Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver mais
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver mais
5⭐ Mijn ervaringen met Taco Mundo Lelystad zijn echt top. Wat mij vooral opvalt is hoe klantgericht ze te werk gaan. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat, denken ze actief mee in een o... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informação fornecida por diversas fontes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Informações de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Não respondeu a opiniões negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Weinig vlees en steeds duurder
Tot een jaar geleden waren de gerechten nog wel goed. Tegenwoordig zit er nog amper vlees in de gerechten. De enchilada lijkt ook totaal niet op een enchilada en daarmee ook niet op foto. Meermalen bij bezorging delen vergeten en de prijzen worden steeds hoger.
Op onze klacht wordt niet gereageerd, vandaar toch deze review.
Regelmatig besteld en echt nog wel een paar nieuwe kansen gegeven, maar wij bestellen hier niet meer.
.
street tacos grilled chicken
Ik heb vandaag street tacos grilled chicken besteld. Smaakte voor geen meter. Het vlees was zo weinig dat ik letterlijk een wrap met groenten (komkommer,tomaat en ui at. Heel erg teleurgesteld! Ik moest gewoon huilen door de zwangerschaps hormonen.
Tjonge wat jammer
Tjonge wat jammer, ipv een ‘loaded nachos pulled beef’ resp ‘fries’ met omschrijving cf website krijgen we dozen met 2/3 chips / frites en zoeken naar vlees een andere ingrediënten. Voor bijna 10,- p/st. Weggegooid geld.
Niet weer in Zoetermeer/Oranjelaan.
Een ster is nog teveel
Een ster is nog teveel. Nacho's waren goor vlees wat erin hoorde was ver te zoeken. Het is een magnetron maaltijd. Nooit meer die viezigheid.
Nieuwe Ebbingestraat Groningen
Ik ben vaste klant aan de Nieuwe Ebbingestraat. Beste Mexicaanse eten in de stad! Zeer klantvriendelijk, vakkundig en snel bereid. Maar vooral errrg lekker en vele gerechten ook nog es gezond💪🏼.
Aanrader bowl pulled beef😍, churros, quesedillas.
Veel te dure prijs voor te weinig eten
Veel te dure prijs voor te weinig eten. Moest voor 14 kleine kip popcorn 14 euro betalen en 25 min wachten
Ik ga hier NOOIT meer bestellen
Ik ga hier NOOIT meer bestellen. Zware voedselvergiftiging gekregen. Absoluut GEEN aanrader. Lig alleen maar voor de wc. ‘T komt er aan alle kanten uit als je begrijpt wat ik bedoel. Het is dat ik een ster moet geven, zeg. Gadverdamme. NOOIT MEER!
Absoluut de meest klantonvriendelijke taco producent
Een keertje Mexicaans op het menu voor het personeel. Maar als de bestelling na ruim een uur wordt geleverd ontbreekt er iets. Je belt netjes en hoort dan dat ze inderdaad je gerecht al gevonden hebben. Vergeten… maar de snelle nalevering duurt vervolgens al meer dan 45 minuten. Je belt nog maar een keer. Dan hoor je tot je verrassing dat je geen prioriteit meer bent omdat de bezorger opeens een nieuwe bestelling kreeg terwijl hij onderweg was. Wat?? Nou dat is netjes. Als je betaald hebt blijkbaar ben je geen prio meer. En als je dat herhaalt bevestigd de man aan de telefoon dat ook nog een tweede maal. Na ruim 70 minuten arriveert de bezorger die je niet een verse burrito geeft maar dezelfde burrito die een uur of twee eerder al bezorgd had moeten worden.
Op de verpakking staat ‘fresh’. Nou… de lauwe burrito en de tot snot verpieterde sla zijn alles behalve vers. Niet dat iemand het bij Taco Mundo in Zevenkamp uit maakt…. Je hebt immers toch al betaald.
The best place to be
The best place to be
Highly recommend for every one
Schandalig koud en herhaalderlijk incompleet zonder competentie of excuus
Schandalig, koud en herhaalderlijk incompleet!
Vandaag besteld bij taco mundo almere buiten. Het was een si Pele bestelling 1x quesedilla en 2x churros met chocosaus plus drinken. Niet zo moeilijk zou je denken. Niks is minder waar. Online betaald en besteld. Werd gebeld dat de churros op waren, maar ze werden bezorgd dus of het later gebracht kon worden. Heb deze man nog geprezen voor z'n nette telefoontje incl oplossing. Twee minuten later word ik gebeld dat ze het toch niet kunnen leveren of we wat anders willen bestellen. Onze dochters wilde graag churros als toetje dus nee eigenlijk niet. Ze zouden het regelen via een andere vestiging. Denkt u aan de chocolade saus? Ja komt goed geen zorgen. Inmiddels word het eten bezorgd zonder drinken. Wederom gebeld we missen ons drinken. Vervolgens krijgen wr de churros nageleverd zonder choco saus. Wederom gebeld dat we de saus van onze bestelde churros missen! Inmiddels was het eten koud. Na 15 min werd de saus geleverd. Geen excuses geen compensatie alleen maar ja dit komt omdat we een nieuwe inpakker hebben. Als klant heb ik daar geen boodschap aan als ik voor 25 euro aan eten bestel verwacht ik dat dit gewoon geleverd wordt. Warm en volledig.
Bagger niet eetbaar pfffgg
Onbetrouwbaar, kan er niets mee
Was altijd lekker maar ze willen al meer dan een jaar niet meer bezorgen en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze dat weer gaan hervatten. Heb hier niets aan dus, 1 ster. Krijg nog wel mails en kaartjes in de bus met kortingscodes (veel te duur zonder) maar zelfs die codes werken gewoon niet eens, afgezien van het feit dat ze niet willen bezorgen. En als ik dit meld krijg ik geen respons.
WALGELIJKE TOKO!!!!!!
Zojuist eten besteld samen met mijn oma van te voren gebeld of het zonder mais kon vanwege een mais allergie dat was allemaal geen probleem.
Op het doosje stond zonder mais en na een hele quesadilla opgegeten te hebben kwamen we er toch achter dat er mais in zat!
Aan de telefoon word je gewoon uitgelachen walgelijk bestellen we nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas wordt er niet meer thuisbezorgd
Het eten is prima (5 sterren) helaas wordt er in Utrecht Zuilen niet meer thuisbezorgd (dus 1 ster, eigenlijk 0). Jammer want ze zijn nu wel 'n klant kwijt en ik zal vast niet de enige zijn.
Eerst prima, laatste tijd tegenvallend
Lees een hoop slechte ervaringen, maar ik heb over de afgelopen jaren meermaals bij Taco Mundo besteld ( Filiaal Den Haag ) , tot afgelopen jaar was het prima, warm geleverd en op tijd en goed op smaak.
Maar helaas zijn de laatste 2 keer me tegengevallen, zit weinig smaak meer aan, net alsof het vlees niet of nauwelijks meer gekruid wordt ( beetje peper en zout doet al wonderen ). Voorlopig sla ik even over.
Al meerdere malen besteld bij Taco…
Al meerdere malen besteld bij Taco Mundo. Nooit problemen gehad met bestellen. De opmerkingen worden zorgvuldig gelezen en als je iets niet in je gerecht wilt dan zorgen zij ook dat dit echt uitgevoerd word. Het is na al mijn bestelling nog geen een keer fout gegaan.
Laatste bestelling waren ze vergeten om de nacho’s erbij te doen. Geen probleem kan gebeuren. Gesproken met het filiaal en ik werd vriendelijk te woord gestaan en ze zouden hem naleveren.
Binnen 10 minuten stonden ze voor de deur met de nacho’s en een verontschuldig met ook nog eens een koekje als ‘compensatie’
Klasse! Bovenop het lekkere eten ook nog uitstekende service. Ga vooral zo door.
I wouldn’t order from Taco Bells again…
I wouldn’t order from Taco Bells again I ordered a crunch wrap supreme x2 with added extra beef x2 and fries plus drinks and the drinks came in a can,
Now for the price of 24.98 the supreme was flat and hardly any beef the fries were a mouthful literally and it was cold,
I ordered the meal and had to wait an hour.
Slechtste customer service ooit!
Meteen gebeld toen de guacamole voor de tweede keer niet geleverd was
Zou meteen nageleverd worden
Na half uur wordt er gebeld dat er over anderhalf uur de guacamole geleverd kan worden omdat er nu eenmaal niemand mijn kant op komt
Als geste kon het geld van de guacamole terug gestort worden
Geen compensatie, geen excuses
Voor niets gewacht en halve maaltijd
Echt slecht!
Geen vlees geen kaas maar wel betaald…
Geen vlees geen kaas maar wel betaald voor extra vlees en kaas ik vind het echt niet kunnen en krijg niet eens een nieuwe daarom 1ster
Slecht bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt
Slecht bedrijf, deze review gaat over de zaak in Dordrecht. Zeggen kortingen te verrekenen maar achteraf blijkt dat je het volle pond hebt betaald. Verder betaald voor meerdere producten die niet geleverd werden. Gevraagd voor een oplossing zoals gedeelte geld terug, maar ze zeggen het op te lossen en vervolgens geven ze niet meer thuis. Heel slecht, zo raak je al je klanten kwijt als je mensen zo geld afhandig maakt. Neemt totaal geen verantwoordelijkheid. Slechte ervaring dus!
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








