Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 5 em 5 estrelas

My experience with Charlie was great! I had ordered a similar product from a competitor and was left with no communication and the promise of a delivery soon. After a month without a tracking number a... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

An entertaining essential! I love being a hostess, whether I’m in my kitchen, at a family gathering, at the park, or at a tailgate. Life is meant to be experienced! Along the way, I’ve learne... Ver mais

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy this, it’s a total scam. It does the opposite of what it claims to and immediately removes all carbonation from drinks. We wasted a lot of expensive drinks using this because it ruined them... Ver mais

A empresa respondeu

Classificada 5 em 5 estrelas

I absolutely love my keggy! I have been using it all summer, I got the sage green colour and it’s so nice! It’s been perfect for all occasions this summer where we have hosted friends and family, defi... Ver mais

A empresa respondeu

Informações sobre a empresa

  1. Loja de utensílios de cozinha

Escrito pela empresa

The Keggy is built for one simple reason: so you can stop bartending at your own party. We created Keggy to make hosting easier, more social and a lot more fun. Instead of making drinks one by one all night, you can batch your favourite drinks in advance, pour them into your Keggy, connect the tap and let everyone serve themselves. From Aperol Spritzes and margaritas to vodka sodas, mocktails and party punches, Keggy turns your favourite drinks into a self-serve experience that works at home or on the go. Available in 2L and 5L sizes, every Keggy is made from double-wall stainless steel to help keep drinks cold and uses a tap system with a built-in pressure regulator. Keggy is reusable, portable and designed for everything from BBQs, birthdays and dinner parties to weddings, beach days, boats, tailgates and weekends away. We’re a young, independent brand that launched in 2026 and we’re growing quickly. That means we’re constantly improving our products, fulfilment and customer experience as we scale. We take customer feedback seriously — both the good and the bad. If something isn’t right, our customer care team will work with you to understand the issue and find an appropriate resolution. Our goal is simple: Batch once. Put it on tap. Let everyone pour their own. Because the person hosting the party should actually get to enjoy it too.


Informações de contacto

4,0

Bom

TrustScore: 4 em 5

30 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de solicitação de opiniões

Esta empresa não convidou os clientes recentemente, pelo que as opiniões podem não ser representativas

Respondeu a 71% das suas opiniões negativas

Geralmente responde dentro de um mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,0

Todas as opiniões

(30)

30 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Great customer service

My experience with Charlie was great! I had ordered a similar product from a competitor and was left with no communication and the promise of a delivery soon. After a month without a tracking number and no reason why, I cancelled the order. I reached out to Keggy before ordering to see if I could get a unit in time for an event. Not only did Charlie respond to messages everyday to keep me updated, he sent me a unit that was enroute to be returned. I was able to get it before my event and in a sold out color. His customer service was beyond any expectations I could have had.

8 de outubro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

An entertaining essential!

An entertaining essential!

I love being a hostess, whether I’m in my kitchen, at a family gathering, at the park, or at a tailgate. Life is meant to be experienced! Along the way, I’ve learned there are gadgets and there are essentials. Gadgets are fun at first but often fizzle before you get your money’s worth. Essentials make life easier and more fun. The Keggy has officially joined my KitchenAid, pebble ice maker, and Yeti cooler on the "Essentials" list!

I own both the 10L and 5L for different occasions, and I bought a third as a gift for a fellow hostess in the family. I’ve had great success with batch cocktails and keeping beer from growlers tasting just as good as it did at the brewery. My favorite cocktails so far are Aperol and watermelon spritzes, vodka soda with lime (a vodka Rickey!), and a Dirty Shirley.

The accessories really complete the experience. I love the carrier for taking it on the lake and the drip mat for setting it up on my kitchen counter. Living in Arizona, I’m especially impressed with how well it keeps drinks cold!

If you love entertaining and having a batch cocktail ready to pour, get this. It’s become an essential in my hosting lineup and makes a great gift, too!

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great product

Great product, outstanding service! Coming back to get my second one- absolutely love my Keggy!

25 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much Mila, really appreciate the kind words ❤️ Amazing to hear you’re loving your Keggy, and even better that you’re coming back for another one! Thanks for supporting us 🍻

Classificada 5 em 5 estrelas

So perfect for college

So perfect for college, use it every week. Easy to clean and use, best purchase I’ve made in a long time

4 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Love this 😂 Glad it’s getting plenty of use! Thanks so much for the review Jack, really appreciate the support and great to hear it’s been such a good purchase for you 🍻

Classificada 5 em 5 estrelas

took my keggy to the beach made the set…

took my keggy to the beach made the set up look so much cuter, kept my drinks nice and cold for the day. got the 2L so I could carry it around more but thinking about getting the 5L for Xmas! thanks keggy

12 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Love this 😂 So glad the 2L was perfect for beach days and kept everything cold! The 5L would be such a good Xmas upgrade 👀 Thanks so much for the lovely review and for supporting Keggy ❤️

Classificada 5 em 5 estrelas

Det har virkelig været en fantastisk…

Det har virkelig været en fantastisk oplevelse at bruge Keggy’en😅🤩 Den holder f.eks. dansk vand koldt og med brus i flere dage. Samme for drinks og øl.
En effektiv og underholdende måde at servere på.
Kan anbefales 👍

29 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Tusind tak, Peter! 🙌 Det er så fedt at høre 😄 Elsker at Keggy’en bliver brugt til både danskvand, drinks og øl — præcis sådan den er tænkt! Tak for anbefalingen 🍻🥂

Classificada 5 em 5 estrelas

Great product.

Great product.
Everyone wants to order one for Christmas.

4 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Lynn! Really glad you’re loving your Keggy. Sounds like Christmas gifting might be sorted already 😂 Appreciate the support and hope you get plenty of use out of it!

Classificada 5 em 5 estrelas

Great asset to any party

Great asset to any party and a real fun product. We had issues with the delivery in which the Keggy arrived damaged. This was however dealt with very well and a replacement was sent out.

8 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Miles! Really glad you’re enjoying the Keggy, and thank you for giving us the chance to sort the delivery issue properly. Sorry again that the first one arrived damaged, but pleased we could get a replacement out and get everything resolved for you. Really appreciate the kind review!

Classificada 1 em 5 estrelas

Do not buy this - total scam

Do not buy this, it’s a total scam. It does the opposite of what it claims to and immediately removes all carbonation from drinks. We wasted a lot of expensive drinks using this because it ruined them. Terrible product and the founder refuses to honor their return policy posted on their site for faulty products. It also took 28 days just to receive the item. Update 9/20/26 update: still no refund or return label!

4 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Hi Kelley,

We’re really sorry to hear how disappointed you’ve been with your experience, and we completely understand how frustrating it is when a product doesn’t perform as you expected.

We did want to clarify a few points, as we were actively working with you to investigate the issue when this review was posted.

You contacted us because you felt your Keggy was not maintaining carbonation correctly. Because the unit had already been used, we explained that we needed to understand whether the issue was related to the individual unit, the setup, pressure, temperature of the drink, or something else before approving it as a faulty-product return. This was never intended as a refusal to refund you.

The video you sent showed the drink dispensing with visible carbonation, but the carbonation then reducing quickly in the glass. We therefore wanted to speak with our factory and technical team before giving you a definitive answer rather than simply guessing at the cause.

We have now heard back from them and are summarising their feedback for you so we can continue working towards a resolution.

We’d also like to clarify the delivery timeframe. The Sage Mist Keggy ordered in July was sold as a pre-order, with shipping stated for August. Your order was dispatched on 19 August and delivered on 28 August, so while we appreciate the total wait from order date felt long, the product was dispatched within the advertised pre-order window.

We completely understand that you wanted the issue resolved quickly, and we’re sorry the process has been frustrating. At the same time, we had remained in regular contact with you and were actively trying to investigate the problem rather than ignore or dismiss it.

If a Keggy is confirmed to be faulty, we will absolutely resolve it in accordance with our faulty-product policy.

We’d really appreciate the opportunity to complete this process with you. Given that we have continued communicating and working on the issue, we would also kindly ask that you consider updating or removing the review once we’ve had the chance to complete the investigation, particularly the comments stating that we are a “scam” or that we refused to honour our returns policy, as we don’t feel those accurately reflect what has taken place.

We remain very happy to work with you towards a fair resolution.

Charlie
Founder, Keggy

Update 9/20/26: We’re unable to process a refund from our side because a chargeback has already been opened with your bank. Once the chargeback was filed, the payment was reversed from our account and the funds were deducted by your bank.

At this stage, the dispute is being handled directly by your bank, so unfortunately the refund is no longer something we can process ourselves. You’ll need to wait for your bank to complete their review and resolve the chargeback.

Classificada 1 em 5 estrelas

Worst communication of any company

I cancelled an order before it was shipped. Item arrived 2 weeks after it was shipped. I am trying to return the unopened item and the company is giving me the run-around. Worst communication of any company I have dealt with in a very long time!!!!

Do not buy anything from this company!!!!!

Additional........here is an email from The Keggy after I posted this review: Hi Douglas,
_____________________________________________________________
Thank you for following up, and I’m very sorry again for how this was handled.

I can confirm that the full amount has now been credited back to your original payment method.

We completely understand your frustration. You contacted us to cancel before the order was shipped, and we should have actioned that request in time. We also appreciate the feedback you left on Trustpilot and understand that your experience with us has been far from ideal.

We’re still a very small start-up and are working through some growing pains as we improve our fulfilment and customer service processes, but we know that doesn’t excuse the lack of communication or the fact that your cancellation was missed.

Given that your refund has already been issued, we’re happy for you to keep the Keggy at no cost rather than go through the inconvenience of returning it.

In return, we’d really appreciate it if you would consider removing the negative Trustpilot review, as we hope the full refund and allowing you to keep the Keggy helps resolve the situation fairly.

Of course, we completely understand that your original experience with us was frustrating, and we’re very sorry again for how everything was handled.

If you would still prefer to return it, that’s absolutely fine as well. Since the order was shipped after your cancellation request, we can reimburse your reasonable return shipping cost once the return arrangements are confirmed.

We sincerely apologise for the experience, Douglas. If you feel the way we’ve ultimately resolved the issue changes your view of your experience with us, you’re of course welcome to update your Trustpilot review, but there is absolutely no obligation to do so.

Kind Regards,
Erika | Customer Care
_____________________________________________________________

Never sent the refund!!!!!!!!!!!!

Once again.........Do not buy anything from this company!!!!!

4 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Hi Douglas,

I’m sorry this experience has become so frustrating. Having reviewed the full history myself, there are definitely parts of this that we could have handled better.

Your return process became more complicated than it should have been, particularly around the return address and the communication that followed. We also should have been clearer about the refund once a chargeback had been opened with your bank. I completely accept that those mistakes added unnecessary frustration, and we’re reviewing the process internally so this is handled better going forward.

I would also like to clarify that your cancellation request was received on Saturday evening, after the parcel had already left our fulfilment operation on Friday. The tracking information was uploaded later, which understandably made it appear as though it had not yet shipped. Tracking also shows the order was delivered around 9 calendar days after dispatch rather than two weeks.

Regarding the $300, a chargeback has been opened with your bank. Because of this, the funds have already been removed from our side and are now being handled through the bank’s dispute process. We’re unable to issue a second refund through Shopify while that process is ongoing, as this could result in the same transaction being refunded twice.

I also need to say, respectfully, that some of the language directed towards members of our customer service team during this process has not been acceptable. We completely understand customers being frustrated and we are always willing to take responsibility when we get something wrong, but our team should still be treated respectfully while trying to help resolve an issue.

I’m the founder of Keggy and I’ll be contacting you personally to make sure we bring this situation to a clear conclusion. We do want to resolve this properly and fairly.

Charlie
Founder, Keggy

Classificada 5 em 5 estrelas

Party game changer

Ordered my keggy for a friends party because I didn’t want to mix drinks all night. It worked so well!! Super happy with it and have told my friends to get on it too 👀 🥳

1 de setembro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Holly! Love hearing this, that’s exactly what Keggy is for 😄 Less time making drinks one by one and more time actually enjoying the party. Really appreciate you spreading the word too! 🥂

Classificada 4 em 5 estrelas

Really good

Took a little bit long to deliver but after I received I have been using a lot. I love take to the beach or anywhere I can use. Save a lot of time, because you don’t have to prepare one drink by one.

31 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Augusto! We’re really glad you’re getting plenty of use out of your Keggy. Sorry again that delivery took a little longer than expected, but great to hear it’s now earning its place at the beach and beyond. Appreciate the review! 🙌

Classificada 5 em 5 estrelas

Self serve cocktails keg! Yes please

Self serve cocktails!? Yes please and they stay cold and fizzy all day. So please with mine and it looks so cute on the counter. Spicy Mary’s and aperols all summer long. Also great for making kids drinks for the kids party.

29 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Heather! This is exactly what we love hearing 😄 Self-serve cocktails, ice-cold drinks and less time stuck making everyone else’s, perfect. Love that you’re using it for the kids’ parties too!

Classificada 5 em 5 estrelas

My Keggy changed the game

My Keggy changed the game for hosting!!!

Keeps my drinks so cold, and means I don’t have to miss out on any of the gossip when I have the girls over. Seriously reccomend 🍹🍹🍹

29 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Alice! “Not missing the gossip” might be one of our favourite reasons for owning a Keggy 😂 So glad it’s made hosting easier and kept the drinks cold. Really appreciate the recommendation! 🥂

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing product

Such a great product! The keggy is perfect for travel and very convenient. I’m extremely pleased I purchased and would definitely recommend!

27 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Grace! So glad you’re loving your Keggy and getting plenty of use out of it while travelling 🙌 Really appreciate the recommendation!

Classificada 5 em 5 estrelas

Keggy - a BBQ game changer

Keggy is a game changer when hosting a BBQ (or any party)! Once a favourite cocktail is premixed in the Keggy then it keeps it chilled and with the CO2 canister keeps it fizzy for hours. Having a Keggy means that guests self serve cocktails rather than have to make them all the time or buy premixed cans. Big love to the Keggy team!

20 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Hilary! This is exactly why we made Keggy 😄 Batch once, keep the drinks cold and let everyone serve themselves so you can actually enjoy the BBQ too. Big love back to you! 🍹

Classificada 5 em 5 estrelas

Amazing product

Amazing product, all my friends loved when I hosted a party. Will be buying another for my friends wedding

4 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Tyler! Love hearing this 🙌 So glad Keggy was a hit at the party and using one for a wedding sounds like the perfect next outing. Really appreciate the support!

Classificada 5 em 5 estrelas

Absolutely obsessed with my Keggy

Absolutely obsessed with my Keggy! The colour, the quality A***! It’s changed the way I host guests, no looking back I need the whole range ❤️

26 de agosto de 2026
Opinião espontânea
logótipo da Thekeggy

Resposta da Thekeggy

Thanks so much, Georgia! Absolutely love hearing this 😄 So glad you’re loving the colour, quality and how much easier it’s made hosting. Sounds like you might need to start collecting the whole range after all ❤️

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais