The Little Red Hut Opiniões 

72
•
TrustScore: 4 em 5

4,2

Embora não verifiquemos reivindicações específicas uma vez que os autores têm direito a ter a sua opinião, podemos classificar as opiniões como "Verificadas" quando conseguimos confirmar a ocorrência de uma interação com a empresa. Saber mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as opiniões na nossa plataforma (verificadas ou não) são analisadas pelo nosso software automatizado 24 horas por dia, 7 dias por semana. Esta tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdos que violam as nossas diretrizes, incluindo opiniões que não se baseiam numa experiência real. É possível que não consigamos dar conta de tudo, pelo que poderá sinalizar alguma coisa que ache que nos possa ter escapado. Saber mais

Leia as opiniões dos outros

Classificada 1 em 5 estrelas

I didn’t want to have to put a review up but getting no reply. I ordered for Mother’s Day a sign, first of all my ordered I ordered weren’t the correct one. Becky did then put mine onto the next... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

I’m absolutely over the moon with my new signs,I ordered custom worded signs and I originally ordered 2 but then asked for another mid order 🙈 nothing was too much to ask,they arrived today and I lo... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

Well I’ve just received my new bespoke sign and once again the quality of it is fantastic. Too blessed to be stressed! I absolutely love everyone of my bespoke signs that i have received and the c... Ver mais

Classificada 5 em 5 estrelas

First time ordering & i will definitely order again!! I emailed Becky about a personalised idea i had, she couldn't help enough when designing it and making it happen. When the delivery arrived 6... Ver mais

Informações sobre a empresa

  1. Loja de impressões e letreiros

Escrito pela empresa

We are a family business based in North Wales. We have been providing the nation with the bespoke signs they love since 2013! In our 11 years of trading, we have received a record number of orders for 2023-24. We cannot thank you all enough for your support! We are a small family business and small businesses need you to shop with them more than ever!


Informações de contacto

4,2

Bom

TrustScore: 4 em 5

72 opiniões

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que escrevam opiniões

Esta empresa convida os seus clientes a escrever opiniões, sejam estas positivas ou negativas

Respondeu a 75% das suas opiniões negativas

Geralmente responde em 14 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as respetivas opiniões e classificações são obtidas, classificadas e moderadas.

4,2

Todas as opiniões

(72)

26 opiniões nos últimos 12 meses

Escreva uma opinião
Na Trustpilot, as empresas não podem oferecer incentivos ou pagar para esconder opiniões. As opiniões pertencem a cada um dos utilizadores e não à Trustpilot. Saber mais

Classificada 1 em 5 estrelas

I didn’t want to have to put a review…

I didn’t want to have to put a review up but getting no reply.

I ordered for Mother’s Day a sign, first of all my ordered I ordered weren’t the correct one.
Becky did then put mine onto the next load to be done and sent out the next day. But then I had my order turn up damaged. Split in half. There is no way I can wood glue it and why should I have too?? When spending 40+ on a sign. Now I’m getting no reply from the email I have sent back in march and then again in may. This was a Mother’s Day gift and I couldn’t gift it to my mum because it was broken.

26 de março de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Excellent Product

Bought a personalised sign for my home. Delivery was fairly quick and product is great quality. Only downside is it could have done with having hangers on the back for the wall.

20 de fevereiro de 2026
Classificada 3 em 5 estrelas

Could be better

Belt holders look nice however little details such as hanging holes for the wall and belt holding straps would be good when spending over £50 on them

23 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
logótipo da The Little Red Hut

Resposta da The Little Red Hut

Thank you for your feedback - we’re really pleased to hear you like how the belt holders look.

Just to clarify, the product description does note that wall fixtures and belt ties are not included, as many customers prefer to use their own fixing method (some choose cable ties, others ribbon depending on preference).

We aim to keep our products affordable, and these were purchased during a promotion at £18 each - something we feel offers great value.

We were also happy to upgrade your delivery from standard to next-day at no extra cost to yourself, so they arrived in time for your son’s grading - we hope it was a special day.

Becky @thelittleredhut

Classificada 5 em 5 estrelas

Another fantastic bespoke sign!

Well I’ve just received my new bespoke sign and once again the quality of it is fantastic.
Too blessed to be stressed!
I absolutely love everyone of my bespoke signs that i have received and the customer service on each one has been outstanding with my requests answered each time with prompt replies and help to make my signs just perfect!
Thank You once again for another lovely sign that makes us smile each time we go out to work as our waiter in India kindly told us we are indeed too blessed to be stressed!
Thank Yoh x

16 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

I’m absolutely over the moon…

I’m absolutely over the moon with my new signs,I ordered custom worded signs and I originally ordered 2 but then asked for another mid order 🙈 nothing was too much to ask,they arrived today and I love them didn’t wait to put them up!cannot recommend enough and I will be back for more orders.Thankyou

18 de fevereiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Extremely pleased with our new family…

Extremely pleased with our new family sun. Particularly as I asked for the option of a small symbol change to the standard that was important to us as a family, and this was done no questions asked. Thank you! It looks lovely ☺️

23 de janeiro de 2026
Classificada 1 em 5 estrelas

It was not great quality

It was not great quality , I could have done better myself, not worth the money

23 de janeiro de 2026
logótipo da The Little Red Hut

Resposta da The Little Red Hut

Hi Maureen,
Thank you for taking the time to leave your feedback. I’m genuinely sorry to hear you were disappointed with your sign.
All of our wooden signs are handmade and personalised to order in our small family workshop, which means each piece is individually created rather than mass-produced. For £12.62, this covers the materials, design, personalisation, production, and packaging of a bespoke item made specifically for you.
That said, we always want our customers to be happy with what they receive, and I’d really appreciate the opportunity to understand what part of the sign you felt wasn’t great quality. If you’d like to contact us directly, we’d be more than happy to look into this for you and see if there’s anything we can do to help.
Kind regards,
Becky
The Little Red Hut

Classificada 5 em 5 estrelas

INCREDIBLE QUALITY!!!!

I ordered my son a martial arts belt display rack for Christmas with personalisation and it’s absolutely stunning! Exactly what I wanted and delivery was fast with excellent customer service. No more untidy belts everywhere! Perfect gift idea! I have ordered from this company before and always so pleased. The quality and love that goes into each item is outstanding! And I love that it’s a small family run business too! Will always order my personalised items from here!

5 de janeiro de 2026
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

We have bought from The Little Red Hut…

We have bought from The Little Red Hut for a couple of years, generally because we love the homemade and super artisan feel to the products. We have two in our home and have sent multiple gifts to friends, all of which, unlike flowers, arrive perfect! The compliments on ours and our gifts are great, but most importantly, they look amazing! Thanks guys, keep up the good work!

9 de outubro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 5 em 5 estrelas

Great service and good quality…

Great service and good quality products. I've bought from The Little Red Hut on more than one occasion and I would 100% buy again. Bought a gift in 2017 and again in 2019. Thank you!

1 de novembro de 2025
Opinião espontânea
Classificada 1 em 5 estrelas

if you order off this company dont expect your items

paid for a item never received it seen a few reviews of people saying the same

30 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Little Red Hut

Resposta da The Little Red Hut

Hi,
We’re unable to locate an order under this name or email address. This review appears to relate to an ongoing delivery dispute connected to a different order placed under another name.
If you’re personally connected to an order with us, please provide the order number so we can review the matter against our records.
Kind regards,
Becky

Classificada 1 em 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY

paid for a item 31/10/25 i did put the incorrect postcode but the correct address i informed them of this straight away never received the item never got a refund now the company has blocked me after I posted a comment on the Facebook page saying I wanted my item or my money back rude not helpful at all I wish I would of looked at reviews before ordering seems they have done this to a few people

31 de outubro de 2025
Opinião espontânea
logótipo da The Little Red Hut

Resposta da The Little Red Hut

Hi Rebecca,
We would like to clarify what happened for transparency.
Your order was dispatched in October using the delivery details provided at checkout. After dispatch, you contacted us to advise the address was incorrect. Unfortunately, once a parcel is in transit, we’re unable to change the address within the courier’s system. We advised attempting a local parcel shop redirection, which was also unsuccessful.
The courier later marked the parcel as “return to sender” due to the incorrect or incomplete address. However, despite waiting several weeks, the parcel was never returned to us.
As a goodwill gesture, we offered to remake the personalised item at a heavily discounted rate of the original price, as the original order was sent using the address details provided. This offer remained open into the New Year but was declined.
Regarding social media, comments were moderated and accounts were blocked after abusive and repeated posts were made across our platforms, in line with our community guidelines.
We operate as a small, family-run business and, as outlined in our delivery policy, we’re unable to absorb the full cost of remaking personalised items when address details provided at checkout are incorrect.
Kind regards,
Becky

Classificada 5 em 5 estrelas

Fantastic business

Fantastic business. My item arrived in time, well packaged and just perfect. I'd recommend them 100%.

21 de novembro de 2025
Classificada 5 em 5 estrelas

Beautiful

I have bought from you before this item is beautiful, it makes a stunning addition to our home remembering our gorgeous dogs
Thankyou

21 de novembro de 2025

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode escrever uma opinião na Trustpilot. As pessoas que escrevem opiniões têm direito a editá-las ou eliminá-las a qualquer momento. Estas opiniões serão exibidas enquanto uma conta estiver activa.

Contamos com uma equipa especializada e tecnologia inteligente para proteger a nossa plataforma. Descubra como combatemos opiniões falsas.

Leia mais sobre como processamos as opiniões na Trustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever óptimas avaliações.

A verificação pode ajudar a garantir que são pessoas reais a escrever as opiniões que lê no Trustpilot.

Oferecer incentivos em troca de opiniões ou solicitá-las selectivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra as nossas directrizes.

Saiba mais