Taco Mundo Opiniões 224

TrustScore: 2 em 5

1,8

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

Ik heb een Burrito Grilled Chicken besteld bij Taco Mundo Amstelveen, maar er zat helemaal geen kip in de burrito—alleen rijst en bonen. Ik heb direct gebeld om dit te melden, maar kreeg... Ver mais

Classificada 2 em 5 estrelas

The quesadillas actually taste good, but I had a burrito yesterday that had a gritty/sand-like texture, which completely ruined the experience. The portions are also too small for the price. Even thou... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Bijzonder hoe Taco Mundo een compleet kapotte en platgedrukte doos blijkbaar ziet als “goed gevuld”. Sinds wanneer is geplet eten de standaard voor een levering? De taco’s en nacho’s kwamen bes... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

5⭐ Mijn ervaringen met Taco Mundo Lelystad zijn echt top. Wat mij vooral opvalt is hoe klantgericht ze te werk gaan. Als er een keer iets niet helemaal goed gaat, denken ze actief mee in een o... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Restaurante mexicano

Informação fornecida por diversas fontes externas

Taco Mundo is de fresh food formule voor de Mexicaanse keuken. Met een assortiment dat bestaat uit Tacos, Burritos, Quesadillas, Fajitas, Salades, Enchiladas en andere Mexicaanse en Tex-Mex gerechten, is Taco Mundo hét gezonde alternatief voor fast fo...


Informações de contacto

1,8

Mau

TrustScore: 2 em 5

224 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de convites para avaliação

Esta empresa não convidou os clientes, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Não respondeu a opiniões negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 4 em 5 estrelas

Lekker en goed

Lekker en goed! Niet goedkoop helaas (vanaf 30€ per 2 ps) maar toch bestellen wij vaak dus deze review is geschreven vanuit ruime ervaring.
Bij de salade zijn de nachos wat slap , misschien een idee deze apart te leveren.
Wel heeeeel jammer dat (in mijn woonplaats) de veggie chicken niet meer te bestellen is!
Soms duurt de bezorging wat lang als het druk is maar dat zal per plaats verschillen.
Wij zijn fan!

6 de abril de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Genept!

Tjonge, jonge...wat een nepperij. Bowls pulled beef besteld, maar meer dan de helft gevuld met nachos, je weet wel die slappe chips. Gelukkig zaten er zowaar twee stukjes vlees in. De allerlaatste keer dus dat deze zaak nog voedsel mag leveren. Treurig!

21 de março de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Net 34 euro betaald je kan beter…

Net 34 euro betaald je kan beter vegetarische bestellen. Hoog uit twee stukjes pulled beef zonder smaak en gegrild kip? Moest er gewoon naar zoeken. Bezorger kwam aan zonder wisselgeld. Geen smaak geen vlees nooit meer bij taco Mundo dordrecht. Wat een teleurstelling.

5 de março de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zeer slecht gegeten

Zeer slecht gegeten. Vond het niet lekker en kreeg heel erg buikpijn na het eten. Ik zou hier niet nog een keer bestellen! Ben niet tevreden :(

20 de fevereiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Zeer slechte, klantonvriendelijke behandeling

We waren vaste klant, maar dit is direct de laatste keer dat wij besteld hebben.
Bestelling van bijna 50 euro geplaatst. Nooit ontvangen. Hele avond aan de telefoon, men wist van niets, en we werden van het kastje naar de muur gestuurd.
2 klachtformulieren ingevuld. Nooit op gereageerd. Zeker 4 keer gebeld. En ook daar van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk de juiste persoon aan de telefoon gekregen. Die vertelde mij dat het een fout van onze kant was, en dat het eten was aangenomen op een verkeerd adres. Dit is pertinente onzin, want ik heb meerdere keren handmatig het adres ingevuld. Hij sprong een aantal keer automatisch op een ander adres. Waarschijnlijk is dit dus weer gebeurd na betalen! Bug in de website dus! Verder gaf hij aan dat hij het deze maand al 3 keer had meegemaakt, en wilde daarom niet meedenken in een oplossing. Ik kreeg dus de figuurlijke middelvinger. 50 euro betaald, nooit wat ontvangen is blijkbaar mijn probleem.
Zeer zeer slechte en klantonvriendelijke benadering. Ik heb 50 euro betaald, nooit wat ontvangen, en daarna is het haast onmogelijk om iemand hierover te spreken. Waarna je na zeker 1,5 week proberen de figuurlijke middelvinger krijgt. Slecht bedrijf, slechte website, en zeer klantonvriendelijk als er iets mis gaat. Ik zou derhalve iedereen adviseren NOOIT iets te bestellen bij Taco Mundo. Als er iets mis gaat heb je honger, en ben je je geld kwijt!

2 de fevereiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Waardeloos. Punt.

Taco Mundo Schiedam Stationsplein. Texas Nachos ontzettend taai en (k)oud. Enchilada met kleffe kaas-tomaat substantie. Alleen de dure sausjes waren lekker dus hebben we met een zak chips - uit de voorraadkast - als toetje gegeten. Erg laat, deel van de bestelling vergeten, niet lekker en extreem duur. Wel één ster voor de sausjes. Geen Taco Mundo meer voor ons.

22 de janeiro de 2022
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Onbeschofte medewerker

Ik had vanavond via thuisbezorgd een bestelling gedaan. De taco's in de bowl waren hartstikke slof en zacht en ik had een opmerking geplaatst bij thuisbezorgd dat ik de quesadillas zonder ananas wilde, maar die kreeg ik met. Toen ik taco mundo belde om dit door te geven kreeg ik een onbeschofte medewerker die zei dat er geen opmerking stond en dat ik het waarschijnlijk niet goed gedaan had. Hij ging nog even in discussie en deed super onbeschoft. Vervolgens heb ik niet een nieuwe quesadillas of bowl gekregen en heeft de medewerker opgehangen.

23 de dezembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Superslecht.

Het eten werd 20 min te laat geleverd.
Ze leveren spullen niet.
Ze leverde de verkeerde spullen.
Uitermate slecht.

29 de novembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

2 hrs no food, calls disconnected

Taco mundo amsterdam oud zuid

At the time of order waiting time was informed at 30 min. We are now waiting 2 hrs and nothing. No food, no telephone, nothing. Called your toll number 6 times, every time disconnected because your lines are busy. Really??? Where is our food???

26 de novembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

two hours for delivery

We ordered a burrito box on Nov. 26th 2021 from Centuirbaan Taco Mundo, order no. 19, at 17:36, our dinner arrived at 19:25. It's the worse service. Also there is no number to call save a 0900 number that charges you and despite having tried several, we have either been disconnected or they have not picked up. Needless to say HUGELY disappointed

26 de novembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

slechte service

vrijdag 13 nov eten besteld bij de vestiging in almere. de bestelling was niet compleet. ik zou een restitutie krijgen van wat niet bij de bestelling zat. meerdere malen gebeld en gemaild. ik zou teruggebeld worden nooit meer iets gehoord. zal er nooit meer bestelle

19 de novembro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk. Besteld bij de vestiging in Schiedam.Eerste en de laatste keer dat ik daar kom. Totaal smakeloos. Vrouw en kinderen hebben het niet gegeten. Ik heb nog 1 taco kunnen eten met moeite. Alles weggegooid. Jammer. Wereld van verschil met Taco Bell.

4 de outubro de 2021
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

TACO MUNDO MAASTRICHT

TACO MUNDO MAASTRICHT -
IF YOU ARE THINKING OF ORDERING AND IGNORING THE NEGATIVE REVIEWS - DON'T. We saw the reviews and tried to risk it. DON'T MAKE THE SAME MISTAKE LIKE WE DID.

The worst "mexican"/"texmex"/ "fastfood" food I have ever had. And the worst spent 40 euros ever! (23 euros for food at Taco Mundo + another 17 euro at another burrito place because the crap that Taco Mundo serves was not filling at all).

We have ordered 2 Cheeseritos (one classic, and one grilled chicken) and we have received:
some sort of a wrap that was rolled like a burrito but:
HAD NO CHEESE (in cheeseritos????)
HAD NO SAUCE (we ordered salsa roja and guacamole, it was clearly written on a receipt)
had a bit of rice and beans
maybe 30g of meat. I only could taste it in 1 bite.

basically it was 5 cm thick tortilla wrap with a bit of rice and beans and maybe a bit of meat. You could only taste the tortilla.

additionally we have ordered nachos with salsa (mango salsa and guacamole). Mango salsa had no mango in it? Tasted like cheap spicy sauce that you can buy in AH for 1 euro. Guacamole was also terrible - did not taste like guac at all.

Everything for over 23 euros. And guess what - after eating the food we needed to order again because we were still hungry.

I would prefer to eat a 5 day McDonald's burger over any food from Taco Mundo ever again.

We were so disappointed after ordering it. We wanted to try it for a long time - we even ignored the reviews and now we regret it so much. Huge waste of money.

To summarize - very poor quality, very expensive and even bigger scam than the housing scammers in Maastricht.

27 de setembro de 2021
Opinião espontânea

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

As empresas podem solicitar opiniões enviando convites automáticos. Classificadas como "Verificada", pois se tratam de experiências genuínas.

Saiba mais sobre outros tipos de opiniões.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais