Sky Plastics Opiniões 

577
•
TrustScore: 4.5 em 5

4,3

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 4 em 5 estrelas

Great prices and free delivery if you spend enough. Well packaged and fast processing time to get your order out. I did raise a question with customer service which was escalated to another department... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Service Before i placed an order i checked to see what vehicle would be used to deliver, i got a very friendly person at Sky Plastics who explained they use Luton type Vans. As our site... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Sky Plastics were great to deal with, providing all the information I needed on product certification, helping on some product selection, and ensuring a seamless delivery, and all at a very competitiv... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

The sky plastic is the best company I found in the www for my needs to install soak away crates, pipes and fittings for approximately 17 meters from point a to b. The service I received from Molly who... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Fornecedor de materiais de construção

Escrito pela empresa

Sky Plastics is an established and reputable provider of construction plastics. Our range of stock is extensive; from surface and underground drainage to guttering and waste-pipe systems, and we aim to maintain high levels of stock at all times to meet customer demand. Our dedication and focus is to deliver quality products at reasonable prices, supported by an efficient and diligent workforce. Our team of experts, who have over 29 years’ experience combined, are available to advise and assist you with any queries. We pride ourselves on our customer service and quick turnaround times. We believe it is our determination to get your stock to you as quickly as possible that differentiates us from other companies. As an example, for a minimum order value, we will deliver 6-metre pipe to areas in and around the M25. For more information, please email sales@skyplastics.co.uk or call FREEPHONE 0808 295 9911 (Monday–Friday, 8am to 5pm). Sky Plastics always welcome feedback from our customers and, whilst we always use all reasonable endeavours to ensure that your experience as a customer of ours is a positive one, we nevertheless want to hear from you if you have any comments, suggestions, or cause for complaint.


Informações de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 em 5

577 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 27% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de uma semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,3

Todas as opiniões

(577)

212 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 2 em 5 estrelas

Bad Returns Policy

Having ordered multiple items online I waited for some type of order delivery date. After around a week nothing. Phoned to be informed they did not have the items I ordered in the correct colours. I therefore cancelled 3 items from the order and agreed the other items could be delivered in different colours. When the order arrived the 3 cancelled items were included in the deliver. I asked for a return to be met with “can you not sell them on and you cannot have a return. Took about 2 months to get a refund from my credit card.
Not a good returns policy.
The items were of good quality but would not order from this company again.

19 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

One of the best suppliers I’ve worked…

One of the best suppliers I’ve worked with in over 20 years — always very helpful and responsive. We experienced some issues with the delivery company, but it was not their fault. They did everything they could to help and eventually resolved the situation successfully.

They will definitely remain on my top supplier list going forward.

21 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Ryan in Sales made the whole process of…

Ryan in Sales made the whole process of ordering to delivery very easy. He had been helpful at every stage of the process

26 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

A great experience

Dealing with Molly has been absolutely fantastic. Molly is extremely helpful, friendly and very knowledgable. Without Molly's help we would not have been able to make the correct purchases.

21 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

It was reassuring to place an order…

It was reassuring to place an order with a company that delivers the goods, and do what they say! My experience with Sky Plastics has been 5* and I will most certainly return to them for further orders. Great pricing, and Martine in sales has been most professional and helpful.
Thank you
Nigel Richardson

15 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 1 em 5 estrelas

Quite a few technical issues

Last edit: I got contacted, they apologised for my experience and told me they'll look into the phone line issue and the backorder email not sent. I finally got my money back after 3 weeks.I'm still sour about this whole thing as when I ordered somewhere else I got the goods in 3 days. With the stress and delay I'll have to keep my star ratings. But having my money back and an apology they're at least a genuine company who had some issues that need fixing and they said they're working on it.

Edit:
I don't know how to reply so here it is:
I never got an email saying my order had backorder. I had to phone after a week, 9 times throughout the day, I'm stubborn, I got someone on the phone. I only then got told about the backorder, and was told I'd have a call back on a Friday which I never got. So I called again after 2 weeks of ordering with no concrete update. Still had to call 7 times until I got someone ! Install/Setup a queue system on your line ! When I finally said I want to cancel and been told yes and I would get an email to confirm. I did not get a confirmation email. At this stage having had no reply to any of my email, massively struggling to get you on the phone, I have no confidence in your company to process my refund and I'm afraid for my 250£ order.
I have checked my spam folder, nothing from sky plastic.
I will update my review once I get my money back, I'm ok to remove the word scam. But all my complaints are valid. Get an admin person, or replace with someone who can find the will to type an email. Sort your phone line so people can reach you. In absense of that, you're leaving us in the dark and we can only assume the worst when we've never worked with you.
Original:
Ordered 2 weeks ago some waste pipes and fittings and never got an email saying some items were on backorder. I managed to get them on the phone after 9 attempts ! They don't seem to have a queue/wait system on their line. They don't reply to emails. I've been told I'll get a refund on the phone but that I would get an email confirmation, which I did not receive.
I do not understand how they're still operating given how they don't communicate.

19 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Hi Pierre, We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience. However, we would like to clarify a few points regarding your order.

From the start, our team kept you updated regarding the stock status of certain items on your order. Unfortunately it seems as there were a couple items out of stock due to delays with raw materials in todays climate which can happen. We can also see that when you contacted us, our team responded to your emails promptly — in some cases within 10 minutes — and reassured you regarding the progress of your order. We also did suggest of sending the order out, and that the remaining items would follow a few days later.

You requested a refund yesterday, and as explained during your phone conversation, this has already been passed to our accounts team for processing. A confirmation email will be sent once this has been completed.

We appreciate all customer feedback, but we do feel it is unfair to suggest that our business is a “scam” when regular communication and support were provided throughout.

We do try our very best to keep all our customers happy, and would be happy to discuss if you would like to call on our freephone number.

King regards,

Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer care

Great customer care. Delivery spot on. Very helpful company.

15 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Ryan was excellent at explaining and…

Ryan was excellent at explaining and sorting the non-delivery to Northern Ireland, although this is very frustrating, I understand why companies are reluctant to deliver here due to ridiculous red tape and customs. He was extremely responsive and went above and beyond aiding my collection and delivery via UPS. I am a development manager for FP McCann who are the UK’s biggest producer of precast concrete and we also build a decent number of houses in Northern Ireland and have significant operations in GB. As a result of Ryan’s helpful, organised and responsive approach I will be recommending your company to my colleagues and builders in UK and Ireland. Thanks again for all.

12 de maio de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Great price snd service

Great price (soak away crates) , fast delivery an excellent customer service from the Sky Plastics team. Will definitely order from them again..

30 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 2 em 5 estrelas

ordered before 2pm for same day…

ordered before 2pm for same day despatch, order not despatched until 3 working days later! (ordered friday-despatched following wednesday) order arrived incomplete with no explanation or apology. Ended up buying from a local supplier as job couldn't wait.
Prices are good, staff are polite but simply don't provide the service.

30 de abril de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Easy website ordering, great prices

Easy to order on website and the prices are hard to beat. When enquiring about delivery timescales, Martine kept me updated and everything got delivered as promised in a couple of days.

29 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

An all around good experience.

Very good communication from Ryan, Goods as described at a good price and delivered on time.

30 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Quality service

Absolutely fantastic service from these guys. Special shout out to Ryan who literally guided me through the design and purchasing process for a large soak-away install at our house. He continues to help me post delivery for further items and technical questions. Really appreciate the help.

Would not fail to use again and recommend. Thanks!

20 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Super job done after an initial problem…

Super job done after an initial problem which was resolved and I received super customer service and an great product

Thanks Ryan for great service

8 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product and even better service

Great product and even better service. We were on a tight time frame and Sky Plastics went above and beyond to make sure we got what we needed, when we needed it. Their team made a real effort to arrange a quick delivery, which took a lot of stress off our shoulders.

Customer service was outstanding from start to finish - helpful, responsive, and genuinely willing to go the extra mile. Highly recommend and will definitely use again.

17 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

Classificada 5 em 5 estrelas

Went out of their way to get delivery…

Went out of their way to get delivery sorted in under 48 hours, and ended up delivering within 24. Thanks team.

23 de abril de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Sky Plastics

Resposta da Sky Plastics

Thank you so much for your 5-star review! Kind regards, Sky Plastics

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais