer but recently interactions with their shop REALLY soured my impression

1) They cancelled my Black Friday order which I applied an additional coupon to. Refused to let me run the discounted order again. Super sketchy!

2) They asked me to complete a 30-40mins survey for a big discount code. I completed it just to be notified “this code can only be used for orders $300+” this feels like an unethical practice as this rule should be disclosed prior to survey

3) I’m not saying their clothing is shein quality but it’s definitely on the thin, fragile side and none of their pieces is worth $150+. In the trying economy of 2025, I noticed a 30%-50% price hike to their catalogue, without offering anything innovative or better in return. The designs are cliche. The material is thin as usual. This price hike is tone deaf, unwarranted, and disgusting. Way to isolate new customers and old customers alike

Having worked in fashion and luxury fashion, it’s safe to say If this shop doesn’t change their direction they will go down by mid 2026. You can all save your money and wait for clearance sale.

10 de junho de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share this feedback. It’s clear we fell short of your expectations, and for that, we sincerely apologize.

We’d love the opportunity to connect with you directly to better understand what happened and make things right. We recently brought on a new customer service team, and they’re here to help. Please reach out to us at info@shoprumored.com so we can look into this further and do what we can to resolve your concerns.

Thank you again for your honesty—we take feedback like this seriously as we continue to improve.

– The Rumored Team

Classificada 1 em 5 estrelas

Terrrrrrrible product

Terrrrrrrible product! How is this company in business? I bought a $300 dress. It’s sooooo cheap! The top layer is see through and the slip beneath is ten times bigger so it bunches and because the top layer is sheer, it’s very visible. Not to mention, it’s so hard to get on - no zipper. I don’t care about a zipper normally but for $300 I expect quality! The fit is also terrible. The slip doesn’t go high enough at the top so your boobs show through. And I don’t have perky boobs, they’re small but not staring at the ceiling if you catch my vibe. How is any woman wearing this dress? I am ASTONISHED that the three people who wrote five star reviews gave those…but then I noticed that my 1 star review didn’t show up. Three five star reviews? Doubtful. Probably influencers. They purposefully leave out negative reviews which gives potential buyers a skewed impression of the overall quality. This type of biased reporting is BS for a digital shop. Be honest and transparent. I would have returned if it weren’t a required bridesmaids dress. No one was impressed by the way. All had the same feedback. Wish I’d saved my $300 and bought something from a real designer.

9 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Kaylie,

I’m very sorry you had such a disappointing experience, especially with a dress that came at such a high price point and was meant for something as important as a wedding. That’s not the impression we ever want to leave, and I truly appreciate the level of detail in your feedback.

Your comments about the fit, sheerness, and lack of structure are being shared with our design and production teams immediately. We also take concerns around transparency seriously, and want to ensure all customer feedback is correct and honest.

I know this doesn’t undo the frustration you’ve felt, but I’d like the chance to make it right. Please reach out to info@shoprumored.com with “ATTN: Dana” in the subject line and your order details. I’ll personally review this and see what we can do.

Thank you for taking the time to share this, it helps us do better.
Dana

Customer Service Operations Manager

Rumored

Classificada 1 em 5 estrelas

This company is a scam

This company is a scam. They take weeks to ship out your dress and will not cancel your order even when they are late to ship. It’s been weeks and still don’t have my order and they will not cancel. Do not shop with this company.

24 de abril de 2025
Opinião espontânea
logótipo da Shoprumored

Resposta da Shoprumored

Hi Lisa,

I’m very sorry for the experience you’ve had. We were in the middle of a warehouse transfer during the time your order was placed, and unfortunately, that transition took longer than we anticipated. That delay absolutely should have been communicated more clearly.

More importantly, our customer service team should have been far more accommodating given the circumstances.

If you’re still waiting on your order or would prefer a resolution, please email us again at info@shoprumored.com and include “ATTN: Dana” in the subject line. I’ll personally make sure we make this right.

Thank you for your patience and for calling this out. We’re working hard to fix what went wrong.

Dana
Customer Service Operations Manager
Rumored

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais