Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver mais
Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais
Leia as opiniões dos outros
The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver mais
Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver mais
5⭐ Mijn ervaringen met Taco Mundo Lelystad zijn echt top. Wat mij vooral opvalt is hoe klantgericht ze te werk gaan. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat, denken ze actief mee in een o... Ver mais
Informações sobre a empresa
Informação fornecida por diversas fontes externas
Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...
Informações de contacto
Ceintuurbaan 235, 1012 ZJ, Amsterdam, Holanda
- tacomundo.com
Sem histórico de convites para avaliação
Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas
Não respondeu a opiniões negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.
Lekker en goed
Lekker en goed! Niet goedkoop helaas (vanaf 30€ per 2 ps) maar toch bestellen wij vaak dus deze review is geschreven vanuit ruime ervaring.
Bij de salade zijn de nachos wat slap , misschien een idee deze apart te leveren.
Wel heeeeel jammer dat (in mijn woonplaats) de veggie chicken niet meer te bestellen is!
Soms duurt de bezorging wat lang als het druk is maar dat zal per plaats verschillen.
Wij zijn fan!
Genept!
Tjonge, jonge...wat een nepperij. Bowls pulled beef besteld, maar meer dan de helft gevuld met nachos, je weet wel die slappe chips. Gelukkig zaten er zowaar twee stukjes vlees in. De allerlaatste keer dus dat deze zaak nog voedsel mag leveren. Treurig!
Net 34 euro betaald je kan beter…
Net 34 euro betaald je kan beter vegetarische bestellen. Hoog uit twee stukjes pulled beef zonder smaak en gegrild kip? Moest er gewoon naar zoeken. Bezorger kwam aan zonder wisselgeld. Geen smaak geen vlees nooit meer bij taco Mundo dordrecht. Wat een teleurstelling.
Zeer slecht gegeten
Zeer slecht gegeten. Vond het niet lekker en kreeg heel erg buikpijn na het eten. Ik zou hier niet nog een keer bestellen! Ben niet tevreden :(
Jeetje wat een slechte communicatie en…
Jeetje wat een slechte communicatie en een vreselijke klantonvriendelijkheid. Jammer want het eten is (redelijk) goed, maar ik ga hier nooit meer bestellen! Almere
Not good place at all!!!!
Zeer slechte, klantonvriendelijke behandeling
We waren vaste klant, maar dit is direct de laatste keer dat wij besteld hebben.
Bestelling van bijna 50 euro geplaatst. Nooit ontvangen. Hele avond aan de telefoon, men wist van niets, en we werden van het kastje naar de muur gestuurd.
2 klachtformulieren ingevuld. Nooit op gereageerd. Zeker 4 keer gebeld. En ook daar van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Die vertelde mij dat het een fout van onze kant was, en dat het eten was aangenomen op een verkeerd adres. Dit is pertinente onzin, want ik heb meerdere keren handmatig het adres ingevuld. Hij sprong een aantal keer automatisch op een ander adres. Waarschijnlijk is dit dus weer gebeurd na betalen! Bug in de website dus! Verder gaf hij aan dat hij het deze maand al 3 keer had meegemaakt, en wilde daarom niet meedenken in een oplossing. Ik kreeg dus de figuurlijke middelvinger. 50 euro betaald, nooit wat ontvangen is blijkbaar mijn probleem.
Zeer zeer slechte en klantonvriendelijke benadering. Ik heb 50 euro betaald, nooit wat ontvangen, en daarna is het haast onmogelijk om iemand hierover te spreken. Waarna je na zeker 1,5 week proberen de figuurlijke middelvinger krijgt. Slecht bedrijf, slechte website, en zeer klantonvriendelijk als er iets mis gaat. Ik zou derhalve iedereen adviseren NOOIT iets te bestellen bij Taco Mundo. Als er iets mis gaat heb je honger, en ben je je geld kwijt!
20 euro betaald voor eten dat koud is
20 euro betaald voor eten dat koud is, kip heb ik niet gevonden vol met patat en chips om het op te vullen kortom zeer slecht
Waardeloos. Punt.
Taco Mundo Schiedam Stationsplein. Texas Nachos ontzettend taai en (k)oud. Enchilada met kleffe kaas-tomaat substantie. Alleen de dure sausjes waren lekker dus hebben we met een zak chips - uit de voorraadkast - als toetje gegeten. Erg laat, deel van de bestelling vergeten, niet lekker en extreem duur. Wel één ster voor de sausjes. Geen Taco Mundo meer voor ons.
Onbeschofte medewerker
Ik had vanavond via thuisbezorgd een bestelling gedaan. De taco's in de bowl waren hartstikke slof en zacht en ik had een opmerking geplaatst bij thuisbezorgd dat ik de quesadillas zonder ananas wilde, maar die kreeg ik met. Toen ik taco mundo belde om dit door te geven kreeg ik een onbeschofte medewerker die zei dat er geen opmerking stond en dat ik het waarschijnlijk niet goed gedaan had. Hij ging nog even in discussie en deed super onbeschoft. Vervolgens heb ik niet een nieuwe quesadillas of bowl gekregen en heeft de medewerker opgehangen.
I've bin there twice and both times I…
I've bin there twice and both times I had to search for the meat . No value for money and a dingy place
Chauffeur snijdt mij als een…
Chauffeur snijdt mij als een belachelijke idioot af op de autosnelweg. In 1 teug van invoegstrook naar de meest linkse baan.. netjes hoor
Superslecht.
Het eten werd 20 min te laat geleverd.
Ze leveren spullen niet.
Ze leverde de verkeerde spullen.
Uitermate slecht.
Na een foutje TOP opgelost
Na een foutje telefonisch contact gehad met het filiaal in Rotterdam Zevenkamp. Zij hebben de fout direct opgelostven was daarna TOP!
Goed opgelost van ze!
2 hrs no food, calls disconnected
Taco mundo amsterdam oud zuid
At the time of order waiting time was informed at 30 min. We are now waiting 2 hrs and nothing. No food, no telephone, nothing. Called your toll number 6 times, every time disconnected because your lines are busy. Really??? Where is our food???
two hours for delivery
We ordered a burrito box on Nov. 26th 2021 from Centuirbaan Taco Mundo, order no. 19, at 17:36, our dinner arrived at 19:25. It's the worse service. Also there is no number to call save a 0900 number that charges you and despite having tried several, we have either been disconnected or they have not picked up. Needless to say HUGELY disappointed
slechte service
vrijdag 13 nov eten besteld bij de vestiging in almere. de bestelling was niet compleet. ik zou een restitutie krijgen van wat niet bij de bestelling zat. meerdere malen gebeld en gemaild. ik zou teruggebeld worden nooit meer iets gehoord. zal er nooit meer bestelle
Vestiging alphen komt afspraken njet na…
Vestiging alphen komt afspraken njet na leveren 1 uur telaat en dan ook nog koud. Baas is niet te bereiken en klantenservice reageert ook niet. Eens maar nooit meer. Wat een bagger tent
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk. Besteld bij de vestiging in Schiedam.Eerste en de laatste keer dat ik daar kom. Totaal smakeloos. Vrouw en kinderen hebben het niet gegeten. Ik heb nog 1 taco kunnen eten met moeite. Alles weggegooid. Jammer. Wereld van verschil met Taco Bell.
TACO MUNDO MAASTRICHT
TACO MUNDO MAASTRICHT -
IF YOU ARE THINKING OF ORDERING AND IGNORING THE NEGATIVE REVIEWS - DON'T. We saw the reviews and tried to risk it. DON'T MAKE THE SAME MISTAKE LIKE WE DID.
The worst "mexican"/"texmex"/ "fastfood" food I have ever had. And the worst spent 40 euros ever! (23 euros for food at Taco Mundo + another 17 euro at another burrito place because the crap that Taco Mundo serves was not filling at all).
We have ordered 2 Cheeseritos (one classic, and one grilled chicken) and we have received:
some sort of a wrap that was rolled like a burrito but:
HAD NO CHEESE (in cheeseritos????)
HAD NO SAUCE (we ordered salsa roja and guacamole, it was clearly written on a receipt)
had a bit of rice and beans
maybe 30g of meat. I only could taste it in 1 bite.
basically it was 5 cm thick tortilla wrap with a bit of rice and beans and maybe a bit of meat. You could only taste the tortilla.
additionally we have ordered nachos with salsa (mango salsa and guacamole). Mango salsa had no mango in it? Tasted like cheap spicy sauce that you can buy in AH for 1 euro. Guacamole was also terrible - did not taste like guac at all.
Everything for over 23 euros. And guess what - after eating the food we needed to order again because we were still hungry.
I would prefer to eat a 5 day McDonald's burger over any food from Taco Mundo ever again.
We were so disappointed after ordering it. We wanted to try it for a long time - we even ignored the reviews and now we regret it so much. Huge waste of money.
To summarize - very poor quality, very expensive and even bigger scam than the housing scammers in Maastricht.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.
As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.
Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.
Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.
Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.
A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.
Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.








